Ik in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:38 schreef LolaLovesYou het volgende:
Hoe gaat ie hier?
Hebben er al een paar mensen dates gescoord voor dit weekend?
Good evening.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:39 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond allemaal!
Eh, ik bedeol: hoi/hai/hee!
Nee maar het weekend is nog niet omquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:38 schreef LolaLovesYou het volgende:
Hoe gaat ie hier?
Hebben er al een paar mensen dates gescoord voor dit weekend?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee maar het weekend is nog niet om
quote:
Ahaha, nou ja ik zit dit weekend aan een website dus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee maar het weekend is nog niet om
Kom jij hier al langer? Ik kan me niet herinneren je hier eerder gezien te hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:52 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
[..]
Ahaha, nou ja ik zit dit weekend aan een website dus.
Boybandsquote:
Dat ook niet maar goed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Doe dan maar deze:
Veel beter, eeuwig zonde dat ze zo jong dood moest gaan
Ik dacht dat het "Ken ik jou niet ergens van?" was...quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:57 schreef Capstan het volgende:
Kom jij hier al langer? Ik kan me niet herinneren je hier eerder gezien te hebben
Dit is een variant denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het "Ken ik jou niet ergens van?" was...
De bahama's volgens wiki maar swa.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook niet maar goed.
Zij kwam om bij een crash op Hawaii toch?
ja dat wil ik ook weten. !quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:25 schreef Maanvis het volgende:
moeilijk om hier weer in te komen na wat afwezigheid.
Het gehele weekend?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:52 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
[..]
Ahaha, nou ja ik zit dit weekend aan een website dus.
Dat zullen we maar opvatten als iets goeds. Hopelijk heeft hij zijn regenjasjes bij zich.quote:
Adem in, adem uit, Het komt wel goed schatje.quote:
Optyfen, supersoepquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heloef, met z'n paal van 30 centimeter. En nou wegwezen.
28. Geen valse verwachtingen wekken hier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Man ik doe het al zo vaak, ik hou er deze keer bij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zijn paal groeit ook met de dag. Gisteren was het nog 28 cm.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook een date.Ik zal hoogstens zeggen dat ik ook wel een date wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is gezond en hoort er bij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik ben een beetje nerveus
Oh, mijn date leverde heel veel ellende op, he heloef..quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat is gezond en hoort er bij.
Lekker snel hoef je ook niet meer bij die ellende stil te staan
Ach 4 dagen ellende, meer was het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh, mijn date leverde heel veel ellende op, he heloef..
Ik wil ook wel een date.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zal hoogstens zeggen dat ik ook wel een date wil
Geen leuke dames die je kent?quote:
Dat nummer vind ik nog wel te pruimen ja. Ik luister toch liever naar metalquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Doe dan maar deze:
Veel beter, eeuwig zonde dat ze zo jong dood moest gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |