Schepels van God zijn het.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:05 schreef stefanhaan het volgende:
En vrouwen die tijdens het voetbal voor bier en snacks zorgen.
Als we verliezen gaan we onze fietsen terugeisen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:08 schreef formerjellybean het volgende:
misschien krijgen we dan ooit de fietsen nog terug
emmer vol met ijs, daar flesjes in, hoef je niet op te staan. vrijgezelle oplossing.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:05 schreef stefanhaan het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat eeuwige geklaag van mensen die het niet kunnen waarderen.
En pijpen zolang er genoeg bier en eten is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:05 schreef stefanhaan het volgende:
dat leidt af van het voetbal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
En pijpen zolang er genoeg bier en eten is.
Zie de PI schat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]___!!!!!
Jij die klaagt over klagen. Kinda funny.
Jij snapt het. en uiteraard onder een dekentje als je maten erbij zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
maar ik Ben niet vrijgezelquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:13 schreef dawg het volgende:
[..]
emmer vol met ijs, daar flesjes in, hoef je niet op te staan. vrijgezelle oplossing.
En toen ging de wekker.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meestal klagen ze niet.quote:
Ik snap het wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij snapt het. en uiteraard onder een dekentje als je maten erbij zijn.
Ik snap niet dat je nog single bent
aan haar ava te zien kan ze overdwars pijpen, dus gelijk heb je.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
maar ik Ben niet vrijgezeldus dan zet Ik joysa aant werk
![]()
leg eens uit danquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meestal klagen ze niet.
[..]
Ik snap het wel.
al dat geloop en hoorbare verveling tijdens de wedstrijd leidt ook af toch?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
maar ik Ben niet vrijgezeldus dan zet Ik joysa aant werk
![]()
Jij mag hier wel voetbal komen kijkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |