abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 december 2011 @ 12:37:05 #276
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_105290405
myn kat gaat naar buiten maar komt naar binnen als ie moet schijten. Als dat niet naar buiten gaat wordt ie helemaal gek en maakt ie alles in huis kapot. D'n ander is gewoon een huiskat en blijft binnen.

Mensen die op katten schieten moeten gewoon berecht worden als slachtoffers van een misdaad. Hard en genadeloos, net zoals seks
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_105292474
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:')
Hij zegt dit toch letterlijk? Daarom vraag ik even om bevestiging van deze toch wel vrij extremistische visie.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_105292488
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef Drinky het volgende:

Mensen die op katten schieten moeten gewoon berecht worden als slachtoffers van een misdaad. Hard en genadeloos, net zoals seks
Het gaat hier met grote waarschijnlijkheid om kleine kinderen waarvan er 1 stoer loopt de doen met de luchtbuks van zijn grote broer. Ga je die ook voor het gerecht brengen voor kattenkwaad?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 7 december 2011 @ 13:34:55 #279
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_105292546
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:33 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het gaat hier met grote waarschijnlijkheid om kleine kinderen waarvan er 1 stoer loopt de doen met de luchtbuks van zijn grote broer. Ga je die ook voor het gerecht brengen voor kattenkwaad?
Nee, maar wel hun ouders. Ze horen geen buks voor hun kind te kopen, laat staan ze er mee rond laten lopen.
Drinky is een baas
pi_105292898
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:34 schreef Drinky het volgende:

[..]

Nee, maar wel hun ouders. Ze horen geen buks voor hun kind te kopen, laat staan ze er mee rond laten lopen.
Mijn ouders wisten ook niet van het bestaan van mijn buks, dan was ik hem direct kwijt geweest. Maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 7 december 2011 @ 13:47:44 #281
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_105293020
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:44 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Mijn ouders wisten ook niet van het bestaan van mijn buks, dan was ik hem direct kwijt geweest. Maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden
dan hebben ze je sowieso niet goed opgevoed dat je met een buks wil gaan spelen uberhaupt. En er is iets goed mis in je hoofd, zelfs als kind, als je onschuldige beesten moedwillig verwond.
Drinky is een baas
pi_105293313
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:47 schreef Drinky het volgende:

[..]

dan hebben ze je sowieso niet goed opgevoed dat je met een buks wil gaan spelen uberhaupt. En er is iets goed mis in je hoofd, zelfs als kind, als je onschuldige beesten moedwillig verwond.
dan zijn er echt heel wat kerels in Nederland die niet goed bij hun hoofd zijn, want ik ken veel gasten die op jonge leeftijd een luchtbuks hadden. En geloof me de meerderheid heeft echt wel eens een bewegend doel onder vuur genomen. Jongens zijn nou eenmaal gefascineerd door wapentuig.
Je bent jong en op een gegeven moment doet een cirkel op de muur het niet meer, dan ga je iets moeilijker zoeken. Het is fout, maar als 10-12 jarige ben je daar niet mee bezig, dan is het gewoon spannend om te doen en niet betrapt te worden.
  woensdag 7 december 2011 @ 13:56:44 #283
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_105293389
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:55 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

dan zijn er echt heel wat kerels in Nederland die niet goed bij hun hoofd zijn,
Dat klopt
Drinky is een baas
pi_105293429
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:56 schreef Drinky het volgende:

[..]

Dat klopt
Jij maakt er veel meer van dan het is. In het verleden gebeurde dit ook veelvuldig, maar dan stond het niet meteen op de voorpagina van elke landelijke krant. De meerderheid die het doet groeit er gewoon overheen en komt prima terecht.
  woensdag 7 december 2011 @ 14:02:40 #285
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_105293612
quote:
myn kat gaat naar buiten maar komt naar binnen als ie moet schijten. Als dat niet naar buiten gaat wordt ie helemaal gek en maakt ie alles in huis kapot. D'n ander is gewoon een huiskat en blijft binnen.

Beetje asociaal om een beest dat je huis vernielt buiten te trappen zodat andere mensen er last van hebben.
pi_105293824
quote:

Waar zijn ze eigenlijk slachtoffer van geworden? Katten terreur?
pi_105295545
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:49 schreef betyar het volgende:

[..]

:') Heb je ook iets nuttigs bij te dragen.
Maar ik kan hieruit opmaken dat jij mensen neerschiet die er in jouw ogen lelijk uitzien? Dan ben je geen haar beter dus. Of eigenlijk erger want die lelijke mensen lopen op de openbare weg en lopen niet in jouw achtertuin.
Hoe kom je erbij dat ze niet in mijn achtertuin lopen? is weleens gebeurd hoor (weiland). Maar jij vindt dat ik dat mag als ze daar dan gaan zitten schijten en zo?
  woensdag 7 december 2011 @ 19:05:27 #288
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_105305700
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:04 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ja, we hebben ook zó veel last van katten die buiten op jacht gaan :')
Zelfs de buren (3 stuks hebben buiten vogeltjes of voeren vaste stamvogels) hebben er geen problemen mee dat mijn poes erachteraan rent, want dat doen katten nu eenmaal, en als ze het zien roepen ze KSST en dan rent ze snel weer weg, probleem solved..

Maar huillies op zolderkamers maken zich opeens zorgen over de natuur :') ______________!
  woensdag 7 december 2011 @ 19:39:45 #289
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_105307411
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ze niet in mijn achtertuin lopen? is weleens gebeurd hoor (weiland). Maar jij vindt dat ik dat mag als ze daar dan gaan zitten schijten en zo?
Weet jij het verschil tussen een achtertuin en een weiland? Zo niet kijk even in het bestemmingsplan te vinden op de site van je gemeente, daarnaast staat heel je post compleet buiten de werkelijkheid en slaat natuurlijk veel te ver door. Mijn antwoord is heel simpel: je schiet niet op mensen.
pi_106439995
Met een buks mag je alleen op je eigen erf schieten, of bij een schietvereniging.

Voor minderjarigen geldt zelfs dat ze alleen mogen schieten op een schietvereniging, zelfs niet thuis op eigen erf, onder begeleiding van een meerderjarige..! Hiervan zeijn veel mensen niet op de hoogte, en gaan daarmee vaka de mist in.

Als een kind een luchtbuks voorhanden heeft, of (wie dan ook) er buiten (onverpakt) mee op straat loopt is het een verboden wapen, en ga je nat voor de wapenwet.

Deze (onschuldig lijkende) geintjes leveren je wel een strafblad op, en kan heeeel lastig zijn als je later ooit voor je werk een VOG moet aanvragen. Die kan je vergeten.
Ook heb je die nodig als je je bij een schietvereniging wilt aanmelden. Met zo'n geintje kan je direct weer naar buiten.

Op dieren schieten is dus ook verboden (Gek hé). Sterker: zelfs op muizen of ratten mag NIET in de Nederlandse wet.

Ik schiet zelf ook graag. Met grootkaliber op de schietbanen, maar ook met luchtbuks in mijn tuin.
Op dieren schieten kan er bij mij dus echt niet in. Wil je op andere doelen schieten dan een kaartje.? Dan doen flessendoppen of blikjes het ook héél goed.
Have lot's of fun
pi_106440323
Volgens mij snapt er een niet waarom mensen schieten. Het is geen hobby of zo.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:41:00 #292
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_106441071
Als ik het zo lees is er keurig op de poten geschoten, precies zoals de politie het ook leert in de opleiding. Waarschijnlijk een talentje.
Wat wel zorgelijk is, is dat die eigenaar zonder enige aanleiding of bewijs direct een beschuldigende vinger naar het woonwagenkamp wijst. Dat soort rigide vreemdelingenhaat is verboden in Nederland. Het zou een goed signaal zijn als het OM vervolging instelt tegen dit 'baasje'.
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')