hoi.
ik zal zo even topic bijlezen.
ik kan (wil) even melden dat ik om 2 uur snachts paiq had openstaan omdat ik charlotte mistte(het meisje wat 10 keer dingen achter elkaar tegen me zei, en vreemd was, maar wel sterke bovenarmen heeft, en al dat gevaar want je weet de schandalen van het leger). van jullie moest ik op haar ingaan.
andere meid -die me foto leuk vind, en waar ik haar foto van had gepost, en volgens jullie(supersoep eigenlijk) was zij een slet die van negerlullen anaal hield- kent haar.
ze zegt dat charlotte pot is, en een leugenaar, en niet te vertrouwen.
dus zo far voor jouw indruk dat dat een leuk meisje is straw.... of je wil nog gegevens van haar omdat ze pot is.
maargoed ik zat om 2 uur snachts met paiq open, en toen hoorde ik geluid dat ik een speeddate aangeboden kreeg.
ik klik bijna nooit op dingen, dus het niet alsof ik veel niet verteld heb en alsof er vaak voor mij wat gebeurd.
maar ik begon tegen haar van : het is 2 uur snachts.
blahblah
en toen was het van : wat doe jij nog zo laat op, en waarom zit je op paiq (weet niet meer waarom dat gezegd werd).
en toen zei ik van : ja ben nog op want heb morgen toch niet zoveel te doen.
en zit op paiq om meer vrienden te krijgen, en natuurlijk voor een relatie. Dat is echt het allermooiste.
zij: wat is er zo mooi aan een relatie, wat zoek je
ik: ja dat je elkaar in de ogen kijkt, met vol wederzijds vertrouwen. ... het is een groot verlangen
zij: ik ook
ik: ja, en wat ligt er nu naast me in bed... een kussen!
zij: haha
ik: maar het is nu wel 2 uur snachts, dan wordt het verlangen allemaal wat erger
dit is de eerste keer dat ik over diep in de ogen kijken enzo zomaar tegen iemand ben begonnen die ik net 2 zinnen kende, en "jullie" vinden het allemaal maar vreemd en psycho enzo. maar dat is het dus blijkbaar niet helemaal want zij is ook normaal verklaard door de psycholoog.
en toen was ze helemaal aardig, en ze ging gewoon moeite doen om zichzelf te beschrijven, en ging interesse in me tonen enzo, misschien een beetje overdreven dat, maar wel vergeleken met hoe het anders gaat. net alsof de vrouw een normaal mens is
als ik wat faals/zieligs zei gaf ze normale antwoorden( daar doel ik nooit op, maar soms dan werk ik mezelf een hoekje in dat er iets zieligs boven tafel van me komt).
en nu heb ik een nieuwe vriendin op facebook !

iemand die hoogbegaafd is , vroeger heel asociaal was maar toen de social interactie had doorgrond, en toen cum laude voor vwo is geslagen.
ik klonk alleen maar uberdom vvergeleken met haar. ze had het over boeken, de balkan. het midden oosten. 1 of andere dracula anders dan van de film.
maargoed. ik ben nog opzoek geweest naar eigenaardigheden en vreemdheden van haar. dan voel ik echt een band met haar. zo leuk is dat.
en ze zegt dat ze die heeft, maar heb er nog niet zoveel gevonden.
ik heb nu een nieuw facebookvriendin! echt helemaal aardig was ze. nou dat maak je toch niet zomaar mee , echt helemaal "goed" ging het ofzo.
niet dat er dingen aan de hand zijn, ofzo. maar het is INEENS zo iemand die opzich me leven binnen kan wandelen na jaren zoveel grijs. een beetje overdreven ik heb wel vrienden, en users hier op fok(lanterfanteraar!!!, strawberry,supersoep,richard, anderen) maar ik heb nbog steeds het gevoel van jaren niemand, en nooit wat. wat nog steeds (ik heb geen vergelijkinsmateriaal maar als ik anderen zo hoor....) nog weinig is. maar wel heel leuk dus.
nou helemaal vaag post ik nu weer. vast niet te lezen behalve voor mensen die me snappen
groetjes
Jeroen.
edit:ik check nu haar faceboek pas, en omg met wat voor type heb ik me ingelaten

...
nee echt gevaarlijk punk allemaal.
[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 02-12-2011 03:59:09 ]