wat een lolquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:18 schreef sp3c het volgende:
in dat gat blijft het beest gewoon schijten tot het dood is
En waarom houtduiven wel?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Nogmaals ik schiet ze niet af, dat doe ik alleen bij houtduiven.
Een kat kan er niet meer uit, je lokt hem met een stukje vlees of vis in die pijp.quote:
Dat heb ik niet in huis, Bitburg, Bavaria en momenteel heb ik het 10 wereldsoorten bierpakketje.quote:[..]
ik wist het!!
ik drink tegenwoordig Amstel
Laatste woord willen hebben?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk dan na voor je zoiets op een forum gooit.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jouw hondje? Jij hebt zo'n kuttenlikkertje
ironie moet ik best om lachen jaquote:
quote:
verkopen?quote:
Je lijkt er niet erg van te leren. Maar vooralsnog komen de achterlijke uitspraken vooral uit je eigen koker... En waarom zou je verschillende soorten dierenmishandeling niet mogen vergelijken?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Laatste woord willen hebben?
Ja meneer de mod. Ik zal voortaan nadenken. Doe jij dat dan ook voortaan...met je achterlijke uitspraken en stompzinnige vergelijkingen?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik hoop dat die betyar dat niet meent, anders zou ik graag willen weten wie hij is.
maar schijt die kat dan meer of minder in je tuin?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Een kat kan er niet meer uit, je lokt hem met een stukje vlees of vis in die pijp.
nicequote:[..]
Dat heb ik niet in huis, Bitburg, Bavaria en momenteel heb ik het 10 wereldsoorten bierpakketje.
Een samenleving is niet goed voor jou. Verkas naar een gebied waar amper mensen wonen en schiet de dieren van je grond.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ruim je wel zijn/haar schijt op?
Als je kind dan ook nog eens in dat gat gaat zitten, dan heb je echt gefaalt in de genenpoelquote:
ja, dat kleintje rechts is wel lief, maar ruim je ook zijn schijt op?quote:
Na het gekrijs voorlopig niet meer in ieder geval.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar schijt die kat dan meer of minder in je tuin?
[..]
nice
Wat probeer je nu te doen met die quotes enzo?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je lijkt er niet erg van te leren. Maar vooralsnog komen de achterlijke uitspraken vooral uit je eigen koker... En waarom zou je verschillende soorten dierenmishandeling niet mogen vergelijken?
Overigens ben ik hier geen mod hoor.
[..]
Ligt eraan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, dat kleintje rechts is wel lief, maar ruim je ook zijn schijt op?
ahh mooi, dan mag ik je hond neerschietenquote:
Daarvoor hoef ik niet te verhuizenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Verkas naar een gebied waar amper mensen wonen.
Verklaar nader. Mijn hond schijt niet in jouw tuin.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ahh mooi, dan mag ik je hond neerschieten
schijt wel op mijn stoep, gemeentelijke park etc. etc.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Verklaar nader. Mijn hond schijt niet in jouw tuin.
nee maar je geluidsoverlast is des te erger... keffende kutbeestenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Verklaar nader. Mijn hond schijt niet in jouw tuin.
hygienischer word het er iig niet vanquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Na het gekrijs voorlopig niet meer in ieder geval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |