Ach, ik kan er ook niets aan doen dat de natuur mijn zusje gunstiger gezind was dan mij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:44 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik wel een paar maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
he?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik kan er ook niets aan doen dat de natuur mijn zusje gunstiger gezind was dan mij.
Ze zou zeker weten in mijn top drie staan, ik vind haar echt knap, ook van gezicht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:45 schreef kutkloon7 het volgende:
lant heeft wel een mooi vrouwelijk figuur trouwens.
oh kut nu ga ik ook meedoen aan die lijstjes.
Die heb ik dan weer niet gezien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:45 schreef kutkloon7 het volgende:
lant heeft wel een mooi vrouwelijk figuur trouwens.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
Voor de mensen die moe begonnen te worden.Ik vind jou echt iets heel schattigs hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heb ik haar niet gezienquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zou zeker weten in mijn top drie staan, ik vind haar echt knap, ook van gezicht.
Ze stuurt mij altijd foto's op msn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Waarom heb ik haar niet gezien? Ik mis ook alles. Komt vast omdat ik doe alsof ik een leven heb.
Tja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jep, en ik plankerig en onverzorgd, sorry heren.
Als ik toch nog wat moet bedenken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:44 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik wel een paar maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jep, en ik plankerig en onverzorgd, sorry heren.
Het boeit mij ook niet zo veel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:48 schreef Myraela het volgende:
Van de vrouwen heb ik nog minder gezien dan van de mannen. Maakt me ook niet uit, ik zit hier helemaal niet om andere te beoordelen of te hosselen. Hoe mensen eruit zien vind ik soms tof zodat ik een beeld kan vormen bij de posts, voor de rest maakt het me nuets uit.
Je lijkt op de dochter van mijn moeder haar vriend. Zij is ook zo niet bezig met haar uiterlijk, zegmaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik kan er ook niets aan doen dat de natuur mijn zusje gunstiger gezind was dan mij.
Hoe kom je aan fotos van de zus van Pumpkinsoup danquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:49 schreef Sinji het volgende:
Heeft wolvendagen en de zus van Pumpkinsoup hier wel eens gepost? Dan heb ik de eerste 2 al
nee, je ziet ook niks. maar wel ok figuur, vind ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, ik keek eens. Maar ik vind het niet zo bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |