Klopt, mijn brein werkt gewoon heel erg vervelend met dit soort dingen, ik ben hartstikke blij met mijzelf en de intelligentie , wil niet * braggen* maar ik ben zelfs uitstekend in sommige dingen ( heb woensdag een presentatie gegeven waar ze het nu nog over hebben) maar voor scoren is het gewoon een blokkade.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk, ik analyseer ook veel. Maar je kan ook overanalyseren.
Keyos maakt de analyse dat zij hem wel ziet zitten. Hij maakt de overanalyse door te zeggen: 'ik moet het in een gesprek vragen. ik ga het vandaag écht doen. als ik nu niets vraag word ik gefriendzoned.'
Ga een cursus mindfulness doen voor mij part. Stop gewoon met teveel nadenken over deze dingen, je maakt jezelf alleen maar onzeker en ongelukkig.
Van de posters in de afgelopen 7 pagina's ben jij verreweg de meest aantrekkelijkequote:Klik wat fobo's open, zou ik zeggen.
Je weet hoe ik eruit zie, is dat genoeg voor een nummer 2?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb te weinig foto's gezien voor een lijstje. En mijn nr. 1 komt niet in dit topic voorOeps
foto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wel! Hihihiquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Van de posters in de afgelopen 7 pagina's ben jij verreweg de meest aantrekkelijke![]()
Maar dat kan ook zijn omdat vrijwel niemand een foto in zijn fotoboek heeft staan![]()
Ik heb daar laatst een boek over gekocht, maar dat heeft nog niet echt geholpen. Misschien moet ik de oefeningen die er in staan echt doenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
Ga een cursus mindfulness doen voor mij part. Stop gewoon met teveel nadenken over deze dingen, je maakt jezelf alleen maar onzeker en ongelukkig.
Quote voor het nageslachtquote:
Goede instelling Benzin, je denkt al aan nageslachtquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb daar laatst een boek over gekocht, maar dat heeft nog niet echt geholpen. Misschien moet ik de oefeningen die er in staan echt doen
[..]
Quote voor het nageslacht
En waarom ben jij awesome dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef Myraela het volgende:
Ik ben awesome.
/deze post werd mede mogelijk gemaakt door mij.
Nja, vaste uitdrukking hequote:Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goede instelling Benzin, je denkt al aan nageslacht
Je hebt een lieve uitstraling, en de jukbeenderen zijn aziatisch, no doubtquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Zie je mijn foto is hihihiIk zal ze er maar weer uithalen
Ik ook en eens.quote:
Dat niet weten.quote:
Then teach me, oh all knowing onequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze vraag stellen. Seriously.Onwetende.
little?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Observeer en leer, my little padawan.
Dus je kunt niet douchen? Stinkerdquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
Ze zijn hier de badkamer aan het slopen, niet tof.
Groetjes aan je moederquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
Ze zijn hier de badkamer aan het slopen, niet tof.
Ik heb vanochtend gedoucht.quote:
dat word wel meer als alleen douchen bij die vriend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend gedoucht.ik ga morgenmiddag wel naar een vriend om te douchen en dan zorgen ze maar dat het zondagavond klaar is.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat word wel meer als alleen douchen bij die vriend.
oh, maar dat wil je wel?quote:
Heeft ze je opnieuw proberen te hosselen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef heloef het volgende:
Sommigen hebben niet door wanneer nee, nee is.
Ze blijft tegen me aan lullen ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Heeft ze je opnieuw proberen te hosselen?
Dit boek heb ik gekocht: http://www.thema.nl/product/mindfulness/quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef Keyos het volgende:
Een cursus mindfulness vind ik een beetje ver gaan , gratis zal het ook nie zijn, maar een boek downloaden of kopen kan ik altijd wel doen zou ik door mijn fouten het bij deze meis verknallen, want dan ben ik het écht zat dat ik keer op keer dezelfde fout maak met hoe grappig het ook klinkt voortkomt uit het geen fout willen/durven maken.
laat je hosselen broquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef heloef het volgende:
Sommigen hebben niet door wanneer nee, nee is.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Heeft ze je opnieuw proberen te hosselen?
+1quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat zegt toch niet dat ze geen nee accepteert? Jij lult toch ook door tegen Faye?
Ze stuurt weer aan om iets te doen, dan heb je het nog niet helemaal geaccepteerd denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat zegt toch niet dat ze geen nee accepteert? Jij lult toch ook door tegen Faye?
Ik ben niet zo heel oppervlakkig aangezien ik viel op een chubby meisjes met de nodige problemen, maar hier kan zelfs ik niet om heen kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
+1
Geef er gewoon ren kans Heloef.
je geeft er ook geen kans. af en toe moet je open staan voor nieuwe ervaringen. Anders blijf je 4everAlonequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze stuurt weer aan om iets te doen, dan heb je het nog niet helemaal geaccepteerd denk ik.
Sperma in je oog?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vroeg me al af waarom mijn oog zo'n pijn deed, toen ik in de spiegel keek zag ik het meteen wel
Neequote:
Jij gaat toch ook niet daten met iemand die je totaal niet aantrekkelijk vind en zelfs lelijk?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je geeft er ook geen kans. af en toe moet je open staan voor nieuwe ervaringen. Anders blijf je 4everAlone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |