ik ben niet vreemdquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Als jij of iedere andere vreemde in mijn achtertuin komt kom je er niet meer vanaf.
Guttegut. En dus moet het dier dat notabene niet beter weet maar dood.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Op de eerste plaats heb ik dat inderdaad nog nooit gedaan, iets met fatsoen. Op de tweede plaats is tegen een muurtje pissen van heel andere orde dan wanneer een kat met zijn uitwerpselen de tuin hier komt bevuilen wat ook nog eens een veel hoger gezondheidsrisico met zich meebrengt.
Och, ik schiet er ook niet op, ik graaf een pijp in.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je zooo'n last hebt van schijtende dieren dan moet je idd wat voorzorgsmaatregelen treffen want lang niet elk dier wat je op straat tegenkomt heeft een eigenaar, ze moeten allemaal schijten en je mag ze niet afschieten
He, was jij niet die boutmod van NWS?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou van mij mag je het letterlijk nemen
als ik iemand met een luchtbuks een kat overhoop zie schieten dan geef ik hem direct een paar schoppen ... bij een oud vrouwtje dat met dr kat op schoot in huis thee zit te drinken heb ik die behoefte niet zo
hypocriet?
Nee, ik doe niks ik ben de vriendelijkheid zelve.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
whehehhehe, open je dan een topic erover
Zie bovenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben niet vreemd![]()
je zou me een biertje aanbieden
wat is dat nou weer voor een vraagquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
He, was jij niet die boutmod van NWS?
Weet jij veel waar die kat vandaan komt? Misschien is het een zwerfkat of een boerderijkat die de bebouwde kom opzoekt? En een stuk zeil over je zandbak is sowieso beter.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Je kat binnen houden zodat het beest er de kans niet voor krijgt. Is dat nou zo moeilijk? Wordt het beest ook niet kapot geschoten. Tjongjonge..
Maar als ik het dus goed begrijp moet ik allerlei voorzorgsmaatregelen treffen omdat mensen hun kat niet binnen willen houden?
niet eens jankend en opgekruld in een foetushouding liggenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, ik doe niks ik ben de vriendelijkheid zelve.
Wat hij zegtquote:
wat is daar het nut van?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Och, ik schiet er ook niet op, ik graaf een pijp in.
ik wist het!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, ik doe niks ik ben de vriendelijkheid zelve.
[..]
Zie boven
Meer een vaststellingquote:
Herman!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet eens jankend en opgekruld in een foetushouding liggen
nee er staat echt een vraagteken achterquote:
En wat versta je eigenlijk onder wat maatregelen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je zooo'n last hebt van schijtende dieren dan moet je idd wat voorzorgsmaatregelen treffen want lang niet elk dier wat je op straat tegenkomt heeft een eigenaar, ze moeten allemaal schijten en je mag ze niet afschieten
zodat dat beest in een gat gaat en er niet meer uitkomt en dan verhongerd. De meest laffe manier van katten dodenquote:
Hmm. Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee er staat echt een vraagteken achter
vragen naar de bekende weg....quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee er staat echt een vraagteken achter
Volgens mij heeft in een discussie over de mishandeling van huisdieren het grotere geheel rondom huisdieren wel enige meerwaarde maar daarover kunnen de meningen natuurlijk verschillenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
een beetje vreemd is het wel
zo kun je ook ageren tegen kinderadoptie omdat ze die in sommige landen zomaar van straat trekken maar in een discussie over het al dan niet neerschieten van hangjongetjes heeft dit niet zo heel veel meerwaarde
Nogmaals ik schiet ze niet af, dat doe ik alleen bij houtduiven.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet jij veel waar die kat vandaan komt? Misschien is het een zwerfkat of een boerderijkat die de bebouwde kom opzoekt? En een stuk zeil over je zandbak is sowieso beter.
Probeer gewoon toleranter en wat meegaander te zijn en je niet op te stellen als een een willekeurige ouwe Texaan met een buks, in een schommelstoel op de veranda. Want zo kom je momenteel wel over.
Denk dan na voor je zoiets op een forum gooitquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga er lekker over door. Kinderachtig mannetje.
Wat een niveau hebben sommige mods hier zeg.
Nee lachend met een biertje in mijn hand kijkend naar mijn hondje die plezier heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet eens jankend en opgekruld in een foetushouding liggen
Ik hoop dat die betyar dat niet meent, anders zou ik graag willen weten wie hij is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zodat dat beest in een gat gaat en er niet meer uitkomt en dan verhongerd. De meest laffe manier van katten doden
jouw hondje? Jij hebt zo'n kuttenlikkertjequote:Op zaterdag 3 december 2011 18:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee lachend met een biertje in mijn hand kijkend naar mijn hondje die plezier heeft.
zeiltje spannenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:16 schreef betyar het volgende:
[..]
En wat versta je eigenlijk onder wat maatregelen?
in dat gat blijft het beest gewoon schijten tot het dood isquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zodat dat beest in een gat gaat en er niet meer uitkomt en dan verhongerd. De meest laffe manier van katten doden
De ellende die er achter wegkomt. Veel te ver doorgefokte beestjes die hun natuurlijke instincten zoveel mogelijk moeten onderdrukken en die dode beesten vreten die een nog veel beroerder leven hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:11 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nu leg je het nog steeds niet uit. Wat is er erg aan het houden van een huisdier?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |