Hij zegt dit toch letterlijk? Daarom vraag ik even om bevestiging van deze toch wel vrij extremistische visie.quote:
Het gaat hier met grote waarschijnlijkheid om kleine kinderen waarvan er 1 stoer loopt de doen met de luchtbuks van zijn grote broer. Ga je die ook voor het gerecht brengen voor kattenkwaad?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef Drinky het volgende:
Mensen die op katten schieten moeten gewoon berecht worden als slachtoffers van een misdaad. Hard en genadeloos, net zoals seks
Nee, maar wel hun ouders. Ze horen geen buks voor hun kind te kopen, laat staan ze er mee rond laten lopen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het gaat hier met grote waarschijnlijkheid om kleine kinderen waarvan er 1 stoer loopt de doen met de luchtbuks van zijn grote broer. Ga je die ook voor het gerecht brengen voor kattenkwaad?
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, maar wel hun ouders. Ze horen geen buks voor hun kind te kopen, laat staan ze er mee rond laten lopen.
dan hebben ze je sowieso niet goed opgevoed dat je met een buks wil gaan spelen uberhaupt. En er is iets goed mis in je hoofd, zelfs als kind, als je onschuldige beesten moedwillig verwond.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders wisten ook niet van het bestaan van mijn buks, dan was ik hem direct kwijt geweest. Maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden
dan zijn er echt heel wat kerels in Nederland die niet goed bij hun hoofd zijn, want ik ken veel gasten die op jonge leeftijd een luchtbuks hadden. En geloof me de meerderheid heeft echt wel eens een bewegend doel onder vuur genomen. Jongens zijn nou eenmaal gefascineerd door wapentuig.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
dan hebben ze je sowieso niet goed opgevoed dat je met een buks wil gaan spelen uberhaupt. En er is iets goed mis in je hoofd, zelfs als kind, als je onschuldige beesten moedwillig verwond.
Dat kloptquote:Op woensdag 7 december 2011 13:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
dan zijn er echt heel wat kerels in Nederland die niet goed bij hun hoofd zijn,
Jij maakt er veel meer van dan het is. In het verleden gebeurde dit ook veelvuldig, maar dan stond het niet meteen op de voorpagina van elke landelijke krant. De meerderheid die het doet groeit er gewoon overheen en komt prima terecht.quote:
Beetje asociaal om een beest dat je huis vernielt buiten te trappen zodat andere mensen er last van hebben.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef Drinky het volgende:
myn kat gaat naar buiten maar komt naar binnen als ie moet schijten. Als dat niet naar buiten gaat wordt ie helemaal gek en maakt ie alles in huis kapot. D'n ander is gewoon een huiskat en blijft binnen.
Mensen die op katten schieten moeten gewoon berecht worden als slachtoffers van een misdaad. Hard en genadeloos, net zoals seks
Waar zijn ze eigenlijk slachtoffer van geworden? Katten terreur?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef Drinky het volgende:
myn kat gaat naar buiten maar komt naar binnen als ie moet schijten. Als dat niet naar buiten gaat wordt ie helemaal gek en maakt ie alles in huis kapot. D'n ander is gewoon een huiskat en blijft binnen.
Hoe kom je erbij dat ze niet in mijn achtertuin lopen? is weleens gebeurd hoor (weiland). Maar jij vindt dat ik dat mag als ze daar dan gaan zitten schijten en zo?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:49 schreef betyar het volgende:
[..]Heb je ook iets nuttigs bij te dragen.
Maar ik kan hieruit opmaken dat jij mensen neerschiet die er in jouw ogen lelijk uitzien? Dan ben je geen haar beter dus. Of eigenlijk erger want die lelijke mensen lopen op de openbare weg en lopen niet in jouw achtertuin.
Zelfs de buren (3 stuks hebben buiten vogeltjes of voeren vaste stamvogels) hebben er geen problemen mee dat mijn poes erachteraan rent, want dat doen katten nu eenmaal, en als ze het zien roepen ze KSST en dan rent ze snel weer weg, probleem solved..quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:04 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja, we hebben ook zó veel last van katten die buiten op jacht gaan
Weet jij het verschil tussen een achtertuin en een weiland? Zo niet kijk even in het bestemmingsplan te vinden op de site van je gemeente, daarnaast staat heel je post compleet buiten de werkelijkheid en slaat natuurlijk veel te ver door. Mijn antwoord is heel simpel: je schiet niet op mensen.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze niet in mijn achtertuin lopen? is weleens gebeurd hoor (weiland). Maar jij vindt dat ik dat mag als ze daar dan gaan zitten schijten en zo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |