Nou, dat zou ik n...quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je hebt toch een grote kont, en zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt letten mannen daar blijkbaar meer op dan op tieten. Hier althans.
Iemand kan nog zo'n mooie kont hebben en de allerbeste tieten, als ze een lelijke kop heeft maakt dat toch wel een verschil. Ik praat over het algemeen nu.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je hebt toch een grote kont, en zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt letten mannen daar blijkbaar meer op dan op tieten. Hier althans.
Ik zie niet in wie ik er een plezier mee zou doen als ik het wel deed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:50 schreef Soit het volgende:
[..]
Je lijkt op de dochter van mijn moeder haar vriend. Zij is ook zo niet bezig met haar uiterlijk, zegmaar.
eh... newbie?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie niet in wie ik er een plezier mee zou doen als ik het wel deed.
De mensen die de hele dag met je omgaan. Ik houd er niet van om naar iemand te kijken die onverzorgd is bijvoorbeeld. Er was eens een meisje waardoor ik serieus niet kon eten, zo onverzorgd. Niet dat ik heb gezien dat je onverzorgd bent trouwens maar dat zeg je zelf.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie niet in wie ik er een plezier mee zou doen als ik het wel deed.
Gezoend twee, of misschien zou je kunnen zeggen drie maar de laatste telt niet echt als zoen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:53 schreef kutkloon7 het volgende:
over lijstjes gesproken, met hoeveel hebben jullie gezoend en/of seks gehad? Just out of curiousity, dat vind ik interressanter om te weten dan deze lijstjes
Hij vindt het niet nodig dat ik make-up draag, of modieuze op elkaar afgestemde kleding.quote:
ongeveer hetzelfde als ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gezoend twee, of misschien zou je kunnen zeggen drie maar de laatste telt niet echt als zoen.
Seks eentje.
Ik ben de enige in dit topic die nog op 0-0 staat. Absoluut uniek, dus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:53 schreef kutkloon7 het volgende:
over lijstjes gesproken, met hoeveel hebben jullie gezoend en/of seks gehad? Just out of curiousity, dat vind ik interressanter om te weten dan deze lijstjes
anderen ook best lang, dacht ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben de enige in dit topic die nog op 0-0 staat. Absoluut uniek, dus.
En waarom voel je je geroepen om daarover te beginnen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:53 schreef Soit het volgende:
[..]
Iemand kan nog zo'n mooie kont hebben en de allerbeste tieten, als ze een lelijke kop heeft maakt dat toch wel een verschil. Ik praat over het algemeen nu.
Er is behalve mijzelf niemand in dit topic die nog nooit gezoend heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:56 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
anderen ook best lang, dacht ik.
Oh ik vind het niet zo best om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een slechte stand dan
Het is gewoon zo. Iemand kan nog zo'n mooi figuur hebben, het hoofd heeft toch een grote rol voor de meeste mannen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En waarom voel je je geroepen om daarover te beginnen?
Ik wilde alleen duidelijk maken dat ze dan wellicht niet veel tieten mag hebben, maar dat ze dat dan weer compenseert met haar kont. En jij ziet het als een kans om weer negatief te gaan lopen doen. Serieus, zoek een leukere hobbie dan mensen de grond in stampen en je overdreven fixatie op imperfecties.
Dan moet ik me wel slecht voelen, twee maanden geleden had ik zelfs nog nooit gezoend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Oh ik vind het niet zo best om eerlijk te zijn.
Kijk nou nog eens naar mijn posts. Durf dan nog eens te beweren dat jij een slechte stand hebt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Oh ik vind het niet zo best om eerlijk te zijn.
ja, maar dat is anders bij meisjes en jongens. jongens moeten jagen, jeweets.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet ik me wel slecht voelen, twee maanden geleden had ik zelfs nog nooit gezoend.
Mwah, ik heb geen tophoofd, maar ik ken lelijkere mensen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef Soit het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Iemand kan nog zo'n mooi figuur hebben, het hoofd heeft toch een grote rol voor de meeste mannen.
Ik trap trouwens niemand de grond in aangezien het niet eens op haar gericht is, dat jij dat zo opvat, zegt iets over jou. Zij vat het zelf hopelijk niet zo op.
Hoe moet ik me dan wel niet voelen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet ik me wel slecht voelen, twee maanden geleden had ik zelfs nog nooit gezoend.
Meisjes horen op hun 14e ontmaagd te worden door iemand van 19 ofzo, dus ik loop achter.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ja, maar dat is anders bij meisjes en jongens. jongens moeten jagen, jeweets.
Tsja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Kijk nou nog eens naar mijn posts. Durf dan nog eens te beweren dat jij een slechte stand hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meisjes horen op hun 14e ontmaagd te worden door iemand van 19 ofzo, dus ik loop achter.
Je moet ook niet zo zeikenquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dan wel niet voelen?
Kan, maar het ging niet eens over jou. Ik heb het er expres achter gezet (algemeen), dat zij dat dan weer op jou betrekt vind ik eigenlijk ook nog beledigend voor jou. Of gewoon weer iets zoeken om te rellen, kan ook.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik heb geen tophoofd, maar ik ken lelijkere mensen.
Waarom reageer je dan op een post die over haar gaat, waarbij het niet eens over haar gezicht ging? Je kan proberen recht te lullen wat je wil, maar je bent en blijft gewoon een eikel blijkt wel weer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef Soit het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Iemand kan nog zo'n mooi figuur hebben, het hoofd heeft toch een grote rol voor de meeste mannen.
Ik trap trouwens niemand de grond in aangezien het niet eens op haar gericht is, dat jij dat zo opvat, zegt iets over jou. Zij vat het zelf hopelijk niet zo op.
Niet elke post.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Heb ik daar heel af en toen geen recht op?
Ja, Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaandquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:02 schreef kutkloon7 het volgende:
is er trouwens nog iets over een meet bekend/gepland?
Er staat toch echt achter: algemeen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan op een post die over haar gaat, waarbij het niet eens over haar gezicht ging? Je kan proberen recht te lullen wat je wil, maar je bent en blijft gewoon een eikel blijkt wel weer.
Maar je probeert altijd zoveel medelijden op te wekkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had ook niet echt de indruk dat ik dat deed, hoor. Zelfs in dit topic niet
Het gaat om de context en wat je ermee impliceert.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:04 schreef Soit het volgende:
[..]
Er staat toch echt achter: algemeen.Ik deed het er maar expres achter want ja, de ratten komen (zoals ik had verwacht) weer happen. Okay, dat ik een eikel ben, weten we nu wel. Hoeft niet meer herhaald te worden.
Jij ziet misschien alleen die posts van mij waarin ik dat doequote:Op vrijdag 2 december 2011 02:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je probeert altijd zoveel medelijden op te wekken
Anders ga je m'n exvriendin weer even bekijken op Facebook en roddelen met Supersoep of het nou waar is of niet dat het uit is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat om de context en wat je ermee impliceert.
Rot zelf op vuile rat, zoals je beloofd had met je vorige account.
Dat is serieus niet cool. Doet benzin ook altijd, en mlig. Maar het staat gewoon zo zielig. Ik heb het wel met ze te doen verder, maar ik weet niet, het lijkt me op de een of andere manier toch ook niet goed voor je zelfbeeld als iedereen dan gaat bevestigen dat je zielig bent.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je probeert altijd zoveel medelijden op te wekken
Valt ook wel mee hoor, maar volgens mij heb je niet zo'n goede avond vandaag ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jij ziet misschien alleen die posts van mij waarin ik dat doe
De ene keer vind ik het ook minder erg dan de andere.
Benzin doet dat al niet meer zo sterk, vind ik. En zie hierbovenquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat is serieus niet cool. Doet benzin ook altijd, en mlig. Maar het staat gewoon zo zielig. Ik heb het wel met ze te doen verder, maar ik weet niet, het lijkt me op de een of andere manier toch ook niet goed voor je zelfbeeld als iedereen dan gaat bevestigen dat je zielig bent.
Ja, dat is het ook gewoon. Het gaat wel weer over. Maar het zou niettemin fijn zijn als ik iets verder ben voor het volgende half jaar voorbij is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoor, maar volgens mij heb je niet zo'n goede avond vandaag ofzo.
Geeft niet, ik heb ook wel eens een zeikdag...
Zou je wel willen natuurlijk, dat mensen zo met je bezig zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef Soit het volgende:
[..]
Anders ga je m'n exvriendin weer even bekijken op Facebook en roddelen met Supersoep of het nou waar is of niet dat het uit is.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef Soit het volgende:
[..]
Anders ga je m'n exvriendin weer even bekijken op Facebook en roddelen met Supersoep of het nou waar is of niet dat het uit is.
Ik vind dit echt zo'n gekat zonder eindequote:Op vrijdag 2 december 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou je wel willen natuurlijk, dat mensen zo met je bezig zijn.![]()
Nee relletjes zijn vermakelijk op z'n tijd, maar of jullie nog samen zijn en jij haar wel of niet bedriegt boeit me niet zoveel, want ik ken haar niet.
als ze iets krijgen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind dit echt zo'n gekat zonder einde
Wanneer stoppen jullie ermee?
trusten!quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:14 schreef Capstan het volgende:
Ik ga maar eens slapen, mensen. Welterusten allemaal!
Morgen zal het wel weer beter gaan.
Zo lang er een aanleiding is. Maar ik ben al weg.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind dit echt zo'n gekat zonder einde
Wanneer stoppen jullie ermee?
ik lees het wel. teveel slowchat isquote:Op vrijdag 2 december 2011 03:00 schreef VacaLoca het volgende:
Mensen nog wat gedaan met al die lappen tekst van me paar topics terug?
Of ze gevaarlijk is weet ik niet, maar ms is het verder wel je type?quote:edit:ik check nu haar faceboek pas, en omg met wat voor type heb ik me ingelaten ...
nee echt gevaarlijk punk allemaal
ja ik heb nu al spijtquote:Op vrijdag 2 december 2011 03:59 schreef VacaLoca het volgende:
Leuk, maar speeltip 1: keep it cool.
Zo'n gezellige chat is natuurlijk een zeer welkome afwisseling, maar laat het je niet te gek van haar maken meteen. Het is vooralsnog slechts een online chat.
kut ik wil er onderuit komen. ik vind het echt eng als ze nu dingen van me verwacht. wat moet ik nu morgen doen..... ohjeequote:edit:ik check nu haar faceboek pas, en omg met wat voor type heb ik me ingelaten ...
nee echt gevaarlijk punk allemaal.
nee helemaal wild. ze was de outcasts waar je bang voor was op de middelbare school. en dat is nu alleen nog maar erger geworden.quote:Of ze gevaarlijk is weet ik niet, maar ms is het verder wel je type?
Zoals ik zei is het vooralsnog slechts een internet contact. Niets om over te stressen. Ms zit er achter het punk gedoe wel een leuk meisje dat bij je past... ms is het echt iets te veel van het goede... kan je sowieso even passief of actief, wat jij wilt, aankijken en anders is 'unfriend' zo aangeklikt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 04:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik heb nu al spijt
[..]
kut ik wil er onderuit komen. ik vind het echt eng als ze nu dingen van me verwacht. wat moet ik nu morgen doen..... ohjee
Dat vraag ik mij ook af. Er is geen enkel risico. Op het moment dat jíj het idee hebt dat het klikt moet je het altijd vragen. Dikke kans dat je het goed hebt ingeschat, and if not...Nou ja, dan niet. Niks te verliezen. Wees eens wat brutaler!quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:24 schreef Keyos het volgende:
Goedemorgen allen!
Wat een pokkezooi zeg vanacht, was ik dus met die meid aan het chatten, knalt ineens mijn internet er voor de rest van de nacht uit, awesome (kon gelukkig het gesprek met haar wel hervatten op de mobile).....Maarja, ik baal een beetje, heb weer niet de ballen gehad om in het gesprek direct om een date te vragen, waarom kan ik mij daar verdomme niet overheen zetten, ik weet vrijwel zeker dat ze ja gaat zeggen, maar nog doe ik het niet....
Iig vanacht dus weer een uur of 3 met haar geklept, het klikt echt vreselijk tussen ons, tikken uren door, hebben beide dezelfde interesses en het is mijn type (lang : 1,81 m, slank, luistert naar metal en gamed, filmliefhebber en zeer intelligent).
Ik moet nu echt maar eens gaan toewerken naar die date , wordt gewoon een beetje moedeloos van mijzelf, was zelfs bang in het weekend dat ik mijn kansen vergooit had door afwachtend te zijn, maar ik kreeg maandag een aardig duidelijk signaal dat het goed zat ( ze kwam thuis van een lang weekens weg, zet ze dus een bericht op Facebook over iets waar we het over gehad hadden, zo uitnodigend dat ik erop zou gaan reageren, vervolgens een half uur later begon ze de chat en hebben we uren gezeten).
Waarom denk ik nou godveredomme altijd zoveel na over eventuele gevolgen om dan ineens altijd risicoloos te chatten..... Het gaat mij nergens brengen als ik mijn game niet verander. Heb ook de indruk dat zij ook niet bepaald de grootste held is in dit soort dingen; in principe ken ik haar al jaren, heb haar nog nooit met een vriend gezien, en ze is écht niet onaantrekkelijk of anti-sociaal. Ik ken haar vriendengroep aardig, en daar zitten heel erg veel mannen bij, des te vreemder vind ik het dat ik ze er nooit met één heb gezien, ze is misschien wel de meest aantrekkelijke van die hele groep. Ik zal de kar moeten trekken, dat is duidelijk, en daar ben ik gewoon geen held in.
Zo, moest dit even kwijt, my excuses voor de wall of text xD
Gewoon voor gaan man, it's now or never.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:58 schreef Keyos het volgende:
Inderdaad, Ik ga kijken of ik haar kan spreken vandaag om wat af te spreken voor morgen (als ze kan), en anders ergens in de komende week, ik wil niet gefriendzoned worden zonder ook maar een date gehad te hebben, moet écht snel gaan handelen. Ik weet vrijwel zeker dat ze ook into me is, ben gewoon zo een ongelofelijke scheitert dat ik het zelfs niet durf te vragen als ik het bijna zeker weet.....
Tell me about it, de nacht was veel te kort.quote:
Daar zal je vast wel gelijk in hebben. Ik moet altijd over die drempel dus altijd wel zenuwachtig als ik de deur uit ga. Nu alleen ietswat meer dan normaal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:33 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien valt het wel hartstikke mee magnetron
Hier een tractor die luid begon met graafwerk mijn kat was ook erg blij want die vond het schijnbaar eng en die wilde constant geknuffeld worden . Mijn kat is dus als ze bang is dat ze bij mij komt zitten en juist niet wegduikt in een hoekjequote:Op vrijdag 2 december 2011 09:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tell me about it, de nacht was veel te kort.
Ook nog mijn dank aan de buurman die 7 uur een mooie tijd vindt om te gaan metselen
Je hebt een date?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar zal je vast wel gelijk in hebben. Ik moet altijd over die drempel dus altijd wel zenuwachtig als ik de deur uit ga. Nu alleen ietswat meer dan normaal.
Gaat wel lukken
Kmop!
Nee, leuke vrouw bij hardlooptraining. Een date is het nog lange nichtquote:
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, leuke vrouw bij hardlooptraining. Een date is het nog lange nicht
Ik hoop gewoon dat ze een beetje verliefd op me wordt, dan gaat het altijd een stuk makkelijker en meer vanzelfquote:
Ik zal uiteraard een update geven als ik meer weetquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon voor gaan man, it's now or never.
Ja, ik doe runningtherapiequote:Op vrijdag 2 december 2011 09:43 schreef formerjellybean het volgende:
Je bent nu dus niet meer alleen aan het hardlopen maar ook in groep nu ??
Wow, youtube ziet er heel anders uit!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:46 schreef formerjellybean het volgende:
huh youtube ziet er anders uit
Heb je haar nummer niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:58 schreef Keyos het volgende:
Inderdaad, Ik ga kijken of ik haar kan spreken vandaag om wat af te spreken voor morgen (als ze kan), en anders ergens in de komende week, ik wil niet gefriendzoned worden zonder ook maar een date gehad te hebben, moet écht snel gaan handelen. Ik weet vrijwel zeker dat ze ook into me is, ben gewoon zo een ongelofelijke scheitert dat ik het zelfs niet durf te vragen als ik het bijna zeker weet.....
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je haar nummer niet?
Sms haar gewoon.
Nope die heb ik niet, moet ik nog steeds een keer vragen, doe dat wel gelijk met de date regelen, mooi momentje. Duimen dat ze vanavond online is, ze gebruikt vrijwel alleen Facebook en de Facebook chat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je haar nummer niet?
Sms haar gewoon.
Vast gekke vraag, maar wat moet ik me indenken bij runningtherapie? Op hardlopen na dan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik doe runningtherapie
Je traint met een groepje mensen met het idee dat je je erdoor beter gaat voelen. Het wordt gerund door een groepje vrijwilligersquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vast gekke vraag, maar wat moet ik me indenken bij runningtherapie? Op hardlopen na dan.
Mooi dus ze is actief op facebook!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
[..]
Nope die heb ik niet, moet ik nog steeds een keer vragen, doe dat wel gelijk met de date regelen, mooi momentje. Duimen dat ze vanavond online is, ze gebruikt vrijwel alleen Facebook en de Facebook chat.
En waar heeft iedereen zo beetje "last" van? Welke kant moet ik dan opdenken?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je traint met een groepje mensen met het idee dat je je erdoor beter gaat voelen. Het wordt gerund door een groepje vrijwilligers
O dat zijn gewoon mensen met een labeltje die weer iets te klagen hebben en 't liefste niets doen -_-quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:01 schreef ook_gek het volgende:
En waar heeft iedereen zo beetje "last" van? Welke kant moet ik dan opdenken?
Neenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:01 schreef ook_gek het volgende:
En ben je dan niet bang dat die vrouw die je leuk vind "iets" heeft?
Goed idee, zal het in mijn hoofd houdenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooi dus ze is actief op facebook!
Hop wees brutaal en stuur berichtje met de vraag of ze zin beeft om eens wat te drinken. En zeg ook gewoon in je berichtje van hey een brutaal vraagje! Maar heb je In om morgen eens wat te gaan drinken? Mijn nummer is 06.... Sms me maar als je het een leuk idee lijkt. Heb ik ook meteen je nummer
Zo iets!
Gewoon brutaal zijn.
[..]
En waar heeft iedereen zo beetje "last" van? Welke kant moet ik dan opdenken?
En ben je dan niet bang dat die vrouw die je leuk vind "iets" heeft?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:15 schreef heloef het volgende:
Het weekend begint een steeds deprimenrender deel van de week te worden.
Nou iedereen lijkt wat te doen te hebben behalve ik.quote:
Dan ga je wat doenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou iedereen lijkt wat te doen te hebben behalve ik.
Daar zit hem de crux.quote:
Waarom moet je per se iets te doen hebben? Om "erbij" te horen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb aanstaande zondag geen reet te doen. Zaterdag werk en 2 verjaardagen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee omdat ik als mens ook behoefte heb aan sociale activiteiten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom moet je per se iets te doen hebben? Om "erbij" te horen?
Ah oke, nou leuk hoor!! Goed ook dat er mensen zijn die dat vrijwillig organiseren! En merk je nou bv aan je zelf dat je meer zin hebt om te gaan? En ervaren de andere mensen dat ook zo, of weet je dat niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dat zijn gewoon mensen met een labeltje die weer iets te klagen hebben en 't liefste niets doen -_-
[..]
Neen
Nou nou rustig maar, ik val hem niet aan hoor. Ik ben gewoon benieuwd. Ik vind dit soort dingen alleen maar positief!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef formerjellybean het volgende:
joh voor hem is het al heel wat om onder de mensen te komen
je stelt het uit en zoekt een excuus om niet te sturen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Goed idee, zal het in mijn hoofd houdenDenk wel dat ik het verpak in een gesprek, dan kan ze er niet omheen en moet ze reageren.
Heb je geen vrienden dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee omdat ik als mens ook behoefte heb aan sociale activiteiten.
Complexe vriendgroep, zitten hoe vreemd genoeg het ook klinkt voor het merendeel geen mensen bij waar mee je iets gaat doen in het weekend.quote:
Dat is het hem nou juist, ik ben daar dus wel bang voor. Elke keer als ik de deur uit ga moet ik weer over die drempel heenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah oke, nou leuk hoor!! Goed ook dat er mensen zijn die dat vrijwillig organiseren! En merk je nou bv aan je zelf dat je meer zin hebt om te gaan? En ervaren de andere mensen dat ook zo, of weet je dat niet?
En top dat je er niet bang voor bent. Ik zal je eerlijk zeggen dat het mij wel zal tegen houden voor een groot deel. Je zit toch met een vooroordeel, wat niet altijd terecht is.
Zijn dat wel echte vrienden dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Complexe vriendgroep, zitten hoe vreemd genoeg het ook klinkt voor het merendeel geen mensen bij waar mee je iets gaat doen in het weekend.
Jawel, ze vallen in te delen in huismussen, schoolvrienden en ver weg.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn dat wel echte vrienden dan?
Ik doelde met niet bang zijn in de zin van dat het meisje "iets" heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist, ik ben daar dus wel bang voor. Elke keer als ik de deur uit ga moet ik weer over die drempel heen
Ik heb altijd die drempel als ik de deur uit moet, zeker als ik mensen ga ontmoeten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik doelde met niet bang zijn in de zin van dat het meisje "iets" heeft.
Of ben je daar juist wel bang voor?
Succes magnetron!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb altijd die drempel als ik de deur uit moet, zeker als ik mensen ga ontmoeten.
Ik ben weg!
Ik wil het wel zo sturen, maar de vorige keer dat ik dat deed kwam er geen reactie , vandaar dat ik dat wil verpakken in het gesprek, no way around it.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah oke, nou leuk hoor!! Goed ook dat er mensen zijn die dat vrijwillig organiseren! En merk je nou bv aan je zelf dat je meer zin hebt om te gaan? En ervaren de andere mensen dat ook zo, of weet je dat niet?
En top dat je er niet bang voor bent. Ik zal je eerlijk zeggen dat het mij wel zal tegen houden voor een groot deel. Je zit toch met een vooroordeel, wat niet altijd terecht is.
[..]
Nou nou rustig maar, ik val hem niet aan hoor. Ik ben gewoon benieuwd. Ik vind dit soort dingen alleen maar positief!
[..]
je stelt het uit en zoekt een excuus om niet te sturen.
Ja precies dan begrijpen we elkaar. Je hebt altijd die drempel als het gaat om mensen te ontmoeten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb altijd die drempel als ik de deur uit moet, zeker als ik mensen ga ontmoeten.
Ik ben weg!
Je bent er zeker van dat ze wat wilt drinken? Maar een eerdere poging ging ze niet op in? Dat staat aardig haaks op elkaar dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik wil het wel zo sturen, maar de vorige keer dat ik dat deed kwam er geen reactie , vandaar dat ik dat wil verpakken in het gesprek, no way around it.
Ik doe gewoon met je mee hoor.. 0-0 hier! ook 0 voor handje vasthouden.. dus 0-0-0quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben de enige in dit topic die nog op 0-0 staat. Absoluut uniek, dus.
Dat laatste, ik heb de planning te open gelaten en gooide het vaak gehaast tussendoor, ze heeft een tijd geleden al ja gezegd om wat te gaan drinken, en ik heb dus gefaald in het uitwerken hiervan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja precies dan begrijpen we elkaar. Je hebt altijd die drempel als het gaat om mensen te ontmoeten.
Maar je bent niet "bang" dat het meisje iets heeft waar door jij niet verder durft. Maar wel de drempel om haar aan te spreken.
Mooie eigenschap dat jij je niet laat tegen houden door een eventuele label! Ben ik best jaloers op, ik kan dat namelijk niet als ik eerlijk ben.
[..]
Je bent er zeker van dat ze wat wilt drinken? Maar een eerdere poging ging ze niet op in? Dat staat aardig haaks op elkaar dan?
Of was je de eerste keer niet duidelijk genoeg?
Handje vasthouden heb ik ook nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:43 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon met je mee hoor.. 0-0 hier! ook 0 voor handje vasthouden.. dus 0-0-0
Your not alone
Ik kan nou geen echte reden bedenken waarom je niet zal smsen? Reageert ze niet kan je haar daar over aanspreken de eerst volgende keer. Dan kan ze er ook niet omheenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat laatste, ik heb de planning te open gelaten en gooide het vaak gehaast tussendoor, ze heeft een tijd geleden al ja gezegd om wat te gaan drinken, en ik heb dus gefaald in het uitwerken hiervan.
Ik denk dat er ook een beetje angst bij haar involved is, zij is ook niet bepaald ervaren in dit soort dingen, als je het dus te open laat geef je teveel ruimte weg.
Heb mijzelf ook voorgenomen vandaag de move te maken, heb haar maandag en gisteren heel uitgebreid gesproken, en was te chicken om het bericht te verzenden die ik al klaar had staan, volgende keer wanneer ik haar spreek ( hopelijk dus vandaag) ga ik het doen, er zijn mensen die na een uurtje Paiqen al een afspraak maken, ik heb haar al uren gesproken en ken haar al jaren, wtf ben ik dan mee bezig om het niet te vragen ^^.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kan nou geen echte reden bedenken waarom je niet zal smsen? Reageert ze niet kan je haar daar over aanspreken de eerst volgende keer. Dan kan ze er ook niet omheen
Maar goed, doe wat je zelf denkt dat het beste is.
Mijn advies is, gewoon brutaal smsen.
Wow, goed man! Succes!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb mijzelf ook voorgenomen vandaag de move te maken, heb haar maandag en gisteren heel uitgebreid gesproken, en was te chicken om het bericht te verzenden die ik al klaar had staan, volgende keer wanneer ik haar spreek ( hopelijk dus vandaag) ga ik het doen, er zijn mensen die na een uurtje Paiqen al een afspraak maken, ik heb haar al uren gesproken en ken haar al jaren, wtf ben ik dan mee bezig om het niet te vragen ^^.
Het gaat je gewoon lukken, Keyos.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb mijzelf ook voorgenomen vandaag de move te maken, heb haar maandag en gisteren heel uitgebreid gesproken, en was te chicken om het bericht te verzenden die ik al klaar had staan, volgende keer wanneer ik haar spreek ( hopelijk dus vandaag) ga ik het doen, er zijn mensen die na een uurtje Paiqen al een afspraak maken, ik heb haar al uren gesproken en ken haar al jaren, wtf ben ik dan mee bezig om het niet te vragen ^^.
En wat is jouw top 3?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi allemaal. Veel te lang blijven liggen vanochtend, helemaal uit mijn ritme.
Ik zie dat ik in de lijstjes van de vrouwen sta, altijd leuk.
Spannendquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wie niet waagt, blijft maagd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Spannend
Je moet maar zo denken, beter spijt hebben van het gevraagt te hebben, dan spijt hebben van het nooit gevraagt te hebben.
Wie niet waagd wie niet wint
Ik geloof niet dat ik al 3 vrouwen heb gezien. Alleen jou en Loka.quote:
Yep, met de vorige meid is het fout gegaan omdat ik ook maandenlang te chicken was om de gevoelens te uiten, was toen dus gefriendzoned, wat ik uiteindelijk niet erg vind, deze meid past veel en veel beter bij mijquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Spannend
Je moet maar zo denken, beter spijt hebben van het gevraagt te hebben, dan spijt hebben van het nooit gevraagt te hebben.
Wie niet waagd wie niet wint
Ik doe het hele weekend ook geen fuck, voel je je nu beter?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor skatje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe het hele weekend ook geen fuck, voel je je nu beter?
Guten tag!quote:
Op werken hoeft ook niemand jaloers te zijn, dan is niets doen toch beterquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe het hele weekend ook geen fuck, voel je je nu beter?
Tuurlijk wel, voelt het niet fijn om iets nuttigs te doen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:36 schreef Lokasenna het volgende:
Op werken hoeft ook niemand jaloers te zijn, dan is niets doen toch beter
Nu ik weet dat jij in een snackbar werkt moet ik steeds hier aan denkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen ramp hoor, maar ik heb liever een rustig weekend dan eentje dat vol zit met werkquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, voelt het niet fijn om iets nuttigs te doen?
Misschien bezorg jij een paar klanten wel een mooi gevoel of een fijne glimlach en maak je de wereld wel een klein stukje beter tijdens je werk
Ben bang dat je gelijk hebt, maar voor iemand die intelligent is is het moeilijk om te stoppen met denken en analyseren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:38 schreef Mystikvm het volgende:
Als je je afvraagt waarom bouwvakkers met coupe Auschwitz wel vrouwen scoren en jij niet, dat is omdat zij er ook niet over nadenken. Het werkt echt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu ik weet dat jij in een snackbar werkt moet ik steeds hier aan denken
Ik moet ook werken, dat noem ik niets doen. Alleen de toffe dingen tellen mee als iets doen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welk werk deed je ook alweer?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet ook werken, dat noem ik niets doen. Alleen de toffe dingen tellen mee als iets doen.
Dat klopt natuurlijk, ik analyseer ook veel. Maar je kan ook overanalyseren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk hebt, maar voor iemand die intelligent is is het moeilijk om te stoppen met denken en analyseren.
Er is toch Nightmare dit weekend? Veel plezier tussen die doorgesnoven gassies en takkeherrie xD Zal ze zondag allemaal brak in De Kuip zien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik werk gewoon wat uitzendopdrachtjes wanneer ik er zin in heb. Dit weekend in Ahoy.
Subtiel!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb te weinig foto's gezien voor een lijstje. En mijn nr. 1 komt niet in dit topic voorOeps
foto's?
Klik wat fobo's open, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb te weinig foto's gezien voor een lijstje. En mijn nr. 1 komt niet in dit topic voorOeps
foto's?
Ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Er is toch Nightmare dit weekend? Veel plezier tussen die doorgesnoven gassies en takkeherrie xD Zal ze zondag allemaal brak in De Kuip zien.
Klopt, mijn brein werkt gewoon heel erg vervelend met dit soort dingen, ik ben hartstikke blij met mijzelf en de intelligentie , wil niet * braggen* maar ik ben zelfs uitstekend in sommige dingen ( heb woensdag een presentatie gegeven waar ze het nu nog over hebben) maar voor scoren is het gewoon een blokkade.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk, ik analyseer ook veel. Maar je kan ook overanalyseren.
Keyos maakt de analyse dat zij hem wel ziet zitten. Hij maakt de overanalyse door te zeggen: 'ik moet het in een gesprek vragen. ik ga het vandaag écht doen. als ik nu niets vraag word ik gefriendzoned.'
Ga een cursus mindfulness doen voor mij part. Stop gewoon met teveel nadenken over deze dingen, je maakt jezelf alleen maar onzeker en ongelukkig.
Van de posters in de afgelopen 7 pagina's ben jij verreweg de meest aantrekkelijkequote:Klik wat fobo's open, zou ik zeggen.
Je weet hoe ik eruit zie, is dat genoeg voor een nummer 2?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:44 schreef Cassandra87 het volgende:
foto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wel! Hihihiquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Van de posters in de afgelopen 7 pagina's ben jij verreweg de meest aantrekkelijke![]()
Maar dat kan ook zijn omdat vrijwel niemand een foto in zijn fotoboek heeft staan![]()
Ik heb daar laatst een boek over gekocht, maar dat heeft nog niet echt geholpen. Misschien moet ik de oefeningen die er in staan echt doenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
Ga een cursus mindfulness doen voor mij part. Stop gewoon met teveel nadenken over deze dingen, je maakt jezelf alleen maar onzeker en ongelukkig.
Quote voor het nageslachtquote:
Goede instelling Benzin, je denkt al aan nageslachtquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb daar laatst een boek over gekocht, maar dat heeft nog niet echt geholpen. Misschien moet ik de oefeningen die er in staan echt doen
[..]
Quote voor het nageslacht
En waarom ben jij awesome dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef Myraela het volgende:
Ik ben awesome.
/deze post werd mede mogelijk gemaakt door mij.
Nja, vaste uitdrukking hequote:Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goede instelling Benzin, je denkt al aan nageslacht
Je hebt een lieve uitstraling, en de jukbeenderen zijn aziatisch, no doubtquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Zie je mijn foto is hihihiIk zal ze er maar weer uithalen
Ik ook en eens.quote:
Dat niet weten.quote:
Then teach me, oh all knowing onequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze vraag stellen. Seriously.Onwetende.
little?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Observeer en leer, my little padawan.
Dus je kunt niet douchen? Stinkerdquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
Ze zijn hier de badkamer aan het slopen, niet tof.
Groetjes aan je moederquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
Ze zijn hier de badkamer aan het slopen, niet tof.
Ik heb vanochtend gedoucht.quote:
dat word wel meer als alleen douchen bij die vriend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend gedoucht.ik ga morgenmiddag wel naar een vriend om te douchen en dan zorgen ze maar dat het zondagavond klaar is.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat word wel meer als alleen douchen bij die vriend.
oh, maar dat wil je wel?quote:
Heeft ze je opnieuw proberen te hosselen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef heloef het volgende:
Sommigen hebben niet door wanneer nee, nee is.
Ze blijft tegen me aan lullen ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Heeft ze je opnieuw proberen te hosselen?
Dit boek heb ik gekocht: http://www.thema.nl/product/mindfulness/quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef Keyos het volgende:
Een cursus mindfulness vind ik een beetje ver gaan , gratis zal het ook nie zijn, maar een boek downloaden of kopen kan ik altijd wel doen zou ik door mijn fouten het bij deze meis verknallen, want dan ben ik het écht zat dat ik keer op keer dezelfde fout maak met hoe grappig het ook klinkt voortkomt uit het geen fout willen/durven maken.
laat je hosselen broquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef heloef het volgende:
Sommigen hebben niet door wanneer nee, nee is.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Heeft ze je opnieuw proberen te hosselen?
+1quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat zegt toch niet dat ze geen nee accepteert? Jij lult toch ook door tegen Faye?
Ze stuurt weer aan om iets te doen, dan heb je het nog niet helemaal geaccepteerd denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat zegt toch niet dat ze geen nee accepteert? Jij lult toch ook door tegen Faye?
Ik ben niet zo heel oppervlakkig aangezien ik viel op een chubby meisjes met de nodige problemen, maar hier kan zelfs ik niet om heen kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
+1
Geef er gewoon ren kans Heloef.
je geeft er ook geen kans. af en toe moet je open staan voor nieuwe ervaringen. Anders blijf je 4everAlonequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze stuurt weer aan om iets te doen, dan heb je het nog niet helemaal geaccepteerd denk ik.
Sperma in je oog?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vroeg me al af waarom mijn oog zo'n pijn deed, toen ik in de spiegel keek zag ik het meteen wel
Neequote:
Jij gaat toch ook niet daten met iemand die je totaal niet aantrekkelijk vind en zelfs lelijk?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je geeft er ook geen kans. af en toe moet je open staan voor nieuwe ervaringen. Anders blijf je 4everAlone
Ik zal eens kijken of ik ergens een pdf kan vinden van dit boek of een ander, gratis heeft uiteraard een voorkeur xDquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit boek heb ik gekocht: http://www.thema.nl/product/mindfulness/
nja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel oppervlakkig aangezien ik viel op een chubby meisjes met de nodige problemen, maar hier kan zelfs ik niet om heen kijken.
Dwaaloog Dolleman.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Ze zien er ongelijk uit, een groot oog en een klein oog. Heel raar, meestal doen ze tegelijkertijd pijn.
Komt je bekend voor, zo te zienquote:
Ik geef vrouwen altijd een kans.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook niet daten met iemand die je totaal niet aantrekkelijk vind en zelfs lelijk?
Tuurlijk kan ze dat zijn, maar het oog wil ook wat en dat oog vraagt niet eens zo heel veel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nja.
Je oordeelt meteen al op haar overgewicht. Terwijl ze een ontzettrnde leuke meid kan zijn.
Misschien was ze voor heloef wel bereid 30 kilo af te vallen, je weet het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nja.
Je oordeelt meteen al op haar overgewicht. Terwijl ze een ontzettrnde leuke meid kan zijn.
Geloof me, als ze een mooi innerlijk heeft, ga je haar vanzelf anders zien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ze dat zijn, maar het oog wil ook wat en dat oog vraagt niet eens zo heel veel.
blijkbaar wel want je knapt er al helemaal op af. Ipv haar een kans te geven. Ze vind Jou blijkbaar leuk en Jij hebt niemand?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ze dat zijn, maar het oog wil ook wat en dat oog vraagt niet eens zo heel veel.
Al krijgt de eerste jongen die mij te dik vindt een penisverkleining. Uitgevoerd door mijquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien was ze voor heloef wel bereid 30 kilo af te vallen, je weet het niet.
Hee Fayequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geloof me, als ze een mooi innerlijk heeft, ga je haar vanzelf anders zien.
daarom zeg Ik dat ook.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat faalt sowieso, motivatie moet uit jezelf komen en je moet het vooral doen voor jezelf.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat ben jij vriendelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Al krijgt de eerste jongen die mij te dik vindt een penisverkleining. Uitgevoerd door mij
Je moet door de bitchy verpakking heen prikken.quote:
Tja, daarin faal ik ook.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat faalt sowieso, motivatie moet uit jezelf komen en je moet het vooral doen voor jezelf.
Als je het voor iemand gaat doen faalt het sowieso, daarnaast stel voor na 3 maanden zou het uitgaan, stopt ze toch want ze heeft geen reden.
Ik vind "te dik" echtquote:
Of door de obesitas.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet door de bitchy verpakking heen prikken.
nouja. Je komt nu een beetje over als iemand die heel kieskeurig is. En nu iemand je eindelijk leuk vind, geef je haar niet eens een kans.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet door de bitchy verpakking heen prikken.
Heel kieskeurig valt echt wel mee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nouja. Je komt nu een beetje over als iemand die heel kieskeurig is. En nu iemand je eindelijk leuk vind, geef je haar niet eens een kans.
nouquote:
Ik schaar me wel bij Heloef hoor, je tijd kan je maar één keer spenderen, als je écht niets met iemand haar uiterlijk hebt houdt dat gewoon op, ik zou een 100-pounder ook afwijzen, maarja... Ik ben zelf 64 KG dus dat staat sowieso kansloos.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nouja. Je komt nu een beetje over als iemand die heel kieskeurig is. En nu iemand je eindelijk leuk vind, geef je haar niet eens een kans.
Tja, ik weet niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind "te dik" echtvoor meisjes met vetjes is dat gewoon het meest pijnlijke wat je kan zeggen.
50 kilo. Dat is niet veel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik schaar me wel bij Heloef hoor, je tijd kan je maar één keer spenderen, als je écht niets met iemand haar uiterlijk hebt houdt dat gewoon op, ik zou een 100-pounder ook afwijzen, maarja... Ik ben zelf 64 KG dus dat staat sowieso kansloos.
Als ook nog eens haar interesses totaal niet overeen komen heb je naast het uiterlijk denk ik genoeg redenen geen tijd aan haar te spenderen.
Misschien ben ik dan heel kieskeurig maar meer dan een gemiddeld uiterlijk wat ik zelf ook heb vraag ik echter niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nou
Je zegt zelf van niet. Maar je zeik/klaag posts beweren het tegenovergestelde.
Ja maar als het zo is dan is het zo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind "te dik" echtvoor meisjes met vetjes is dat gewoon het meest pijnlijke wat je kan zeggen.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geloof me, als ze een mooi innerlijk heeft, ga je haar vanzelf anders zien.
Als ik haar als zou daten dan zou het zijn om het innerlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef stefanhaan het volgende:
Je hoeft er ook niet perse een relatie mee.
Je kan haar ook gewoon uitwonen en dan dumpen. Of je moet net als de 30 year old virgin willen worden
Bij haar naar binnen dringen is toch ook innerlijk?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik haar als zou daten dan zou het zijn om het innerlijk.
Puur om het neuken wacht ik wel op iemand anders.
Je hebt het over een 100 ponder.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef Keyos het volgende:
64 kaneel, groot verschil xD , als ik nog had gesport had je daar 10 KG af kunnen halen, komt geen cm vet aan dit atletische lichaam.
Lichamen zonder vet zijn voor mij echt bijna sowieso afknapper hoor. Qua uiterlijk dan, misschien als ik de persoon beter zou leren kennen dat ik er doorheen zou kunnen kijken, maar op het eerste gezicht vind ik geen vet niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef Keyos het volgende:
64 kaneel, groot verschil xD , als ik nog had gesport had je daar 10 KG af kunnen halen, komt geen cm vet aan dit atletische lichaam.
Goede film, sowieso Jack Black +1quote:
Wil jij anders bij haar naar binnen dringen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bij haar naar binnen dringen is toch ook innerlijk?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bij haar naar binnen dringen is toch ook innerlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lichamen zonder vet zijn voor mij echt bijna sowieso afknapper hoor. Qua uiterlijk dan, misschien als ik de persoon beter zou leren kennen dat ik er doorheen zou kunnen kijken, maar op het eerste gezicht vind ik geen vet niet aantrekkelijk.
Misschien ligt ze wel heel lekker zacht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil jij anders bij haar naar binnen dringen?
Zacht zal ze zeker liggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien ligt ze wel heel lekker zacht.
Ah dacht dat die 50 kb mijn gewicht was. Maar je moet de 100-pounder niet te letterlijk nemen, het klinkt gewoon groot xDquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt het over een 100 ponder.Dat is 50 kilo, give or take. Dat is een prima gewicht voor veel vrouwen hoor.
Zeg ik ook altijd, heb een atletische lichaam in begin fasequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef Keyos het volgende:
Nou mij niet gezienquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef stefanhaan het volgende:
Je hoeft er ook niet perse een relatie mee.
Je kan haar ook gewoon uitwonen en dan dumpen. Of je moet net als de 30 year old virgin willen worden
100-pounder is lichtgewichtquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ah dacht dat die 50 kb mijn gewicht was. Maar je moet de 100-pounder niet te letterlijk nemen, het klinkt gewoon groot xD
Alsof jij VH nog zou daten als je er 3x in zou passen.quote:
Je zou sowieso al seks hebben in het donker zodat ze niet zag hoe je eruitzag zonder shirt, dus ik zie geen bezwaren voor enkel seks.quote:
Ik vind deze post raar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:49 schreef formerjellybean het volgende:
Het kan aan mij liggen maar als je op je googleprofiel bij over mij gewoon ingevuld hebt bij waarom ben je koel als antwoord sja waarom moet je dat vragen ... ik ben gewoon Vet cool , dan ben je toch wel een beetje triest
Ik snap je niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:49 schreef formerjellybean het volgende:
Het kan aan mij liggen maar als je op je googleprofiel bij over mij gewoon ingevuld hebt bij waarom ben je koel als antwoord sja waarom moet je dat vragen ... ik ben gewoon Vet cool , dan ben je toch wel een beetje triest
Da's wel een trieste en tactloze opmerkingquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:51 schreef Myraela het volgende:
Mijn stiefoom zei "Mirne, ben je soms afgevallen?" "Nee?" "Oh, ik dacht dat je veel dikker was, maarja, normaal zie ik je ook nooit lopen natuurlijk"![]()
![]()
Wat is dat ook voor een stomme standaardvraagquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:52 schreef formerjellybean het volgende:
iemand op profiel gekeken bij google plus en die had daar heb je dus de standaard vraag waarom ben je cool , daar had die op geantwoord dus geantwoord dat die vet cool was. Ik hoop dat degene dat ook niet op datingsites doet , want ik vind het een beetje sneu als je dat over jezelf zegt.
Het is maar waar je je druk om maakt natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:52 schreef formerjellybean het volgende:
iemand op profiel gekeken bij google plus en die had daar heb je dus de standaard vraag waarom ben je cool , daar had die op geantwoord dus geantwoord dat die vet cool was. Ik hoop dat degene dat ook niet op datingsites doet , want ik vind het een beetje sneu als je dat over jezelf zegt.
Lekker boeiend zeg, ik zeg ook zovaak dat ik gewoon tof ben. Of leuk. Of lief. Of whatever.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:52 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef Myraela het volgende:
Ik ben awesome.
/deze post werd mede mogelijk gemaakt door mij.
Wat moet je dan antwoorden op zo'n kutvraag?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:52 schreef formerjellybean het volgende:
Guilty.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Myraela het volgende:
Het enige wat ik er sneu aan vind zijn de mensen die nog steeds "vet cool" zeggen. We leven niet meer in "95.
Oh bij haar durf ik mijn shirt wel uit te doen hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zou sowieso al seks hebben in het donker zodat ze niet zag hoe je eruitzag zonder shirt, dus ik zie geen bezwaren voor enkel seks.
GRUWELIJK!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Myraela het volgende:
Het enige wat ik er sneu aan vind zijn de mensen die nog steeds "vet cool" zeggen. We leven niet meer in "95.
Maar 95 was vet cool.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Myraela het volgende:
Ik zeg tof. Want tof is tof.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zeg nu meestal 'geniaal' of 'vet'
Boeiend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pas op met 'vet', dalijk neemt iemand er aanstoot aan.
Ik vind het altijd wel kinky als mannen dat doen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:58 schreef Crutch het volgende:
Als je fuif zegt lach ik je uit en spuug ik in je gezicht.
Dat is echt zoiets dat mijn oma vaak zegt: 'Heb je een fuif bij je vriendinnen?'quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:58 schreef Crutch het volgende:
Als je fuif zegt lach ik je uit en spuug ik in je gezicht.
Hansi Kursch _-_ Ben naar Blind Guatdian in de 013 geweest vorig jaar, was geweldig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Na de hele ochtend Bruce te hebben geluisterd, is het nu tijd voor het hardere werk.
Demons and Wizards!
BG ook al een tijdje niet geluisterd. Dalijk maar eens doen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hansi Kursch _-_ Ben naar Blind Guatdian in de 013 geweest vorig jaar, was geweldig.
Ik heb toevallig ook de hele ochtend Bruce gedraaid haha, de Hyde Park cd met nog wat losse nummers.
Pas je 3x in haar?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof jij VH nog zou daten als je er 3x in zou passen.
Ik wel, met name om mijn minachting erover te uiten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:04 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het woord "fuif" nooit gebruikt.
im potating right nowquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik 10-13 was ongeveer, heette een dansfeest een fuif.
Potaters gonna potate.
[ afbeelding ]
Duyvis, waar er een fuif is!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik wel, met name om mijn minachting erover te uiten.
Ze is 2x zo breed.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik maar denken dat heloef groot geschapen was.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik maar denken dat heloef groot geschapen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |