Nieuwswaarde = nul, maar toch vind ik dat er meer begrip moet komen voor mensen die op katten schieten. Gewoon binnen houden aubquote:In de Utrechtse wijk Lunetten is dinsdag een kat beschoten. De rode kater Max kreeg een kogel in zijn poot en moet geopereerd worden. Als dat niet goed gaat, moet zijn voorpoot er zelfs af.
De poot zit nu in het gips, met de kogel er nog in. 'Hij is heel stoer, hij loopt er zelfs de trap mee op. De poot mag je alleen niet aanraken natuurlijk,' zegt zijn baasje, die niet met de naam in de krant wil. 'Ik kan het niet bewijzen maar we denken dat het gebeurd is bij het woonwagenkamp aan het Zwarte Woud,' vertelt hij aan het AD/Utrechts Nieuwsblad.
De 8-jarige Max is volgens zijn baas een schat van een beest. Hij is graag buiten. Ook dinsdag dus. 'Tot onze buren hem kermend door de buurt zagen lopen. Het is echt misselijkmakend. Ongelofelijk laf om op een onschuldige kat te schieten.'
Vandaag wordt het spannend. 'Het is een ingewikkelde operatie. Beide botten in het onderbeen zijn geraakt, er moet een pen doorheen. De dierenarts kan het niet zelf, het moet door een dierenchirurg gedaan worden,' zegt Max' baas.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)buks-beschoten.dhtml
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nieuwswaarde = nul, maar toch vind ik dat er meer begrip moet komen voor mensen die op katten schieten. Gewoon binnen houden aub
Het beestje zag de planten daar zeker aan voor kattenkruid?quote:we denken dat het gebeurd is bij het woonwagenkamp aan het Zwarte Woud
voor mensen als jij bestaan er gelukkig vinex wijkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef Joe-Momma het volgende:
Misschien moest dat tering beest een keer kappen met het zeiken en schijten in de zandbak van de buren.
Mijn buren hebben hun katten keurig netjes aan een lijntje vast aan een soort waslijn in de tuin.
Niemand die er last van heeft. Top oplossing als je kat je lief is.
Ik schijt en zeik ook altijd in de zandbak van de buren, mij binden ze toch ook niet aan een lijn vastquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef Joe-Momma het volgende:
Misschien moest dat tering beest een keer kappen met het zeiken en schijten in de zandbak van de buren.
Mijn buren hebben hun katten keurig netjes aan een lijntje vast aan een soort waslijn in de tuin.
Niemand die er last van heeft. Top oplossing als je kat je lief is.
En de kat verdient het dan beschoten te worden? Alsof die beter weet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef Joe-Momma het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
voor mensen als jij bestaan er gelukkig vinex wijken
Omg heb jij zelf katten dan? Is toch aso als ze hun behoefte doen bij anderen in de tuin.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En de kat verdient het dan beschoten te worden? Alsof die beter weet.
Maar nee, de kattenhaters vinden het maar al te mooi.
Je moet het ook niet opeten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 07:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van eventuele gezondheidsrisico's die de uitwerpselen met zich mee brengen....
Je zal een paar kutkoters in de tuin hebben spelen straks met mooi weer. Zwaar ranzig natuurlijk.quote:
Ik heb er niks aan over gehouden hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je zal een paar kutkoters in de tuin hebben spelen straks met mooi weer. Zwaar ranzig natuurlijk.
Jij at kattenstront?quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:03 schreef Pappie.Culo het volgende:
[..]
Ik heb er niks aan over gehouden hoor.
Naakslakken aan het redden die probeerden over te steken jeweetzquote:
Vies man. Ik had die katten echt gaan sniperen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:07 schreef Pappie.Culo het volgende:
[..]
Nee ik speelde als kutkoter in de tuin
En dan? Surrogaat-koffie zetten?quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:13 schreef Specularium het volgende:
Grootmoeder's tip:
Je moet kattenstront in het filterzakje doen ofzo.
Weet het niet meer precies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |