Je moet nog een beetje oefenen op je vergelijkingenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Door ze niet te doden hou je dierenmishandeling in stand. De huisdierenindustrie zorgt voor veel leed onder de dieren. Ook de hond gaat hieraan onderdoor.
Wat voor shit rook jij en waar kan ik dat krijgen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat kan maar dan nog is andermans hond willen vergiftigen op basis van wat uitspraken op internet erg vreemd.
het is idd allemaal heel erg vreemdquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat kan maar dan nog is andermans hond willen vergiftigen op basis van wat uitspraken op internet erg vreemd.
Wat heb jij toch de hele tijd?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat voor shit rook jij en waar kan ik dat krijgen?
Zegt de persoon die gehandicapten als huisdieren ziet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet nog een beetje oefenen op je vergelijkingen
Maar mag welquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef sp3c het volgende:
hoe dan ook, iemand schoot dus met een luchtbuks een kat door zijn pot en dat vind ik zielig, die persoon mogen ze wmb in elkaar slaan en daarna met diezelfde luchtbuks neerschieten ... hoeft niet per se dood
Een geldboete is genoeg.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is idd allemaal heel erg vreemd
hoe dan ook, iemand schoot dus met een luchtbuks een kat door zijn pot en dat vind ik zielig, die persoon mogen ze wmb in elkaar slaan en daarna met diezelfde luchtbuks neerschieten ... hoeft niet per se dood
tsja, jij ageert iets feller tegen iemand die een hond iets wil aandoen versus een kat.... ik vraag me af waarom... beetje hypocrisie is je niet vreemd, maar blijkbaar ben je daar blind voorquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook daar heb ik niks mee op.
Waar ik me vooral druk over gemaakt heb hier is de hypocrisie van je heel druk maken om deze mishandeling van een kat maar vervolgens wel actief bij blijven dragen aan het in stand houden van dierenmishandeling op veel grotere schaal...
Probeer je me nu alweer woorden in de mond te leggen? En dan straks weer huilen dat je het niet meent als je er mee geconfronteerd wordt?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zegt de persoon die gehandicapten als huisdieren ziet.
ik zou er iig niet van gaan klagen over het eventuele verborgen leed van de gehandicaptenhulp in de buurtsuperquote:
mag van mij ookquote:
Volgens mij ageer ik hier behoorlijk fel tegen mensen die de huisdierenindustrie in stand willen houden en dan doel ik het algemeen dus zowel honden als katten. Daar zit voor mij niet zo'n groot verschil in.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:03 schreef Re het volgende:
[..]
tsja, jij ageert iets feller tegen iemand die een hond iets wil aandoen versus een kat.... ik vraag me af waarom... beetje hypocrisie is je niet vreemd, maar blijkbaar ben je daar blind voor
Huilen nogal liefst? Ik heb in jaren niet gehuild. Lijkt me wel weer eens lekker. Confront me and make me cry!quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Probeer je me nu alweer woorden in de mond te leggen? En dan straks weer huilen dat je het niet meent als je er mee geconfronteerd wordt?
Maak er een topic over in F&F en stop met het offtopic gaan in dit topic. Kater Max, met zijn zere pootjequote:Op zaterdag 3 december 2011 19:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij ageer ik hier behoorlijk fel tegen mensen die de huisdierenindustrie in stand willen houden en dan doel ik het algemeen dus zowel honden als katten. Daar zit voor mij niet zo'n groot verschil in.
hij is hypocriet, daarom.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef du_ke het volgende:
Ik zie hier een paar figuren die de hond van betyar af willen maken en dat vind ik vreemd.
Natuurlijk niet. Degene die op een kat schiet zn arm afrukken en mee om de oren slaanquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe kun je hierop schieten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een luchtbuks verboden wapenbezit?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:00 schreef trabant het volgende:
Ook zonder met een geweer te schieten blijft het verboden wapenbezit.
Maar dat is in Nederland dus minder erg dan een cartoon tekenen, dus worden er geen verdachten van het bed gelicht.
Dit dus. Laf hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:26 schreef Yogaflame het volgende:
Volk dat dieren mishandelt staat voor mij ongeveer net zo hoog als een kinderlokker of een vent die z'n vrouw slaat. Mensen die dit soort geweld tegen katten goedpraten mogen zich hier bij aansluiten.
Ook voor jou de vraag, stel je kindermisbruik echt gelijk aan een kat een trap verkopen?quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 08:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook voor jou de vraag, stel je kindermisbruik echt gelijk aan een kat een trap verkopen?
Met een buksquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe kun je hierop schieten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |