Waarom moet je per se iets te doen hebben? Om "erbij" te horen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou iedereen lijkt wat te doen te hebben behalve ik.
Ik heb aanstaande zondag geen reet te doen. Zaterdag werk en 2 verjaardagen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou iedereen lijkt wat te doen te hebben behalve ik.
Nee omdat ik als mens ook behoefte heb aan sociale activiteiten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom moet je per se iets te doen hebben? Om "erbij" te horen?
Ah oke, nou leuk hoor!! Goed ook dat er mensen zijn die dat vrijwillig organiseren! En merk je nou bv aan je zelf dat je meer zin hebt om te gaan? En ervaren de andere mensen dat ook zo, of weet je dat niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dat zijn gewoon mensen met een labeltje die weer iets te klagen hebben en 't liefste niets doen -_-
[..]
Neen
Nou nou rustig maar, ik val hem niet aan hoor. Ik ben gewoon benieuwd. Ik vind dit soort dingen alleen maar positief!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef formerjellybean het volgende:
joh voor hem is het al heel wat om onder de mensen te komen
je stelt het uit en zoekt een excuus om niet te sturen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Goed idee, zal het in mijn hoofd houdenDenk wel dat ik het verpak in een gesprek, dan kan ze er niet omheen en moet ze reageren.
Heb je geen vrienden dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee omdat ik als mens ook behoefte heb aan sociale activiteiten.
Complexe vriendgroep, zitten hoe vreemd genoeg het ook klinkt voor het merendeel geen mensen bij waar mee je iets gaat doen in het weekend.quote:
Dat is het hem nou juist, ik ben daar dus wel bang voor. Elke keer als ik de deur uit ga moet ik weer over die drempel heenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah oke, nou leuk hoor!! Goed ook dat er mensen zijn die dat vrijwillig organiseren! En merk je nou bv aan je zelf dat je meer zin hebt om te gaan? En ervaren de andere mensen dat ook zo, of weet je dat niet?
En top dat je er niet bang voor bent. Ik zal je eerlijk zeggen dat het mij wel zal tegen houden voor een groot deel. Je zit toch met een vooroordeel, wat niet altijd terecht is.
Zijn dat wel echte vrienden dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Complexe vriendgroep, zitten hoe vreemd genoeg het ook klinkt voor het merendeel geen mensen bij waar mee je iets gaat doen in het weekend.
Jawel, ze vallen in te delen in huismussen, schoolvrienden en ver weg.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn dat wel echte vrienden dan?
Ik doelde met niet bang zijn in de zin van dat het meisje "iets" heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist, ik ben daar dus wel bang voor. Elke keer als ik de deur uit ga moet ik weer over die drempel heen
Ik heb altijd die drempel als ik de deur uit moet, zeker als ik mensen ga ontmoeten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik doelde met niet bang zijn in de zin van dat het meisje "iets" heeft.
Of ben je daar juist wel bang voor?
Succes magnetron!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb altijd die drempel als ik de deur uit moet, zeker als ik mensen ga ontmoeten.
Ik ben weg!
Ik wil het wel zo sturen, maar de vorige keer dat ik dat deed kwam er geen reactie , vandaar dat ik dat wil verpakken in het gesprek, no way around it.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah oke, nou leuk hoor!! Goed ook dat er mensen zijn die dat vrijwillig organiseren! En merk je nou bv aan je zelf dat je meer zin hebt om te gaan? En ervaren de andere mensen dat ook zo, of weet je dat niet?
En top dat je er niet bang voor bent. Ik zal je eerlijk zeggen dat het mij wel zal tegen houden voor een groot deel. Je zit toch met een vooroordeel, wat niet altijd terecht is.
[..]
Nou nou rustig maar, ik val hem niet aan hoor. Ik ben gewoon benieuwd. Ik vind dit soort dingen alleen maar positief!
[..]
je stelt het uit en zoekt een excuus om niet te sturen.
Ja precies dan begrijpen we elkaar. Je hebt altijd die drempel als het gaat om mensen te ontmoeten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb altijd die drempel als ik de deur uit moet, zeker als ik mensen ga ontmoeten.
Ik ben weg!
Je bent er zeker van dat ze wat wilt drinken? Maar een eerdere poging ging ze niet op in? Dat staat aardig haaks op elkaar dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik wil het wel zo sturen, maar de vorige keer dat ik dat deed kwam er geen reactie , vandaar dat ik dat wil verpakken in het gesprek, no way around it.
Ik doe gewoon met je mee hoor.. 0-0 hier! ook 0 voor handje vasthouden.. dus 0-0-0quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben de enige in dit topic die nog op 0-0 staat. Absoluut uniek, dus.
Dat laatste, ik heb de planning te open gelaten en gooide het vaak gehaast tussendoor, ze heeft een tijd geleden al ja gezegd om wat te gaan drinken, en ik heb dus gefaald in het uitwerken hiervan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja precies dan begrijpen we elkaar. Je hebt altijd die drempel als het gaat om mensen te ontmoeten.
Maar je bent niet "bang" dat het meisje iets heeft waar door jij niet verder durft. Maar wel de drempel om haar aan te spreken.
Mooie eigenschap dat jij je niet laat tegen houden door een eventuele label! Ben ik best jaloers op, ik kan dat namelijk niet als ik eerlijk ben.
[..]
Je bent er zeker van dat ze wat wilt drinken? Maar een eerdere poging ging ze niet op in? Dat staat aardig haaks op elkaar dan?
Of was je de eerste keer niet duidelijk genoeg?
Handje vasthouden heb ik ook nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:43 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon met je mee hoor.. 0-0 hier! ook 0 voor handje vasthouden.. dus 0-0-0
Your not alone
Ik kan nou geen echte reden bedenken waarom je niet zal smsen? Reageert ze niet kan je haar daar over aanspreken de eerst volgende keer. Dan kan ze er ook niet omheenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat laatste, ik heb de planning te open gelaten en gooide het vaak gehaast tussendoor, ze heeft een tijd geleden al ja gezegd om wat te gaan drinken, en ik heb dus gefaald in het uitwerken hiervan.
Ik denk dat er ook een beetje angst bij haar involved is, zij is ook niet bepaald ervaren in dit soort dingen, als je het dus te open laat geef je teveel ruimte weg.
Heb mijzelf ook voorgenomen vandaag de move te maken, heb haar maandag en gisteren heel uitgebreid gesproken, en was te chicken om het bericht te verzenden die ik al klaar had staan, volgende keer wanneer ik haar spreek ( hopelijk dus vandaag) ga ik het doen, er zijn mensen die na een uurtje Paiqen al een afspraak maken, ik heb haar al uren gesproken en ken haar al jaren, wtf ben ik dan mee bezig om het niet te vragen ^^.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kan nou geen echte reden bedenken waarom je niet zal smsen? Reageert ze niet kan je haar daar over aanspreken de eerst volgende keer. Dan kan ze er ook niet omheen
Maar goed, doe wat je zelf denkt dat het beste is.
Mijn advies is, gewoon brutaal smsen.
Wow, goed man! Succes!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb mijzelf ook voorgenomen vandaag de move te maken, heb haar maandag en gisteren heel uitgebreid gesproken, en was te chicken om het bericht te verzenden die ik al klaar had staan, volgende keer wanneer ik haar spreek ( hopelijk dus vandaag) ga ik het doen, er zijn mensen die na een uurtje Paiqen al een afspraak maken, ik heb haar al uren gesproken en ken haar al jaren, wtf ben ik dan mee bezig om het niet te vragen ^^.
Het gaat je gewoon lukken, Keyos.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb mijzelf ook voorgenomen vandaag de move te maken, heb haar maandag en gisteren heel uitgebreid gesproken, en was te chicken om het bericht te verzenden die ik al klaar had staan, volgende keer wanneer ik haar spreek ( hopelijk dus vandaag) ga ik het doen, er zijn mensen die na een uurtje Paiqen al een afspraak maken, ik heb haar al uren gesproken en ken haar al jaren, wtf ben ik dan mee bezig om het niet te vragen ^^.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |