Ik vind rood haar wel mooi, maar ik vind het niet mooi dat die mensen vaak ook een in en in bleke huid hebben. Ik hou niet zo van extreem blanke huid.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:24 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind rood haar niet abnormaal, ik vind het eigenlijk gewoon een haarkleur
Niks moet, alles mag.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus ik moet kindjes maken met je terwijl je geen blauwe ogen hebt? Hmm..
anything dat het er niet opvallend uitziet en anders dan wat ik nu heb ( nu donkerrood)quote:
Je post allemaal foto's van vrouwen die tegengesteld zijn aan mijn kleurenquote:
Het gaat erom dat de persoon zelf een probleem met zichzelf heeft. In dit geval rood haar, in een ander geval een grote neus etc. Zo lang je een probleem met jezelf hebt gaat een andere haarkleur of een andere neus niet werken, daarna ga je gewoon op zoek naar het volgende 'probleem'.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat voor kapsel heb je eigenlijk? ( als je het niet erg vind dat ik het vraag )
Ik vind namelijk dat haren en de kleur ervan ( en dan heb ik het over naturel kleuren zoals zwatr blond bruin en rood ) echt geen bal uitmaken. Het is vaak het kapsel dat wel/niet bij iemand past, en verder gewoon hoe die persoon er bij loopt, praat, lacht en uitstraalt.
daar heeft iedereen trouwens een eigen smaak in, net als dat jij ook sommige soort meisjes leuker vindt dan andere soort meisjes.
Mensen met rood haar worden ook vanzelf grijs toch? Gewoon nog even geduld hebben en dan krijg je ook op een dag je niet opvallende kleur haarquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
anything dat het er niet opvallend uitziet en anders dan wat ik nu heb ( nu donkerrood)
dus iets wat bij me gezicht past. wenkbrauwkleur enzo, eventueel wil ik dat ook best aanpassen.
ik heb vorig jaar paar keer proberen te verven met gewoon lorealverf of iets dergelijks het kruidvat.
3 van de 4 pogingen gebeurde er niets.
laatste poging werd het blauw. (wel met tussentijd geprobeert van heel lang)
ik bericht je wel hier over die link die je stuurde, want dm is te kortquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de persoon zelf een probleem met zichzelf heeft. In dit geval rood haar, in een ander geval een grote neus etc. Zo lang je een probleem met jezelf hebt gaat een andere haarkleur of een andere neus niet werken, daarna ga je gewoon op zoek naar het volgende 'probleem'.
Blauw? Damn. Wel erg anime stylequote:Op zaterdag 3 december 2011 02:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
anything dat het er niet opvallend uitziet en anders dan wat ik nu heb ( nu donkerrood)
dus iets wat bij me gezicht past. wenkbrauwkleur enzo, eventueel wil ik dat ook best aanpassen.
ik heb vorig jaar paar keer proberen te verven met gewoon lorealverf of iets dergelijks het kruidvat.
3 van de 4 pogingen gebeurde er niets.
laatste poging werd het blauw. (wel met tussentijd geprobeert van heel lang)
Je zou er trots op moeten zijn.quote:Rood haar is de meest zeldzame haarkleur bij de mens: wereldwijd heeft 1% van de mensen deze kleur.
ja nee ik overdrijf.quote:
En ik maar denken dat blondes more fun haddenquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik bericht je wel hier over die link die je stuurde, want dm is te kort
In Duitsland is uit onderzoek onder honderden vrouwen gebleken dat roodharige vrouwen een actiever libido hebben dan blondines en brunettes. Zo hebben ze meer relaties achter de rug en slippertjes tijdens een relatie komen vaker voor. Veel vrouwen gaven ook aan hun haar rood te verven omdat ze dan beter in de markt zouden liggen. Ook vrouwen met een vaste relatie kleuren hun hoofdtooi om hun partner wat meer tussen de lakens te krijgen.
gaat dus helemaal niet over de man(want er staat vrouw )
quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je post allemaal foto's van vrouwen die tegengesteld zijn aan mijn kleurenIk voorzie een echte match
Details. De 'urban myth' gaat ook over mannen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik bericht je wel hier over die link die je stuurde, want dm is te kort
In Duitsland is uit onderzoek onder honderden vrouwen gebleken dat roodharige vrouwen een actiever libido hebben dan blondines en brunettes. Zo hebben ze meer relaties achter de rug en slippertjes tijdens een relatie komen vaker voor. Veel vrouwen gaven ook aan hun haar rood te verven omdat ze dan beter in de markt zouden liggen. Ook vrouwen met een vaste relatie kleuren hun hoofdtooi om hun partner wat meer tussen de lakens te krijgen.
gaat dus helemaal niet over de man(want er staat vrouw )
bron?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Details. De 'urban myth' gaat ook over mannen.
Klopt maar wat ik bedoel is dat welke haar kleur dan ook, gewoon stom is als het toevallig een stom kapsel is dat niet bij diegene past. En dat dus de persoon ( wat jij dus zegt) en hoe diegene zich presenteert een heel verschil maken. Mij maakt een haarkleur echt niet uit, als ik je leuk vind dan vind ik je leuk en denk ik dat ik "in to" blond/bruin/rood/whatever ben. Terwijl de keer erop het weer iets heel anders is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de persoon zelf een probleem met zichzelf heeft. In dit geval rood haar, in een ander geval een grote neus etc. Zo lang je een probleem met jezelf hebt gaat een andere haarkleur of een andere neus niet werken, daarna ga je gewoon op zoek naar het volgende 'probleem'.
Ik snap het. Maar ik denk niet dat het je haarkleur is wat je tegenhoudt van succes met vrouwen. Je houding daartegenover wel. Zodra jij het zelf niet mooi vindt of accepteert, dan straalt het dat ook uit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nee ik overdrijf.
het was met een enorme blauwe tint/gloed.
niet helemaal diepblauw
chicks boffen maar, die zijn er altijd zo leuk uit, zoals de ui van myra ofzo bijvoorbeeld.
2 prima mannen met rood haarquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
chicks boffen maar, die zijn er altijd zo leuk uit, zoals de ui van myra ofzo bijvoorbeeld.
oh ik zet me er vaak prima overheen hoor, het moet wel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik snap het. Maar ik denk niet dat het je haarkleur is wat je tegenhoudt van succes met vrouwen. Je houding daartegenover wel. Zodra jij het zelf niet mooi vindt of accepteert, dan straalt het dat ook uit.
ik zou ze niet doen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
2 prima mannen met rood haar![]()
[ afbeelding ]
Was ook meer een hint dat ik niet op 1 type valquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ergens wel, maar ik had ook gezegd dat ik nooit kinderen met blauwe ogen kon krijgen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
2 prima mannen met rood haar![]()
[ afbeelding ]
Ik ook niet, al hij maar lang isquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:49 schreef VacaLoca het volgende:
Was ook meer een hint dat ik niet op 1 type val
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |