Kunnen we moord ook wel wat minder zwaar bestraffen. O.a. door het (niet) handelen van het rijke Westen zijn er nog miljarden mensen die in armoe leven en vroegtijdig sterven. Hypocriet om dan moord scherp te veroordelen man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
En ik vind het een tikje hypocriet wanneer mensen de ene dader van dierenmishandeling dood wensen en vervolgens zelf actief bijdragen aan het in stand houden van dierenmishandeling op veel grotere schaal...
hey dat moet je helemaal zelf weten maar dat maakt dat gehandicaptenverhaal niet minder onlogisch want dat slaat echt helemaal nergens op imoquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
En ik vind het een tikje hypocriet wanneer mensen de ene dader van dierenmishandeling dood wensen en vervolgens zelf actief bijdragen aan het in stand houden van dierenmishandeling op veel grotere schaal...
Jongenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha en anders wens je de dader niet helemaal dood maar maar een beetje?
Daar kunnen we het dan over oneens zijn. Waar het mij om gaat is dat iets wat er op het oog niet ongelukkig uitziet niet gezond of gelukkig hoeft te zijn of niet aan het lijden is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey dat moet je helemaal zelf weten maar dat maakt dat gehandicaptenverhaal niet minder onlogisch want dat slaat echt helemaal nergens op imo
Op straat lopen is natuurlijk heel wat anders dan wanneer een kat in de zandbak van mijn kinderen zijn behoefte doet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, want het is toegestaan om huisdieren die op straat lopen zomaar te doden.
Magere vergelijking lijkt mequote:Op zaterdag 3 december 2011 17:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kunnen we moord ook wel wat minder zwaar bestraffen. O.a. door het (niet) handelen van het rijke Westen zijn er nog miljarden mensen die in armoe leven en vroegtijdig sterven. Hypocriet om dan moord scherp te veroordelen man.
dat maakt het nog geen mishandelingquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar kunnen we het dan over oneens zijn. Waar het mij om gaat is dat iets wat er op het oog niet ongelukkig uitziet niet gezond of gelukkig hoeft te zijn of niet aan het lijden is.
Stuk plastic of zeil erover als de kinderen er niet in spelen. Is dat nou zo moeilijk? Blijft het ook lekker droog als het regent. Tjongejonge..quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Op straat lopen is natuurlijk heel wat anders dan wanneer een kat in de zandbak van mijn kinderen zijn behoefte doet.
Heb jij weleens in de stad tegen een muurtje gepist? Verschrikkelijk goor voor de omwonenden, maar iedere man heeft dat weleens gedaan. Moeten die dan maar doodgemaakt worden?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Op straat lopen is natuurlijk heel wat anders dan wanneer een kat in de zandbak van mijn kinderen zijn behoefte doet.
ja maar om het nu gelijk af te schietenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar als je alles wat er bij de gezelligheidshuisdierenindustrie hoort meeneemt lijkt me de conclusie van mishandeling die actief in stand gehouden wordt geen hele vreemde.quote:
Probeer je een ban voor me uit te lokken ofzo? Je blijft maar hameren op iets wat je niet letterlijk moet nemen. Had ik je al uitgelegd, knurft.quote:
Ze doen ook niets aan de reactie van Re, dus ze zijn zeker aan het rellen....quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Probeer je een ban voor me uit te lokken ofzo? Je blijft maar hameren op iets wat je niet letterlijk moet nemen. Had ik je al uitgelegd, knurft.
Je kat binnen houden zodat het beest er de kans niet voor krijgt. Is dat nou zo moeilijk? Wordt het beest ook niet kapot geschoten. Tjongjonge..quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Stuk plastic of zeil erover als de kinderen er niet in spelen. Is dat nou zo moeilijk? Blijft het ook lekker droog als het regent. Tjongejonge..
Ik maak me totaal niet druk om bans en dergelijke. Vond en vind het alleen nogal een uitspraak. Misschien moeten we het niet letterlijk nemen maar je roept het wel...quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Probeer je een ban voor me uit te lokken ofzo? Je blijft maar hameren op iets wat je niet letterlijk moet nemen. Had ik je al uitgelegd, knurft.
een beetje vreemd is het welquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar als je alles wat er bij de gezelligheidshuisdierenindustrie hoort meeneemt lijkt me de conclusie van mishandeling die actief in stand gehouden wordt geen hele vreemde.
Op de eerste plaats heb ik dat inderdaad nog nooit gedaan, iets met fatsoen. Op de tweede plaats is tegen een muurtje pissen van heel andere orde dan wanneer een kat met zijn uitwerpselen de tuin hier komt bevuilen wat ook nog eens een veel hoger gezondheidsrisico met zich meebrengt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb jij weleens in de stad tegen een muurtje gepist? Verschrikkelijk goor voor de omwonenden, maar iedere man heeft dat weleens gedaan. Moeten die dan maar doodgemaakt worden?
Ga er lekker over door. Kinderachtig mannetje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik maak me totaal niet druk om bans en dergelijke. Vond en vind het alleen nogal een uitspraak. Misschien moeten we het niet letterlijk nemen maar je roept het wel...
Als jij of iedere andere vreemde in mijn achtertuin komt kom je er niet meer vanaf.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar om het nu gelijk af te schieten
als ik in je zandbak ga zitten schijten krijg ik 100 euro boete
als je zooo'n last hebt van schijtende dieren dan moet je idd wat voorzorgsmaatregelen treffen want lang niet elk dier wat je op straat tegenkomt heeft een eigenaar, ze moeten allemaal schijten en je mag ze niet afschietenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Je kat binnen houden zodat het beest er de kans niet voor krijgt. Is dat nou zo moeilijk? Wordt het beest ook niet kapot geschoten. Tjongjonge..
Maar als ik het dus goed begrijp moet ik allerlei voorzorgsmaatregelen treffen omdat mensen hun kat niet binnen willen houden?
Nu leg je het nog steeds niet uit. Wat is er erg aan het houden van een huisdier?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je er geen problemen mee hebt om die dieren lekker doorgefokt in een huisje te houden niet zoveel. Wat me dan opvalt is dat mensen die dit incident allemaal heel erg en zielig vinden vervolgens wel huisdieren hebben en daarmee in feite ook niet al te goed bezig zijn voor het dierenwelzijn.
whehehhehe, open je dan een topic eroverquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Als jij of iedere andere vreemde in mijn achtertuin komt kom je er niet meer vanaf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |