abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105084144

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_105084153
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar je hebt toch een grote kont, en zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt letten mannen daar blijkbaar meer op dan op tieten. Hier althans.
Nou, dat zou ik n...

Ik zal die zin niet afmaken :')
pi_105084157
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar je hebt toch een grote kont, en zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt letten mannen daar blijkbaar meer op dan op tieten. Hier althans.
Iemand kan nog zo'n mooie kont hebben en de allerbeste tieten, als ze een lelijke kop heeft maakt dat toch wel een verschil. Ik praat over het algemeen nu.
pi_105084158
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:50 schreef Soit het volgende:

[..]

Je lijkt op de dochter van mijn moeder haar vriend. Zij is ook zo niet bezig met haar uiterlijk, zegmaar.
Ik zie niet in wie ik er een plezier mee zou doen als ik het wel deed.
pi_105084167
over lijstjes gesproken, met hoeveel hebben jullie gezoend en/of seks gehad? Just out of curiousity, dat vind ik interressanter om te weten dan deze lijstjes :)
pi_105084172
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

eh... newbie?
pi_105084178
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

De mensen die de hele dag met je omgaan. Ik houd er niet van om naar iemand te kijken die onverzorgd is bijvoorbeeld. Er was eens een meisje waardoor ik serieus niet kon eten, zo onverzorgd. Niet dat ik heb gezien dat je onverzorgd bent trouwens maar dat zeg je zelf.
pi_105084181
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:53 schreef kutkloon7 het volgende:
over lijstjes gesproken, met hoeveel hebben jullie gezoend en/of seks gehad? Just out of curiousity, dat vind ik interressanter om te weten dan deze lijstjes :)
Gezoend twee, of misschien zou je kunnen zeggen drie maar de laatste telt niet echt als zoen.
Seks eentje.
pi_105084189
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:54 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

eh... newbie?
Hij vindt het niet nodig dat ik make-up draag, of modieuze op elkaar afgestemde kleding.
Hij viel op me met een reden enzo.
pi_105084193
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Gezoend twee, of misschien zou je kunnen zeggen drie maar de laatste telt niet echt als zoen.
Seks eentje.
ongeveer hetzelfde als ik :')
pi_105084194
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:53 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik ben de enige in dit topic die nog op 0-0 staat. Absoluut uniek, dus.

:')
pi_105084198
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:56 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

ongeveer hetzelfde als ik :')
En hoe oud ben jij ook alweer?
pi_105084200
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:56 schreef Capstan het volgende:

[..]

anderen ook best lang, dacht ik.
pi_105084203
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En hoe oud ben jij ook alweer?
19 jaren oud alweer.
damn.
pi_105084208
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:53 schreef Soit het volgende:

[..]

Iemand kan nog zo'n mooie kont hebben en de allerbeste tieten, als ze een lelijke kop heeft maakt dat toch wel een verschil. Ik praat over het algemeen nu.
En waarom voel je je geroepen om daarover te beginnen?

Ik wilde alleen duidelijk maken dat ze dan wellicht niet veel tieten mag hebben, maar dat ze dat dan weer compenseert met haar kont. En jij ziet het als een kans om weer negatief te gaan lopen doen. Serieus, zoek een leukere hobbie dan mensen de grond in stampen en je overdreven fixatie op imperfecties.
pi_105084210
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:56 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

anderen ook best lang, dacht ik.
Er is behalve mijzelf niemand in dit topic die nog nooit gezoend heeft.
  vrijdag 2 december 2011 @ 01:57:46 #17
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105084211
555, oohh wat eng

Whait a minute..
pi_105084213
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:57 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

19 jaren oud alweer.
damn.
Lijkt me niet echt een slechte stand dan :)
pi_105084217
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt een slechte stand dan :)
Oh ik vind het niet zo best om eerlijk te zijn.
pi_105084223
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En waarom voel je je geroepen om daarover te beginnen?

Ik wilde alleen duidelijk maken dat ze dan wellicht niet veel tieten mag hebben, maar dat ze dat dan weer compenseert met haar kont. En jij ziet het als een kans om weer negatief te gaan lopen doen. Serieus, zoek een leukere hobbie dan mensen de grond in stampen en je overdreven fixatie op imperfecties.
Het is gewoon zo. Iemand kan nog zo'n mooi figuur hebben, het hoofd heeft toch een grote rol voor de meeste mannen.

Ik trap trouwens niemand de grond in aangezien het niet eens op haar gericht is, dat jij dat zo opvat, zegt iets over jou. Zij vat het zelf hopelijk niet zo op.
pi_105084224
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:58 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Dan moet ik me wel slecht voelen, twee maanden geleden had ik zelfs nog nooit gezoend.
pi_105084228
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:58 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Kijk nou nog eens naar mijn posts. Durf dan nog eens te beweren dat jij een slechte stand hebt.
pi_105084230
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dan moet ik me wel slecht voelen, twee maanden geleden had ik zelfs nog nooit gezoend.
ja, maar dat is anders bij meisjes en jongens. jongens moeten jagen, jeweets.
pi_105084232
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef Soit het volgende:

[..]

Het is gewoon zo. Iemand kan nog zo'n mooi figuur hebben, het hoofd heeft toch een grote rol voor de meeste mannen.

Ik trap trouwens niemand de grond in aangezien het niet eens op haar gericht is, dat jij dat zo opvat, zegt iets over jou. Zij vat het zelf hopelijk niet zo op.
Mwah, ik heb geen tophoofd, maar ik ken lelijkere mensen.
pi_105084233
quote:

[..]

Hoe moet ik me dan wel niet voelen? :P
pi_105084238
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

ja, maar dat is anders bij meisjes en jongens. jongens moeten jagen, jeweets.
Meisjes horen op hun 14e ontmaagd te worden door iemand van 19 ofzo, dus ik loop achter.
pi_105084241
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef Capstan het volgende:

[..]

Kijk nou nog eens naar mijn posts. Durf dan nog eens te beweren dat jij een slechte stand hebt.
Tsja.
pi_105084244
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Meisjes horen op hun 14e ontmaagd te worden door iemand van 19 ofzo, dus ik loop achter.
_O-
pi_105084246
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:00 schreef Capstan het volgende:

[..]

Hoe moet ik me dan wel niet voelen? :P
Je moet ook niet zo zeiken :*
pi_105084250
quote:

[..]

Mwah, ik heb geen tophoofd, maar ik ken lelijkere mensen.
Kan, maar het ging niet eens over jou. Ik heb het er expres achter gezet (algemeen), dat zij dat dan weer op jou betrekt vind ik eigenlijk ook nog beledigend voor jou. Of gewoon weer iets zoeken om te rellen, kan ook.
pi_105084255
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je moet ook niet zo zeiken :*
Heb ik daar heel af en toen geen recht op?
pi_105084257
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef Soit het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan op een post die over haar gaat, waarbij het niet eens over haar gezicht ging? Je kan proberen recht te lullen wat je wil, maar je bent en blijft gewoon een eikel blijkt wel weer.
pi_105084259
is er trouwens nog iets over een meet bekend/gepland?
pi_105084261
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:02 schreef Capstan het volgende:

[..]

Heb ik daar heel af en toen geen recht op?
Niet elke post.
pi_105084266
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:02 schreef kutkloon7 het volgende:
is er trouwens nog iets over een meet bekend/gepland?
Ja, Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaand
pi_105084267
ik kom niet. ~:)
pi_105084271
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet elke post.
Ik had ook niet echt de indruk dat ik dat deed, hoor. Zelfs in dit topic niet :P
pi_105084273
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan op een post die over haar gaat, waarbij het niet eens over haar gezicht ging? Je kan proberen recht te lullen wat je wil, maar je bent en blijft gewoon een eikel blijkt wel weer.
Er staat toch echt achter: algemeen. :') Ik deed het er maar expres achter want ja, de ratten komen (zoals ik had verwacht) weer happen. Okay, dat ik een eikel ben, weten we nu wel. Hoeft niet meer herhaald te worden.

Recht praten doe ik niet, het was gewoon niet op die manier bedoeld, staat er letterlijk in.
pi_105084277
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:03 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik had ook niet echt de indruk dat ik dat deed, hoor. Zelfs in dit topic niet :P
Maar je probeert altijd zoveel medelijden op te wekken :P
pi_105084285
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:04 schreef Soit het volgende:

[..]

Er staat toch echt achter: algemeen. :') Ik deed het er maar expres achter want ja, de ratten komen (zoals ik had verwacht) weer happen. Okay, dat ik een eikel ben, weten we nu wel. Hoeft niet meer herhaald te worden.
Het gaat om de context en wat je ermee impliceert.

Rot zelf op vuile rat, zoals je beloofd had met je vorige account.
pi_105084292
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jij ziet misschien alleen die posts van mij waarin ik dat doe :P

De ene keer vind ik het ook minder erg dan de andere.
pi_105084295
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het gaat om de context en wat je ermee impliceert.

Rot zelf op vuile rat, zoals je beloofd had met je vorige account.
Anders ga je m'n exvriendin weer even bekijken op Facebook en roddelen met Supersoep of het nou waar is of niet dat het uit is.
pi_105084297
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is serieus niet cool. Doet benzin ook altijd, en mlig. Maar het staat gewoon zo zielig. Ik heb het wel met ze te doen verder, maar ik weet niet, het lijkt me op de een of andere manier toch ook niet goed voor je zelfbeeld als iedereen dan gaat bevestigen dat je zielig bent.
pi_105084303
ik heb me gelijk maar ingeschreven bij het meettopic :s)
pi_105084305
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef Capstan het volgende:

[..]

Jij ziet misschien alleen die posts van mij waarin ik dat doe :P

De ene keer vind ik het ook minder erg dan de andere.
Valt ook wel mee hoor, maar volgens mij heb je niet zo'n goede avond vandaag ofzo.
Geeft niet, ik heb ook wel eens een zeikdag...
pi_105084320
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Dat is serieus niet cool. Doet benzin ook altijd, en mlig. Maar het staat gewoon zo zielig. Ik heb het wel met ze te doen verder, maar ik weet niet, het lijkt me op de een of andere manier toch ook niet goed voor je zelfbeeld als iedereen dan gaat bevestigen dat je zielig bent.
Benzin doet dat al niet meer zo sterk, vind ik. En zie hierboven :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Valt ook wel mee hoor, maar volgens mij heb je niet zo'n goede avond vandaag ofzo.
Geeft niet, ik heb ook wel eens een zeikdag...
Ja, dat is het ook gewoon. Het gaat wel weer over. Maar het zou niettemin fijn zijn als ik iets verder ben voor het volgende half jaar voorbij is.
pi_105084353
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef Soit het volgende:

[..]

Anders ga je m'n exvriendin weer even bekijken op Facebook en roddelen met Supersoep of het nou waar is of niet dat het uit is.
Zou je wel willen natuurlijk, dat mensen zo met je bezig zijn. :')

Nee relletjes zijn vermakelijk op z'n tijd, maar of jullie nog samen zijn en jij haar wel of niet bedriegt boeit me niet zoveel, want ik ken haar niet.
pi_105084355
geweettoch, jeugd van tegenwoordig, de bovenop-likkerts, de inkopperts...
hoe verzinnen ze het :')?
pi_105084363
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef Soit het volgende:

[..]

:o ben jij het, mrk n?
pi_105084370
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zou je wel willen natuurlijk, dat mensen zo met je bezig zijn. :')

Nee relletjes zijn vermakelijk op z'n tijd, maar of jullie nog samen zijn en jij haar wel of niet bedriegt boeit me niet zoveel, want ik ken haar niet.
Ik vind dit echt zo'n gekat zonder einde :')
Wanneer stoppen jullie ermee?
pi_105084375
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

als ze iets krijgen.
pi_105084377
Ik ga maar eens slapen, mensen. Welterusten allemaal!

Morgen zal het wel weer beter gaan.
pi_105084378
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:14 schreef Capstan het volgende:
Ik ga maar eens slapen, mensen. Welterusten allemaal!

Morgen zal het wel weer beter gaan.
trusten!
pi_105084384
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zo lang er een aanleiding is. Maar ik ben al weg. :*
pi_105084589
Mensen nog wat gedaan met al die lappen tekst van me paar topics terug?
  vrijdag 2 december 2011 @ 03:25:50 #56
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105084645
hoi.
ik zal zo even topic bijlezen.
ik kan (wil) even melden dat ik om 2 uur snachts paiq had openstaan omdat ik charlotte mistte(het meisje wat 10 keer dingen achter elkaar tegen me zei, en vreemd was, maar wel sterke bovenarmen heeft, en al dat gevaar want je weet de schandalen van het leger). van jullie moest ik op haar ingaan.

andere meid -die me foto leuk vind, en waar ik haar foto van had gepost, en volgens jullie(supersoep eigenlijk) was zij een slet die van negerlullen anaal hield- kent haar.
ze zegt dat charlotte pot is, en een leugenaar, en niet te vertrouwen.
dus zo far voor jouw indruk dat dat een leuk meisje is straw.... of je wil nog gegevens van haar omdat ze pot is.

maargoed ik zat om 2 uur snachts met paiq open, en toen hoorde ik geluid dat ik een speeddate aangeboden kreeg.

ik klik bijna nooit op dingen, dus het niet alsof ik veel niet verteld heb en alsof er vaak voor mij wat gebeurd.

maar ik begon tegen haar van : het is 2 uur snachts.
blahblah
en toen was het van : wat doe jij nog zo laat op, en waarom zit je op paiq (weet niet meer waarom dat gezegd werd).

en toen zei ik van : ja ben nog op want heb morgen toch niet zoveel te doen.
en zit op paiq om meer vrienden te krijgen, en natuurlijk voor een relatie. Dat is echt het allermooiste.
zij: wat is er zo mooi aan een relatie, wat zoek je
ik: ja dat je elkaar in de ogen kijkt, met vol wederzijds vertrouwen. ... het is een groot verlangen

zij: ik ook
ik: ja, en wat ligt er nu naast me in bed... een kussen!
zij: haha
ik: maar het is nu wel 2 uur snachts, dan wordt het verlangen allemaal wat erger

dit is de eerste keer dat ik over diep in de ogen kijken enzo zomaar tegen iemand ben begonnen die ik net 2 zinnen kende, en "jullie" vinden het allemaal maar vreemd en psycho enzo. maar dat is het dus blijkbaar niet helemaal want zij is ook normaal verklaard door de psycholoog.

en toen was ze helemaal aardig, en ze ging gewoon moeite doen om zichzelf te beschrijven, en ging interesse in me tonen enzo, misschien een beetje overdreven dat, maar wel vergeleken met hoe het anders gaat. net alsof de vrouw een normaal mens is
als ik wat faals/zieligs zei gaf ze normale antwoorden( daar doel ik nooit op, maar soms dan werk ik mezelf een hoekje in dat er iets zieligs boven tafel van me komt).

en nu heb ik een nieuwe vriendin op facebook ! :D
iemand die hoogbegaafd is , vroeger heel asociaal was maar toen de social interactie had doorgrond, en toen cum laude voor vwo is geslagen.

ik klonk alleen maar uberdom vvergeleken met haar. ze had het over boeken, de balkan. het midden oosten. 1 of andere dracula anders dan van de film.

maargoed. ik ben nog opzoek geweest naar eigenaardigheden en vreemdheden van haar. dan voel ik echt een band met haar. zo leuk is dat.
en ze zegt dat ze die heeft, maar heb er nog niet zoveel gevonden.

ik heb nu een nieuw facebookvriendin! echt helemaal aardig was ze. nou dat maak je toch niet zomaar mee , echt helemaal "goed" ging het ofzo.
niet dat er dingen aan de hand zijn, ofzo. maar het is INEENS zo iemand die opzich me leven binnen kan wandelen na jaren zoveel grijs. een beetje overdreven ik heb wel vrienden, en users hier op fok(lanterfanteraar!!!, strawberry,supersoep,richard, anderen) maar ik heb nbog steeds het gevoel van jaren niemand, en nooit wat. wat nog steeds (ik heb geen vergelijkinsmateriaal maar als ik anderen zo hoor....) nog weinig is. maar wel heel leuk dus.

nou helemaal vaag post ik nu weer. vast niet te lezen behalve voor mensen die me snappen

groetjes
Jeroen.

edit:ik check nu haar faceboek pas, en omg met wat voor type heb ik me ingelaten :{ ...
nee echt gevaarlijk punk allemaal.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 03:00 schreef VacaLoca het volgende:
Mensen nog wat gedaan met al die lappen tekst van me paar topics terug?
ik lees het wel. teveel slowchat is :r

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 02-12-2011 03:59:09 ]
pi_105084713
Leuk, maar speeltip 1: keep it cool.
Zo'n gezellige chat is natuurlijk een zeer welkome afwisseling, maar laat het je niet te gek van haar maken meteen. Het is vooralsnog slechts een online chat.

Edit op jouw edit:
quote:
edit:ik check nu haar faceboek pas, en omg met wat voor type heb ik me ingelaten ...
nee echt gevaarlijk punk allemaal
Of ze gevaarlijk is weet ik niet, maar ms is het verder wel je type?
  vrijdag 2 december 2011 @ 04:00:09 #58
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105084714
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 03:59 schreef VacaLoca het volgende:
Leuk, maar speeltip 1: keep it cool.
Zo'n gezellige chat is natuurlijk een zeer welkome afwisseling, maar laat het je niet te gek van haar maken meteen. Het is vooralsnog slechts een online chat.
ja ik heb nu al spijt

quote:
edit:ik check nu haar faceboek pas, en omg met wat voor type heb ik me ingelaten ...
nee echt gevaarlijk punk allemaal.
kut ik wil er onderuit komen. ik vind het echt eng als ze nu dingen van me verwacht. wat moet ik nu morgen doen..... ohjee

quote:
Of ze gevaarlijk is weet ik niet, maar ms is het verder wel je type?
nee helemaal wild. ze was de outcasts waar je bang voor was op de middelbare school. en dat is nu alleen nog maar erger geworden.

ik was ook een outcast, maar gewoon een vreemde outcast die altijd alleen was en saai was en rondjes ging lopen op de gang enzo in ze 1tje, of zichzelf in het toilet opsloot.
zij is echt waar burgers op neerkijken, heel grof met wilde vrienden.
pi_105084721
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 04:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja ik heb nu al spijt

[..]

kut ik wil er onderuit komen. ik vind het echt eng als ze nu dingen van me verwacht. wat moet ik nu morgen doen..... ohjee
Zoals ik zei is het vooralsnog slechts een internet contact. Niets om over te stressen. Ms zit er achter het punk gedoe wel een leuk meisje dat bij je past... ms is het echt iets te veel van het goede... kan je sowieso even passief of actief, wat jij wilt, aankijken en anders is 'unfriend' zo aangeklikt.
  vrijdag 2 december 2011 @ 07:24:27 #60
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105085007
Goedemorgen allen!

Wat een pokkezooi zeg vanacht, was ik dus met die meid aan het chatten, knalt ineens mijn internet er voor de rest van de nacht uit, awesome (kon gelukkig het gesprek met haar wel hervatten op de mobile).....Maarja, ik baal een beetje, heb weer niet de ballen gehad om in het gesprek direct om een date te vragen, waarom kan ik mij daar verdomme niet overheen zetten, ik weet vrijwel zeker dat ze ja gaat zeggen, maar nog doe ik het niet....

Iig vanacht dus weer een uur of 3 met haar geklept, het klikt echt vreselijk tussen ons, tikken uren door, hebben beide dezelfde interesses en het is mijn type (lang : 1,81 m, slank, luistert naar metal en gamed, filmliefhebber en zeer intelligent).

Ik moet nu echt maar eens gaan toewerken naar die date , wordt gewoon een beetje moedeloos van mijzelf, was zelfs bang in het weekend dat ik mijn kansen vergooit had door afwachtend te zijn, maar ik kreeg maandag een aardig duidelijk signaal dat het goed zat ( ze kwam thuis van een lang weekens weg, zet ze dus een bericht op Facebook over iets waar we het over gehad hadden, zo uitnodigend dat ik erop zou gaan reageren, vervolgens een half uur later begon ze de chat en hebben we uren gezeten).

Waarom denk ik nou godveredomme altijd zoveel na over eventuele gevolgen om dan ineens altijd risicoloos te chatten..... Het gaat mij nergens brengen als ik mijn game niet verander. Heb ook de indruk dat zij ook niet bepaald de grootste held is in dit soort dingen; in principe ken ik haar al jaren, heb haar nog nooit met een vriend gezien, en ze is écht niet onaantrekkelijk of anti-sociaal. Ik ken haar vriendengroep aardig, en daar zitten heel erg veel mannen bij, des te vreemder vind ik het dat ik ze er nooit met één heb gezien, ze is misschien wel de meest aantrekkelijke van die hele groep. Ik zal de kar moeten trekken, dat is duidelijk, en daar ben ik gewoon geen held in :( .

Zo, moest dit even kwijt, my excuses voor de wall of text xD

[ Bericht 6% gewijzigd door Keyos op 02-12-2011 07:43:40 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_105085387
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:14 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

als ze iets krijgen.
Dat kan ze op d'r buik schrijven.
pi_105085757
Mogguh
pi_105085941
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 07:24 schreef Keyos het volgende:
Goedemorgen allen!

Wat een pokkezooi zeg vanacht, was ik dus met die meid aan het chatten, knalt ineens mijn internet er voor de rest van de nacht uit, awesome (kon gelukkig het gesprek met haar wel hervatten op de mobile).....Maarja, ik baal een beetje, heb weer niet de ballen gehad om in het gesprek direct om een date te vragen, waarom kan ik mij daar verdomme niet overheen zetten, ik weet vrijwel zeker dat ze ja gaat zeggen, maar nog doe ik het niet....

Iig vanacht dus weer een uur of 3 met haar geklept, het klikt echt vreselijk tussen ons, tikken uren door, hebben beide dezelfde interesses en het is mijn type (lang : 1,81 m, slank, luistert naar metal en gamed, filmliefhebber en zeer intelligent).

Ik moet nu echt maar eens gaan toewerken naar die date , wordt gewoon een beetje moedeloos van mijzelf, was zelfs bang in het weekend dat ik mijn kansen vergooit had door afwachtend te zijn, maar ik kreeg maandag een aardig duidelijk signaal dat het goed zat ( ze kwam thuis van een lang weekens weg, zet ze dus een bericht op Facebook over iets waar we het over gehad hadden, zo uitnodigend dat ik erop zou gaan reageren, vervolgens een half uur later begon ze de chat en hebben we uren gezeten).

Waarom denk ik nou godveredomme altijd zoveel na over eventuele gevolgen om dan ineens altijd risicoloos te chatten..... Het gaat mij nergens brengen als ik mijn game niet verander. Heb ook de indruk dat zij ook niet bepaald de grootste held is in dit soort dingen; in principe ken ik haar al jaren, heb haar nog nooit met een vriend gezien, en ze is écht niet onaantrekkelijk of anti-sociaal. Ik ken haar vriendengroep aardig, en daar zitten heel erg veel mannen bij, des te vreemder vind ik het dat ik ze er nooit met één heb gezien, ze is misschien wel de meest aantrekkelijke van die hele groep. Ik zal de kar moeten trekken, dat is duidelijk, en daar ben ik gewoon geen held in :( .

Zo, moest dit even kwijt, my excuses voor de wall of text xD
Dat vraag ik mij ook af. Er is geen enkel risico. Op het moment dat jíj het idee hebt dat het klikt moet je het altijd vragen. Dikke kans dat je het goed hebt ingeschat, and if not...Nou ja, dan niet. Niks te verliezen. Wees eens wat brutaler!
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:54:04 #64
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105085995
Jo stuur een berichtje van.

Hey ik vind het altijd zo gezellig kletsen met je, laten we dat eens doen in combo met een kopje thee of drankje.

Leuke manier om bet weekend in te gaan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:58:12 #65
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105086053
Inderdaad, Ik ga kijken of ik haar kan spreken vandaag om wat af te spreken voor morgen (als ze kan), en anders ergens in de komende week, ik wil niet gefriendzoned worden zonder ook maar een date gehad te hebben, moet écht snel gaan handelen. Ik weet vrijwel zeker dat ze ook into me is, ben gewoon zo een ongelofelijke scheitert dat ik het zelfs niet durf te vragen als ik het bijna zeker weet.....
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_105086431
wakker worden door vrachtwagen die ronduit aan het graven is even minder :(
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:20:37 #67
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105086471
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 08:58 schreef Keyos het volgende:
Inderdaad, Ik ga kijken of ik haar kan spreken vandaag om wat af te spreken voor morgen (als ze kan), en anders ergens in de komende week, ik wil niet gefriendzoned worden zonder ook maar een date gehad te hebben, moet écht snel gaan handelen. Ik weet vrijwel zeker dat ze ook into me is, ben gewoon zo een ongelofelijke scheitert dat ik het zelfs niet durf te vragen als ik het bijna zeker weet.....
Gewoon voor gaan man, it's now or never.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:21:58 #68
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105086494
Mogguh :O
pi_105086543
mogguh royco
pi_105086555
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:21 schreef Royco1 het volgende:
Mogguh :O
mogguh
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:28:53 #71
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105086647
Wat een rust hier
pi_105086741
ja maar het is nog vroeg O-)
pi_105086747
Zenuwachtig voor straks. Als ik al geen negatieve indruk achter laat ben ik al blij
pi_105086774
Misschien valt het wel hartstikke mee magnetron
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:33:47 #75
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105086782
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:32 schreef formerjellybean het volgende:
ja maar het is nog vroeg O-)
Tell me about it, de nacht was veel te kort.
Ook nog mijn dank aan de buurman die 7 uur een mooie tijd vindt om te gaan metselen
pi_105086811
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:33 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien valt het wel hartstikke mee magnetron
Daar zal je vast wel gelijk in hebben. Ik moet altijd over die drempel dus altijd wel zenuwachtig als ik de deur uit ga. Nu alleen ietswat meer dan normaal.

Gaat wel lukken :)
Kmop!
pi_105086853
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:33 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Tell me about it, de nacht was veel te kort.
Ook nog mijn dank aan de buurman die 7 uur een mooie tijd vindt om te gaan metselen
Hier een tractor die luid begon met graafwerk mijn kat was ook erg blij want die vond het schijnbaar eng en die wilde constant geknuffeld worden . Mijn kat is dus als ze bang is dat ze bij mij komt zitten en juist niet wegduikt in een hoekje
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:36:24 #78
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105086854
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar zal je vast wel gelijk in hebben. Ik moet altijd over die drempel dus altijd wel zenuwachtig als ik de deur uit ga. Nu alleen ietswat meer dan normaal.

Gaat wel lukken :)
Kmop!
Je hebt een date?
Succes man
pi_105086882
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:36 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je hebt een date?
Succes man
Nee, leuke vrouw bij hardlooptraining. Een date is het nog lange nicht :P

Ik ben niet echt zenuwachtig omdat ik haar -zo- erg leuk vind maar meer het idee dat ik haar wil gaan aanspreken ivm oefenen zeg maar.
Flirten ging wel prima, das geen enkel probleem voor mij. Alleen het erna vind ik altijd spannend
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:39:32 #80
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105086934
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, leuke vrouw bij hardlooptraining. Een date is het nog lange nicht :P
Wat niet is kan nog komen
pi_105086977
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:39 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat niet is kan nog komen
Ik hoop gewoon dat ze een beetje verliefd op me wordt, dan gaat het altijd een stuk makkelijker en meer vanzelf :')
pi_105087040
Je bent nu dus niet meer alleen aan het hardlopen maar ook in groep nu ??
pi_105087124
huh youtube ziet er anders uit
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:48:14 #84
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105087165
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Gewoon voor gaan man, it's now or never.
Ik zal uiteraard een update geven als ik meer weet :) , damn wat wil ik dat dit slaagt, veel en veel meer dan met mijn vorige date, omdat ik écht denk dat ik een vrouw als deze niet veel ga vinden.
pi_105087183
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:43 schreef formerjellybean het volgende:
Je bent nu dus niet meer alleen aan het hardlopen maar ook in groep nu ??
Ja, ik doe runningtherapie
pi_105087196
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:46 schreef formerjellybean het volgende:
huh youtube ziet er anders uit
Wow, youtube ziet er heel anders uit!
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:51:04 #87
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105087233
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 08:58 schreef Keyos het volgende:
Heb je haar nummer niet?

Sms haar gewoon.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:53:52 #88
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105087305
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heb je haar nummer niet?

Sms haar gewoon.
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heb je haar nummer niet?

Sms haar gewoon.
Nope die heb ik niet, moet ik nog steeds een keer vragen, doe dat wel gelijk met de date regelen, mooi momentje. Duimen dat ze vanavond online is, ze gebruikt vrijwel alleen Facebook en de Facebook chat.
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:54:09 #89
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105087314
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, ik doe runningtherapie
Vast gekke vraag, maar wat moet ik me indenken bij runningtherapie? Op hardlopen na dan.
pi_105087345
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vast gekke vraag, maar wat moet ik me indenken bij runningtherapie? Op hardlopen na dan.
Je traint met een groepje mensen met het idee dat je je erdoor beter gaat voelen. Het wordt gerund door een groepje vrijwilligers
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:01:14 #91
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105087508
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:53 schreef Keyos het volgende:

[..]

[..]

Nope die heb ik niet, moet ik nog steeds een keer vragen, doe dat wel gelijk met de date regelen, mooi momentje. Duimen dat ze vanavond online is, ze gebruikt vrijwel alleen Facebook en de Facebook chat.
Mooi dus ze is actief op facebook!
Hop wees brutaal en stuur berichtje met de vraag of ze zin beeft om eens wat te drinken. En zeg ook gewoon in je berichtje van hey een brutaal vraagje! Maar heb je In om morgen eens wat te gaan drinken? Mijn nummer is 06.... Sms me maar als je het een leuk idee lijkt. Heb ik ook meteen je nummer ;)

Zo iets!

Gewoon brutaal zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je traint met een groepje mensen met het idee dat je je erdoor beter gaat voelen. Het wordt gerund door een groepje vrijwilligers
En waar heeft iedereen zo beetje "last" van? Welke kant moet ik dan opdenken?

En ben je dan niet bang dat die vrouw die je leuk vind "iets" heeft?
pi_105087552
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:01 schreef ook_gek het volgende:
O dat zijn gewoon mensen met een labeltje die weer iets te klagen hebben en 't liefste niets doen -_-

quote:
Neen
pi_105087584
joh voor hem is het al heel wat om onder de mensen te komen
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:04:46 #94
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105087612
quote:

[..]

Mooi dus ze is actief op facebook!
Hop wees brutaal en stuur berichtje met de vraag of ze zin beeft om eens wat te drinken. En zeg ook gewoon in je berichtje van hey een brutaal vraagje! Maar heb je In om morgen eens wat te gaan drinken? Mijn nummer is 06.... Sms me maar als je het een leuk idee lijkt. Heb ik ook meteen je nummer ;)

Zo iets!

Gewoon brutaal zijn.

[..]

Goed idee, zal het in mijn hoofd houden :) Denk wel dat ik het verpak in een gesprek, dan kan ze er niet omheen en moet ze reageren.
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:13:37 #95
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105087865
Hoi allemaal. Veel te lang blijven liggen vanochtend, helemaal uit mijn ritme.

Ik zie dat ik in de lijstjes van de vrouwen sta, altijd leuk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:15:47 #96
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105087919
Het weekend begint een steeds deprimenrender deel van de week te worden.
C'est la vie
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:16:29 #97
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105087942
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:15 schreef heloef het volgende:
Het weekend begint een steeds deprimenrender deel van de week te worden.
Hoe bedoel je?
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:17:15 #98
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105087966
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:16 schreef Keyos het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Nou iedereen lijkt wat te doen te hebben behalve ik. :')
C'est la vie
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:17:40 #99
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105087978
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan ga je wat doen
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:18:06 #100
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105087987
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan ga je wat doen
Daar zit hem de crux.
C'est la vie
pi_105088006
quote:

[..]

Waarom moet je per se iets te doen hebben? Om "erbij" te horen?
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:18:52 #102
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105088007
quote:

[..]

Ik heb aanstaande zondag geen reet te doen. Zaterdag werk en 2 verjaardagen.

Volgende week vrijdag uit met Silk, zaterdag werk en verjaardag en zondag de MWF. U jelly?
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:19:56 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105088036
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom moet je per se iets te doen hebben? Om "erbij" te horen?
Nee omdat ik als mens ook behoefte heb aan sociale activiteiten.
C'est la vie
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:20:08 #104
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105088049
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

O dat zijn gewoon mensen met een labeltje die weer iets te klagen hebben en 't liefste niets doen -_-

[..]

Neen
Ah oke, nou leuk hoor!! Goed ook dat er mensen zijn die dat vrijwillig organiseren! En merk je nou bv aan je zelf dat je meer zin hebt om te gaan? En ervaren de andere mensen dat ook zo, of weet je dat niet?

En top dat je er niet bang voor bent. Ik zal je eerlijk zeggen dat het mij wel zal tegen houden voor een groot deel. Je zit toch met een vooroordeel, wat niet altijd terecht is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef formerjellybean het volgende:
joh voor hem is het al heel wat om onder de mensen te komen
Nou nou rustig maar, ik val hem niet aan hoor. Ik ben gewoon benieuwd. Ik vind dit soort dingen alleen maar positief!

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:04 schreef Keyos het volgende:

[..]

Goed idee, zal het in mijn hoofd houden :) Denk wel dat ik het verpak in een gesprek, dan kan ze er niet omheen en moet ze reageren.
je stelt het uit en zoekt een excuus om niet te sturen.
pi_105088051
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee omdat ik als mens ook behoefte heb aan sociale activiteiten.
Heb je geen vrienden dan?
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:21:27 #106
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105088103
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb je geen vrienden dan?
Complexe vriendgroep, zitten hoe vreemd genoeg het ook klinkt voor het merendeel geen mensen bij waar mee je iets gaat doen in het weekend.
C'est la vie
pi_105088106
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ah oke, nou leuk hoor!! Goed ook dat er mensen zijn die dat vrijwillig organiseren! En merk je nou bv aan je zelf dat je meer zin hebt om te gaan? En ervaren de andere mensen dat ook zo, of weet je dat niet?

En top dat je er niet bang voor bent. Ik zal je eerlijk zeggen dat het mij wel zal tegen houden voor een groot deel. Je zit toch met een vooroordeel, wat niet altijd terecht is.
Dat is het hem nou juist, ik ben daar dus wel bang voor. Elke keer als ik de deur uit ga moet ik weer over die drempel heen
pi_105088112
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Complexe vriendgroep, zitten hoe vreemd genoeg het ook klinkt voor het merendeel geen mensen bij waar mee je iets gaat doen in het weekend.
Zijn dat wel echte vrienden dan?
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:25:45 #109
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105088239
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zijn dat wel echte vrienden dan?
Jawel, ze vallen in te delen in huismussen, schoolvrienden en ver weg.
C'est la vie
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:26:13 #110
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105088255
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is het hem nou juist, ik ben daar dus wel bang voor. Elke keer als ik de deur uit ga moet ik weer over die drempel heen
Ik doelde met niet bang zijn in de zin van dat het meisje "iets" heeft.

Of ben je daar juist wel bang voor?
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:27:53 #111
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105088301

True story.
pi_105088400
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik doelde met niet bang zijn in de zin van dat het meisje "iets" heeft.

Of ben je daar juist wel bang voor?
Ik heb altijd die drempel als ik de deur uit moet, zeker als ik mensen ga ontmoeten.

Ik ben weg! :W
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:31:47 #113
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105088424
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb altijd die drempel als ik de deur uit moet, zeker als ik mensen ga ontmoeten.

Succes magnetron!
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:36:08 #114
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105088554
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Nou nou rustig maar, ik val hem niet aan hoor. Ik ben gewoon benieuwd. Ik vind dit soort dingen alleen maar positief!

[..]

je stelt het uit en zoekt een excuus om niet te sturen.
Ik wil het wel zo sturen, maar de vorige keer dat ik dat deed kwam er geen reactie , vandaar dat ik dat wil verpakken in het gesprek, no way around it.
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:41:35 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105088689
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja precies dan begrijpen we elkaar. Je hebt altijd die drempel als het gaat om mensen te ontmoeten.

Maar je bent niet "bang" dat het meisje iets heeft waar door jij niet verder durft. Maar wel de drempel om haar aan te spreken.

Mooie eigenschap dat jij je niet laat tegen houden door een eventuele label! Ben ik best jaloers op, ik kan dat namelijk niet als ik eerlijk ben.

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:36 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik wil het wel zo sturen, maar de vorige keer dat ik dat deed kwam er geen reactie , vandaar dat ik dat wil verpakken in het gesprek, no way around it.
Je bent er zeker van dat ze wat wilt drinken? Maar een eerdere poging ging ze niet op in? Dat staat aardig haaks op elkaar dan?

Of was je de eerste keer niet duidelijk genoeg?
pi_105088735
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:56 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik doe gewoon met je mee hoor.. 0-0 hier! ook 0 voor handje vasthouden.. dus 0-0-0

Your not alone :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:49:04 #117
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105088895
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja precies dan begrijpen we elkaar. Je hebt altijd die drempel als het gaat om mensen te ontmoeten.

Maar je bent niet "bang" dat het meisje iets heeft waar door jij niet verder durft. Maar wel de drempel om haar aan te spreken.

Mooie eigenschap dat jij je niet laat tegen houden door een eventuele label! Ben ik best jaloers op, ik kan dat namelijk niet als ik eerlijk ben.

[..]

Je bent er zeker van dat ze wat wilt drinken? Maar een eerdere poging ging ze niet op in? Dat staat aardig haaks op elkaar dan?

Of was je de eerste keer niet duidelijk genoeg?
Dat laatste, ik heb de planning te open gelaten en gooide het vaak gehaast tussendoor, ze heeft een tijd geleden al ja gezegd om wat te gaan drinken, en ik heb dus gefaald in het uitwerken hiervan.

Ik denk dat er ook een beetje angst bij haar involved is, zij is ook niet bepaald ervaren in dit soort dingen, als je het dus te open laat geef je teveel ruimte weg.
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:49:40 #118
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105088914
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:43 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Ik doe gewoon met je mee hoor.. 0-0 hier! ook 0 voor handje vasthouden.. dus 0-0-0

Your not alone :')
Handje vasthouden heb ik ook nog nooit gedaan.
C'est la vie
pi_105088984
Mwa... er zijn er jammer genoeg zat met de 0-0-0 stand :')
pi_105088992
Hallo.
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:54:28 #121
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105089057
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:49 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dat laatste, ik heb de planning te open gelaten en gooide het vaak gehaast tussendoor, ze heeft een tijd geleden al ja gezegd om wat te gaan drinken, en ik heb dus gefaald in het uitwerken hiervan.

Ik denk dat er ook een beetje angst bij haar involved is, zij is ook niet bepaald ervaren in dit soort dingen, als je het dus te open laat geef je teveel ruimte weg.
Ik kan nou geen echte reden bedenken waarom je niet zal smsen? Reageert ze niet kan je haar daar over aanspreken de eerst volgende keer. Dan kan ze er ook niet omheen ;)

Maar goed, doe wat je zelf denkt dat het beste is.

Mijn advies is, gewoon brutaal smsen.
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:57:49 #122
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105089138
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hallo.
Hoi :*
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:59:04 #123
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105089172
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik kan nou geen echte reden bedenken waarom je niet zal smsen? Reageert ze niet kan je haar daar over aanspreken de eerst volgende keer. Dan kan ze er ook niet omheen ;)

Maar goed, doe wat je zelf denkt dat het beste is.

Mijn advies is, gewoon brutaal smsen.
Heb mijzelf ook voorgenomen vandaag de move te maken, heb haar maandag en gisteren heel uitgebreid gesproken, en was te chicken om het bericht te verzenden die ik al klaar had staan, volgende keer wanneer ik haar spreek ( hopelijk dus vandaag) ga ik het doen, er zijn mensen die na een uurtje Paiqen al een afspraak maken, ik heb haar al uren gesproken en ken haar al jaren, wtf ben ik dan mee bezig om het niet te vragen ^^.
pi_105089317
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:59 schreef Keyos het volgende:

[..]

Heb mijzelf ook voorgenomen vandaag de move te maken, heb haar maandag en gisteren heel uitgebreid gesproken, en was te chicken om het bericht te verzenden die ik al klaar had staan, volgende keer wanneer ik haar spreek ( hopelijk dus vandaag) ga ik het doen, er zijn mensen die na een uurtje Paiqen al een afspraak maken, ik heb haar al uren gesproken en ken haar al jaren, wtf ben ik dan mee bezig om het niet te vragen ^^.
Wow, goed man! Succes!
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:06:42 #125
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105089346
quote:

[..]

Het gaat je gewoon lukken, Keyos.
pi_105089425
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi allemaal. Veel te lang blijven liggen vanochtend, helemaal uit mijn ritme.

Ik zie dat ik in de lijstjes van de vrouwen sta, altijd leuk.
En wat is jouw top 3?
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:11:04 #127
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105089436
quote:

[..]

Spannend :D

Je moet maar zo denken, beter spijt hebben van het gevraagt te hebben, dan spijt hebben van het nooit gevraagt te hebben.

Wie niet waagd wie niet wint ;)
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:12:00 #128
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105089461
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je moet maar zo denken, beter spijt hebben van het gevraagt te hebben, dan spijt hebben van het nooit gevraagt te hebben.

Wie niet waagt, blijft maagd.

quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:10 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

En wat is jouw top 3?
Ik geloof niet dat ik al 3 vrouwen heb gezien. Alleen jou en Loka.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:20:43 #129
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105089696
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Yep, met de vorige meid is het fout gegaan omdat ik ook maandenlang te chicken was om de gevoelens te uiten, was toen dus gefriendzoned, wat ik uiteindelijk niet erg vind, deze meid past veel en veel beter bij mij :).
pi_105089908
quote:

[..]

Ik doe het hele weekend ook geen fuck, voel je je nu beter? O+
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:35:25 #131
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105090130
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja hoor skatje. O+
C'est la vie
pi_105090131
Moguh jongens :)
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:35:54 #133
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105090144
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:35 schreef benzin het volgende:
Moguh jongens :)
Guten tag!
pi_105090177
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Op werken hoeft ook niemand jaloers te zijn, dan is niets doen toch beter :')
pi_105090222
Keyos: Stop overanalyzing. Volgens mij werkt een space shuttle minder complex dan jouw gedachtengang hierover.

Als je je afvraagt waarom bouwvakkers met coupe Auschwitz wel vrouwen scoren en jij niet, dat is omdat zij er ook niet over nadenken. Het werkt echt.
pi_105090281
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:36 schreef Lokasenna het volgende:

Tuurlijk wel, voelt het niet fijn om iets nuttigs te doen?

Misschien bezorg jij een paar klanten wel een mooi gevoel of een fijne glimlach en maak je de wereld wel een klein stukje beter tijdens je werk :)
pi_105090298
quote:

[..]

Nu ik weet dat jij in een snackbar werkt moet ik steeds hier aan denken :')

pi_105090316
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:39 schreef benzin het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, voelt het niet fijn om iets nuttigs te doen?

Misschien bezorg jij een paar klanten wel een mooi gevoel of een fijne glimlach en maak je de wereld wel een klein stukje beter tijdens je werk :)
Ik vind het ook geen ramp hoor, maar ik heb liever een rustig weekend dan eentje dat vol zit met werk :P
pi_105090321
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:38 schreef Mystikvm het volgende:

Als je je afvraagt waarom bouwvakkers met coupe Auschwitz wel vrouwen scoren en jij niet, dat is omdat zij er ook niet over nadenken. Het werkt echt.
Ben bang dat je gelijk hebt, maar voor iemand die intelligent is is het moeilijk om te stoppen met denken en analyseren.
pi_105090354
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:40 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nu ik weet dat jij in een snackbar werkt moet ik steeds hier aan denken :')

En ik zie dat youtube er redelijk op vooruit is gegaan met de nieuwe lay-out.
pi_105090361
quote:

[..]

Ik moet ook werken, dat noem ik niets doen. Alleen de toffe dingen tellen mee als iets doen.
pi_105090392
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik moet ook werken, dat noem ik niets doen. Alleen de toffe dingen tellen mee als iets doen.
Welk werk deed je ook alweer?
pi_105090426
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Welk werk deed je ook alweer?
Ik werk gewoon wat uitzendopdrachtjes wanneer ik er zin in heb. Dit weekend in Ahoy.
pi_105090454
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:40 schreef benzin het volgende:

[..]

Ben bang dat je gelijk hebt, maar voor iemand die intelligent is is het moeilijk om te stoppen met denken en analyseren.
Dat klopt natuurlijk, ik analyseer ook veel. Maar je kan ook overanalyseren.

Keyos maakt de analyse dat zij hem wel ziet zitten. Hij maakt de overanalyse door te zeggen: 'ik moet het in een gesprek vragen. ik ga het vandaag écht doen. als ik nu niets vraag word ik gefriendzoned.'

Ga een cursus mindfulness doen voor mij part. Stop gewoon met teveel nadenken over deze dingen, je maakt jezelf alleen maar onzeker en ongelukkig.
pi_105090459
Ik was bijna vergeten dat ik nog meeging naar de bioscoop :o
Doe ik toch nog iets dit weekend.
pi_105090488
Ik heb te weinig foto's gezien voor een lijstje. En mijn nr. 1 komt niet in dit topic voor :+ Oeps

foto's?
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:45:08 #147
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105090499
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik werk gewoon wat uitzendopdrachtjes wanneer ik er zin in heb. Dit weekend in Ahoy.
Er is toch Nightmare dit weekend? Veel plezier tussen die doorgesnoven gassies en takkeherrie xD Zal ze zondag allemaal brak in De Kuip zien.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:45:15 #148
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105090501
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb te weinig foto's gezien voor een lijstje. En mijn nr. 1 komt niet in dit topic voor :+ Oeps

foto's?
Subtiel! ^O^
pi_105090519
quote:

foto's?
Klik wat fobo's open, zou ik zeggen.
pi_105090543
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:45 schreef Keyos het volgende:

[..]

Er is toch Nightmare dit weekend? Veel plezier tussen die doorgesnoven gassies en takkeherrie xD Zal ze zondag allemaal brak in De Kuip zien.
Ja. :') Gaat nog tof worden. :') Als ik dat van te voren had geweten had ik me niet aangemeld, maarja, uiteindelijk is het gewoon betaald een nachtje doorhalen en een beetje met mensen praten op Ahoy, ik overleef het wel.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:49:20 #151
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105090634
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat klopt natuurlijk, ik analyseer ook veel. Maar je kan ook overanalyseren.

Keyos maakt de analyse dat zij hem wel ziet zitten. Hij maakt de overanalyse door te zeggen: 'ik moet het in een gesprek vragen. ik ga het vandaag écht doen. als ik nu niets vraag word ik gefriendzoned.'

Ga een cursus mindfulness doen voor mij part. Stop gewoon met teveel nadenken over deze dingen, je maakt jezelf alleen maar onzeker en ongelukkig.
Klopt, mijn brein werkt gewoon heel erg vervelend met dit soort dingen, ik ben hartstikke blij met mijzelf en de intelligentie , wil niet * braggen* maar ik ben zelfs uitstekend in sommige dingen ( heb woensdag een presentatie gegeven waar ze het nu nog over hebben) maar voor scoren is het gewoon een blokkade.

Ik moet altijd alles perfect doen en er als winnaar uitkomen, daarom vind ik het ook moeilijk en "eng" als ik mijzelf als keuze in een positie breng waar het een nee kan worden. Ik heb altijd de neiging als ik ergens niet 200% zeker van ben of wanneer ik teveel verantwoordelijkheid moet nemen om als een chicken weg te lopen , terwijl ik met veel dingen beter ben dan de average person.

Wil absoluut niet arrogant overkomen , maar ik zie veel dingen wel zo aan.
pi_105090767
quote:
Klik wat fobo's open, zou ik zeggen.
Van de posters in de afgelopen 7 pagina's ben jij verreweg de meest aantrekkelijke :9
Maar dat kan ook zijn omdat vrijwel niemand een foto in zijn fotoboek heeft staan :') :+
pi_105090776
quote:

foto's?
Je weet hoe ik eruit zie, is dat genoeg voor een nummer 2? *) :+
pi_105090818
Ik vind mezelf eigenlijk ondergemiddeld in alles behalve kennis :')
pi_105090822
Sorry benzin, mijn nummer 2 is mijn mailvriendje O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:54:36 #156
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105090826
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:53 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Van de posters in de afgelopen 7 pagina's ben jij verreweg de meest aantrekkelijke :9
Maar dat kan ook zijn omdat vrijwel niemand een foto in zijn fotoboek heeft staan :') :+
Jij wel! Hihihi
pi_105090908
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:44 schreef Mystikvm het volgende:

Ik heb daar laatst een boek over gekocht, maar dat heeft nog niet echt geholpen. Misschien moet ik de oefeningen die er in staan echt doen :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:54 schreef Cassandra87 het volgende:
verder vind ik je een schatje :Y
Quote voor het nageslacht :9
pi_105090916
Zie je mijn foto is hihihi :') Ik zal ze er maar weer uithalen ;(
pi_105090942
Ik ben awesome.

/deze post werd mede mogelijk gemaakt door mij.
pi_105090943
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb daar laatst een boek over gekocht, maar dat heeft nog niet echt geholpen. Misschien moet ik de oefeningen die er in staan echt doen :')

[..]

Quote voor het nageslacht :9
Goede instelling Benzin, je denkt al aan nageslacht ^O^
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:58:39 #161
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105090972
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef Myraela het volgende:
Ik ben awesome.

En waarom ben jij awesome dan?
pi_105090980
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Goede instelling Benzin, je denkt al aan nageslacht ^O^
Nja, vaste uitdrukking he :P Voor jullie nageslacht dan maar :+
pi_105090997
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Duuuh, dat is toch evident? *)
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:59:39 #164
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105091023
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Zie je mijn foto is hihihi :') Ik zal ze er maar weer uithalen ;(
Je hebt een lieve uitstraling, en de jukbeenderen zijn aziatisch, no doubt
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:00:00 #165
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105091038
quote:
Ik ben awesome.
Ik ook en eens.
C'est la vie
pi_105091041
quote:

[..]

Deze vraag stellen. Seriously. :') Onwetende.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:00:34 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105091061
quote:

[..]

Dat niet weten.
C'est la vie
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:02:14 #168
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105091127
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Deze vraag stellen. Seriously. :') Onwetende.
Then teach me, oh all knowing one
pi_105091130
Sinji no doubt dat jij de enige aziaat bent die iets aziatisch in mij ziet haha maar tnx :P
pi_105091185
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Then teach me, oh all knowing one
Observeer en leer, my little padawan.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:06:45 #171
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105091342
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Observeer en leer, my little padawan.
little?
pi_105091355
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:06 schreef Royco1 het volgende:

[..]

little?
Les 1. Nooit tegenspreken.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:08:28 #173
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105091410
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Les 1. Nooit tegenspreken.
Sorry :@
pi_105091476
Ze zijn hier de badkamer aan het slopen, niet tof. :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:13:33 #175
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105091597
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
Dus je kunt niet douchen? Stinkerd
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:14:10 #176
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105091622
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
Groetjes aan je moeder :*
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:14:12 #177
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105091628
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:13 schreef Royco1 het volgende:

[..]

+1
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_105091633
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:13 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb vanochtend gedoucht. :') ik ga morgenmiddag wel naar een vriend om te douchen en dan zorgen ze maar dat het zondagavond klaar is.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:15:10 #179
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105091680
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb vanochtend gedoucht. :') ik ga morgenmiddag wel naar een vriend om te douchen en dan zorgen ze maar dat het zondagavond klaar is.
dat word wel meer als alleen douchen bij die vriend. ~O>
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:19:18 #180
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105091834
Een cursus mindfulness vind ik een beetje ver gaan , gratis zal het ook nie zijn, maar een boek downloaden of kopen kan ik altijd wel doen zou ik door mijn fouten het bij deze meis verknallen, want dan ben ik het écht zat dat ik keer op keer dezelfde fout maak met hoe grappig het ook klinkt voortkomt uit het geen fout willen/durven maken.
pi_105091835
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:15 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

dat word wel meer als alleen douchen bij die vriend. ~O>
Ik denk het niet.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:19:47 #182
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105091853
Sommigen hebben niet door wanneer nee, nee is.
C'est la vie
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:19:52 #183
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105091855
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk het niet.
oh, maar dat wil je wel? :9
pi_105091873
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef heloef het volgende:
Heeft ze je opnieuw proberen te hosselen?
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:20:34 #185
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105091882
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:20 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Ze blijft tegen me aan lullen ja. :')
C'est la vie
pi_105091887
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef Keyos het volgende:
Een cursus mindfulness vind ik een beetje ver gaan , gratis zal het ook nie zijn, maar een boek downloaden of kopen kan ik altijd wel doen zou ik door mijn fouten het bij deze meis verknallen, want dan ben ik het écht zat dat ik keer op keer dezelfde fout maak met hoe grappig het ook klinkt voortkomt uit het geen fout willen/durven maken.
Dit boek heb ik gekocht: http://www.thema.nl/product/mindfulness/
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:20:53 #187
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105091903
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef heloef het volgende:
laat je hosselen bro
pi_105091913
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze blijft tegen me aan lullen ja. :')
Dat zegt toch niet dat ze geen nee accepteert? Jij lult toch ook door tegen Faye?
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:21:15 #189
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105091917
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:20 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

:W
pi_105091934
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

:W
:W Ja ik ben er weer met mijn favo woord.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:21:39 #191
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105091940
Wie probeert heloef te hosselen?
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:21:45 #192
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105091944
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Dat zegt toch niet dat ze geen nee accepteert? Jij lult toch ook door tegen Faye?
+1

Geef er gewoon ren kans Heloef.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:22:23 #193
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105091965
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Ze stuurt weer aan om iets te doen, dan heb je het nog niet helemaal geaccepteerd denk ik.
C'est la vie
pi_105092013
Ik vroeg me al af waarom mijn oog zo'n pijn deed, toen ik in de spiegel keek zag ik het meteen wel :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:23:32 #195
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105092015
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

+1

Geef er gewoon ren kans Heloef.
Ik ben niet zo heel oppervlakkig aangezien ik viel op een chubby meisjes met de nodige problemen, maar hier kan zelfs ik niet om heen kijken.
C'est la vie
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:23:52 #196
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105092025
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze stuurt weer aan om iets te doen, dan heb je het nog niet helemaal geaccepteerd denk ik.
je geeft er ook geen kans. af en toe moet je open staan voor nieuwe ervaringen. Anders blijf je 4everAlone
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:24:47 #197
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105092064
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vroeg me al af waarom mijn oog zo'n pijn deed, toen ik in de spiegel keek zag ik het meteen wel :')
Sperma in je oog?
pi_105092093
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Sperma in je oog?
Nee :')
Ze zien er ongelijk uit, een groot oog en een klein oog. Heel raar, meestal doen ze tegelijkertijd pijn.
pi_105092096
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Sperma in je oog?
;( ;(
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:25:46 #200
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105092102
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:23 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

je geeft er ook geen kans. af en toe moet je open staan voor nieuwe ervaringen. Anders blijf je 4everAlone
Jij gaat toch ook niet daten met iemand die je totaal niet aantrekkelijk vind en zelfs lelijk?
C'est la vie
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:25:54 #201
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105092107
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Dit boek heb ik gekocht: http://www.thema.nl/product/mindfulness/
Ik zal eens kijken of ik ergens een pdf kan vinden van dit boek of een ander, gratis heeft uiteraard een voorkeur xD
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:26:36 #202
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105092139
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben niet zo heel oppervlakkig aangezien ik viel op een chubby meisjes met de nodige problemen, maar hier kan zelfs ik niet om heen kijken.
nja.

Je oordeelt meteen al op haar overgewicht. Terwijl ze een ontzettrnde leuke meid kan zijn.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:26:48 #203
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105092148
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee :')
Ze zien er ongelijk uit, een groot oog en een klein oog. Heel raar, meestal doen ze tegelijkertijd pijn.
Dwaaloog Dolleman.

quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

;( ;(
Komt je bekend voor, zo te zien :D
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:27:12 #204
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105092167
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij gaat toch ook niet daten met iemand die je totaal niet aantrekkelijk vind en zelfs lelijk?
Ik geef vrouwen altijd een kans.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:27:17 #205
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105092170
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:26 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

nja.

Je oordeelt meteen al op haar overgewicht. Terwijl ze een ontzettrnde leuke meid kan zijn.
Tuurlijk kan ze dat zijn, maar het oog wil ook wat en dat oog vraagt niet eens zo heel veel.
C'est la vie
pi_105092219
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:26 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

nja.

Misschien was ze voor heloef wel bereid 30 kilo af te vallen, je weet het niet.
pi_105092235
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Tuurlijk kan ze dat zijn, maar het oog wil ook wat en dat oog vraagt niet eens zo heel veel.
Geloof me, als ze een mooi innerlijk heeft, ga je haar vanzelf anders zien.
Anonimity is a bliss
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:29:05 #208
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105092251
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef heloef het volgende:

[..]

blijkbaar wel want je knapt er al helemaal op af. Ipv haar een kans te geven. Ze vind Jou blijkbaar leuk en Jij hebt niemand?

Dan zou Ik zeggen, neuken en dumpen die hap.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:29:24 #209
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105092263
Over wie hebben jullie het?
pi_105092269
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Al krijgt de eerste jongen die mij te dik vindt een penisverkleining. Uitgevoerd door mij
Anonimity is a bliss
pi_105092270
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:28 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Hee Faye *)

Waarom kom jij altijd als ik net weg moet? ;(
pi_105092281
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over wie hebben jullie het?
Het meisje dat heloef wilde hosselen.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:30:00 #213
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105092282
quote:

[..]

daarom zeg Ik dat ook.

Ik heb alle vrouwen TOT nu toe gewoon een kans gegeven hoe lelijk ze waren.

En trust me. Ik heb echt lelijke dates gehad.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:30:29 #214
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105092303
quote:

[..]

Dat faalt sowieso, motivatie moet uit jezelf komen en je moet het vooral doen voor jezelf.
Als je het voor iemand gaat doen faalt het sowieso, daarnaast stel voor na 3 maanden zou het uitgaan, stopt ze toch want ze heeft geen reden.
C'est la vie
pi_105092304
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:29 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Al krijgt de eerste jongen die mij te dik vindt een penisverkleining. Uitgevoerd door mij
Wat ben jij vriendelijk.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:31:55 #216
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105092351
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat ben jij vriendelijk.
Je moet door de bitchy verpakking heen prikken.
C'est la vie
pi_105092372
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat faalt sowieso, motivatie moet uit jezelf komen en je moet het vooral doen voor jezelf.
Als je het voor iemand gaat doen faalt het sowieso, daarnaast stel voor na 3 maanden zou het uitgaan, stopt ze toch want ze heeft geen reden.
Tja, daarin faal ik ook.
Voor mezelf ben ik niet echt bereid dingen te gaan doen, omdat ik me mislukt vind.
Maar er leiden meerdere wegen naar Rome.
pi_105092379
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat ben jij vriendelijk.
Ik vind "te dik" echt :r voor meisjes met vetjes is dat gewoon het meest pijnlijke wat je kan zeggen.
Anonimity is a bliss
pi_105092382
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Of door de obesitas.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:33:19 #220
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105092398
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:31 schreef heloef het volgende:

[..]

nouja. Je komt nu een beetje over als iemand die heel kieskeurig is. En nu iemand je eindelijk leuk vind, geef je haar niet eens een kans.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:34:19 #221
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105092430
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:33 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

nouja. Je komt nu een beetje over als iemand die heel kieskeurig is. En nu iemand je eindelijk leuk vind, geef je haar niet eens een kans.
Heel kieskeurig valt echt wel mee. :')
C'est la vie
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:35:16 #222
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105092463
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Heel kieskeurig valt echt wel mee. :')
nou _O-

Je zegt zelf van niet. Maar je zeik/klaag posts beweren het tegenovergestelde.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:36:06 #223
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105092490
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:33 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ik schaar me wel bij Heloef hoor, je tijd kan je maar één keer spenderen, als je écht niets met iemand haar uiterlijk hebt houdt dat gewoon op, ik zou een 100-pounder ook afwijzen, maarja... Ik ben zelf 64 KG dus dat staat sowieso kansloos.

Als ook nog eens haar interesses totaal niet overeen komen heb je naast het uiterlijk denk ik genoeg redenen geen tijd aan haar te spenderen.
pi_105092515
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:32 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik vind "te dik" echt :r voor meisjes met vetjes is dat gewoon het meest pijnlijke wat je kan zeggen.
Tja, ik weet niet.
Bij sommige meisjes is het waar, en als mensen dan zeggen: 'Nee, ik vind je echt niet dik'
Komt dat wel een beetje pleaserig over.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:37:04 #225
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105092524
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:36 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik schaar me wel bij Heloef hoor, je tijd kan je maar één keer spenderen, als je écht niets met iemand haar uiterlijk hebt houdt dat gewoon op, ik zou een 100-pounder ook afwijzen, maarja... Ik ben zelf 64 KG dus dat staat sowieso kansloos.

Als ook nog eens haar interesses totaal niet overeen komen heb je naast het uiterlijk denk ik genoeg redenen geen tijd aan haar te spenderen.
50 kilo. Dat is niet veel.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:37:07 #226
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105092527
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:35 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

nou _O-

Je zegt zelf van niet. Maar je zeik/klaag posts beweren het tegenovergestelde.
Misschien ben ik dan heel kieskeurig maar meer dan een gemiddeld uiterlijk wat ik zelf ook heb vraag ik echter niet.
C'est la vie
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:37:14 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105092530
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:32 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ja maar als het zo is dan is het zo.

En wat jij "vetjes" kan vinden, kan een ander te dik vinden.

En stel ik ben een persoon die dat vind is het mijn goed recht om te zeggen dat een vrouw niet mijn smaak is omdat ik haar te dik vind.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:38:10 #228
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105092572
Je hoeft er ook niet perse een relatie mee.

Je kan haar ook gewoon uitwonen en dan dumpen. Of je moet net als de 30 year old virgin willen worden _O-
pi_105092592
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:28 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

vrijdag 2 december 2011 @ 12:38:56 #230
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105092610
64 kaneel, groot verschil xD , als ik nog had gesport had je daar 10 KG af kunnen halen, komt geen cm vet aan dit atletische lichaam.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:39:16 #231
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105092620
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef stefanhaan het volgende:

Je kan haar ook gewoon uitwonen en dan dumpen. Of je moet net als de 30 year old virgin willen worden _O-
Als ik haar als zou daten dan zou het zijn om het innerlijk.
Puur om het neuken wacht ik wel op iemand anders. :')
C'est la vie
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:40:01 #232
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105092644
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:40:53 #233
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_105092674
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Als ik haar als zou daten dan zou het zijn om het innerlijk.
Puur om het neuken wacht ik wel op iemand anders. :')
Bij haar naar binnen dringen is toch ook innerlijk?
Je moeder is een hamster
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:40:54 #234
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105092675
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef Keyos het volgende:
64 kaneel, groot verschil xD , als ik nog had gesport had je daar 10 KG af kunnen halen, komt geen cm vet aan dit atletische lichaam.
Je hebt het over een 100 ponder. :D Dat is 50 kilo, give or take. Dat is een prima gewicht voor veel vrouwen hoor.
pi_105092678
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:32 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Of door de obesitas.
Bam.
Anonimity is a bliss
pi_105092689
quote:
Lichamen zonder vet zijn voor mij echt bijna sowieso afknapper hoor. Qua uiterlijk dan, misschien als ik de persoon beter zou leren kennen dat ik er doorheen zou kunnen kijken, maar op het eerste gezicht vind ik geen vet niet aantrekkelijk.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:43:54 #237
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105092767
quote:
Goede film, sowieso Jack Black +1
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:40 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wil jij anders bij haar naar binnen dringen?
C'est la vie
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:44:27 #238
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105092786
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:40 schreef Crutch het volgende:

[..]

:7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:44:29 #239
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105092787
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Lichamen zonder vet zijn voor mij echt bijna sowieso afknapper hoor. Qua uiterlijk dan, misschien als ik de persoon beter zou leren kennen dat ik er doorheen zou kunnen kijken, maar op het eerste gezicht vind ik geen vet niet aantrekkelijk.
Smaken verschillen :) Ik ben er zelf blij mee, moet er niet aan denken om een buikie te hebben, vind daar niets moois aan. Zal ook wel gelijk geresulteerd hebben dat ik mollige vrouwen daarom al te dik vind, laat staan vetkleppen, daar vind ik écht niets moois aan.
pi_105092802
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Wil jij anders bij haar naar binnen dringen?
Misschien ligt ze wel heel lekker zacht.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:45:30 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105092834
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien ligt ze wel heel lekker zacht.
Zacht zal ze zeker liggen.
C'est la vie
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:45:46 #242
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105092846
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je hebt het over een 100 ponder. :D Dat is 50 kilo, give or take. Dat is een prima gewicht voor veel vrouwen hoor.
Ah dacht dat die 50 kb mijn gewicht was. Maar je moet de 100-pounder niet te letterlijk nemen, het klinkt gewoon groot xD
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:46:26 #243
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105092866
quote:
Zeg ik ook altijd, heb een atletische lichaam in begin fase :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef stefanhaan het volgende:

Nou mij niet gezien :D
pi_105092871
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ah dacht dat die 50 kb mijn gewicht was. Maar je moet de 100-pounder niet te letterlijk nemen, het klinkt gewoon groot xD
100-pounder is lichtgewicht :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:47:20 #245
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105092907
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Bam.
Alsof jij VH nog zou daten als je er 3x in zou passen.
C'est la vie
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:47:41 #246
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105092920
Ik heb een atletische bouw, maar het is verwaarloosd door altijd maar spierblessures. :(
pi_105092963
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Zacht zal ze zeker liggen.
Je zou sowieso al seks hebben in het donker zodat ze niet zag hoe je eruitzag zonder shirt, dus ik zie geen bezwaren voor enkel seks.
pi_105092972
Het kan aan mij liggen maar als je op je googleprofiel bij over mij gewoon ingevuld hebt bij waarom ben je koel als antwoord sja waarom moet je dat vragen ... ik ben gewoon Vet cool , dan ben je toch wel een beetje triest
pi_105092985
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

oh, maar dat wil je wel? :9
Nee.
pi_105092989
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:49 schreef formerjellybean het volgende:
Het kan aan mij liggen maar als je op je googleprofiel bij over mij gewoon ingevuld hebt bij waarom ben je koel als antwoord sja waarom moet je dat vragen ... ik ben gewoon Vet cool , dan ben je toch wel een beetje triest
Ik vind deze post raar.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:50:35 #251
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105093000
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vind deze post raar.
Herkenbaar +1.
pi_105093025
Mijn stiefoom zei "Mirne, ben je soms afgevallen?" "Nee?" "Oh, ik dacht dat je veel dikker was, maarja, normaal zie ik je ook nooit lopen natuurlijk"

:') :') :')
pi_105093034
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:49 schreef formerjellybean het volgende:
Ik snap je niet.
pi_105093055
iemand op profiel gekeken bij google plus en die had daar heb je dus de standaard vraag waarom ben je cool , daar had die op geantwoord dus geantwoord dat die vet cool was. Ik hoop dat degene dat ook niet op datingsites doet , want ik vind het een beetje sneu als je dat over jezelf zegt.
pi_105093060
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:51 schreef Myraela het volgende:
Mijn stiefoom zei "Mirne, ben je soms afgevallen?" "Nee?" "Oh, ik dacht dat je veel dikker was, maarja, normaal zie ik je ook nooit lopen natuurlijk"

:') :') :')
Da's wel een trieste en tactloze opmerking :')
Maar hij is op te vatten als compliment, dat dan weer wel.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:53:04 #256
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105093082
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:52 schreef formerjellybean het volgende:
iemand op profiel gekeken bij google plus en die had daar heb je dus de standaard vraag waarom ben je cool , daar had die op geantwoord dus geantwoord dat die vet cool was. Ik hoop dat degene dat ook niet op datingsites doet , want ik vind het een beetje sneu als je dat over jezelf zegt.
Wat is dat ook voor een stomme standaardvraag
pi_105093088
quote:
Het is maar waar je je druk om maakt natuurlijk :P
pi_105093105
quote:
Lekker boeiend zeg, ik zeg ook zovaak dat ik gewoon tof ben. Of leuk. Of lief. Of whatever.

quote:
Ik ben awesome.

pi_105093107
Dat is ook de standaardvraag die ik trouwens open laat en niet eens invul en dus niet eens op mijn profiel komt :Y
pi_105093140
quote:
Wat moet je dan antwoorden op zo'n kutvraag? :') Kutvragen krijgen kutantwoorden, dat zegt vrij weinig over die persoon zelf dan. Alsof hij het serieus meent.
Ron Paul 2012
pi_105093146
Het enige wat ik er sneu aan vind zijn de mensen die nog steeds "vet cool" zeggen. We leven niet meer in "95.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:55:18 #262
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105093150
Na de hele ochtend Bruce te hebben geluisterd, is het nu tijd voor het hardere werk.

Demons and Wizards!

pi_105093164
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Myraela het volgende:
Het enige wat ik er sneu aan vind zijn de mensen die nog steeds "vet cool" zeggen. We leven niet meer in "95.
Guilty.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:55:39 #264
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105093165
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je zou sowieso al seks hebben in het donker zodat ze niet zag hoe je eruitzag zonder shirt, dus ik zie geen bezwaren voor enkel seks.
Oh bij haar durf ik mijn shirt wel uit te doen hoor. :')
C'est la vie
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:55:41 #265
118585 Crutch
pi_105093167
quote:
GRUWELIJK!
Je moeder is een hamster
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:56:05 #266
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105093185
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Crutch het volgende:

[..]

GRUWELIJK!
Wreed man!
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:56:20 #267
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105093196
quote:
Maar 95 was vet cool.
pi_105093199
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Crutch het volgende:

[..]

GRUWELIJK!
Gruwelijk spang swa.
pi_105093218
Ik zeg nu meestal 'geniaal' of 'vet' :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:57:43 #270
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105093247
Pas op met 'vet', dalijk neemt iemand er aanstoot aan.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:57:54 #271
118585 Crutch
pi_105093260
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar 95 was vet cool.
Ik ben nog uit de tijd van: gaaf, flex en dope.
Je moeder is een hamster
pi_105093266
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zeg nu meestal 'geniaal' of 'vet' :')
Ik zeg tof. Want tof is tof.
pi_105093277
Ik was 3 in 1995. :')
pi_105093282
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pas op met 'vet', dalijk neemt iemand er aanstoot aan.
Boeiend.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:58:44 #275
118585 Crutch
pi_105093286
Als je fuif zegt lach ik je uit en spuug ik in je gezicht.
Je moeder is een hamster
pi_105093309
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:58 schreef Crutch het volgende:
Ik vind het altijd wel kinky als mannen dat doen.
pi_105093322
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:58 schreef Crutch het volgende:
Dat is echt zoiets dat mijn oma vaak zegt: 'Heb je een fuif bij je vriendinnen?' :r :r
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:59:46 #278
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105093330
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:58 schreef Myraela het volgende:
Ik was 3 in 1995. :')
Snotneus.
pi_105093350
Trouwens, er was laatst zo'n plaatje dat "als ik 1990 hoor, denk ik dat het 10 jaar terug was" en ik denk dat echt nogsteeds. :') Voor mijn gevoel is dat gewoon 10 jaar terug.
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:01:08 #280
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105093373
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Na de hele ochtend Bruce te hebben geluisterd, is het nu tijd voor het hardere werk.

Demons and Wizards!

Hansi Kursch _-_ Ben naar Blind Guatdian in de 013 geweest vorig jaar, was geweldig.

Ik heb toevallig ook de hele ochtend Bruce gedraaid haha, de Hyde Park cd met nog wat losse nummers.
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:01:51 #281
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105093397
Toen ik 10-13 was ongeveer, heette een dansfeest een fuif.

Potaters gonna potate.

vrijdag 2 december 2011 @ 13:03:25 #282
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105093437
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:01 schreef Keyos het volgende:

[..]

Hansi Kursch _-_ Ben naar Blind Guatdian in de 013 geweest vorig jaar, was geweldig.

Ik heb toevallig ook de hele ochtend Bruce gedraaid haha, de Hyde Park cd met nog wat losse nummers.
BG ook al een tijdje niet geluisterd. Dalijk maar eens doen.
pi_105093470
Ik heb het woord "fuif" nooit gebruikt.
pi_105093482
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Alsof jij VH nog zou daten als je er 3x in zou passen.
Pas je 3x in haar?
Anonimity is a bliss
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:05:18 #285
118585 Crutch
pi_105093489
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:04 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het woord "fuif" nooit gebruikt.
Ik wel, met name om mijn minachting erover te uiten.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:05:47 #286
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105093509
Duyvis, voor als er een fuif is
pi_105093511
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:05 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Pas je 3x in haar?
En ik maar denken dat heloef groot geschapen was.
pi_105093518
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik 10-13 was ongeveer, heette een dansfeest een fuif.

Potaters gonna potate.

[ afbeelding ]
im potating right now
pi_105093520
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:
Duyvis, voor als er een fuif is
Ah getver.
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:06:12 #290
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105093524
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:05 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik wel, met name om mijn minachting erover te uiten.
Duyvis, waar er een fuif is!!!
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:06:27 #291
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105093533
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:05 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Pas je 3x in haar?
Ze is 2x zo breed.
C'est la vie
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:06:36 #292
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105093541
Godver , Royco was me voor xD

Had hem ook nog eens fout, te lang geleden.
pi_105093547
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

_O-
pi_105093561
Ik wil niet naar school.
pi_105093562
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze is 2x zo breed.
iets met een knakworstje en een gang dus :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:07:30 #296
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105093568
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

_O-
C'est la vie
pi_105093569
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
Ik wilhoef niet naar school.
:7
pi_105093603
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze is 2x zo breed.
Ik zou hem wel een kans geven, alleen al voor de moed
Anonimity is a bliss