Ik heb een vak waarvan de docente al 3 weken ziek is, dus als ik nu dan ook lessen over ga slaan blijft er niets over.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft iedereen zijn stengel selderij al op?
Nee, bah.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Okido.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zou hem wel een kans geven, alleen al voor de moed
Mijn ego is wel geboost.quote:
Ja balen. Ik heb vrij maar ik moet eigenlijk wel vrij veel doen. Huiswerk van 1 dag inhalen (maar daar is vrij weinig van te begrijpen), 3 inleveropdrachten en een huge practicum binnenkort inleveren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een vak waarvan de docente al 3 weken ziek is, dus als ik nu dan ook lessen over ga slaan blijft er niets over.Daarbij is dit vak het 1 van de 2 vakken die ik wel verplicht ben te volgen zit kwartaal. Maar juist die 2 vakken heb ik nog niets voor gedaan.
Ik herken dat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja balen. Ik heb vrij maar ik moet eigenlijk wel vrij veel doen. Huiswerk van 1 dag inhalen (maar daar is vrij weinig van te begrijpen), 3 inleveropdrachten en een huge practicum binnenkort inleveren.
Toch maar fokken.
Ah nee niet weer he?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat het in de OP staat. Ik eet iedere dag selderij.quote:
Is ook meer voor de mannen.quote:
Weet ik. En mannen die selderij eten hebben in elk geval veel doorzettingsvermogen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het in de OP staat. Ik eet iedere dag selderij.
[..]
Is ook meer voor de mannen.
Zeker. Nu nog iemand vinden om de voordelen van de selderij mee te delen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik. En mannen die selderij eten hebben in elk geval veel doorzettingsvermogen.
Mensen denken altijd dat ik heel oppervlakkig ben, maar dat valt echt mee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:12 schreef heloef het volgende:
Lapohunt
[..]
Okido.
[..]
Mijn ego is wel geboost.
Er naar toe gaanquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:17 schreef Keyos het volgende:
Okay , brain overload, ik heb het dus met die meid over de wentelteefjes die ze aan het bakken is (op Facebook), schrijft ze dit:
`TnxEn zal zeker wel lukken ^^
Anders moet je langskomen :p Vind het heus niet erg om er een paar meer te bakken ^^`
Ik lag al in mijn nest om 2 uur slaap in te halen xD
Wtf to doooo
Ga erheen. Eet wentelteefjes. Wentel de teef.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:17 schreef Keyos het volgende:
Okay , brain overload, ik heb het dus met die meid over de wentelteefjes die ze aan het bakken is (op Facebook), schrijft ze dit:
`TnxEn zal zeker wel lukken ^^
Anders moet je langskomen :p Vind het heus niet erg om er een paar meer te bakken ^^`
Ik lag al in mijn nest om 2 uur slaap in te halen xD
Wtf to doooo
Snel douchen en gaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:19 schreef Keyos het volgende:
Ik zit hier in een badjas, niet gedouched na een nacht van 2 uur slaap...
Opschieten dan! Niet Fokken, maar opfrissen en fietsen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:19 schreef Keyos het volgende:
Ik zit hier in een badjas, niet gedouched na een nacht van 2 uur slaap...
Je bent excuses aan het zoeken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:20 schreef Keyos het volgende:
Ze woont 3-kwartier reizen hier vandaan.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ze ziet dat je 3 kwartier reizen over hebt voor een wentelteefje met haar, zit je gebakken. (hehe)
Woordkunstenaarquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga erheen. Eet wentelteefjes. Wentel de teef.
Nou en? GA!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:20 schreef Keyos het volgende:
Ze woont 3-kwartier reizen hier vandaan.
Slechts slechte grappen. It's what I do.quote:
Komop Eloy, geen smoezen. Je vindt haar leuk, je voelt een klik. Ze nodigt je uit. Dan maakt het niet uit hoe je je voelt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:23 schreef Keyos het volgende:
Damn, ik zit hier echt van "wtf moet ik doen" , ben echt verrot door zo weinig slaap en was echt net van plan te tukken, tot dus ineens dit komt....
Ik moet eigenlijk gaan, maar de omstandigheden zijn nu niet echt ideaal....
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:27 schreef Keyos het volgende:
Ik ben ook gewoon naar excuses aan het zoeken hoor, al helpt het écht niet bepaald dat het pak em beet 1,5 uur gaat duren voordat ik bij haar thuis zou zijn want ik moet écht eerst douchen. Turned down the offer dat ik hem nog tegoed heb, maar ik voel me er niet lekker bij .....
Indeed, ik heb nu wel een kans laten varenquote:
Nou en, ik heb woensdag 5 uur in de trein gezeten om bij Newbie te komen, je moet er gewoon wat voor over hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:27 schreef Keyos het volgende:
Ik ben ook gewoon naar excuses aan het zoeken hoor, al helpt het écht niet bepaald dat het pak em beet 1,5 uur gaat duren voordat ik bij haar thuis zou zijn want ik moet écht eerst douchen. Turned down the offer dat ik hem nog tegoed heb, maar ik voel me er niet lekker bij .....
Het ding is, ze bakt wentelteefjes, als het goed is was ze er al mee bezig, of het was gewoon een lokkertje natuurlijk en heb ik het verknald.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou en, ik heb woensdag 5 uur in de trein gezeten om bij Newbie te komen, je moet er gewoon wat voor over hebben
Ik snap niet waarom je het afsloeg, echt niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het ding is, ze bakt wentelteefjes, als het goed is was ze er al mee bezig, of het was gewoon een lokkertje natuurlijk en heb ik het verknald.
Je hebt echt een kans laten varen ja...quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Indeed, ik heb nu wel een kans laten varen.
Heb je haar telefoonnummer?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:32 schreef Keyos het volgende:
Ze is ook niet meer online op Facebook op dit moment (dus wss aan het bakken nu) , kan dus niet de boel terugdraaien.
Ze komt zo wel terug en dan kan je het alsnog terugdraaien, het is nog niet te laat!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:32 schreef Keyos het volgende:
Ze is ook niet meer online op Facebook op dit moment (dus wss aan het bakken nu) , kan dus niet de boel terugdraaien.
Nouja.. Ik hoop dan voor je dat zich nog snel weer een kans voordoet...quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:32 schreef Keyos het volgende:
Sukkelquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:34 schreef Keyos het volgende:
heb haar telnummer niet, damn wat haat ik mijzelf nu, gewoon WEER naar een excuus zoeken en daaraan overgeven terwijl de kans uniek is om rustig bij haar thuis wat gezelligs te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |