Ze vraagt aan willekeurige mannen of ze die mag pijpen. Gouden handel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ben je zo goed dan?klinkt alsof je het wekelijks doet trouwens.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
aan haar ava te zien kan ze overdwars pijpen, dus gelijk heb je.
Baas. Jij snapt het.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]. Ideale positie ook als je gepijpt word tijdens het.voetbal als de bier of snacks op zijn kan je gewoon op jet achterhoofd tikken
haha, gouden handel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze vraagt aan willekeurige mannen of ze die mag pijpen. Gouden handel.
Ze heeft alleen nog niet door dat ze er geld voor moet vragen.
het is het waard. Gewoon de TV harder zetten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
al dat geloop en hoorbare verveling tijdens de wedstrijd leidt ook af toch?
horen je ouders ook niet wat je allemaal aan het doen bent. ik snap het.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het is het waard. Gewoon de TV harder zetten.
Waarom heeft ze het mij nog niet gevraagd dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze vraagt aan willekeurige mannen of ze die mag pijpen. Gouden handel.
Ze heeft alleen nog niet door dat ze er geld voor moet vragen.
Ik ben verliefd op het spel van versieren en versierd worden. Dat is mijn enige liefde. Zodra ik iemand heb verlies ik mijn interesse. Ik vind mensen leuk zolang ze eigenlijk onbereikbaar zijn.quote:
Niet wekelijks, maar ik heb het wel gedaan, eigenlijk meer omdat ik nieuwsgierig was wat zou winnen. De aandacht voor het voetbal verzwakt wel, maar zodra er iets belangrijks gebeurd op het veld is daar alle aandacht weer naar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ben je zo goed dan?klinkt alsof je het wekelijks doet trouwens.
Wie vraagt wordt overgeslaagt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom heeft ze het mij nog niet gevraagd dan?
hoezo dat kijk Ik gewoon beneden, niggah pleasequote:Op vrijdag 2 december 2011 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
horen je ouders ook niet wat je allemaal aan het doen bent. ik snap het.
kan me nog herinneren niet zo lang geleden dat je nog maagd was. kleine meisjes worden groot.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op het spel van versieren en versierd worden. Dat is mijn enige liefde. Zodra ik iemand heb verlies ik mijn interesse. Ik vind mensen leuk zolang ze eigenlijk onbereikbaar zijn.
[..]
Niet wekelijks, maar ik heb het wel gedaan, eigenlijk meer omdat ik nieuwsgierig was wat zou winnen. De aandacht voor het voetbal verzwakt wel, maar zodra er iets belangrijks gebeurd op het veld is daar alle aandacht weer naar.
ze valt op ouder. dacht ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom heeft ze het mij nog niet gevraagd dan?
Ja onbereikbaar ik las het al, ik ben natuurlijk zo makkelijk als de tyfus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wie vraagt wordt overgeslaagt.
Schattig he?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
kan me nog herinneren niet zo lang geleden dat je nog maagd was. kleine meisjes worden groot.
En voor jou heeft ze vriendinnen die het vuile werk opknappen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja onbereikbaar ik las het al, ik ben natuurlijk zo makkelijk als de tyfus.
niet echt je wijst seks met een wat molligere meid af.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja onbereikbaar ik las het al, ik ben natuurlijk zo makkelijk als de tyfus.
je had de slag te pakken?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schattig he?Ik heb vest veel ervaringen opgedaan eigenlijk in nu 1,5 jaar ofzo, het ging echt ineens heel snel.
Terecht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
niet echt je wijst seks met een wat molligere meid af.
En terecht!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik val op mollig, zij is echt niet mollig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Heul niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En voor jou heeft ze vriendinnen die het vuile werk opknappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |