Hij hosselt zich rot.quote:
My thoughts exactlyquote:
Coolquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:05 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Hoihoi, ik zal eens kijken of ik vanavond nog kan reagerenLief Fritsje.
Keyos had een date, tijnbrein, hij ging wentelteefjes eten bij een dame!
Goedenavond trouwens, mensen!
Ik las geklotsquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:01 schreef MaanSelene het volgende:
Tussen al het geklets over walvissen door....is Keyos al terug? Hoe is het gegaan?
Met mayoquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik las geklots
Over Keyos, zal wel wentelteefjes extended zijn
quote:
We hebben een heel systeem bedacht waarbij we armbandjes gaan uitdelen....om te zien waar het de meid in kwestie om te doen is: Keyos of de wentelteefjes. Al dan niet met mayo.quote:
Same herequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:10 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
We hebben een heel systeem bedacht waarbij we armbandjes gaan uitdelen....om te zien waar het de meid in kwestie om te doen is: Keyos of de wentelteefjes.
Ik ben voor team Keyos!
quote:
Niet op fok hoorquote:
Valt niet op hoor, lief Fritsje.....quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:14 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Valt niet op hoor, lief Fritsje.....
Mayo op wentelteefjes?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:10 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
We hebben een heel systeem bedacht waarbij we armbandjes gaan uitdelen....om te zien waar het de meid in kwestie om te doen is: Keyos of de wentelteefjes. Al dan niet met mayo.
Ik ben voor team Keyos!
Heeft Bartholomeus bedacht hoor, die combi, ikke niet!quote:
Ik zou voor jam gaan of suikerquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:15 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Heeft Bartholomeus bedacht hoor, die combi, ikke niet!
Het eerste wat bij me op komt bij wentelteefjes is dat stukje uit de film road trip : Dquote:
Klinkt smerig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:15 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Heeft Bartholomeus bedacht hoor, die combi, ikke niet!
Is mijn geest dan echt zó verknipt dat niemand die toespeling snapt?quote:
Hoi piepeloi!quote:
zeg, doe jij werk met dieren?quote:
Dat lijkt mij wel lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
Kaassoufle met pindasaus, wie verzint dat in godsnaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |