Nou, dat zou ik n...quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je hebt toch een grote kont, en zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt letten mannen daar blijkbaar meer op dan op tieten. Hier althans.
Iemand kan nog zo'n mooie kont hebben en de allerbeste tieten, als ze een lelijke kop heeft maakt dat toch wel een verschil. Ik praat over het algemeen nu.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je hebt toch een grote kont, en zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt letten mannen daar blijkbaar meer op dan op tieten. Hier althans.
Ik zie niet in wie ik er een plezier mee zou doen als ik het wel deed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:50 schreef Soit het volgende:
[..]
Je lijkt op de dochter van mijn moeder haar vriend. Zij is ook zo niet bezig met haar uiterlijk, zegmaar.
eh... newbie?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie niet in wie ik er een plezier mee zou doen als ik het wel deed.
De mensen die de hele dag met je omgaan. Ik houd er niet van om naar iemand te kijken die onverzorgd is bijvoorbeeld. Er was eens een meisje waardoor ik serieus niet kon eten, zo onverzorgd. Niet dat ik heb gezien dat je onverzorgd bent trouwens maar dat zeg je zelf.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie niet in wie ik er een plezier mee zou doen als ik het wel deed.
Gezoend twee, of misschien zou je kunnen zeggen drie maar de laatste telt niet echt als zoen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:53 schreef kutkloon7 het volgende:
over lijstjes gesproken, met hoeveel hebben jullie gezoend en/of seks gehad? Just out of curiousity, dat vind ik interressanter om te weten dan deze lijstjes
Hij vindt het niet nodig dat ik make-up draag, of modieuze op elkaar afgestemde kleding.quote:
ongeveer hetzelfde als ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gezoend twee, of misschien zou je kunnen zeggen drie maar de laatste telt niet echt als zoen.
Seks eentje.
Ik ben de enige in dit topic die nog op 0-0 staat. Absoluut uniek, dus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:53 schreef kutkloon7 het volgende:
over lijstjes gesproken, met hoeveel hebben jullie gezoend en/of seks gehad? Just out of curiousity, dat vind ik interressanter om te weten dan deze lijstjes
anderen ook best lang, dacht ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben de enige in dit topic die nog op 0-0 staat. Absoluut uniek, dus.
En waarom voel je je geroepen om daarover te beginnen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:53 schreef Soit het volgende:
[..]
Iemand kan nog zo'n mooie kont hebben en de allerbeste tieten, als ze een lelijke kop heeft maakt dat toch wel een verschil. Ik praat over het algemeen nu.
Er is behalve mijzelf niemand in dit topic die nog nooit gezoend heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:56 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
anderen ook best lang, dacht ik.
Oh ik vind het niet zo best om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een slechte stand dan
Het is gewoon zo. Iemand kan nog zo'n mooi figuur hebben, het hoofd heeft toch een grote rol voor de meeste mannen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En waarom voel je je geroepen om daarover te beginnen?
Ik wilde alleen duidelijk maken dat ze dan wellicht niet veel tieten mag hebben, maar dat ze dat dan weer compenseert met haar kont. En jij ziet het als een kans om weer negatief te gaan lopen doen. Serieus, zoek een leukere hobbie dan mensen de grond in stampen en je overdreven fixatie op imperfecties.
Dan moet ik me wel slecht voelen, twee maanden geleden had ik zelfs nog nooit gezoend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Oh ik vind het niet zo best om eerlijk te zijn.
Kijk nou nog eens naar mijn posts. Durf dan nog eens te beweren dat jij een slechte stand hebt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Oh ik vind het niet zo best om eerlijk te zijn.
ja, maar dat is anders bij meisjes en jongens. jongens moeten jagen, jeweets.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet ik me wel slecht voelen, twee maanden geleden had ik zelfs nog nooit gezoend.
Mwah, ik heb geen tophoofd, maar ik ken lelijkere mensen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef Soit het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Iemand kan nog zo'n mooi figuur hebben, het hoofd heeft toch een grote rol voor de meeste mannen.
Ik trap trouwens niemand de grond in aangezien het niet eens op haar gericht is, dat jij dat zo opvat, zegt iets over jou. Zij vat het zelf hopelijk niet zo op.
Hoe moet ik me dan wel niet voelen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet ik me wel slecht voelen, twee maanden geleden had ik zelfs nog nooit gezoend.
Meisjes horen op hun 14e ontmaagd te worden door iemand van 19 ofzo, dus ik loop achter.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ja, maar dat is anders bij meisjes en jongens. jongens moeten jagen, jeweets.
Tsja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Kijk nou nog eens naar mijn posts. Durf dan nog eens te beweren dat jij een slechte stand hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meisjes horen op hun 14e ontmaagd te worden door iemand van 19 ofzo, dus ik loop achter.
Je moet ook niet zo zeikenquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dan wel niet voelen?
Kan, maar het ging niet eens over jou. Ik heb het er expres achter gezet (algemeen), dat zij dat dan weer op jou betrekt vind ik eigenlijk ook nog beledigend voor jou. Of gewoon weer iets zoeken om te rellen, kan ook.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik heb geen tophoofd, maar ik ken lelijkere mensen.
Waarom reageer je dan op een post die over haar gaat, waarbij het niet eens over haar gezicht ging? Je kan proberen recht te lullen wat je wil, maar je bent en blijft gewoon een eikel blijkt wel weer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef Soit het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Iemand kan nog zo'n mooi figuur hebben, het hoofd heeft toch een grote rol voor de meeste mannen.
Ik trap trouwens niemand de grond in aangezien het niet eens op haar gericht is, dat jij dat zo opvat, zegt iets over jou. Zij vat het zelf hopelijk niet zo op.
Niet elke post.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Heb ik daar heel af en toen geen recht op?
Ja, Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaandquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:02 schreef kutkloon7 het volgende:
is er trouwens nog iets over een meet bekend/gepland?
Er staat toch echt achter: algemeen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan op een post die over haar gaat, waarbij het niet eens over haar gezicht ging? Je kan proberen recht te lullen wat je wil, maar je bent en blijft gewoon een eikel blijkt wel weer.
Maar je probeert altijd zoveel medelijden op te wekkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had ook niet echt de indruk dat ik dat deed, hoor. Zelfs in dit topic niet
Het gaat om de context en wat je ermee impliceert.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:04 schreef Soit het volgende:
[..]
Er staat toch echt achter: algemeen.Ik deed het er maar expres achter want ja, de ratten komen (zoals ik had verwacht) weer happen. Okay, dat ik een eikel ben, weten we nu wel. Hoeft niet meer herhaald te worden.
Jij ziet misschien alleen die posts van mij waarin ik dat doequote:Op vrijdag 2 december 2011 02:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je probeert altijd zoveel medelijden op te wekken
Anders ga je m'n exvriendin weer even bekijken op Facebook en roddelen met Supersoep of het nou waar is of niet dat het uit is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat om de context en wat je ermee impliceert.
Rot zelf op vuile rat, zoals je beloofd had met je vorige account.
Dat is serieus niet cool. Doet benzin ook altijd, en mlig. Maar het staat gewoon zo zielig. Ik heb het wel met ze te doen verder, maar ik weet niet, het lijkt me op de een of andere manier toch ook niet goed voor je zelfbeeld als iedereen dan gaat bevestigen dat je zielig bent.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je probeert altijd zoveel medelijden op te wekken
Valt ook wel mee hoor, maar volgens mij heb je niet zo'n goede avond vandaag ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jij ziet misschien alleen die posts van mij waarin ik dat doe
De ene keer vind ik het ook minder erg dan de andere.
Benzin doet dat al niet meer zo sterk, vind ik. En zie hierbovenquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat is serieus niet cool. Doet benzin ook altijd, en mlig. Maar het staat gewoon zo zielig. Ik heb het wel met ze te doen verder, maar ik weet niet, het lijkt me op de een of andere manier toch ook niet goed voor je zelfbeeld als iedereen dan gaat bevestigen dat je zielig bent.
Ja, dat is het ook gewoon. Het gaat wel weer over. Maar het zou niettemin fijn zijn als ik iets verder ben voor het volgende half jaar voorbij is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoor, maar volgens mij heb je niet zo'n goede avond vandaag ofzo.
Geeft niet, ik heb ook wel eens een zeikdag...
Zou je wel willen natuurlijk, dat mensen zo met je bezig zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef Soit het volgende:
[..]
Anders ga je m'n exvriendin weer even bekijken op Facebook en roddelen met Supersoep of het nou waar is of niet dat het uit is.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef Soit het volgende:
[..]
Anders ga je m'n exvriendin weer even bekijken op Facebook en roddelen met Supersoep of het nou waar is of niet dat het uit is.
Ik vind dit echt zo'n gekat zonder eindequote:Op vrijdag 2 december 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou je wel willen natuurlijk, dat mensen zo met je bezig zijn.![]()
Nee relletjes zijn vermakelijk op z'n tijd, maar of jullie nog samen zijn en jij haar wel of niet bedriegt boeit me niet zoveel, want ik ken haar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |