Greenpeace belde me net, ze missen op de Rainbow Warrior een walvis.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val op mollig, zij is echt niet mollig.
Al die jaren? Ze is 19.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je weet wat je nu al die jaren gemist hebt
Ze probeerde me vandaag te versieren, ik zal haar lokken naar een date en haar dan terug de zee in duwen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Greenpeace belde me net, ze missen op de Rainbow Warrior een walvis.
Heb jij die gezien?
Nouja, eigenlijk had het voor mij niet eerder hoeven beginnen hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je weet wat je nu al die jaren gemist hebt
Jij zou een mannelijke walvis ook afwijzenquote:
Leven is kei en keihard helaas.quote:
ja afwijzen maar ik maak degene die ik afwijs niet belachelijk bij anderenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij zou een mannelijke walvis ook afwijzen
Walvissen hebben de neiging om zichzelf al belachelijk (dik) te maken, dus inderdaad dat is niet nodig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja afwijzen maar ik maak degene die ik afwijs niet belachelijk bij anderenEn Heloef is trouwens toch ook niet de slankste , hoe zou hij zich voelen als bv Faye hem afwijst en vervolgens hem helemaal door het slijk haalt over zijn figuur.
Komen er niet.quote:
Ja kut, maar goed ik schrijf het op een forum, ik heb gewoon netjes nee gezegd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja afwijzen maar ik maak degene die ik afwijs niet belachelijk bij anderenEn Heloef is trouwens toch ook niet de slankste , hoe zou hij zich voelen als bv Faye hem afwijst en vervolgens hem helemaal door het slijk haalt over zijn figuur.
Ik vind dat hele gezeur over walvissen sowieso al belachelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Niet van jouquote:
Het meisje wat mijn probeerde te versieren of daadwerkelijk walvissen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet van joumaar van die walvissen
Sorry maar dat geloof ik dus echt niet, hij doet het misschien op het forum, een ander doet het op een avondje bij vrienden. Iedereen oordeelt, als iemand jou zou vragen en je zou hem afwijzen zou je dat daarna ook wel tegen iemand vertellen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja kut, maar goed ik schrijf het op een forum, ik heb gewoon netjes nee gezegd.
Genoeg vrouwen die tegen hun vriendinnen op de vrijdagmiddagborrel zeggen als ze zijn aangesproken door een dikke vent "Echt er kwam toch zo'n ranzige dikke gast naar me toe donderdag, te lelijk voor woorden"
Iedereen denkt het, alleen ik schrijf het op een forum. Maakt mij dat een oppervlakkige klootzak? Het zij zo.
We zitten op een lijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry maar dat geloof ik dus echt niet, hij doet het misschien op het forum, een ander doet het op een avondje bij vrienden. Iedereen oordeelt, als iemand jou zou vragen en je zou hem afwijzen zou je dat daarna ook wel tegen iemand vertellen.
Ik roddel ook als een gek, lig samen met een vriendin nog steeds over de grond te lachen over sommige mensen. Soms vind ik mezelf dan ook wel gemeen, aan de andere kant doe ik er helemaal niemand kwaad mee. Ik ben heel erg voor eerlijkheid en directheid, ik denk dan ook dat mensen ook wel weten wat ik van ze vind, maar zou ik ze dat 3 keer in de week moeten vertellen?
Wat jullie heren zien als walvissen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Het meisje wat mijn probeerde te versieren of daadwerkelijk walvissen?
plus fok. daar worden zoveel "lelijke" dingen geroepen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry maar dat geloof ik dus echt niet, hij doet het misschien op het forum, een ander doet het op een avondje bij vrienden. Iedereen oordeelt, als iemand jou zou vragen en je zou hem afwijzen zou je dat daarna ook wel tegen iemand vertellen.
Ik roddel ook als een gek, lig samen met een vriendin nog steeds over de grond te lachen over sommige mensen. Soms vind ik mezelf dan ook wel gemeen, aan de andere kant doe ik er helemaal niemand kwaad mee. Ik ben heel erg voor eerlijkheid en directheid, ik denk dan ook dat mensen ook wel weten wat ik van ze vind, maar zou ik ze dat 3 keer in de week moeten vertellen?
Gevoelige snaar ja?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je zou een vertrol kunnen neuken ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gevoelige snaar ja?
Man wat maakt het uit, jij kent haar niet. Wij kennen haar niet en zij leest hier toch niet mee.
@heloef
Is het zo een type die een thee kopje water nodig heeft als ze in bad gaat?
Of dat het spontaan hoog water gaat worden als ze in de zee gaat pootjebaden?
Of dat de storm sluizen dicht gaan als zij in de buurt aan het zwemmen is?
Dat de maas spontaan weer tot aan de rand vol staat als zij er loopt.
Zo type die een hol vat een nieuwe betekenis geeft?
Die je tussen haar 8 huidplooien kunt neuken?
En jullie zijn ook stuk jonger . Dat scheelt misschien heel erg maar ik ben er zelf niet zo van om mensen belachelijk te maken of uit te lachen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
dat als het regent je een vetrol uit trekt om te schuilen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zou een vertrol kunnen neuken ja.
Zij is vergelijkbaar met dit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat jullie heren zien als walvissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat ook weer niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat als het regent je een vetrol uit trekt om te schuilen?
Dat dus. Is me in het verleden wel genoeg overkomenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En jullie zijn ook stuk jonger . Dat scheelt misschien heel erg maar ik ben er zelf niet zo van om mensen belachelijk te maken of uit te lachen.
op haar dijen kletsen en je kunt naar binnen surfen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat als het regent je een vetrol uit trekt om te schuilen?
op internet worden dingen veel makkelijker geroepen dan in het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En jullie zijn ook stuk jonger . Dat scheelt misschien heel erg maar ik ben er zelf niet zo van om mensen belachelijk te maken of uit te lachen.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij is vergelijkbaar met dit.Dat zou ik nog acceptabel vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat kan, ik niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou ik nog acceptabel vinden
Dus, jij zou alleen maar positieve dingen vertellen of gewoon zwijgen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik ben met Heloef. Het zal verder vast een heel aardig iemand zijn hoor, en ik zou er ook echt niet met een grote boog omheen lopen of wat dan ook. Maar hij komt er nou niet echt van omhoog ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou ik nog acceptabel vinden
Ze zal vast een hele leuke persoonlijkheid hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben met Heloef. Het zal verder vast een heel aardig iemand zijn hoor, en ik zou er ook echt niet met een grote boog omheen lopen of wat dan ook. Maar hij komt er nou niet echt van omhoog ofzo
Er is een verschil tussen mensen recht in hun bek kwetsende dingen toesmijten of met iemand over iemand anders praten. Noem het maar schijnheilig of hypocriet, maar het lullig doen over iemand doe ik wel als diegene er níet bij is. En dan nog moet het wel behoorlijk uit de hand lopen voor ik echt zomaar alles eruit flap jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus, jij zou alleen maar positieve dingen vertellen of gewoon zwijgen?
Ik zou gewoon vertellen dat iemand me leuk vond maar gewoon mijn type niet is en het daarbij latenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus, jij zou alleen maar positieve dingen vertellen of gewoon zwijgen?
Ze snapt alleen niet dat nee, nee betekent dat is een beetje jammer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:59 schreef Supersoep het volgende:
Aangezien ze iets goeds heeft gedaan door Heloef's ego wat op te krikken, wat hij zelf dus toegaf, lijkt het me ook niet nodig om pagina's lang over zo iemand door te blijven praten op een zwaar negatieve manier.
Als het nu een complete bitch zou zijn, okay. Gooi het er uit dat ze dik is en laat het daar dan bij. Je hoeft het niet elke dag opnieuw op te rakelen.
Nope.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:01 schreef MaanSelene het volgende:
Tussen al het geklets over walvissen door....is Keyos al terug? Hoe is het gegaan?
Hoezo wat is er met Keyos?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:01 schreef MaanSelene het volgende:
Tussen al het geklets over walvissen door....is Keyos al terug? Hoe is het gegaan?
hey halloquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:01 schreef MaanSelene het volgende:
Hoihoi, ik zal eens kijken of ik vanavond nog kan reagerenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey hallo
u heeft weer een pm hihi
Afblijven!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey hallo
u heeft weer een pm hihi
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:05 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Hoihoi, ik zal eens kijken of ik vanavond nog kan reagerenLief Fritsje.
Keyos had een date, tijnbrein, hij ging wentelteefjes eten bij een dame!
ik PM met hun beidenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Afblijven!
Heatcliff was eerst hmmkay
Hij hosselt zich rot.quote:
My thoughts exactlyquote:
Coolquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:05 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Hoihoi, ik zal eens kijken of ik vanavond nog kan reagerenLief Fritsje.
Keyos had een date, tijnbrein, hij ging wentelteefjes eten bij een dame!
Goedenavond trouwens, mensen!
Ik las geklotsquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:01 schreef MaanSelene het volgende:
Met mayoquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik las geklots
Over Keyos, zal wel wentelteefjes extended zijn
quote:
We hebben een heel systeem bedacht waarbij we armbandjes gaan uitdelen....om te zien waar het de meid in kwestie om te doen is: Keyos of de wentelteefjes. Al dan niet met mayo.quote:
Same herequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:10 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
We hebben een heel systeem bedacht waarbij we armbandjes gaan uitdelen....om te zien waar het de meid in kwestie om te doen is: Keyos of de wentelteefjes.
Ik ben voor team Keyos!
quote:
Niet op fok hoorquote:
Valt niet op hoor, lief Fritsje.....quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:14 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Valt niet op hoor, lief Fritsje.....
Mayo op wentelteefjes?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:10 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
We hebben een heel systeem bedacht waarbij we armbandjes gaan uitdelen....om te zien waar het de meid in kwestie om te doen is: Keyos of de wentelteefjes. Al dan niet met mayo.
Ik ben voor team Keyos!
Heeft Bartholomeus bedacht hoor, die combi, ikke niet!quote:
Ik zou voor jam gaan of suikerquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:15 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Heeft Bartholomeus bedacht hoor, die combi, ikke niet!
Het eerste wat bij me op komt bij wentelteefjes is dat stukje uit de film road trip : Dquote:
Klinkt smerig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:15 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Heeft Bartholomeus bedacht hoor, die combi, ikke niet!
Is mijn geest dan echt zó verknipt dat niemand die toespeling snapt?quote:
Hoi piepeloi!quote:
zeg, doe jij werk met dieren?quote:
Dat lijkt mij wel lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
Kaassoufle met pindasaus, wie verzint dat in godsnaam.
bijna alles is lekker met pindasausquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
Kaassoufle met pindasaus, wie verzint dat in godsnaam.
PFF vertel mij wat. zo een sociaal leven is leuk hoor. Maar die tijd die er in gaat zittenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Move.to/IRL
Het is wat, zo'n sociaal levenVoor je het weet ben je er nog druk mee ook
ik hoor net van niet.quote:
Nope: gaat heel goed blijkbaar!quote:
Of niet en hij zit in een hoekje te huilenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:24 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Nope: gaat heel goed blijkbaar!
Thanks maat!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Afblijven!
Heatcliff was eerst hmmkay
oh jah pas op, naar horen zeggen hossel ik zowel jou als MaanSelene.quote:
Cool. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:24 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Nope: gaat heel goed blijkbaar!
Ach, naar horen zeggen, wat stelt dat nou voor?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh jah pas op, naar horen zeggen hossel ik zowel jou als MaanSelene.
Tja vraag jij het maar, als je als man zijnde met een vrouw wat PM berichten stuurd ben je aan he hosselen zo blijkt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ach, naar horen zeggen, wat stelt dat nou voor?
Hef fun!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:28 schreef ook_gek het volgende:
Mensen ik gaat u allen verlaten.
Ik gaat het wilde nacht leven in
maak je daar maar geen zorgen over, er is volgens mij dropshotquote:
Oh behave!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maak je daar maar geen zorgen over, er is volgens mij dropshot
Ik in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:38 schreef LolaLovesYou het volgende:
Hoe gaat ie hier?
Hebben er al een paar mensen dates gescoord voor dit weekend?
Good evening.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:39 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond allemaal!
Eh, ik bedeol: hoi/hai/hee!
Nee maar het weekend is nog niet omquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:38 schreef LolaLovesYou het volgende:
Hoe gaat ie hier?
Hebben er al een paar mensen dates gescoord voor dit weekend?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee maar het weekend is nog niet om
quote:
Ahaha, nou ja ik zit dit weekend aan een website dus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee maar het weekend is nog niet om
Kom jij hier al langer? Ik kan me niet herinneren je hier eerder gezien te hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:52 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
[..]
Ahaha, nou ja ik zit dit weekend aan een website dus.
Boybandsquote:
Dat ook niet maar goed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Doe dan maar deze:
Veel beter, eeuwig zonde dat ze zo jong dood moest gaan
Ik dacht dat het "Ken ik jou niet ergens van?" was...quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:57 schreef Capstan het volgende:
Kom jij hier al langer? Ik kan me niet herinneren je hier eerder gezien te hebben
Dit is een variant denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het "Ken ik jou niet ergens van?" was...
De bahama's volgens wiki maar swa.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook niet maar goed.
Zij kwam om bij een crash op Hawaii toch?
ja dat wil ik ook weten. !quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:25 schreef Maanvis het volgende:
moeilijk om hier weer in te komen na wat afwezigheid.
Het gehele weekend?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:52 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
[..]
Ahaha, nou ja ik zit dit weekend aan een website dus.
Dat zullen we maar opvatten als iets goeds. Hopelijk heeft hij zijn regenjasjes bij zich.quote:
Adem in, adem uit, Het komt wel goed schatje.quote:
Optyfen, supersoepquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heloef, met z'n paal van 30 centimeter. En nou wegwezen.
28. Geen valse verwachtingen wekken hier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Man ik doe het al zo vaak, ik hou er deze keer bij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zijn paal groeit ook met de dag. Gisteren was het nog 28 cm.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook een date.Ik zal hoogstens zeggen dat ik ook wel een date wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is gezond en hoort er bij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik ben een beetje nerveus
Oh, mijn date leverde heel veel ellende op, he heloef..quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat is gezond en hoort er bij.
Lekker snel hoef je ook niet meer bij die ellende stil te staan
Ach 4 dagen ellende, meer was het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh, mijn date leverde heel veel ellende op, he heloef..
Ik wil ook wel een date.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zal hoogstens zeggen dat ik ook wel een date wil
Geen leuke dames die je kent?quote:
Dat nummer vind ik nog wel te pruimen ja. Ik luister toch liever naar metalquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Doe dan maar deze:
Veel beter, eeuwig zonde dat ze zo jong dood moest gaan
Jij hebt tenminste iemand om te daten.quote:
Ik ken genoeg leuke dames. Alleen hebben die allemaal een vriend/vriendin.quote:
Vraag haar dan.quote:
Hoe is het met mevrouw Walvis?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste iemand om te daten.
En het is zo intens bizar hoeveel je er nog over praat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach 4 dagen ellende, meer was het niet.
Ik ken der gewoon geen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken genoeg leuke dames. Alleen hebben die allemaal een vriend/vriendin.
Eerst maar eens iemand vinden dan ga ik mijn daarna druk maken over een datequote:
Bedankt dat je komt melden dat je morgen de tweede date hebt. Krijgen we weer 4 dagen gemekker als je morgen eindelijk gepaald wordt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En het is zo intens bizar hoeveel je er nog over praat.
Ik hoop goed.quote:
Het beheerst mijn gedachten ook redelijk moet ik eerlijk zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En het is zo intens bizar hoeveel je er nog over praat.
Ik zie ze ook niet meer allemaal hoor, maar ik weet zo maar 10 dames die ik zou daten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken der gewoon geen.
Misschien moet ik meer naar buiten gaan, misschien werkt dat.
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar haar fotoquote:
Nah, het kan me geen fuck meer boeien of ze morgen trouwen, neuken of kinderen krijgen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bedankt dat je komt melden dat je morgen de tweede date hebt. Krijgen we weer 4 dagen gemekker als je morgen eindelijk gepaald wordt.
Daarnet zei je nog iets anders.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah, het kan me geen fuck meer boeien of ze morgen trouwen, neuken of kinderen krijgen.
Geweest is geweest.
Maar negen van de tien keer bezetquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon gaan werken en sporten. Leuke dames genoeg.
Ja ik laat iedereen foto's zien maar ze heeft fantastische verbloemingsfoto waarop je alleen haar gezicht ziet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar haar fotoze is way to jong voor mich aber moi is nieuwsgierig
Ik lig echt niet meer wakker in mijn bed zoals vorige week als ze daten.quote:
doe maarquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik laat iedereen foto's zien maar ze heeft fantastische verbloemingsfoto waarop je alleen haar gezicht ziet.
Klopt. Maar dat is toch meer dan het aantal leuke dames in je kamer.quote:
Nee joh zo bedoel ik het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
Mag ik nou niet meer mijn onzekerheden en problemen delen, alleen omdat ik 'tenminste iemand heb'? Zo'n gevoel krijg ik er nu wel een beetje bij...
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik laat iedereen foto's zien maar ze heeft fantastische verbloemingsfoto waarop je alleen haar gezicht ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Jij snapt het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Zeker welquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
Mag ik nou niet meer mijn onzekerheden en problemen delen, alleen omdat ik 'tenminste iemand heb'? Zo'n gevoel krijg ik er nu wel een beetje bij...
Ah, welkom. Je verdriet al verwerkt?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Hallo.Na 4 jaar een vriendin te hebben gehad zal het versieren straks vast niet soepeltjes meer gaan..
tijnbrein: Jouw tijd komt vast nog wel. Gewoon niet te veel focussen op het krijgen van een vriendin en lekker genieten.
Oh leuk die dooddoenerquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Hallo.Na 4 jaar een vriendin te hebben gehad zal het versieren straks vast niet soepeltjes meer gaan..
tijnbrein: Jouw tijd komt vast nog wel. Gewoon niet te veel focussen op het krijgen van een vriendin en lekker genieten.
Degene die jou wilde batsen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
Jongens trouwens Dyanne, u weet wel dat rare mens is op 3FM.
Half.. Blijkbaar al een tijd naar toe gewerkt en de week erna nog een training gevolgd op het gebied van persoonlijke ontwikkeling.. heeft het verwerkingstraject ff een kickstart gegeven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, welkom. Je verdriet al verwerkt?
Zoek dan professionele hulp ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh leuk die dooddoenerFucking sterf wat een kutopmerking is dat. Niets persoonlijks ofzo maar wat een kutopmerking is dat
![]()
Maar verder heb je wel gelijk met daar niet te veel op focussen
Ja.quote:
Dooddoener, misschien.. Maar gezien je reactie gaat het niet te veel focussen (nog) niet echt lukken? Relax..quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh leuk die dooddoenerFucking sterf wat een kutopmerking is dat. Niets persoonlijks ofzo maar wat een kutopmerking is dat
![]()
Weet je wel niet wat dat kost?quote:
Oh ja het gaat echt alleen om het feit dat ik geen relatie hebquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dooddoener, misschien.. Maar gezien je reactie gaat het niet te veel focussen (nog) niet echt lukken? Relax..
Nou ja, 'iemand hebt' een date heb ik gehad...quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker weltof toch dat je iemand hebt.
![]()
Het is wel vervelend om te lezen als je zelf niemand hebt en leest oh ik heb een date![]()
hij/zij is geweldig
![]()
etc
Ik heb daar soms best moeite mee. Op mijn verjaardag bv mijn zusje en zwager zaten met een vriend van mij en zijn vriendin te praten over trouwen. Ik voelde mij echt kut toe
Bij mij gaat het nog verder dan dat. Ik heb bijna geen vrienden, met mijn ouders en familie heb ik niets. Ik ben gewoon eenzaam.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nou ja, 'iemand hebt' een date heb ik gehad...
Ik snap wel dat dat kut is en ik vond het ook hartverwarmend dat ook degenen zonder date mij succes hebben gewenst enzo. Ik weet hoe het voelt, ik heb zelf ook grote periodes van mijn leven geen date gehad en weet hoe het voelt als dan een ander het wel heeft.
4 jaar is geen kattenpis. Hoe heb je haar ooit versierd?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Half.. Blijkbaar al een tijd naar toe gewerkt en de week erna nog een training gevolgd op het gebied van persoonlijke ontwikkeling.. heeft het verwerkingstraject ff een kickstart gegeven.
Was het zeker niet nee.. Via een vriend in contact mee gekomen, tijdje vrienden geweest, elkaar uit het oog verloren en een paar maanden nadat d'r relatie over was toevallig weer gesproken. Paar dagen gechat/gebeld, 1.5 week vakantie er tussen en daarna gelijk afgesproken. Daarna was het makkelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
4 jaar is geen kattenpis. Hoe heb je haar ooit versierd?
Als je je met een depressie bij een huisarts meldt wordt je toch wel doorverwezen naar door verzekering gedekte dingen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je wel niet wat dat kost?Dan moet ik een tweede hypotheek nemen
Hij is bijna 30 man. Dan gaat het echt knagen. Dit is niet zozeer een topic voor verliefde pubers zonder ervaring, al lijkt het daar tegenwoordig wel op.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dooddoener, misschien.. Maar gezien je reactie gaat het niet te veel focussen (nog) niet echt lukken? Relax..
Neen. Dat kom je in de eerstelijns en dat is alleen 8 zittingen en daarna dokken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als je je met een depressie bij een huisarts meldt wordt je toch wel doorverwezen naar door verzekering gedekte dingen?
Ik mis even waarom je zo boos wordt. Hij valt je toch niet aan ofzo?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Met een eigen bijdragen bovenop het al verplichten eigenrisicoquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als je je met een depressie bij een huisarts meldt wordt je toch wel doorverwezen naar door verzekering gedekte dingen?
'Jouw tijd komt nog wel' is een zin die hij waarschijnlijk al 20 jaar dagelijks hoort.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik mis even waarom je zo boos wordt. Hij valt je toch niet aan ofzo?
En tweedelijns moet je ook zelf dokken eigen bijdragequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:42 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Neen. Dat kom je in de eerstelijns en dat is alleen 8 zittingen en daarna dokken.
ik vind het een kutopmerking jouw tijd komt nog welquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik mis even waarom je zo boos wordt. Hij valt je toch niet aan ofzo?
Dezelfde zin die ik iedere verjaardag hoorde tot m'n 25e..quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
'Jouw tijd komt nog wel' is een zin die hij waarschijnlijk al 20 jaar dagelijks hoort.
Over dooddoeners gesproken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:46 schreef Supersoep het volgende:
Kop op, op elk potje past een dekseltje.
Ach fuck it all aan de ene kant hoor ik dat ik een waardeloos persoon ben die niet goed genoeg is en aan de andere kant hoor ik dat mijn tijd wel komt, op ieder potje een dekseltje past.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
'Jouw tijd komt nog wel' is een zin die hij waarschijnlijk al 20 jaar dagelijks hoort.
Kan wel, maar dan hoeft hij nog niet te sterven, of wel?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Oh boehoehoe.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach fuck it all aan de ene kant hoor ik dat ik een waardeloos persoon ben die niet goed genoeg is en aan de andere kant hoor ik dat mijn tijd wel komt, op ieder potje een dekseltje past.
Weet je wat maakt het uit. Wie wil er nu met een 29 jarige autist een relatie? Niemand toch.
Hoeveel?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En tweedelijns moet je ook zelf dokken eigen bijdrage
Het ligt aan je competenties denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach fuck it all aan de ene kant hoor ik dat ik een waardeloos persoon ben die niet goed genoeg is en aan de andere kant hoor ik dat mijn tijd wel komt, op ieder potje een dekseltje past.
Weet je wat maakt het uit. Wie wil er nu met een 29 jarige autist een relatie? Niemand toch.
Paar dagen wat minder eten.. gewoon doen dus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://www.stadspodia.nl/(...)nnetten_van_vivaldi/
Aan het twijfelen of ik zal gaan. Er gaat al veel te veel geld uit deze maand.
Geen idee hangt van je pakket af. In het basispakket komt er een eigen bijdrage van 200 euro voor een traject van meer dan 100 minuten per jaarquote:
Oh ja?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh boehoehoe.
Jij bent de enige die jezelf vertelt dat je waardeloos zou zijn en niet goed genoeg hoor.
Da's geen supersoep dus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:51 schreef Supersoep het volgende:
Ik koop ook eens erwtensoep vandaag, na Former. Fuck dit.![]()
Er zou spek inzitten ipv worst. Dat vind ik al niet briljant, maar het moest maar. De spek is nergens te vinden, het zijn stukjes van 0.2 bij 0.2 centimeter en een millimeter dik. Ik heb gewoon zin om de halflege verpakking mee terug naar de winkel te nemen en in iemands gezicht te smijten.
Wat een oplichterij.
Euh ... nee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
Jij gaat toch niet ook met je label zwaaien als reden voor alles he?
Als je daar zo zeker van bent dan sluit je het hele relatie onderwerp toch voor jezelf af en ga je je met je eigen ding bezighouden... bespaart je je de frustratie en teleurstelling steeds.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij was volgens mij het liefst iemand die bij de eerste date al gelijk aangeeft welke aandoeningen hij allemaal heeft. Zo van ''accepteer me maar zoals ik ben".quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
Jij gaat toch niet ook met je label zwaaien als reden voor alles he?
Autisten zijn nu eenmaal eerlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij was volgens mij het liefst iemand die bij de eerste date al gelijk aangeeft welke aandoeningen hij allemaal heeft. Zo van ''accepteer me maar zoals ik ben".
Slechte strategische keuze in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Autisten zijn nu eenmaal eerlijk
Ach ik ken ook een autist, die had ook een relatie en daar viel ook mee te leven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je zo graag in labels praat: wat voor autist ben je, wat is je diagnose.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe het dan niet, dan maar niet eerlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja joh, ga je lekker naar je stempeltje gedragen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je een goed puntquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:52 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als je daar zo zeker van bent dan sluit je het hele relatie onderwerp toch voor jezelf af en ga je je met je eigen ding bezighouden... bespaart je je de frustratie en teleurstelling steeds.
En wie weet dat er dan ineens uit het niets het juist wel op je pad komt als je er niet meer zo naar zoekt...
Van jouw UI krijg ik de behoefte om te fappen. Dat is niet de bedoeling...quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Je hoeft niet te liegen.. alleen wat weg te laten.
Dit ja. Alsof ik ga vertellen bij eerste ontmoetingen dat ik wel eens een scheet laat. Damn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Je hoeft niet te liegen.. alleen wat weg te laten.
Geen idee you tell me, PDD-NOS autist lightquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:54 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als je zo graag in labels praat: wat voor autist ben je, wat is je diagnose.
Die behoefte krijg ik alleen van porno hier word ik niet geil van zijn UIquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van jouw UI krijg ik de behoefte om te fappen. Dat is niet de bedoeling...
Ik krijg het ook wel van Heath.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die behoefte krijg ik alleen van porno hier word ik niet geil van zijn UI
Met de light-editie doe je je kansen meer schade door in het zwart-denken te blijven hangen dan dat PDD-NOS met je doet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee you tell me, PDD-NOS autist light
Dat heeft de jongen waar ik het eerder over had ook.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee you tell me, PDD-NOS autist light
Je word geil van mij avatar?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg het ook wel van Heath.![]()
dat snap ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg het ook wel van Heath.![]()
Bordeline trekje dat ik van mijn moeder heb overgenomenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:58 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Met de light-editie doe je je kansen meer schade door in het zwart-denken te blijven hangen dan dat PDD-NOS met je doet.
Oh en tuurlijk zit daar correlatie in, maar je kan die ban echt wel doorbreken. Tenminste, zou je moeten kunnen...quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:58 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Met de light-editie doe je je kansen meer schade door in het zwart-denken te blijven hangen dan dat PDD-NOS met je doet.
Dus het ligt ergens anders aan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heeft de jongen waar ik het eerder over had ook.
Dus, dan heb je nu ook eens duidelijkheid dat het daar niet aan ligt.
Hoogst waarschijnlijk wel, autisme hoeft je niet af te remmen. Jij laat het je echter wel af remmen en je verschuilt je er achter.quote:
Ik laat het liever doen. Dat is hoe ik rol.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Beetje fap behoefte is vast wel aanwezig in dit topic.
*neemt nog een whisky*
Een heerlijk oranje poesje. Omnomnom. Kan ik niet weer staan.quote:
Hehe, ouwe snoepert.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dat snap ikik geef je daarin groot gelijk
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoogst waarschijnlijk wel, autisme hoeft je niet af te remmen. Jij laat het je echter wel af remmen en je verschuilt je er achter.
Wij snappen elkaar weer eens.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:59 schreef Myraela het volgende:
Iedereen krijgt tegenwoordig wel een diagnose, ik heb er een hekel aan als mensen dat als excuus gaan gebruiken of zich bewust er gewoon naar gaan gedragen.
Ja omdat ik nooit het gevoel krijg dat ik geaccepteerd wordt door andere. Ik voel mij altijd een buitenstaander. En dat is mijn hele leven al. Vanaf het moment dat ik mijn bewust ben van dat soort dingen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoogst waarschijnlijk wel, autisme hoeft je niet af te remmen. Jij laat het je echter wel af remmen en je verschuilt je er achter.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat het liever doen. Dat is hoe ik rol.
[..]
Een heerlijk oranje poesje. Omnomnom. Kan ik niet weer staan.
[..]
Hehe, ouwe snoepert.
Het lijkt er idd sterk op dat iedereen die om welke reden dan ooit bij een psycholoog beland wel een of andere autistische aandoening toegewezen krijgt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:59 schreef Myraela het volgende:
Iedereen krijgt tegenwoordig wel een diagnose, ik heb er een hekel aan als mensen dat als excuus gaan gebruiken of zich bewust er gewoon naar gaan gedragen.
We zouden een verdomd goed duo zijn.quote:
Het is of een vorm van autisme, borderline of een of andere depressie. Alsof ze alleen die hoofdstukken hebben gehad. En inderdaad, iedereen heeft kenmerken van autisme. Als ik tussen de psychische stoornissen lees herken ik mezelf ook in enorm veel dingen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het lijkt er idd sterk op dat iedereen die om welke reden dan ooit bij een psycholoog beland wel een of andere autistische aandoening toegewezen krijgt.
Omdat ze dan bv aan 8 van de zoveel dingen voldoen van het autistisch spectrum. Hup label er op en nog meer schade doen want die persoon gaat dan denken 'oh ik ben autistisch' en gaat aan nog veel meer dingen van zichzelf twijfelen.
Terwijl gemiddeld persoon geloof ik wel 3-4 dingen ervan heeft en de overige dingen vaak eerder te maken hebben met sterke onzekerheid en angsten en het gedrag wat daar uit voortvloeit.
Ik heb ook toen ik in kutperiode van mn leven zat gedragingen gehad die je zou kunnen toedichten aan autisme, maar zodra mn leven beter werd verdwenen die dingen. Had puur te maken met hoe ik in mn vel zat. Maar dan kan je dus al wel in zon periode een label oplopen die je ms langer dan wat dan ook in de weg zit. Ben iig blij dat ik mezelf er uit heb geholpen door gewoon het leven te leiden en dingen aan te gaan ipv als een of andere basketcase behandeld te worden. Dan zat ik nu ws kwijlend in een of andere groepstherapie
Zoek je desondanks dat je dat gevoel nog immer hebt juist per se naar contacten die jij beschouwt als normaal en geaccepteerd of zou je ook happy kunnen zijn als je bv ergens vrijwilligerswerk gaat doen waar je collegas ook autistisch zijn en je daar ms wel populair kan zijn zelfs.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja omdat ik nooit het gevoel krijg dat ik geaccepteerd wordt door andere. Ik voel mij altijd een buitenstaander. En dat is mijn hele leven al. Vanaf het moment dat ik mijn bewust ben van dat soort dingen.
Altijd heb ik te horen gekregen dat ik raar en anders en er niet bij hoorden. Denk je nu echt dat dit na 29 jaar nog gaat veranderen?
[..]
En AD(H)D dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het lijkt er idd sterk op dat iedereen die om welke reden dan ooit bij een psycholoog beland wel een of andere autistische aandoening toegewezen krijgt.
Omdat ze dan bv aan 8 van de zoveel dingen voldoen van het autistisch spectrum. Hup label er op en nog meer schade doen want die persoon gaat dan denken 'oh ik ben autistisch' en gaat aan nog veel meer dingen van zichzelf twijfelen.
Terwijl gemiddeld persoon geloof ik wel 3-4 dingen ervan heeft en de overige dingen vaak eerder te maken hebben met sterke onzekerheid en angsten en het gedrag wat daar uit voortvloeit.
Ik heb ook toen ik in kutperiode van mn leven zat gedragingen gehad die je zou kunnen toedichten aan autisme, maar zodra mn leven beter werd verdwenen die dingen. Had puur te maken met hoe ik in mn vel zat. Maar dan kan je dus al wel in zon periode een label oplopen die je ms langer dan wat dan ook in de weg zit. Ben iig blij dat ik mezelf er uit heb geholpen door gewoon het leven te leiden en dingen aan te gaan ipv als een of andere basketcase behandeld te worden. Dan zat ik nu ws kwijlend in een of andere groepstherapie
Zo'n mid-life crisis lullo die ik had belde me toen zelfs nog op van dat ie zeker wist dat ik er nog druk mee bezig was in mn hoofd, wat niet zo was. Zei ik ook tegen m en ging ie als een gek roepen dat het wel zo was. Echt wtf. Toen was ik er helemaal klaar mee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is of een vorm van autisme, borderline of een of andere depressie. Alsof ze alleen die hoofdstukken hebben gehad. En inderdaad, iedereen heeft kenmerken van autisme. Als ik tussen de psychische stoornissen lees herken ik mezelf ook in enorm veel dingen.
mmm geen idee, ik zou mijn gaan ergeren aan veel autisten die erger dan mij zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zoek je desondanks dat je dat gevoel nog immer hebt juist per se naar contacten die jij beschouwt als normaal en geaccepteerd of zou je ook happy kunnen zijn als je bv ergens vrijwilligerswerk gaat doen waar je collegas ook autistisch zijn en je daar ms wel populair kan zijn zelfs.
Dat komt omdat de behandelaar een bepaald bedrag krijgt aan de hand van de gestelde diagnose. Ze moeten dus altijd eerste een diagnose stellen, want daarna hebben ze richtlijnen hoe ze de diagnose moeten behandelen, hoeveel afspraken, hoeveel hulp ze mogen bieden etc. Want de zorgverzekeraar vergoed niet meer dan dat bij de diagnose gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En AD(H)D dan?
Of er tegenwoordig sneller een labeltje op iemand geplakt wordt klopt maar hoe komt dat? Doordat artsen en psychologen betere diagnose kunnen stellen door de vooruitgang in de wetenschap of omdat ze zo graag een diagnose willen stellen. De waarheid zal ergens in het midden liggen denk ik.
Ik ben vroeger ook verstoten door alles en iedereen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja omdat ik nooit het gevoel krijg dat ik geaccepteerd wordt door andere. Ik voel mij altijd een buitenstaander. En dat is mijn hele leven al. Vanaf het moment dat ik mijn bewust ben van dat soort dingen.
Altijd heb ik te horen gekregen dat ik raar en anders en er niet bij hoorden. Denk je nu echt dat dit na 29 jaar nog gaat veranderen?
Wat is dat?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar is Loka als je haar nodig hebt? Ik heb haar tips nodig voor pr0n!
Dan had ik net zo goed geen diagnose kunnen krijgenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat komt omdat de behandelaar een bepaald bedrag krijgt aan de hand van de gestelde diagnose. Ze moeten dus altijd eerste een diagnose stellen, want daarna hebben ze richtlijnen hoe ze de diagnose moeten behandelen, hoeveel afspraken, hoeveel hulp ze mogen bieden etc. Want de zorgverzekeraar vergoed niet meer dan dat bij de diagnose gebruikelijk is.
En hoe doe ik dat? Denk jij niet dat ik dat probeer om te veranderen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben vroeger ook verstoten door alles en iedereen.
Okee de laatste tijd gaat het redelijk goed das waar.
Als jij niet eeuwig alleen wilt blijven zal je toch moeten veranderen.
Zo doorgaan heeft ook geen zin lijkt me.
Fapfapfapfapquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kan het ook aan mijn vragenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iets waarin zij en ik dezelfde smaak hebben.quote:
Sta je al in brand?quote:
Mwah, ik geloof niet dat we echt dezelfde smaak hebben. Maar shoot maar (dm please)quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan het ook aan mijn vragenmisschien weet ik het wel
Je moet wat als je weer single bent.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iets waarin zij en ik dezelfde smaak hebben.
[..]
Sta je al in brand?
[..]
Mwah, ik geloof niet dat we echt dezelfde smaak hebben. Maar shoot maar (dm please)
Maar wat denk je? Dat die persoon jou zomaar even een labeltje heeft gegeven? En waarom zouden ze het doen? Er moet dan toch wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:17 schreef VacaLoca het volgende:
Nare is dat zij de instellingen representeren die het zogenaamd voor het zeggen hebben wie wat is. Als je een diagnose van hen tegen iemand zou vertellen, gaan zij er van uit dat die klopt. Hun hebben de macht als labeltjes-uitdeler. Een onverzichtige overhaaste conclusie van die lui kan dan ook aardig impact op je hebben. Je kan er slechter mee af zijn dan wanneer je nooit er naar toe was geweest.
Als zij je dingen zeggen als dat alles wat je doet, je niet natuurlijk doet maar hebt geleerd zoals je bv een theorieboek leert... dan ben je als mens niet in staat om dat te bevestigen noch te ontkrachten met zekerheid. Lekkere mindfuck dat soort dingen.
Ik heb er spijt van ooit toen het aangegaan te zijn. Slechts één persoon heeft mij gesproken en beoordeeld, niemand anders.
Weet wel dat ie zei dat ik er niet zou komen binnen 5 jaar als ik het negeerde. Right, ik ben nu 5 jaar verder en heb bijna studie afgerond, werk, vakanties, vrienden, stappen etc. Wereld van verschil met kluizenaar van toen.
Die lui moeten wat verantwoordelijker omgaan met hun positie.
Klopt, maar het is meer of al die labels wel goed zijn. Ik bedoel ipv dat ze bvv PDD-NOS stellen kunnen ze toch ook gewoon een overzicht maken van bv de 8 of 9 probleemzaken en daaraan werken? Is veel gerichter, praktischer en je geeft niet iemand een label die ook 100 andere dingen kunnen omvatten waar diegene dan over gaat twijfelen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:12 schreef Soit het volgende:
Niet iedereen krijgt zomaar een diagnose bij een psycholoog, dat is ook weer vreemd om te zeggen.
De mensen die ik ken die bij een psycholoog zijn geweest om welke redenen dan ook (en ik zelf ook) hebben ook geen diagnose gekregen. Ik denk dus dat die diagnose dan wel nodig is en je die niet zomaar krijgt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je moet wat als je weer single bent.
Whehe, Princess Palm and her five sisters..quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Just you and your hand tonight.
Niet zomaar, ik zat ook erg diep in de shit toen. Maar wat ik toen al vermoedde ondanks mn staat van zijn weet ik nu haast wel zeker; dingen die mij als autistische aandoening werden toegeschreven kwamen gewoon voort uit situationele factoren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:19 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar wat denk je? Dat die persoon jou zomaar even een labeltje heeft gegeven? En waarom zouden ze het doen? Er moet dan toch wel een kern van waarheid in zitten.
Dat ja, ik moet er niet aan denken dat ik met allemaal lui was komen te zitten die echt ver heen waren en ik met de tijd overtuigd zou raken op een of andere manier dat ik daar bij zou horen, ook zo ben. Dan was ik ws een schim geworden van mn potentie... wat ik nu ben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg een diagnose voor een persoonlijkheidsstoornis, mij werd verteld dat ik er nooit meer vanaf zou komen en me altijd zo zou voelen. Ik werd in therapie gezet met mensen die altijd ruzie hadden, junkies en tienermoeders. Dat zou de kant zijn die ik ook op zou gaan.
Is echt fijn als zo iemand je dat verteld.Puur gebaseerd op wat symptomen, die overigens een duidelijke oorzaak hadden, maar daar werd nooit om gevraagd.
Ik kan me dan niet voorstellen dat een psycholoog autisme meteen koppelt aan die kleine dingen zoals oogcontact vermijden en langdradig praten. Psychologen moeten toch meer inzicht daarin hebben aangezien het inderdaad ook te maken kan hebben met sociale angsten en/of extreme onzekerheid. Maar goed, er zullen altijd kromme hulpverleners bestaan natuurlijk. En voor een diagnose moet je sowieso voldoen aan een bepaald aantal kenmerken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:25 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Niet zomaar, ik zat ook erg diep in de shit toen. Maar wat ik toen al vermoedde ondanks mn staat van zijn weet ik nu haast wel zeker; dingen die mij als autistische aandoening werden toegeschreven kwamen gewoon voort uit situationele factoren.
Het ging me te zwart/wit zo'n diagnose. En al helemaal dat door 1 persoon gedaan wordt.
Depressie en zware onzekerheid en isolatie kunnen zich ook uitten in vermijden oogcontact, eentonig en langdradig praten etc... dingen die anders aan autisme verweten worden.
Bespreek gewoon wat de issues zijn en behandel die indien gewenst... maar tegenwoordig heeft iedereen wel OCD, Autisme, Manisch-Depressiviteit, Borderline, ADHD, ADD etc.
En oplossing die komen ook lang niet altijd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:31 schreef Heathcliff80 het volgende:
Het probleem is dat ze voor een diagnose alleen kijken naar die kenmerken en niet naar de oorzaak van die kenmerken.
Als jij niet vindt dat die hulpverleners met goede oplossingen komen, moet je misschien zelf eens gaan zoeken op internet of waar dan ook. Jij kent jezelf immers het beste. Je kunt hulpverleners wel de schuld geven maar uiteindelijk zul je het toch echt zelf moeten doen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En oplossing die komen ook lang niet altijd.om je zwakke punten/problemen aan te pakken
Daar ben ik al mee bezig alleen wachtlijsten, etc. Er zijn nog wel andere opties maar daar moet ik over nadenken of ik dat wel wilquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:39 schreef Soit het volgende:
[..]
Als jij niet vindt dat die hulpverleners met goede oplossingen komen, moet je misschien zelf eens gaan zoeken op internet of waar dan ook. Jij kent jezelf immers het beste. Je kunt hulpverleners wel de schuld geven maar uiteindelijk zul je het toch echt zelf moeten doen.
De kenmerken van borderline zijn enorm algemeen en breed intrepeteerbaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:34 schreef Myraela het volgende:
Ik voldeed aan alle kenmerken voor borderline, ik zeg dan ook niet dat ik op dat moment niet ver heen was, maar zeggen dat het dan permanent is zijn wel grote woorden. Zeker omdat ik een enorm heftige jeugd heb gehad en op dat moment nog steeds in een slecht thuis zat.
Sinds ik verhuist ben, een jaartje mezelf heb kunnen hervatten gaat alles eigenlijk helemaal super, oftewel die diagnose klopte niet. De symptomen klopte wel, maar de oorzaak lag elders.
True, maar toch word alles helemaal gebaseerd op die kenmerken en dat slaat dus nergens op.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:42 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
De kenmerken van borderline zijn enorm algemeen en breed intrepeteerbaar.
Bovendien zijn dat kenmerken die bij vele andere stoornissen voorkomen.
Als je bv het kenmerk 'zelfbeschadiging' pakt. Ten eerste kan dat een kenmerk van bijna elke stoornis zijn en ten tweede kan dat zoveel verschillende oorzaken hebben.
Klopt, maar je moet dus aan een bepaald aantal kenmerken voldoen. Hoeveel weet ik niet precies. Maar het wordt niet zo bekeken: 'jij snijdt jezelf dus jij hebt borderline'. Ik lees nu de kenmerken (die ik overigens allemaal niet normaal vind) en ik herken me in geen één, ze stellen zulke diagnoses echt niet zomaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:42 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
De kenmerken van borderline zijn enorm algemeen en breed intrepeteerbaar.
Bovendien zijn dat kenmerken die bij vele andere stoornissen voorkomen.
Als je bv het kenmerk 'zelfbeschadiging' pakt. Ten eerste kan dat een kenmerk van bijna elke stoornis zijn en ten tweede kan dat zoveel verschillende oorzaken hebben.
5 van de 9 en die heb je al best snel. Probleem is dus dat al die 9 kenmerken dus ook bij andere stoornissen voorkomen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:47 schreef Soit het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet dus aan een bepaald aantal kenmerken voldoen. Hoeveel weet ik niet precies. Maar het wordt niet zo bekeken: 'jij snijdt jezelf dus jij hebt borderline'. Ik lees nu de kenmerken (die ik overigens allemaal niet normaal vind) en ik herken me in geen één, ze stellen zulke diagnoses echt niet zomaar.
De kenmerken zijn misschien niet "normaal" maar ze kunnen wel heel veel andere oorzaken hebben. Ook als je meerdere kenmerken hebt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:47 schreef Soit het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet dus aan een bepaald aantal kenmerken voldoen. Hoeveel weet ik niet precies. Maar het wordt niet zo bekeken: 'jij snijdt jezelf dus jij hebt borderline'. Ik lees nu de kenmerken (die ik overigens allemaal niet normaal vind) en ik herken me in geen één, ze stellen zulke diagnoses echt niet zomaar.
Ik voldoe er zelf aan 2, maar ik kan me heeeel goed voorstellen dat iemand al heel snel aan die 5 kan komen als je bv depressief bent, een andere stoornis hebt of gewoon nog een late puberteit hebt ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
De kenmerken zijn misschien niet "normaal" maar ze kunnen wel heel veel andere oorzaken hebben. Ook als je meerdere kenmerken hebt.
Je hebt gelijk dat die negen kenmerken ook bij andere stoornissen komen maar al die kenmerken bij elkaar maken weer één geheel en vanuit daar kun je als hulpverlening een conclusie trekken, lijkt me.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
5 van de 9 en die heb je al best snel. Probleem is dus dat al die 9 kenmerken dus ook bij andere stoornissen voorkomen.
Klopt, maar ik neem aan dat de mensen vanuit de hulpverlening die jaren voor psychologie hebben geleerd en ga zo maar door, daar JUIST inzicht hebben en zeker weten wanneer ze zo'n diagnose stellen en of dat dan juist is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
De kenmerken zijn misschien niet "normaal" maar ze kunnen wel heel veel andere oorzaken hebben. Ook als je meerdere kenmerken hebt.
Op het moment herken ik me in 3 kernmerken nog een klein beetje, op dat moment had ik ze allemaal en ook een stuk sterker. Maar het was wel duidelijk te relativeren naar mijn leven op dat moment en gebeurtenissen uit mijn verleden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik voldoe er zelf aan 2, maar ik kan me heeeel goed voorstellen dat iemand al heel snel aan die 5 kan komen als je bv depressief bent, een andere stoornis hebt of gewoon nog een late puberteit hebt ofzo.
Dat zouden ze kunnen hebben, als ze eens verder keken dan symptomen. Mijn psycholoog wist niets van mijn leven. Zelfs geen cruciale dingen zoals mijn thuissituatie.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:55 schreef Soit het volgende:
Klopt, maar ik neem aan dat de mensen vanuit de hulpverlening die jaren voor psychologie hebben geleerd en ga zo maar door, daar JUIST inzicht hebben en zeker weten wanneer ze zo'n diagnose stellen en of dat dan juist is.
Offline staan op facebook ftw.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
Oh jeej ik open Feestboek en ze praat eens niet tegen me.
Joyful.
Kan dat?quote:
Ja. Ik werd moe van de gesprekken daar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan dat?![]()
Ik had me er meer in moeten verdiepen.
Ik ben benieuwd, op wat voor manier probeerde die meid je te hosselen? Hoe bracht ze het en wat zei/vroeg ze precies? En hoe reageerde jij daar weer op?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
Joyful.
Vandaag vroeg een meisje of ik facebook had.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
Joyful.
Ja ik dus ook, thanks for the tip bro.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik werd moe van de gesprekken daar.
Wat zei je? "Nee, alleen CU2"?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag vroeg een meisje of ik facebook had.
Had ik vroeger wel. Ik was baas.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat zei je? "Nee, alleen CU2"?
Gewoon continu praten tegen me op Feestboek, indirect gezegd dat ze me leuk vond, gevraagd naar mijn relatiestatus en na dat alles aangestuurd om eens wat te doen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:03 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, op wat voor manier probeerde die meid je te hosselen? Hoe bracht ze het en wat zei/vroeg ze precies? En hoe reageerde jij daar weer op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |