ik niet. O wacht, heb ik wel eens gedaanquote:
10 januari pas.quote:
Zal ik jou eens serieus nemen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Alsof je dat serieus moet gaan nemen zeg
Boeiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je wel wille hequote:
In het echt gebeurt het ook niet. Ik had nog goede hoop...quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Boeiealsof zo een lijstje wat voorstelt
Ik ken jou ook niet, alsof ik me zomaar laat nemenquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik weet niet, ik ken je niet. Ben je serieus neembaar?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
Voor de mensen die moe begonnen te worden.Je lijkt heel anders dan op je vorige foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het merendeel van de vrouwen hier sowieso niet eens gezien. Ik vraag namelijk nooit om pics.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:36 schreef Soit het volgende:
[..]
Same here, soberzo duidelijk. Heloef, nu jouw top drie qua vrouwen van hier.
Klopt, belichting in de trein.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je lijkt heel anders dan op je vorige foto.
Sinji ziet er goed uit qua kledingstijl ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, ik kan beoordelen of iemand er goed uitziet, maar dan is het niet echt mijn top 3.
Bijv. Sinji ziet er goed uit, maar ik zou er nooit op vallen want ik val op blank. Zelfde met blonde mannen of kleine mannen. Ze kunnen er best goed uit zien, maar ik vind het niets.
Qua uiterlijk zit er niemand waar ik nog eens naar om zou kijken, voor zo ver ik een beeld heb van de mensen hier.
loserquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het merendeel van de vrouwen hier sowieso niet eens gezien. Ik vraag namelijk nooit om pics.
Ik vraag altijd iedereen om pics. Als je mij nog geen pics heb gestuurd, bij dezen heb ik het gevraagd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het merendeel van de vrouwen hier sowieso niet eens gezien. Ik vraag namelijk nooit om pics.
Dat ben je inderdaad, props voor je zelfkennis.quote:
Ik wel een paar maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Gestuurd niet. Maar je hebt 'm wel gezienquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag altijd iedereen om pics. Als je mij nog geen pics heb gestuurd, bij dezen heb ik het gevraagd.
je hebt mij al eens gezien geloof ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag altijd iedereen om pics. Als je mij nog geen pics heb gestuurd, bij dezen heb ik het gevraagd.
Ik heb je pics in de tijd dat ik je nog probeerde te hosselen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |