Hou oud ben je?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen vinden dat ik er 14 uitzie, zou het dan walgelijk zijn om me te doen voor mensen van mijn eigen leeftijd?
Ik vind het nog steeds knap dat jij een van de weinigen was die mijn leeftijd goed wisten in te schattenquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen vinden dat ik er 14 uitzie, zou het dan walgelijk zijn om me te doen voor mensen van mijn eigen leeftijd?
Een meisje dat ik kende zag een foto van mij en mijn vriend op facebook en dacht dat hij de oudste wasquote:
Vast niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En met die kree-pedosmiley heb je al je kansen verpest.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En met die kree-pedosmiley heb je al je kansen verpest.
Het probleem is echt meisjes van mijn leeftijd denken weer aan jongens van 22 ofzo. Dus meisjes van 14 zouden weer moeten denken aan jongens van mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:06 schreef Soit het volgende:
[..]
Je bent bijna 18, niet denken aan meisjes van 14.
Wie ben jij eigenlijk en waarom ben je hier?quote:
Zo is het maar net.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het probleem is echt meisjes van mijn leeftijd denken weer aan jongens van 22 ofzo. Dus meisjes van 14 zouden weer moeten denken aan jongens van mijn leeftijd.
Ik hoorde pas van een meisje dat op haar twaalfde was ontmaagd door een jongen van 17 en dat ze nog 3 jaar samen waren gebleven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het probleem is echt meisjes van mijn leeftijd denken weer aan jongens van 22 ofzo. Dus meisjes van 14 zouden weer moeten denken aan jongens van mijn leeftijd.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoorde pas van een meisje dat op haar twaalfde was ontmaagd door een jongen van 17 en dat ze nog 3 jaar samen waren gebleven.
Waarom ik hier ben,quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk en waarom ben je hier?
Das best kut als je zoals mij niet op jonger valt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |