Nieuwswaarde = nul, maar toch vind ik dat er meer begrip moet komen voor mensen die op katten schieten. Gewoon binnen houden aubquote:In de Utrechtse wijk Lunetten is dinsdag een kat beschoten. De rode kater Max kreeg een kogel in zijn poot en moet geopereerd worden. Als dat niet goed gaat, moet zijn voorpoot er zelfs af.
De poot zit nu in het gips, met de kogel er nog in. 'Hij is heel stoer, hij loopt er zelfs de trap mee op. De poot mag je alleen niet aanraken natuurlijk,' zegt zijn baasje, die niet met de naam in de krant wil. 'Ik kan het niet bewijzen maar we denken dat het gebeurd is bij het woonwagenkamp aan het Zwarte Woud,' vertelt hij aan het AD/Utrechts Nieuwsblad.
De 8-jarige Max is volgens zijn baas een schat van een beest. Hij is graag buiten. Ook dinsdag dus. 'Tot onze buren hem kermend door de buurt zagen lopen. Het is echt misselijkmakend. Ongelofelijk laf om op een onschuldige kat te schieten.'
Vandaag wordt het spannend. 'Het is een ingewikkelde operatie. Beide botten in het onderbeen zijn geraakt, er moet een pen doorheen. De dierenarts kan het niet zelf, het moet door een dierenchirurg gedaan worden,' zegt Max' baas.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)buks-beschoten.dhtml
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nieuwswaarde = nul, maar toch vind ik dat er meer begrip moet komen voor mensen die op katten schieten. Gewoon binnen houden aub
Het beestje zag de planten daar zeker aan voor kattenkruid?quote:we denken dat het gebeurd is bij het woonwagenkamp aan het Zwarte Woud
voor mensen als jij bestaan er gelukkig vinex wijkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef Joe-Momma het volgende:
Misschien moest dat tering beest een keer kappen met het zeiken en schijten in de zandbak van de buren.
Mijn buren hebben hun katten keurig netjes aan een lijntje vast aan een soort waslijn in de tuin.
Niemand die er last van heeft. Top oplossing als je kat je lief is.
Ik schijt en zeik ook altijd in de zandbak van de buren, mij binden ze toch ook niet aan een lijn vastquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef Joe-Momma het volgende:
Misschien moest dat tering beest een keer kappen met het zeiken en schijten in de zandbak van de buren.
Mijn buren hebben hun katten keurig netjes aan een lijntje vast aan een soort waslijn in de tuin.
Niemand die er last van heeft. Top oplossing als je kat je lief is.
En de kat verdient het dan beschoten te worden? Alsof die beter weet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef Joe-Momma het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
voor mensen als jij bestaan er gelukkig vinex wijken
Omg heb jij zelf katten dan? Is toch aso als ze hun behoefte doen bij anderen in de tuin.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En de kat verdient het dan beschoten te worden? Alsof die beter weet.
Maar nee, de kattenhaters vinden het maar al te mooi.
Je moet het ook niet opeten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 07:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van eventuele gezondheidsrisico's die de uitwerpselen met zich mee brengen....
Je zal een paar kutkoters in de tuin hebben spelen straks met mooi weer. Zwaar ranzig natuurlijk.quote:
Ik heb er niks aan over gehouden hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je zal een paar kutkoters in de tuin hebben spelen straks met mooi weer. Zwaar ranzig natuurlijk.
Jij at kattenstront?quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:03 schreef Pappie.Culo het volgende:
[..]
Ik heb er niks aan over gehouden hoor.
Naakslakken aan het redden die probeerden over te steken jeweetzquote:
Vies man. Ik had die katten echt gaan sniperen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:07 schreef Pappie.Culo het volgende:
[..]
Nee ik speelde als kutkoter in de tuin
En dan? Surrogaat-koffie zetten?quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:13 schreef Specularium het volgende:
Grootmoeder's tip:
Je moet kattenstront in het filterzakje doen ofzo.
Weet het niet meer precies.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan? Surrogaat-koffie zetten?
quote:
Als jij je beest gewoon binnen houdt dan gebeurt gebeurt dat niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:26 schreef Disorder het volgende:
Als iemand op mijn kat schiet, schiet ik op die persoon.
Als er niet zulke intolerante mensen in deze wereld woonden was het hier een stuk gezelliger...quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Als jij je beest gewoon binnen houdt dan gebeurt gebeurt dat niet.
Toxoplasmose? Je hebt je kutbeest gewoon binnen te houden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als er niet zulke intolerante mensen in deze wereld woonden was het hier een stuk gezelliger...
Man man man, poe poe poe! Een beetje kattenstront in je tuin. Nou boehohoheoee! Alsof je er dood van gaat.
Intolerante incompetente kankerbende is dit land aan het worden.
Ah, dus je eet geen rauwe groenten en een lekkere BBQ hoort ook niet tot de mogelijkheden bij jou? Zielepietexcuus!quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Toxoplasmose? Je hebt je kutbeest gewoon binnen te houden.
Ja, we hebben ook zó veel last van katten die buiten op jacht gaanquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Als jij je beest gewoon binnen houdt dan gebeurt gebeurt dat niet.
Valt over te discussieren, maar een punt heb je zeker.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Toxoplasmose? Je hebt je kutbeest gewoon binnen te houden.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En de kat verdient het dan beschoten te worden? Alsof die beter weet.
Maar nee, de kattenhaters vinden het maar al te mooi.
Met je minigun zekerquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:24 schreef Nielsch het volgende:
Van katten heb ik nooit zoveel last. Ik schiet liever op voetbalsupporters. Dat zijn pas achterlijk irriterende kutmongolen.
nee hoor, mijn katten zitten lekker binnen en komen wel buiten op het balkon, 1 hoogquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus jij laat je katten bij andere mensen in de tuin schijten? Of waarom raakt dit verhaal je dusdanig persoonlijk dat je op de man moet spelen?
Dus ze schijten op je balkonquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:28 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoor, mijn katten zitten lekker binnen en komen wel buiten op het balkon, 1 hoog
ik vind het gewoon van een beperkt verstandelijk niveau wat je stelt in je OP, schiet dan de eigenaren neer, maar dat komt denk ik niet bij je binnen
Het gaat er niet om wat ik doe ik geef enkel voorbeelden. Maar om dan toch te antwoorden op je vraag: Het is nog altijd mijn eigen keus om zoiets te eten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ah, dus je eet geen rauwe groenten en een lekkere BBQ hoort ook niet tot de mogelijkheden bij jou? Zielepietexcuus!
Overigens: mijn katten zijn gewoon binnen, ik kan alleen slecht tegen je intolerante houding. Er zijn ongetwijfeld dingen die jij doet waar anderen last van hebben. Kap daar dan ook maar mee... Om te beginnen: rij je auto? Zo ja, doe maar weg want ik heb belachelijk veel last van al die pleuresuitlaatgassen van je.
Waarom niet? Van die achterlijke voetbalkneuzen zijn best een kogel of drie, vier waard.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus ze schijten op je balkon![]()
Schieten met de buks is trouwens moeilijk, je kunt ook vallen aanleggen achter je schutting dat werkt ook prima.
Enne op mensen schieten?? Jij spoort echt niet helemaal he
quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:11 schreef Pappie.Culo het volgende:
[..]
Valt over te discussieren, maar een punt heb je zeker.
Neemt niet weg dat je maar beter een hele grote, stoere, gekke jongen met enorm veel even gekke vrienden kan zijn als je op mijn kat zou schieten.
Anders is het echt mijn PussPuss die het laatst zal lachen.
nee hoor ze schijten gewoon op de bak binnen, zij zijn wel goed opgevoed zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus ze schijten op je balkon![]()
Schieten met de buks is trouwens moeilijk, je kunt ook vallen aanleggen achter je schutting dat werkt ook prima.
Enne op mensen schieten?? Jij spoort echt niet helemaal he
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die last van schijtende katten hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:04 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja, we hebben ook zó veel last van katten die buiten op jacht gaan
Algemeen bedoeld.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:35 schreef betyar het volgende:
[..]Waar zeg ik dat ik op katten schiet?
Accepteer nou gewoon dat voetbal koning is en rugby een nichterige niche.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom niet? Van die achterlijke voetbalkneuzen zijn best een kogel of drie, vier waard.
Als er een kat in je tuin loopt en je bent zo'n aansteller die daar last van heeft, dan pak je een emmer koud water en die flikker je over die kat heen. Weinig kans dat ie morgen weer in je tuin zit. Opgelost.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:38 schreef Piye het volgende:
Tsja toch een beetje het risico als alle katteneigenaren hun katten zomaar op stap laten gaan. Natuurlijk hoor je ze ook niet direct af te schieten, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook steeds meer begrip voor begin te krijgen.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:20 schreef bijdehand het volgende:
Waarom met een luchtbuks? Een kruisboog is veel effectiever
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nieuwswaarde = nul, maar toch vind ik dat er meer begrip moet komen voor mensen die op katten schieten. Gewoon binnen houden aub
Zozo, dat zijn nogal uitspraken. Een kat die bij anderen in de tuin schijt een trap verkopen gelijk stellen aan kinderlokkers...quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:26 schreef Yogaflame het volgende:
Volk dat dieren mishandelt staat voor mij ongeveer net zo hoog als een kinderlokker of een vent die z'n vrouw slaat. Mensen die dit soort geweld tegen katten goedpraten mogen zich hier bij aansluiten.
Als je een kat, of welk ander dier dan ook, een trap verkoopt om die reden, ben je gewoon een trieste kk lafaard. Van mij mag je dan gewoon dood.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zozo, dat zijn nogal uitspraken. Een kat die bij anderen in de tuin schijt een trap verkopen gelijk stellen aan kinderlokkers...
Yup. En daar sta ik ook vierkant achter, hoe mooi je het ook wil verpakken. Blijft dierenmishandeling.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zozo, dat zijn nogal uitspraken. Een kat die bij anderen in de tuin schijt een trap verkopen gelijk stellen aan kinderlokkers...
Ja eigenlijk is het ook beter om het baasje van dat beest er op aan te pakken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je een kat, of welk ander dier dan ook, een trap verkoopt om die reden, ben je gewoon een trieste kk lafaard. Van mij mag je dan gewoon dood.
Geschift als je dat daadwerkelijk gelijk stelt aan kindermisbruik.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:43 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Yup. En daar sta ik ook vierkant achter, hoe mooi je het ook wil verpakken. Blijft dierenmishandeling.
* Yogaflame haalt z'n schouders opquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geschift als je dat daadwerkelijk gelijk stelt aan kindermisbruik.
Dat doe ik niet. Ik zou het echter niet zomaar gelijk willen stellen aan een dergelijke zware categorie misdaden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:45 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
* Yogaflame haalt z'n schouders op
Ik noem het geschift dat jij dierenmishandeling goedpraat.
Ieder z'n eigen mening. Voor mij is er weinig verschil tussen iemand die een kind mishandelt, en iemand die een dier mishandelt. Allebei nutteloze sub-mensen die hun hogere hersenfuncties onwaardig zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik zou het echter niet zomaar gelijk willen stellen aan een dergelijke zware categorie misdaden.
Nog nooit van het woord "Huiskat" gehoord?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is het ook beter om het baasje van dat beest er op aan te pakken.
Maar goed huisdieren houden is natuurlijk ook gewoon een trieste vorm van dierenmishandeling. Immers je houdt zo'n beestje weg uit zijn natuurlijke omgeving en onderdrukt de instincten.
Moet iedereen met huisdieren eigenlijk dan ook gewoon dood? Kijk want dan begint het natuurlijk lekker op te ruimen.
Dan ook voor jou de vraag:quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:50 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen mening. Voor mij is er weinig verschil tussen iemand die een kind mishandelt, en iemand die een dier mishandelt. Allebei nutteloze sub-mensen die hun hogere hersenfuncties onwaardig zijn.
Want.... een dier is minder dan een mens en daarom is het niet zo erg als ze mishandeld worden?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik zou het echter niet zomaar gelijk willen stellen aan een dergelijke zware categorie misdaden.
Opgehokte beestjes op een ongezond dieet met vele ingefokte genetische defecten bedoel je?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nog nooit van het woord "Huiskat" gehoord?
Aha, dan is het plots heel anders zeker? Is dat niet een heel klein tikje hypocriet?quote:En ja, sommige dieren moet je niet in huis houden, vind ik. Maar dat geld niet voor een kat of hond.
Ik heb inderdaad minder medelijden met een kat die een trap krijgt dan met een mishandeld kind.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Want.... een dier is minder dan een mens en daarom is het niet zo erg als ze mishandeld worden?
"The measure of a society can be how well its people treat its animals."quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad minder medelijden met een kat die een trap krijgt dan met een mishandeld kind.
Opgehokt? Daarom laat men ze ook buiten. En ze komen vrijwel altijd weer terug, dus de kat beschouwd het als hun thuis....quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Opgehokte beestjes op een ongezond dieet met vele ingefokte genetische defecten bedoel je?
Niet echt nee... de kat en hond zijn gedomesticeerd. Dat geld niet voor een tijger, om maar iets extreem te noemen.quote:Aha, dan is het plots heel anders zeker? Is dat niet een heel klein tikje hypocriet?
Ik niet. Ik vind het voor beiden verschrikkelijk. Het zijn beiden levende wezens en voelen allebei pijn en angst.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad minder medelijden met een kat die een trap krijgt dan met een mishandeld kind.
Aha, soort van Stockhomsyndroom dus?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Opgehokt? Daarom laat men ze ook buiten. En ze komen vrijwel altijd weer terug, dus de kat beschouwd het als hun thuis....
Maar om dit dieren aan te doen (en flink erger) vind je weer geen enkel probleem? Je verhaal is niet erg consequentquote:Je zou ook zo naar de mens in de moderne maatschappij kunnen kijken. Welvaartsziekten, psychische aandoeningen etc. etc. Opgehokt in te kleine huizen op vinex locaties. Slaaf van het geld en ga zo maar door. Zullen we de mens dan maar afschaffen?
Dus omdat die beesten een paar duizend jaar zijn doorgefokt is het niet erg? Vind dat toch een zeer bijzondere redenering hoorquote:Niet echt nee... de kat en hond zijn gedomesticeerd. Dat geld niet voor een tijger, om maar iets extreem te noemen.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, soort van Stockhomsyndroom dus?
Wat een onzinnige discussie probeer jij er van te maken zeg. Het gaat over het schieten met een luchtdrukpistool op een kat. Hetgeen jij min of meer een beetje aan het goedpraten bent.quote:Maar om dit dieren aan te doen (en flink erger) vind je weer geen enkel probleem? Je verhaal is niet erg consequent.
[..]
[..]
Dus omdat die beesten een paar duizend jaar zijn doorgefokt is het niet erg? Vind dat toch een zeer bijzondere redenering hoor.
Ik ben helemaal niets aan het goedpratenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzinnige discussie probeer jij er van te maken zeg. Het gaat over het schieten met een luchtdrukpistool op een kat. Hetgeen jij min of meer een beetje aan het goedpraten bent.
Nou en? Een kat heeft nauwelijks meer bewustzijn dan mijn koelkast. Het is gewoon een vretend en schijtend apparaat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:43 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Yup. En daar sta ik ook vierkant achter, hoe mooi je het ook wil verpakken. Blijft dierenmishandeling.
Bijna zelfs erger dan kindermishandeling? Waar maak je dat uit op?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niets aan het goedpraten. Ik ben enkel hevig verbaasd dat je dieren die wat aangedaan wordt gelijk stelt of bijna zelfs erger vindt dan kindermishandeling maar vervolgens in het houden van huisdieren (wat eigenlijk bijna net zo erg is (of erger als we alles wat er achter wegkomt meenemen) en veel vaker voorkomt) is het plots een heel ander verhaal...
Dat gaat me boven de pet.
Aan jouw domme opmerking te zien ben jij ook niet meer dan een vretend en schijtend apparaat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nou en? Een kat heeft nauwelijks meer bewustzijn dan mijn koelkast. Het is gewoon een vretend en schijtend apparaat.
Als je er geen problemen mee hebt om die dieren lekker doorgefokt in een huisje te houden niet zoveel. Wat me dan opvalt is dat mensen die dit incident allemaal heel erg en zielig vinden vervolgens wel huisdieren hebben en daarmee in feite ook niet al te goed bezig zijn voor het dierenwelzijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:34 schreef Disorder het volgende:
Wat is er erg aan het hebben van een huisdier?
Ondermeer hieruitquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bijna zelfs erger dan kindermishandeling? Waar maak je dat uit op?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je een kat, of welk ander dier dan ook, een trap verkoopt om die reden, ben je gewoon een trieste kk lafaard. Van mij mag je dan gewoon dood.
De huisdierenindustrie en alles wat daar achter wegkomt is inderdaad wel 'erg' wanneer je je zo drukt maakt om dierenmishandeling. Maar ik snap ook wel dat het comfortabeler is om dan de andere kant op te kijkenquote:Een kat als huisdier hebben is erg?
Tja, dat heb ik ook bij de jongen die mij zo vriendelijk hielp in dat leuke winkeltje waar gehandicapten spulletjes verkopen als een soort dagbesteding. Geen heel sterk argument dus.quote:Als mijn kat bij de verwarming ligt te knorren en als ik hem later buiten achter vlindertjes en andere beestjes aan zie springen, dan heb ik echt medelijden met het arme dier.
Wat een stom gelul man. Omdat katten duizenden jaren zijn doorgefokt en inmiddels gedomesticeerd zijn, moeten we maar geen kritiek hebben op mensen die het nodig vinden om katten te mishandelen door er bijvoorbeeld met een luchtbuks op te schieten? Het is immers niet goed om een kat in huis te hebben. Dus niet zeiken als er op geschoten wordt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je er geen problemen mee hebt om die dieren lekker doorgefokt in een huisje te houden niet zoveel. Wat me dan opvalt is dat mensen die dit incident allemaal heel erg en zielig vinden vervolgens wel huisdieren hebben en daarmee in feite ook niet al te goed bezig zijn voor het dierenwelzijn.
Niet alle huisdieren zijn doorgefokt en veel huisdieren zijn gesteriliseerd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je er geen problemen mee hebt om die dieren lekker doorgefokt in een huisje te houden niet zoveel. Wat me dan opvalt is dat mensen die dit incident allemaal heel erg en zielig vinden vervolgens wel huisdieren hebben en daarmee in feite ook niet al te goed bezig zijn voor het dierenwelzijn.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ondermeer hieruit.
[..]
[..]
De huisdierenindustrie en alles wat daar achter wegkomt is inderdaad wel 'erg' wanneer je je zo drukt maakt om dierenmishandeling. Maar ik snap ook wel dat het comfortabeler is om dan de andere kant op te kijken.
[..]
Tja, dat heb ik ook bij de jongen die mij zo vriendelijk hielp in dat leuke winkeltje waar gehandicapten spulletjes verkopen als een soort dagbesteding. Geen heel sterk argument dus.
Vreemde conclusie. Vind je gedrag hier een tikje hypocriet, dat is wat ik aangeefquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat een stom gelul man. Omdat katten duizenden jaren zijn doorgefokt en inmiddels gedomesticeerd zijn, moeten we maar geen kritiek hebben op mensen die het nodig vinden om katten te mishandelen door er bijvoorbeeld met een luchtbuks op te schieten?
Dat zeg ik nergens. Je probeert me dit nu al een aantal malen in de mond te leggen.quote:Het is immers niet goed om een kat in huis te hebben. Dus niet zeiken als er op geschoten wordt.
En dat van iemand die in dit topic mensen dood wenst, bijzonder weer hoorquote:
Nee, maar mensen zouden daar best wat terughoudender mee om kunnen gaan en eens heel goed nadenken over de gevolgen voor ze een beestje aanschaffen voor hun eigen vermaak.quote:Jij bent zeker van het huisdierenbevrijdingsfront?
Natuurlijk zijn er verschillen, dat ontkent toch ook niemand?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:12 schreef idefixo het volgende:
[..]
Niet alle huisdieren zijn doorgefokt en veel huisdieren zijn gesteriliseerd.
Nogal een verschil trouwens, op een dier schieten of een dier houden.
Dierenmishandeling is laf en mensen die dat doen, mishandelen vaak ook mensen. Er is gewoon iets mis in je hoofd als je dat soort dingen doet.
en die jongen in huis houden vind je kindermishandeling of je vind het niet zo heel erg om er met een luchtbuks op te schieten????quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik ook bij de jongen die mij zo vriendelijk hielp in dat leuke winkeltje waar gehandicapten spulletjes verkopen als een soort dagbesteding. Geen heel sterk argument dus.
Het houden van een doodgewone gezellige huiskat is mishandeling?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vreemde conclusie. Vind je gedrag hier een tikje hypocriet, dat is wat ik aangeef.
Het is een andere vorm van mishandeling, wat minder opvallend en niet zo knuffelbaar voor de telegraaf en SBS van deze wereld maar niet afwezig..
Je bagatelliseert de ernst van het schieten op een kat door de stelling op te werpen dat het houden van huisdieren minstens net zo erg is.quote:Dat zeg ik nergens. Je probeert me dit nu al een aantal malen in de mond te leggen.
Hahaha... nou inderdaad! Wat een vreemd figuur johquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
en die jongen in huis houden vind je kindermishandeling of je vind het niet zo heel erg om er met een luchtbuks op te schieten????
wat probeer je nu in godsnaam allemaal te zeggen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij bent zeker van het huisdierengehandicaptenbevrijdingsfront?
Nopequote:Op zaterdag 3 december 2011 17:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
en die jongen in huis houden vind je kindermishandeling of je vind het niet zo heel erg om er met een luchtbuks op te schieten????
Wat ik wil zeggen is dat iets of iemand die er gelukkig uitziet dat niet hoeft te zijnquote:wat probeer je nu in godsnaam allemaal te zeggen
Een kat of gehandicapte in het wild hoeft ook niet gelukkig te zijn. Nu jij weer!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nope
[..]
Wat ik wil zeggen is dat iets of iemand die er gelukkig uitziet dat niet hoeft te zijn
Daar komt het inderdaad wel min of meer op neer. Huisdieren houden voor de gezelligheid komt heel veel ellende achter weg. Dan vind ik het een tikje hypocriet hoe druk jij je maakt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het houden van een doodgewone gezellige huiskat is mishandeling?
Uhm right..
[..]
Nogmaals, het is niet zo verstandig om elke keer te proberen mensen woorden in de mond te leggen die ze niet zeggen.quote:Je bagatelliseert de ernst van het schieten op een kat door de stelling op te werpen dat het houden van huisdieren minstens net zo erg is.
Dat klopt. Dat maakt echter het houden van gezelligheidshuisdieren nog niet een verstandig idee als het aankomt op dierenwelzijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een kat of gehandicapte in het wild hoeft ook niet gelukkig te zijn. Nu jij weer!
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hahaha... nou inderdaad! Wat een vreemd figuur joh
[..]
En iemand om dit soort redenen doodwensen en vervolgens wel meewerken aan het in stand houden van dierenmishandeling op veel grotere schaal is niet vreemd?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk écht zeggen? Wees eens duidelijk jongen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar komt het inderdaad wel min of meer op neer. Huisdieren houden voor de gezelligheid komt heel veel ellende achter weg. Dan vind ik het een tikje hypocriet hoe druk jij je maakt.
[..]
Nogmaals, het is niet zo verstandig om elke keer te proberen mensen woorden in de mond te leggen die ze niet zeggen.
Ik trek het iets breder dan alleen het schieten. Dat doe je zelf immers ookquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk écht zeggen? Wees eens duidelijk jongen.
We hebben een incident waarbij op een kat geschoten is met een luchtdrukpistool. Vertel mij nou eens wat de relatie is met het houden van huisdieren en voornamelijk wat er dan hypocriet aan is om stellig af te keuren op dieren te schieten.
Hieruit blijkt dat je zo hypocriet bent als het maar kanquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
want je gaat er van uit dat die gehandicapten in dat leuke winkeltje ongelukkig zijn?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nope
[..]
Wat ik wil zeggen is dat iets of iemand die er gelukkig uitziet dat niet hoeft te zijn
Vooral alles letterlijk nemen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik trek het iets breder dan alleen het schieten. Dat doe je zelf immers ook.
[..]
Hieruit blijkt dat je zo hypocriet bent als het maar kan.
Nee maar wel dat daar toch nog wel wat leed achter zit. Maar die vergelijking was vooral bedoeld als reactie op het katje wat zo gelukkig lijkt als ze aan het spinnen zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
want je gaat er van uit dat die gehandicapten in dat leuke winkeltje ongelukkig zijn?
Aha, mij van alles in de mond proberen te leggen maar je eigen uitspraken mogen vooral niet letterlijk genomen worden. Bijzonder weerquote:
Het was me al duidelijk, maar deze post maakt het nog duidelijker. Je bent een mod die aan het trollen is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, mij van alles in de mond proberen te leggen maar je eigen uitspraken mogen vooral niet letterlijk genomen worden. Bijzonder weer
wat een rare vergelijking ... dat heeft toch niets met huisdieren houden = dierenmishandeling te makenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee maar wel dat daar toch nog wel wat leed achter zit. Maar die vergelijking was vooral bedoeld als reactie op het katje wat zo gelukkig lijkt als ze aan het spinnen zijn
Sowieso gehandicapten met een huisdier vergelijken...quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat een rare vergelijking ... dat heeft toch niets met huisdieren houden = dierenmishandeling te maken
nou van mij mag je het letterlijk nemenquote:
Ja, want het is toegestaan om huisdieren die op straat lopen zomaar te doden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:39 schreef betyar het volgende:
Ze hadden kater Max dan ook gewoon kapot moeten schieten, dan is het geen dierenmishandeling. Wil je huisdieren dan zorg je er maar voor dat anderen er geen last van hebben. Iets met verantwoordelijkheid enzo.
Ik zei al. Hij is gewoon aan het trollen. Of het is gewoon een idioot.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou van mij mag je het letterlijk nemen
als ik iemand met een luchtbuks een kat overhoop zie schieten dan geef ik hem direct een paar schoppen ... bij een oud vrouwtje dat met dr kat op schoot in huis thee zit te drinken heb ik die behoefte niet zo
hypocriet?
Nee maar alles met het gelukkig lijken maar meer naar de achtergrond wel veel ellende.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat een rare vergelijking ... dat heeft toch niets met huisdieren houden = dierenmishandeling te maken
ik heb op de achtergrond ook wat ellende achter de rug maar ik ben toch vrij gelukkig over het algemeen ... so what?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee maar alles met het gelukkig lijken maar meer naar de achtergrond wel veel ellende.
Een kat die in je tuin schijt een schop verkopen de dood van de dader toewensen...quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sowieso gehandicapten met een huisdier vergelijken...
Of de veertjes er 1 voor 1 uit trekken en de vleugeltjes breken...quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:45 schreef sp3c het volgende:
wat als het geen huisdieren zijn?
die mag je ook niet gewoon afschieten omdat je last hebt van het feit dat ze op je auto poepen
maar als je een kat die in je tuin schijt een schop verkoopt dan ben je toch zelf de dader??quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een kat die in je tuin schijt een schop verkopen de dood van de dader toewensen...
Het ligt eraan hoe hard die schop is of ik het zie als mishandeling.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een kat die in je tuin schijt een schop verkopen de dood van de dader toewensen...
En ik vind het een tikje hypocriet wanneer mensen de ene dader van dierenmishandeling dood wensen en vervolgens zelf actief bijdragen aan het in stand houden van dierenmishandeling op veel grotere schaal...quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb op de achtergrond ook wat ellende achter de rug maar ik ben toch vrij gelukkig over het algemeen ... so what?
als je met een luchtbuks op me gaat lopen schieten word ik echt vet pissig
Aha en anders wens je de dader niet helemaal dood maar maar een beetje?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe hard die schop is of ik het zie als mishandeling.
Kunnen we moord ook wel wat minder zwaar bestraffen. O.a. door het (niet) handelen van het rijke Westen zijn er nog miljarden mensen die in armoe leven en vroegtijdig sterven. Hypocriet om dan moord scherp te veroordelen man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
En ik vind het een tikje hypocriet wanneer mensen de ene dader van dierenmishandeling dood wensen en vervolgens zelf actief bijdragen aan het in stand houden van dierenmishandeling op veel grotere schaal...
hey dat moet je helemaal zelf weten maar dat maakt dat gehandicaptenverhaal niet minder onlogisch want dat slaat echt helemaal nergens op imoquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
En ik vind het een tikje hypocriet wanneer mensen de ene dader van dierenmishandeling dood wensen en vervolgens zelf actief bijdragen aan het in stand houden van dierenmishandeling op veel grotere schaal...
Jongenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha en anders wens je de dader niet helemaal dood maar maar een beetje?
Daar kunnen we het dan over oneens zijn. Waar het mij om gaat is dat iets wat er op het oog niet ongelukkig uitziet niet gezond of gelukkig hoeft te zijn of niet aan het lijden is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey dat moet je helemaal zelf weten maar dat maakt dat gehandicaptenverhaal niet minder onlogisch want dat slaat echt helemaal nergens op imo
Op straat lopen is natuurlijk heel wat anders dan wanneer een kat in de zandbak van mijn kinderen zijn behoefte doet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, want het is toegestaan om huisdieren die op straat lopen zomaar te doden.
Magere vergelijking lijkt mequote:Op zaterdag 3 december 2011 17:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kunnen we moord ook wel wat minder zwaar bestraffen. O.a. door het (niet) handelen van het rijke Westen zijn er nog miljarden mensen die in armoe leven en vroegtijdig sterven. Hypocriet om dan moord scherp te veroordelen man.
dat maakt het nog geen mishandelingquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar kunnen we het dan over oneens zijn. Waar het mij om gaat is dat iets wat er op het oog niet ongelukkig uitziet niet gezond of gelukkig hoeft te zijn of niet aan het lijden is.
Stuk plastic of zeil erover als de kinderen er niet in spelen. Is dat nou zo moeilijk? Blijft het ook lekker droog als het regent. Tjongejonge..quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Op straat lopen is natuurlijk heel wat anders dan wanneer een kat in de zandbak van mijn kinderen zijn behoefte doet.
Heb jij weleens in de stad tegen een muurtje gepist? Verschrikkelijk goor voor de omwonenden, maar iedere man heeft dat weleens gedaan. Moeten die dan maar doodgemaakt worden?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Op straat lopen is natuurlijk heel wat anders dan wanneer een kat in de zandbak van mijn kinderen zijn behoefte doet.
ja maar om het nu gelijk af te schietenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar als je alles wat er bij de gezelligheidshuisdierenindustrie hoort meeneemt lijkt me de conclusie van mishandeling die actief in stand gehouden wordt geen hele vreemde.quote:
Probeer je een ban voor me uit te lokken ofzo? Je blijft maar hameren op iets wat je niet letterlijk moet nemen. Had ik je al uitgelegd, knurft.quote:
Ze doen ook niets aan de reactie van Re, dus ze zijn zeker aan het rellen....quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Probeer je een ban voor me uit te lokken ofzo? Je blijft maar hameren op iets wat je niet letterlijk moet nemen. Had ik je al uitgelegd, knurft.
Je kat binnen houden zodat het beest er de kans niet voor krijgt. Is dat nou zo moeilijk? Wordt het beest ook niet kapot geschoten. Tjongjonge..quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Stuk plastic of zeil erover als de kinderen er niet in spelen. Is dat nou zo moeilijk? Blijft het ook lekker droog als het regent. Tjongejonge..
Ik maak me totaal niet druk om bans en dergelijke. Vond en vind het alleen nogal een uitspraak. Misschien moeten we het niet letterlijk nemen maar je roept het wel...quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Probeer je een ban voor me uit te lokken ofzo? Je blijft maar hameren op iets wat je niet letterlijk moet nemen. Had ik je al uitgelegd, knurft.
een beetje vreemd is het welquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar als je alles wat er bij de gezelligheidshuisdierenindustrie hoort meeneemt lijkt me de conclusie van mishandeling die actief in stand gehouden wordt geen hele vreemde.
Op de eerste plaats heb ik dat inderdaad nog nooit gedaan, iets met fatsoen. Op de tweede plaats is tegen een muurtje pissen van heel andere orde dan wanneer een kat met zijn uitwerpselen de tuin hier komt bevuilen wat ook nog eens een veel hoger gezondheidsrisico met zich meebrengt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb jij weleens in de stad tegen een muurtje gepist? Verschrikkelijk goor voor de omwonenden, maar iedere man heeft dat weleens gedaan. Moeten die dan maar doodgemaakt worden?
Ga er lekker over door. Kinderachtig mannetje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik maak me totaal niet druk om bans en dergelijke. Vond en vind het alleen nogal een uitspraak. Misschien moeten we het niet letterlijk nemen maar je roept het wel...
Als jij of iedere andere vreemde in mijn achtertuin komt kom je er niet meer vanaf.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar om het nu gelijk af te schieten
als ik in je zandbak ga zitten schijten krijg ik 100 euro boete
als je zooo'n last hebt van schijtende dieren dan moet je idd wat voorzorgsmaatregelen treffen want lang niet elk dier wat je op straat tegenkomt heeft een eigenaar, ze moeten allemaal schijten en je mag ze niet afschietenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Je kat binnen houden zodat het beest er de kans niet voor krijgt. Is dat nou zo moeilijk? Wordt het beest ook niet kapot geschoten. Tjongjonge..
Maar als ik het dus goed begrijp moet ik allerlei voorzorgsmaatregelen treffen omdat mensen hun kat niet binnen willen houden?
Nu leg je het nog steeds niet uit. Wat is er erg aan het houden van een huisdier?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
whehehhehe, open je dan een topic eroverquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Als jij of iedere andere vreemde in mijn achtertuin komt kom je er niet meer vanaf.
ik ben niet vreemdquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Als jij of iedere andere vreemde in mijn achtertuin komt kom je er niet meer vanaf.
Guttegut. En dus moet het dier dat notabene niet beter weet maar dood.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Op de eerste plaats heb ik dat inderdaad nog nooit gedaan, iets met fatsoen. Op de tweede plaats is tegen een muurtje pissen van heel andere orde dan wanneer een kat met zijn uitwerpselen de tuin hier komt bevuilen wat ook nog eens een veel hoger gezondheidsrisico met zich meebrengt.
Och, ik schiet er ook niet op, ik graaf een pijp in.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je zooo'n last hebt van schijtende dieren dan moet je idd wat voorzorgsmaatregelen treffen want lang niet elk dier wat je op straat tegenkomt heeft een eigenaar, ze moeten allemaal schijten en je mag ze niet afschieten
He, was jij niet die boutmod van NWS?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou van mij mag je het letterlijk nemen
als ik iemand met een luchtbuks een kat overhoop zie schieten dan geef ik hem direct een paar schoppen ... bij een oud vrouwtje dat met dr kat op schoot in huis thee zit te drinken heb ik die behoefte niet zo
hypocriet?
Nee, ik doe niks ik ben de vriendelijkheid zelve.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
whehehhehe, open je dan een topic erover
Zie bovenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben niet vreemd![]()
je zou me een biertje aanbieden
wat is dat nou weer voor een vraagquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
He, was jij niet die boutmod van NWS?
Weet jij veel waar die kat vandaan komt? Misschien is het een zwerfkat of een boerderijkat die de bebouwde kom opzoekt? En een stuk zeil over je zandbak is sowieso beter.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Je kat binnen houden zodat het beest er de kans niet voor krijgt. Is dat nou zo moeilijk? Wordt het beest ook niet kapot geschoten. Tjongjonge..
Maar als ik het dus goed begrijp moet ik allerlei voorzorgsmaatregelen treffen omdat mensen hun kat niet binnen willen houden?
niet eens jankend en opgekruld in een foetushouding liggenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, ik doe niks ik ben de vriendelijkheid zelve.
Wat hij zegtquote:
wat is daar het nut van?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Och, ik schiet er ook niet op, ik graaf een pijp in.
ik wist het!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, ik doe niks ik ben de vriendelijkheid zelve.
[..]
Zie boven
Meer een vaststellingquote:
Herman!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet eens jankend en opgekruld in een foetushouding liggen
nee er staat echt een vraagteken achterquote:
En wat versta je eigenlijk onder wat maatregelen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je zooo'n last hebt van schijtende dieren dan moet je idd wat voorzorgsmaatregelen treffen want lang niet elk dier wat je op straat tegenkomt heeft een eigenaar, ze moeten allemaal schijten en je mag ze niet afschieten
zodat dat beest in een gat gaat en er niet meer uitkomt en dan verhongerd. De meest laffe manier van katten dodenquote:
Hmm. Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee er staat echt een vraagteken achter
vragen naar de bekende weg....quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee er staat echt een vraagteken achter
Volgens mij heeft in een discussie over de mishandeling van huisdieren het grotere geheel rondom huisdieren wel enige meerwaarde maar daarover kunnen de meningen natuurlijk verschillenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
een beetje vreemd is het wel
zo kun je ook ageren tegen kinderadoptie omdat ze die in sommige landen zomaar van straat trekken maar in een discussie over het al dan niet neerschieten van hangjongetjes heeft dit niet zo heel veel meerwaarde
Nogmaals ik schiet ze niet af, dat doe ik alleen bij houtduiven.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet jij veel waar die kat vandaan komt? Misschien is het een zwerfkat of een boerderijkat die de bebouwde kom opzoekt? En een stuk zeil over je zandbak is sowieso beter.
Probeer gewoon toleranter en wat meegaander te zijn en je niet op te stellen als een een willekeurige ouwe Texaan met een buks, in een schommelstoel op de veranda. Want zo kom je momenteel wel over.
Denk dan na voor je zoiets op een forum gooitquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga er lekker over door. Kinderachtig mannetje.
Wat een niveau hebben sommige mods hier zeg.
Nee lachend met een biertje in mijn hand kijkend naar mijn hondje die plezier heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet eens jankend en opgekruld in een foetushouding liggen
Ik hoop dat die betyar dat niet meent, anders zou ik graag willen weten wie hij is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zodat dat beest in een gat gaat en er niet meer uitkomt en dan verhongerd. De meest laffe manier van katten doden
jouw hondje? Jij hebt zo'n kuttenlikkertjequote:Op zaterdag 3 december 2011 18:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee lachend met een biertje in mijn hand kijkend naar mijn hondje die plezier heeft.
zeiltje spannenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:16 schreef betyar het volgende:
[..]
En wat versta je eigenlijk onder wat maatregelen?
in dat gat blijft het beest gewoon schijten tot het dood isquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zodat dat beest in een gat gaat en er niet meer uitkomt en dan verhongerd. De meest laffe manier van katten doden
De ellende die er achter wegkomt. Veel te ver doorgefokte beestjes die hun natuurlijke instincten zoveel mogelijk moeten onderdrukken en die dode beesten vreten die een nog veel beroerder leven hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:11 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nu leg je het nog steeds niet uit. Wat is er erg aan het houden van een huisdier?
wat een lolquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:18 schreef sp3c het volgende:
in dat gat blijft het beest gewoon schijten tot het dood is
En waarom houtduiven wel?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Nogmaals ik schiet ze niet af, dat doe ik alleen bij houtduiven.
Een kat kan er niet meer uit, je lokt hem met een stukje vlees of vis in die pijp.quote:
Dat heb ik niet in huis, Bitburg, Bavaria en momenteel heb ik het 10 wereldsoorten bierpakketje.quote:[..]
ik wist het!!
ik drink tegenwoordig Amstel
Laatste woord willen hebben?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk dan na voor je zoiets op een forum gooit.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jouw hondje? Jij hebt zo'n kuttenlikkertje
ironie moet ik best om lachen jaquote:
quote:
verkopen?quote:
Je lijkt er niet erg van te leren. Maar vooralsnog komen de achterlijke uitspraken vooral uit je eigen koker... En waarom zou je verschillende soorten dierenmishandeling niet mogen vergelijken?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Laatste woord willen hebben?
Ja meneer de mod. Ik zal voortaan nadenken. Doe jij dat dan ook voortaan...met je achterlijke uitspraken en stompzinnige vergelijkingen?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik hoop dat die betyar dat niet meent, anders zou ik graag willen weten wie hij is.
maar schijt die kat dan meer of minder in je tuin?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Een kat kan er niet meer uit, je lokt hem met een stukje vlees of vis in die pijp.
nicequote:[..]
Dat heb ik niet in huis, Bitburg, Bavaria en momenteel heb ik het 10 wereldsoorten bierpakketje.
Een samenleving is niet goed voor jou. Verkas naar een gebied waar amper mensen wonen en schiet de dieren van je grond.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ruim je wel zijn/haar schijt op?
Als je kind dan ook nog eens in dat gat gaat zitten, dan heb je echt gefaalt in de genenpoelquote:
ja, dat kleintje rechts is wel lief, maar ruim je ook zijn schijt op?quote:
Na het gekrijs voorlopig niet meer in ieder geval.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar schijt die kat dan meer of minder in je tuin?
[..]
nice
Wat probeer je nu te doen met die quotes enzo?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je lijkt er niet erg van te leren. Maar vooralsnog komen de achterlijke uitspraken vooral uit je eigen koker... En waarom zou je verschillende soorten dierenmishandeling niet mogen vergelijken?
Overigens ben ik hier geen mod hoor.
[..]
Ligt eraan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, dat kleintje rechts is wel lief, maar ruim je ook zijn schijt op?
ahh mooi, dan mag ik je hond neerschietenquote:
Daarvoor hoef ik niet te verhuizenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Verkas naar een gebied waar amper mensen wonen.
Verklaar nader. Mijn hond schijt niet in jouw tuin.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ahh mooi, dan mag ik je hond neerschieten
schijt wel op mijn stoep, gemeentelijke park etc. etc.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Verklaar nader. Mijn hond schijt niet in jouw tuin.
nee maar je geluidsoverlast is des te erger... keffende kutbeestenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Verklaar nader. Mijn hond schijt niet in jouw tuin.
hygienischer word het er iig niet vanquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Na het gekrijs voorlopig niet meer in ieder geval.
mijn hond schijt niet op een stoep, die hebben we namelijk hier niet en een gemeentelijk park ook niet. Mijn hond schijt in de wei.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
schijt wel op mijn stoep, gemeentelijke park etc. etc.
Inderdaad. Kan niet wachten die lelijke hond af te mogen schieten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
schijt wel op mijn stoep, gemeentelijke park etc. etc.
ach je bent stoer,,, voor een verstandelijk gehandicaptequote:Op zaterdag 3 december 2011 18:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Na het gekrijs voorlopig niet meer in ieder geval.
mijn hond blaft alleen wanner er vreemde de oprit opkomen en wanneer ik dat zeg, niemand heeft last van mijn blaffende hond.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:30 schreef Re het volgende:
[..]
nee maar je geluidsoverlast is des te erger... keffende kutbeesten
zie je nou wat je doet? Elke kattenbezitter zegt altijd precies hetzelfdequote:Op zaterdag 3 december 2011 18:33 schreef betyar het volgende:
[..]
mijn hond blaft alleen wanner er vreemde de oprit opkomen en wanneer ik dat zeg, niemand heeft last van mijn blaffende hond.
Ik kan ze ook vangen en in een jutezak met wat keien achter in de kikkerpoel flikkeren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
hygienischer word het er iig niet van
Een andere mening hebben en je bent verstandelijk gehandicapt?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:32 schreef Re het volgende:
[..]
ach je bent stoer,,, voor een verstandelijk gehandicapte
Je moet sowieso niet met die strontbuis over straat gaan. Er zijn mensen die bang zijn voor honden. Laat hem maar op je eigen grond uit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:32 schreef betyar het volgende:
[..]
mijn hond schijt niet op een stoep, die hebben we namelijk hier niet en een gemeentelijk park ook niet. Mijn hond schijt in de wei.
Lopen we met de hond ergens en hij schijt er en mensen hebben er last van dan ruim ik dat netjes op.
dan had je qua hygiene in je tuin iig wel een punt gehad jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik kan ze ook vangen en in een jutezak met wat keien achter in de kikkerpoel flikkeren.
bewust dieren doden voor je eigen plezier... ja dan ben je verstandelijk gehandicapt in mijn ogen... psychiatrisch patientquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Een andere mening hebben en je bent verstandelijk gehandicapt?
Dat je gelijk weer een fijne dubieuze quote uit je mouw schudt nadat je van de andere hebt geroepen dat je het niet meent...quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te doen met die quotes enzo?
Mijn notes zitten lezen zeker?
Wat nou dubieus? Weet jij wat mijn intenties zijn?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat je gelijk weer een fijne dubieuze quote uit je mouw schudt nadat je van de andere hebt geroepen dat je het niet meent...
En nogmaals je notes kunnen me echt helemaal niets schelen
Wat cyaankali in mijn hondensnoepjes doen ook wonderenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik kan ze ook vangen en in een jutezak met wat keien achter in de kikkerpoel flikkeren.
Hé?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:32 schreef Re het volgende:
[..]
ach je bent stoer,,, voor een verstandelijk gehandicapte
Ga je ook zo lopen zaniken in topics over kinderporno, als iemand daar roept dat de dader een kogel mag krijgen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat je gelijk weer een fijne dubieuze quote uit je mouw schudt nadat je van de andere hebt geroepen dat je het niet meent...
En nogmaals je notes kunnen me echt helemaal niets schelen
Jij snapt het verschil niet tussen waken of in andermans tuin gaan zitten schijten?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zie je nou wat je doet? Elke kattenbezitter zegt altijd precies hetzelfde
Je bedoelt een te strakke?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij snapt het verschil niet tussen waken of in andermans tuin gaan zitten schijten?
Wanneer mijn hond overlast veroorzaakt door het blaffen gaat ie weg of krijgt hij een antiblafband.
Wie zegt dat katten niet preventief wakenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij snapt het verschil niet tussen waken of in andermans tuin gaan zitten schijten?
Dat doen we dan ook meestal, mijn hond loopt tijdens het uitlaten niet naar andere mensen toe.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet met die strontbuis over straat gaan. Er zijn mensen die bang zijn voor honden. Laat hem maar op je eigen grond uit.
Ik heb altijd pepperspray op zak en spuit dat in de bek van zo'n beest als het te dichtbij komt.
ik ben geen kattenbezitter trouwens hoor, ik vind het gewoon lomp om ze af te schieten omdat ze af en toe moeten poepenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Wie zegt dat katten niet preventief waken
maar jij zit als trotse bezitter van een hond je hond goed te praten, dat doen kattenbezitters ook
Kijk eens aanquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:32 schreef Disorder het volgende:
[..]
Inderdaad. Kan niet wachten die lelijke hond af te mogen schieten.
Ik hoef niks goed te praten want mijn hond doet niks verkeerd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Wie zegt dat katten niet preventief waken
maar jij zit als trotse bezitter van een hond je hond goed te praten, dat doen kattenbezitters ook
Zodat je jezelf dood kan wensenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet met die strontbuis over straat gaan. Er zijn mensen die bang zijn voor honden. Laat hem maar op je eigen grond uit.
Ik heb altijd pepperspray op zak en spuit dat in de bek van zo'n beest als het te dichtbij komt.
Mijn hond neemt geen snoepjes van vreemde aanquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Wat cyaankali in mijn hondensnoepjes doen ook wonderen
Ik heb last van jouw lelijke hoofd. Kan ook wel even in jouw pootjes schieten met de luchtbuks als je hier ooit langs loopt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:39 schreef betyar het volgende:
Ze hadden kater Max dan ook gewoon kapot moeten schieten, dan is het geen dierenmishandeling. Wil je huisdieren dan zorg je er maar voor dat anderen er geen last van hebben. Iets met verantwoordelijkheid enzo.
Je hebt nog nooit tegen een muurtje gepist, je hond is altijd aangelijnd, blaft alleen wanneer jij het zegt, schijt niet op straat etc etc. Eigenlijk ben jij de perfecte burger. Ik ben wel trots dat met jou heb mogen communiceren, eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat doen we dan ook meestal, mijn hond loopt tijdens het uitlaten niet naar andere mensen toe.
Maar nu gaan we van in andermans tuin schijtende katten naar honden die waaks zijn en aan de riem worden uitgelaten. Een beetje offtopic.
En bij bewust grootschalige dierenmishandeling in stand houden? Wat is dan je diagnose?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:37 schreef Re het volgende:
[..]
bewust dieren doden voor je eigen plezier... ja dan ben je verstandelijk gehandicapt in mijn ogen... psychiatrisch patient
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb last van jouw lelijke hoofd. Kan ook wel even in jouw pootjes schieten met de luchtbuks als je hier ooit langs loopt.
Ook daar ben ik voorstander van de rechtsstaatquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga je ook zo lopen zaniken in topics over kinderporno, als iemand daar roept dat de dader een kogel mag krijgen?
Hij schijt wel op straat alleen wordt het door mij opgeruimd, maar voor de rest klopt het aardig ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit tegen een muurtje gepist, je hond is altijd aangelijnd, blaft alleen wanneer jij het zegt, schijt niet op straat etc etc. Eigenlijk ben jij de perfecte burger. Ik ben wel trots dat met jou heb mogen communiceren, eigenlijk.
Maar ga je dan ook zo drammen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook daar ben ik voorstander van de rechtsstaat.
ik ben hier eigenlijk voorstander van de rechtstaatquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
En bij bewust grootschalige dierenmishandeling in stand houden? Wat is dan je diagnose?
en in die rechtstaat staat toch echt dan je andermans eigendom geen schade mag aandoen... best simpelquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook daar ben ik voorstander van de rechtsstaat.
Haal je de poepafdruk ook weg met ontsmettingsmiddel?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Hij schijt wel op straat alleen wordt het door mij opgeruimd, maar voor de rest klopt het aardig ja.
In die rechtstaat "staat"? En een eigendomsrecht mag je overigens niet misbruiken, waar het laisser faire van dieren toch wel onder valt als ze overlast veroorzaken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:52 schreef Re het volgende:
[..]
en in die rechtstaat staat toch echt dan je andermans eigendom geen schade mag aandoen... best simpel
Mijn hond krijgt goed voer, zijn poep blijft niet plakken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Haal je de poepafdruk ook weg met ontsmettingsmiddel?
Als iemand daar gaat zaniken dat het eigenlijk niet erger is dan een aangeschoten kat want die zijn ook heel zielig mogelijk wel ja...quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn hond krijgt goed voer, zijn poep blijft niet plakken.
Daarom word ik ook wat simpel van al die figuren hier die een hond willen doden...quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:52 schreef Re het volgende:
[..]
en in die rechtstaat staat toch echt dan je andermans eigendom geen schade mag aandoen... best simpel
misschien is die hond gewoon niet gelukkig?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarom word ik ook wat simpel van al die figuren hier die een hond willen doden...
idem kat...quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarom word ik ook wat simpel van al die figuren hier die een hond willen doden...
Door ze niet te doden hou je dierenmishandeling in stand. De huisdierenindustrie zorgt voor veel leed onder de dieren. Ook de hond gaat hieraan onderdoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat kan maar dan nog is andermans hond willen vergiftigen op basis van wat uitspraken op internet erg vreemdquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
misschien is die hond gewoon niet gelukkig?
Ook daar heb ik niks mee op.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:58 schreef Re het volgende:
[..]
idem kat...flikker toch lekker op met je eenzijdige nonsense
Je moet nog een beetje oefenen op je vergelijkingenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Door ze niet te doden hou je dierenmishandeling in stand. De huisdierenindustrie zorgt voor veel leed onder de dieren. Ook de hond gaat hieraan onderdoor.
Wat voor shit rook jij en waar kan ik dat krijgen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat kan maar dan nog is andermans hond willen vergiftigen op basis van wat uitspraken op internet erg vreemd.
het is idd allemaal heel erg vreemdquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat kan maar dan nog is andermans hond willen vergiftigen op basis van wat uitspraken op internet erg vreemd.
Wat heb jij toch de hele tijd?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat voor shit rook jij en waar kan ik dat krijgen?
Zegt de persoon die gehandicapten als huisdieren ziet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet nog een beetje oefenen op je vergelijkingen
Maar mag welquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef sp3c het volgende:
hoe dan ook, iemand schoot dus met een luchtbuks een kat door zijn pot en dat vind ik zielig, die persoon mogen ze wmb in elkaar slaan en daarna met diezelfde luchtbuks neerschieten ... hoeft niet per se dood
Een geldboete is genoeg.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is idd allemaal heel erg vreemd
hoe dan ook, iemand schoot dus met een luchtbuks een kat door zijn pot en dat vind ik zielig, die persoon mogen ze wmb in elkaar slaan en daarna met diezelfde luchtbuks neerschieten ... hoeft niet per se dood
tsja, jij ageert iets feller tegen iemand die een hond iets wil aandoen versus een kat.... ik vraag me af waarom... beetje hypocrisie is je niet vreemd, maar blijkbaar ben je daar blind voorquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook daar heb ik niks mee op.
Waar ik me vooral druk over gemaakt heb hier is de hypocrisie van je heel druk maken om deze mishandeling van een kat maar vervolgens wel actief bij blijven dragen aan het in stand houden van dierenmishandeling op veel grotere schaal...
Probeer je me nu alweer woorden in de mond te leggen? En dan straks weer huilen dat je het niet meent als je er mee geconfronteerd wordt?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zegt de persoon die gehandicapten als huisdieren ziet.
ik zou er iig niet van gaan klagen over het eventuele verborgen leed van de gehandicaptenhulp in de buurtsuperquote:
mag van mij ookquote:
Volgens mij ageer ik hier behoorlijk fel tegen mensen die de huisdierenindustrie in stand willen houden en dan doel ik het algemeen dus zowel honden als katten. Daar zit voor mij niet zo'n groot verschil in.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:03 schreef Re het volgende:
[..]
tsja, jij ageert iets feller tegen iemand die een hond iets wil aandoen versus een kat.... ik vraag me af waarom... beetje hypocrisie is je niet vreemd, maar blijkbaar ben je daar blind voor
Huilen nogal liefst? Ik heb in jaren niet gehuild. Lijkt me wel weer eens lekker. Confront me and make me cry!quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Probeer je me nu alweer woorden in de mond te leggen? En dan straks weer huilen dat je het niet meent als je er mee geconfronteerd wordt?
Maak er een topic over in F&F en stop met het offtopic gaan in dit topic. Kater Max, met zijn zere pootjequote:Op zaterdag 3 december 2011 19:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij ageer ik hier behoorlijk fel tegen mensen die de huisdierenindustrie in stand willen houden en dan doel ik het algemeen dus zowel honden als katten. Daar zit voor mij niet zo'n groot verschil in.
hij is hypocriet, daarom.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef du_ke het volgende:
Ik zie hier een paar figuren die de hond van betyar af willen maken en dat vind ik vreemd.
Natuurlijk niet. Degene die op een kat schiet zn arm afrukken en mee om de oren slaanquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe kun je hierop schieten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een luchtbuks verboden wapenbezit?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:00 schreef trabant het volgende:
Ook zonder met een geweer te schieten blijft het verboden wapenbezit.
Maar dat is in Nederland dus minder erg dan een cartoon tekenen, dus worden er geen verdachten van het bed gelicht.
Dit dus. Laf hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:26 schreef Yogaflame het volgende:
Volk dat dieren mishandelt staat voor mij ongeveer net zo hoog als een kinderlokker of een vent die z'n vrouw slaat. Mensen die dit soort geweld tegen katten goedpraten mogen zich hier bij aansluiten.
Ook voor jou de vraag, stel je kindermisbruik echt gelijk aan een kat een trap verkopen?quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 08:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook voor jou de vraag, stel je kindermisbruik echt gelijk aan een kat een trap verkopen?
Met een buksquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe kun je hierop schieten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij zegt dit toch letterlijk? Daarom vraag ik even om bevestiging van deze toch wel vrij extremistische visie.quote:
Het gaat hier met grote waarschijnlijkheid om kleine kinderen waarvan er 1 stoer loopt de doen met de luchtbuks van zijn grote broer. Ga je die ook voor het gerecht brengen voor kattenkwaad?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef Drinky het volgende:
Mensen die op katten schieten moeten gewoon berecht worden als slachtoffers van een misdaad. Hard en genadeloos, net zoals seks
Nee, maar wel hun ouders. Ze horen geen buks voor hun kind te kopen, laat staan ze er mee rond laten lopen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het gaat hier met grote waarschijnlijkheid om kleine kinderen waarvan er 1 stoer loopt de doen met de luchtbuks van zijn grote broer. Ga je die ook voor het gerecht brengen voor kattenkwaad?
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, maar wel hun ouders. Ze horen geen buks voor hun kind te kopen, laat staan ze er mee rond laten lopen.
dan hebben ze je sowieso niet goed opgevoed dat je met een buks wil gaan spelen uberhaupt. En er is iets goed mis in je hoofd, zelfs als kind, als je onschuldige beesten moedwillig verwond.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders wisten ook niet van het bestaan van mijn buks, dan was ik hem direct kwijt geweest. Maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden
dan zijn er echt heel wat kerels in Nederland die niet goed bij hun hoofd zijn, want ik ken veel gasten die op jonge leeftijd een luchtbuks hadden. En geloof me de meerderheid heeft echt wel eens een bewegend doel onder vuur genomen. Jongens zijn nou eenmaal gefascineerd door wapentuig.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
dan hebben ze je sowieso niet goed opgevoed dat je met een buks wil gaan spelen uberhaupt. En er is iets goed mis in je hoofd, zelfs als kind, als je onschuldige beesten moedwillig verwond.
Dat kloptquote:Op woensdag 7 december 2011 13:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
dan zijn er echt heel wat kerels in Nederland die niet goed bij hun hoofd zijn,
Jij maakt er veel meer van dan het is. In het verleden gebeurde dit ook veelvuldig, maar dan stond het niet meteen op de voorpagina van elke landelijke krant. De meerderheid die het doet groeit er gewoon overheen en komt prima terecht.quote:
Beetje asociaal om een beest dat je huis vernielt buiten te trappen zodat andere mensen er last van hebben.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef Drinky het volgende:
myn kat gaat naar buiten maar komt naar binnen als ie moet schijten. Als dat niet naar buiten gaat wordt ie helemaal gek en maakt ie alles in huis kapot. D'n ander is gewoon een huiskat en blijft binnen.
Mensen die op katten schieten moeten gewoon berecht worden als slachtoffers van een misdaad. Hard en genadeloos, net zoals seks
Waar zijn ze eigenlijk slachtoffer van geworden? Katten terreur?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef Drinky het volgende:
myn kat gaat naar buiten maar komt naar binnen als ie moet schijten. Als dat niet naar buiten gaat wordt ie helemaal gek en maakt ie alles in huis kapot. D'n ander is gewoon een huiskat en blijft binnen.
Hoe kom je erbij dat ze niet in mijn achtertuin lopen? is weleens gebeurd hoor (weiland). Maar jij vindt dat ik dat mag als ze daar dan gaan zitten schijten en zo?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:49 schreef betyar het volgende:
[..]Heb je ook iets nuttigs bij te dragen.
Maar ik kan hieruit opmaken dat jij mensen neerschiet die er in jouw ogen lelijk uitzien? Dan ben je geen haar beter dus. Of eigenlijk erger want die lelijke mensen lopen op de openbare weg en lopen niet in jouw achtertuin.
Zelfs de buren (3 stuks hebben buiten vogeltjes of voeren vaste stamvogels) hebben er geen problemen mee dat mijn poes erachteraan rent, want dat doen katten nu eenmaal, en als ze het zien roepen ze KSST en dan rent ze snel weer weg, probleem solved..quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:04 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja, we hebben ook zó veel last van katten die buiten op jacht gaan
Weet jij het verschil tussen een achtertuin en een weiland? Zo niet kijk even in het bestemmingsplan te vinden op de site van je gemeente, daarnaast staat heel je post compleet buiten de werkelijkheid en slaat natuurlijk veel te ver door. Mijn antwoord is heel simpel: je schiet niet op mensen.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze niet in mijn achtertuin lopen? is weleens gebeurd hoor (weiland). Maar jij vindt dat ik dat mag als ze daar dan gaan zitten schijten en zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |