Ik in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:38 schreef LolaLovesYou het volgende:
Hoe gaat ie hier?
Hebben er al een paar mensen dates gescoord voor dit weekend?
Good evening.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:39 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond allemaal!
Eh, ik bedeol: hoi/hai/hee!
Nee maar het weekend is nog niet omquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:38 schreef LolaLovesYou het volgende:
Hoe gaat ie hier?
Hebben er al een paar mensen dates gescoord voor dit weekend?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee maar het weekend is nog niet om
quote:
Ahaha, nou ja ik zit dit weekend aan een website dus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee maar het weekend is nog niet om
Kom jij hier al langer? Ik kan me niet herinneren je hier eerder gezien te hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:52 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
[..]
Ahaha, nou ja ik zit dit weekend aan een website dus.
Boybandsquote:
Dat ook niet maar goed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Doe dan maar deze:
Veel beter, eeuwig zonde dat ze zo jong dood moest gaan
Ik dacht dat het "Ken ik jou niet ergens van?" was...quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:57 schreef Capstan het volgende:
Kom jij hier al langer? Ik kan me niet herinneren je hier eerder gezien te hebben
Dit is een variant denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het "Ken ik jou niet ergens van?" was...
De bahama's volgens wiki maar swa.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook niet maar goed.
Zij kwam om bij een crash op Hawaii toch?
ja dat wil ik ook weten. !quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:25 schreef Maanvis het volgende:
moeilijk om hier weer in te komen na wat afwezigheid.
Het gehele weekend?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:52 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
[..]
Ahaha, nou ja ik zit dit weekend aan een website dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |