quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Jij snapt het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Zeker welquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
Mag ik nou niet meer mijn onzekerheden en problemen delen, alleen omdat ik 'tenminste iemand heb'? Zo'n gevoel krijg ik er nu wel een beetje bij...
Ah, welkom. Je verdriet al verwerkt?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Hallo.Na 4 jaar een vriendin te hebben gehad zal het versieren straks vast niet soepeltjes meer gaan..
tijnbrein: Jouw tijd komt vast nog wel. Gewoon niet te veel focussen op het krijgen van een vriendin en lekker genieten.
Oh leuk die dooddoenerquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Hallo.Na 4 jaar een vriendin te hebben gehad zal het versieren straks vast niet soepeltjes meer gaan..
tijnbrein: Jouw tijd komt vast nog wel. Gewoon niet te veel focussen op het krijgen van een vriendin en lekker genieten.
Degene die jou wilde batsen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
Jongens trouwens Dyanne, u weet wel dat rare mens is op 3FM.
Half.. Blijkbaar al een tijd naar toe gewerkt en de week erna nog een training gevolgd op het gebied van persoonlijke ontwikkeling.. heeft het verwerkingstraject ff een kickstart gegeven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, welkom. Je verdriet al verwerkt?
Zoek dan professionele hulp ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh leuk die dooddoenerFucking sterf wat een kutopmerking is dat. Niets persoonlijks ofzo maar wat een kutopmerking is dat
![]()
Maar verder heb je wel gelijk met daar niet te veel op focussen
Ja.quote:
Dooddoener, misschien.. Maar gezien je reactie gaat het niet te veel focussen (nog) niet echt lukken? Relax..quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh leuk die dooddoenerFucking sterf wat een kutopmerking is dat. Niets persoonlijks ofzo maar wat een kutopmerking is dat
![]()
Weet je wel niet wat dat kost?quote:
Oh ja het gaat echt alleen om het feit dat ik geen relatie hebquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dooddoener, misschien.. Maar gezien je reactie gaat het niet te veel focussen (nog) niet echt lukken? Relax..
Nou ja, 'iemand hebt' een date heb ik gehad...quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker weltof toch dat je iemand hebt.
![]()
Het is wel vervelend om te lezen als je zelf niemand hebt en leest oh ik heb een date![]()
hij/zij is geweldig
![]()
etc
Ik heb daar soms best moeite mee. Op mijn verjaardag bv mijn zusje en zwager zaten met een vriend van mij en zijn vriendin te praten over trouwen. Ik voelde mij echt kut toe
Bij mij gaat het nog verder dan dat. Ik heb bijna geen vrienden, met mijn ouders en familie heb ik niets. Ik ben gewoon eenzaam.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nou ja, 'iemand hebt' een date heb ik gehad...
Ik snap wel dat dat kut is en ik vond het ook hartverwarmend dat ook degenen zonder date mij succes hebben gewenst enzo. Ik weet hoe het voelt, ik heb zelf ook grote periodes van mijn leven geen date gehad en weet hoe het voelt als dan een ander het wel heeft.
4 jaar is geen kattenpis. Hoe heb je haar ooit versierd?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Half.. Blijkbaar al een tijd naar toe gewerkt en de week erna nog een training gevolgd op het gebied van persoonlijke ontwikkeling.. heeft het verwerkingstraject ff een kickstart gegeven.
Was het zeker niet nee.. Via een vriend in contact mee gekomen, tijdje vrienden geweest, elkaar uit het oog verloren en een paar maanden nadat d'r relatie over was toevallig weer gesproken. Paar dagen gechat/gebeld, 1.5 week vakantie er tussen en daarna gelijk afgesproken. Daarna was het makkelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
4 jaar is geen kattenpis. Hoe heb je haar ooit versierd?
Als je je met een depressie bij een huisarts meldt wordt je toch wel doorverwezen naar door verzekering gedekte dingen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je wel niet wat dat kost?Dan moet ik een tweede hypotheek nemen
Hij is bijna 30 man. Dan gaat het echt knagen. Dit is niet zozeer een topic voor verliefde pubers zonder ervaring, al lijkt het daar tegenwoordig wel op.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dooddoener, misschien.. Maar gezien je reactie gaat het niet te veel focussen (nog) niet echt lukken? Relax..
Neen. Dat kom je in de eerstelijns en dat is alleen 8 zittingen en daarna dokken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als je je met een depressie bij een huisarts meldt wordt je toch wel doorverwezen naar door verzekering gedekte dingen?
Ik mis even waarom je zo boos wordt. Hij valt je toch niet aan ofzo?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Met een eigen bijdragen bovenop het al verplichten eigenrisicoquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als je je met een depressie bij een huisarts meldt wordt je toch wel doorverwezen naar door verzekering gedekte dingen?
'Jouw tijd komt nog wel' is een zin die hij waarschijnlijk al 20 jaar dagelijks hoort.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik mis even waarom je zo boos wordt. Hij valt je toch niet aan ofzo?
En tweedelijns moet je ook zelf dokken eigen bijdragequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:42 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Neen. Dat kom je in de eerstelijns en dat is alleen 8 zittingen en daarna dokken.
ik vind het een kutopmerking jouw tijd komt nog welquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik mis even waarom je zo boos wordt. Hij valt je toch niet aan ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |