Dezelfde zin die ik iedere verjaardag hoorde tot m'n 25e..quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
'Jouw tijd komt nog wel' is een zin die hij waarschijnlijk al 20 jaar dagelijks hoort.
Over dooddoeners gesproken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:46 schreef Supersoep het volgende:
Kop op, op elk potje past een dekseltje.
Ach fuck it all aan de ene kant hoor ik dat ik een waardeloos persoon ben die niet goed genoeg is en aan de andere kant hoor ik dat mijn tijd wel komt, op ieder potje een dekseltje past.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
'Jouw tijd komt nog wel' is een zin die hij waarschijnlijk al 20 jaar dagelijks hoort.
Kan wel, maar dan hoeft hij nog niet te sterven, of wel?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Oh boehoehoe.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach fuck it all aan de ene kant hoor ik dat ik een waardeloos persoon ben die niet goed genoeg is en aan de andere kant hoor ik dat mijn tijd wel komt, op ieder potje een dekseltje past.
Weet je wat maakt het uit. Wie wil er nu met een 29 jarige autist een relatie? Niemand toch.
Hoeveel?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En tweedelijns moet je ook zelf dokken eigen bijdrage
Het ligt aan je competenties denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach fuck it all aan de ene kant hoor ik dat ik een waardeloos persoon ben die niet goed genoeg is en aan de andere kant hoor ik dat mijn tijd wel komt, op ieder potje een dekseltje past.
Weet je wat maakt het uit. Wie wil er nu met een 29 jarige autist een relatie? Niemand toch.
Paar dagen wat minder eten.. gewoon doen dus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://www.stadspodia.nl/(...)nnetten_van_vivaldi/
Aan het twijfelen of ik zal gaan. Er gaat al veel te veel geld uit deze maand.
Geen idee hangt van je pakket af. In het basispakket komt er een eigen bijdrage van 200 euro voor een traject van meer dan 100 minuten per jaarquote:
Oh ja?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh boehoehoe.
Jij bent de enige die jezelf vertelt dat je waardeloos zou zijn en niet goed genoeg hoor.
Da's geen supersoep dus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:51 schreef Supersoep het volgende:
Ik koop ook eens erwtensoep vandaag, na Former. Fuck dit.![]()
Er zou spek inzitten ipv worst. Dat vind ik al niet briljant, maar het moest maar. De spek is nergens te vinden, het zijn stukjes van 0.2 bij 0.2 centimeter en een millimeter dik. Ik heb gewoon zin om de halflege verpakking mee terug naar de winkel te nemen en in iemands gezicht te smijten.
Wat een oplichterij.
Euh ... nee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
Jij gaat toch niet ook met je label zwaaien als reden voor alles he?
Als je daar zo zeker van bent dan sluit je het hele relatie onderwerp toch voor jezelf af en ga je je met je eigen ding bezighouden... bespaart je je de frustratie en teleurstelling steeds.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij was volgens mij het liefst iemand die bij de eerste date al gelijk aangeeft welke aandoeningen hij allemaal heeft. Zo van ''accepteer me maar zoals ik ben".quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
Jij gaat toch niet ook met je label zwaaien als reden voor alles he?
Autisten zijn nu eenmaal eerlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij was volgens mij het liefst iemand die bij de eerste date al gelijk aangeeft welke aandoeningen hij allemaal heeft. Zo van ''accepteer me maar zoals ik ben".
Slechte strategische keuze in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Autisten zijn nu eenmaal eerlijk
Ach ik ken ook een autist, die had ook een relatie en daar viel ook mee te leven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je zo graag in labels praat: wat voor autist ben je, wat is je diagnose.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe het dan niet, dan maar niet eerlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja joh, ga je lekker naar je stempeltje gedragen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |