Hij hosselt zich rot.quote:
My thoughts exactlyquote:
Coolquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:05 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Hoihoi, ik zal eens kijken of ik vanavond nog kan reagerenLief Fritsje.
Keyos had een date, tijnbrein, hij ging wentelteefjes eten bij een dame!
Goedenavond trouwens, mensen!
Ik las geklotsquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:01 schreef MaanSelene het volgende:
Tussen al het geklets over walvissen door....is Keyos al terug? Hoe is het gegaan?
Met mayoquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik las geklots
Over Keyos, zal wel wentelteefjes extended zijn
quote:
We hebben een heel systeem bedacht waarbij we armbandjes gaan uitdelen....om te zien waar het de meid in kwestie om te doen is: Keyos of de wentelteefjes. Al dan niet met mayo.quote:
Same herequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:10 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
We hebben een heel systeem bedacht waarbij we armbandjes gaan uitdelen....om te zien waar het de meid in kwestie om te doen is: Keyos of de wentelteefjes.
Ik ben voor team Keyos!
quote:
Niet op fok hoorquote:
Valt niet op hoor, lief Fritsje.....quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:14 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Valt niet op hoor, lief Fritsje.....
Mayo op wentelteefjes?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:10 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
We hebben een heel systeem bedacht waarbij we armbandjes gaan uitdelen....om te zien waar het de meid in kwestie om te doen is: Keyos of de wentelteefjes. Al dan niet met mayo.
Ik ben voor team Keyos!
Heeft Bartholomeus bedacht hoor, die combi, ikke niet!quote:
Ik zou voor jam gaan of suikerquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:15 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Heeft Bartholomeus bedacht hoor, die combi, ikke niet!
Het eerste wat bij me op komt bij wentelteefjes is dat stukje uit de film road trip : Dquote:
Klinkt smerig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:15 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Heeft Bartholomeus bedacht hoor, die combi, ikke niet!
Is mijn geest dan echt zó verknipt dat niemand die toespeling snapt?quote:
Hoi piepeloi!quote:
zeg, doe jij werk met dieren?quote:
Dat lijkt mij wel lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
Kaassoufle met pindasaus, wie verzint dat in godsnaam.
bijna alles is lekker met pindasausquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
Kaassoufle met pindasaus, wie verzint dat in godsnaam.
PFF vertel mij wat. zo een sociaal leven is leuk hoor. Maar die tijd die er in gaat zittenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Move.to/IRL
Het is wat, zo'n sociaal levenVoor je het weet ben je er nog druk mee ook
ik hoor net van niet.quote:
Nope: gaat heel goed blijkbaar!quote:
Of niet en hij zit in een hoekje te huilenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:24 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Nope: gaat heel goed blijkbaar!
Thanks maat!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Afblijven!
Heatcliff was eerst hmmkay
oh jah pas op, naar horen zeggen hossel ik zowel jou als MaanSelene.quote:
Cool. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:24 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Nope: gaat heel goed blijkbaar!
Ach, naar horen zeggen, wat stelt dat nou voor?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh jah pas op, naar horen zeggen hossel ik zowel jou als MaanSelene.
Tja vraag jij het maar, als je als man zijnde met een vrouw wat PM berichten stuurd ben je aan he hosselen zo blijkt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ach, naar horen zeggen, wat stelt dat nou voor?
Hef fun!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:28 schreef ook_gek het volgende:
Mensen ik gaat u allen verlaten.
Ik gaat het wilde nacht leven in
maak je daar maar geen zorgen over, er is volgens mij dropshotquote:
Oh behave!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maak je daar maar geen zorgen over, er is volgens mij dropshot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |