Waar wil je heen dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zei ook 'zouden'. Je woont in fucking Den Haag!
Foto, aaaaaaaightquote:
mag er geen maken nu van joysa want drukke treinquote:
Mag wel, maar kan nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
mag er geen maken nu van joysa want drukke trein
Dus om 8 uur ala Ik thuis Ben
En jij wil zeggen dat je daar naar luistert?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
mag er geen maken nu van joysa want drukke trein
Dus om 8 uur ala Ik thuis Ben
The point beeing?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mag wel, maar kan niet
Dan douw je die hals zowat in iemand zn reet
Ik, maar ik erger me kapot aan die ''show'' vooraf altijd, net als bij de Champion's League. Die ingestudeerde vragen aan de voetballers met tergend slecht Engels.quote:
ja verschrikkelijk. die chick na de muziek was ook moeilijk te verstaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik, maar ik erger me kapot aan die ''show'' vooraf altijd, net als bij de Champion's League. Die ingestudeerde vragen aan de voetballers met tergend slecht Engels.Bah.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
The point beeing?
Wie weet vind diegene dat wel heel leuk
Dat ben jij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
heee
Joysa, wie is die breedbekkikker op je ava?
Know your meme.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
heee
Joysa, wie is die breedbekkikker op je ava?
Dat eeuwige geklaag van mensen die het niet kunnen waarderen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |