Jij hebt tenminste iemand om te daten.quote:
Ik ken genoeg leuke dames. Alleen hebben die allemaal een vriend/vriendin.quote:
Vraag haar dan.quote:
Hoe is het met mevrouw Walvis?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste iemand om te daten.
En het is zo intens bizar hoeveel je er nog over praat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach 4 dagen ellende, meer was het niet.
Ik ken der gewoon geen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken genoeg leuke dames. Alleen hebben die allemaal een vriend/vriendin.
Eerst maar eens iemand vinden dan ga ik mijn daarna druk maken over een datequote:
Bedankt dat je komt melden dat je morgen de tweede date hebt. Krijgen we weer 4 dagen gemekker als je morgen eindelijk gepaald wordt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En het is zo intens bizar hoeveel je er nog over praat.
Ik hoop goed.quote:
Het beheerst mijn gedachten ook redelijk moet ik eerlijk zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En het is zo intens bizar hoeveel je er nog over praat.
Ik zie ze ook niet meer allemaal hoor, maar ik weet zo maar 10 dames die ik zou daten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken der gewoon geen.
Misschien moet ik meer naar buiten gaan, misschien werkt dat.
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar haar fotoquote:
Nah, het kan me geen fuck meer boeien of ze morgen trouwen, neuken of kinderen krijgen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bedankt dat je komt melden dat je morgen de tweede date hebt. Krijgen we weer 4 dagen gemekker als je morgen eindelijk gepaald wordt.
Daarnet zei je nog iets anders.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah, het kan me geen fuck meer boeien of ze morgen trouwen, neuken of kinderen krijgen.
Geweest is geweest.
Maar negen van de tien keer bezetquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon gaan werken en sporten. Leuke dames genoeg.
Ja ik laat iedereen foto's zien maar ze heeft fantastische verbloemingsfoto waarop je alleen haar gezicht ziet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar haar fotoze is way to jong voor mich aber moi is nieuwsgierig
Ik lig echt niet meer wakker in mijn bed zoals vorige week als ze daten.quote:
doe maarquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik laat iedereen foto's zien maar ze heeft fantastische verbloemingsfoto waarop je alleen haar gezicht ziet.
Klopt. Maar dat is toch meer dan het aantal leuke dames in je kamer.quote:
Nee joh zo bedoel ik het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
Mag ik nou niet meer mijn onzekerheden en problemen delen, alleen omdat ik 'tenminste iemand heb'? Zo'n gevoel krijg ik er nu wel een beetje bij...
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik laat iedereen foto's zien maar ze heeft fantastische verbloemingsfoto waarop je alleen haar gezicht ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |