Wel even geswaffeld hoop ik?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik vroeger wel. Ik was baas.
Nee, ik zei dat ik dat niet had en roggelde in haar gezicht en veegde mijn lans af aan haar haar.
Concreter: wat zei ze, 'hoe' bracht ze het? En wat stelde ze voor om te gaan doen? En wat was haar reactie nadat je haar had afgewezen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon continu praten tegen me op Feestboek, indirect gezegd dat ze me leuk vond, gevraagd naar mijn relatiestatus en na dat alles aangestuurd om eens wat te doen.
Ja. Mij een beetje naar Facebook vragen.quote:
Maak een PentHouse, dan keuren loefje en ik het wel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
Een tijdschrift over mezelf maken. Kutopdracht.
Ik moest een film over mezelf maken, ook leuk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
Ik moest ooit eens iets over mezelf vertellen aan de hand van een nummer uit de Top 40 dat bij je past. Niet zo handig als je geen Top 40 luistertquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest een film over mezelf maken, ook leuk.
Wij mochten kiezen, film, tijdschrift of blog. Of welke andere manier dan ook waarin je 3 elementen van jezelf kon stoppen waarbij de verhouding tekst/visueel 20/80 is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest een film over mezelf maken, ook leuk.
Lijkt me best moeilijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij mochten kiezen, film, tijdschrift of blog. Of welke andere manier dan ook waarin je 3 elementen van jezelf kon stoppen waarbij de verhouding tekst/visueel 20/80 is.
Ze vroeg je hebt een vast een vriendin.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:07 schreef Soit het volgende:
[..]
Concreter: wat zei ze, 'hoe' bracht ze het? En wat stelde ze voor om te gaan doen? En wat was haar reactie nadat je haar had afgewezen?
Tja, als je iedereen afkeurt op basis van facebook wordt het lastig tegenwoordig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Mij een beetje naar Facebook vragen.![]()
Jammer, ze was best aardig.
WTF?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
Raar vind ik hem niet eigenlijk, wat is er raar aan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:18 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
WTF?![]()
Wat is dat voor rare opdracht?
Wat maakte dan dat je het tijdschrift koos?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij mochten kiezen, film, tijdschrift of blog. Of welke andere manier dan ook waarin je 3 elementen van jezelf kon stoppen waarbij de verhouding tekst/visueel 20/80 is.
Neuh.quote:
Een tijdschrift over jezelf? Dan moet je dus artikelen over jezelf schrijven? Het kan natuurlijk, maar het klinkt best apart.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Raar vind ik hem niet eigenlijk, wat is er raar aan?
Ik doe in mijn opleiding al teveel met websites, daar zat voor mij geen uitdaging in. Een filmpje trekt me totaal niet, ik heb helemaal niets met filmen of animaties maken. Daarbij kan ik in een tijdschrift veel meer doen, zo wil ik een stripje maken, ik kan er veel foto's in stoppen en het is een leuke oefening met drukwerk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat maakte dan dat je het tijdschrift koos?
Komt wel vaker voor helaas.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:22 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Een tijdschrift over jezelf? Dan moet je dus artikelen over jezelf schrijven? Het kan natuurlijk, maar het klinkt best apart.
Ach, ik wil eerst wat meer over haar te weten komen. Ik heb iedere keer maar 5 minuten om met haar te praten. Volgende keer dat ik haar zie eens vragen of ze een vriend heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tja, als je iedereen afkeurt op basis van facebook wordt het lastig tegenwoordig.
Als je d'r nou gewoon toegevoegd had dan wist je dat allemaal al.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik wil eerst wat meer over haar te weten komen. Ik heb iedere keer maar 5 minuten om met haar te praten. Volgende keer dat ik haar zie eens vragen of ze een vriend heeft.
Maar dan had ik een Facebook moeten aanmaken. Dat is me teveel werk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je d'r nou gewoon toegevoegd had dan wist je dat allemaal al.
Het gaat er juist om dat je verder kijkt dan dat, ik ga echt geen interviews met mezelf plaatsen en 192 foto's van mezelf en weet ik veel wat allemaal. Het tijdschrift moet mijn visie en mijn stijl uitstralen. Het moet iets over mij vertellen, zonder letterlijk iets over mij te vertellen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:22 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Een tijdschrift over jezelf? Dan moet je dus artikelen over jezelf schrijven? Het kan natuurlijk, maar het klinkt best apart.
Kan altijd gezellig zijn toch?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
Oh godzijdank ik hoef morgen niet te helpen met verhuizen.
Maar misschien ga ik toch, thuis zitten is namelijk niet goed voor mijn humeur denk ik.
Helpen verhuizen? Gezellig?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan altijd gezellig zijn toch?
Goede post, kudo's.quote:
Je weet wel waarom je het wilde afschaffen en het was niet dat je dat opeens vandaag besloot.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:50 schreef Moonwalk het volgende:
Mijn ex wilde mij vandaag met een kus op mijn mond begroeten ( mocht altijd van mij en ben goed bevriend met hem ), maar ik heb het sinds vandaag afgeschaft. Geen idee waarom, ik vond het gewoon tijd om dat af te schaffen. Was wel een beetje raar, alsof ik een deur in zijn gezicht dicht smeet.
Na een uurtje ergens wat drinken en praten ( het was geen date het was zowel gezellig maar ook zakelijk mbt tot iets waar we beide flinke duiten aan kunnen verdienen ) moest hij er toch over beginnen, dat ik dat zomaar had afgeschaft. Gek eigenlijk hoe zoiets kleins zo een aardverschuiving kan veroorzaken. Gelukkig kennen wij elkaar al langer dan 8 jaar en zijn we wel wat van elkaar gewend.
Ik ben zo ontzettend klaar met verhuizen. De komende 10 jaar zeker niet meer, tenzij het is om samen te wonen ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Pff, over verhuizen gesproken.. Ik moet eerdaags ook weer aan de bak.
Morgen naar de Ikea om m'n nieuwe inboedel te kopen.. :/quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend klaar met verhuizen. De komende 10 jaar zeker niet meer, tenzij het is om samen te wonen ofzo
Goodluck op zaterdagquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Morgen naar de Ikea om m'n nieuwe inboedel te kopen.. :/
ARgh kut, het is zaterdag ja.. Ik zie wel wat ze hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goodluck op zaterdagHeb je wel al online gecheckt of het op voorraad is?
Verslagje, ik ben benieuwd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |