Bij dezen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vraag dat de mensen die dat hier wel hebben
Het leven is zo hard soms.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:46 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat wil ik niet. Ik wil gewoon seksenm, nu.
Het zij zo, ik ben simpelweg wie ik ben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Met Mr, Nice Guy zijn verdien je jammer genoeg geen vriendin, heb het ook ondervonden.
assertief zijn is wel een goede eigenschap.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zij zo, ik ben simpelweg wie ik ben.
Ik ben geen hark of arrogante klootzak.
Genoeg vrouwen die wel een lieverd willen hebben. Vooral als ze iets ouder zijn (rond de 30, 40) omdat ze dan genoeg hebben van alle klootzakken en op zoek gaan naar een lieve man die ze echt accepteert.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Een eenpersoonsbed vind ik ook zeer ruim, maar dat kan aan mij liggenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het is lekker ruim voor de 2 e keer
het scheelt als je geen twee meter 30 bentquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een eenpersoonsbed vind ik ook zeer ruim, maar dat kan aan mij liggen
Nu ik zoveel afgevallen ben (ja, daar gaat 'ie weerquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een eenpersoonsbed vind ik ook zeer ruim, maar dat kan aan mij liggen
Mijn vriend is ook geen klootzak maar gewoon liefquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, anders heb ik ook een probleemquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook geen klootzak maar gewoon lief
Er zijn echt wel vrouwen die jouw houding op prijs stellen hoor.
1 persoonsbed slapen met zijn tweeën is kut ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:
2pers bed is trouwens echt wel fijner met z'n 2en hoor.Sommige mensen slapen kut, met andere gaat het wel.
In elkaars armen slapen is echtquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:
2pers bed is trouwens echt wel fijner met z'n 2en hoor.Sommige mensen slapen kut, met andere gaat het wel.
Ja, voor 1 nachtje een keer kan wel. Maar ik zou er geen week in willen liggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
1 persoonsbed slapen met zijn tweeën is kut ja.
Ach alles komt met de jaren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb ook een Faye situatie meegemaakt. Je weet met wie. Oh en bovendien begon het bij mij pas te lopen toen ik een jaar of 18, 19 was.
Ja, en elkaar wakker maken elke keer als je om wilt draaien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In elkaars armen slapen is echt
Zo'n dichtbij en warm gevoel.
Wij draaien blijkbaar allebei niet, gewoon wakker worden op dezelfde manier als je in slaap valtquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, en elkaar wakker maken elke keer als je om wilt draaien.
Aanstellerquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:52 schreef ValHallen het volgende:
De hele nacht in 1 houding slapen vanwege ruimtegebrek en dan wakker worden met pijn.
Ben ik het echt mee eens.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In elkaars armen slapen is echt
Zo'n dichtbij en warm gevoel.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik draai gewoon graag in mijn slaap.
deed ie in singles ook vaak. irritant.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
De vorige #553 is ook verkeerddie el_matador gozer doet dat
Hé, jouw standaard UI lacht ook, dan ligt het dus niet aan het pimp-abonnement.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:56 schreef kutkloon7 het volgende:
kut. waarom ben ik eigenlijk niet uit vandaag?
Inderdaad waarom wordt jij niet gepijpt door een 16 jarige in ruil voor een breezer en een ticket voor Walibi?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:56 schreef kutkloon7 het volgende:
kut. waarom ben ik eigenlijk niet uit vandaag?
Geen geld voor dat ticket. Gelukkig deed ze het ook voor alleen een breezer en word ik nu alsnog gepijptquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad waarom wordt jij niet gepijpt door een 16 jarige in ruil voor een breezer en een ticket voor Walibi?
Je hebt ook 16 jarigen die heel volwassen zijn. Ik ken er ook eentje. Volwassen in haar gedrag.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad waarom wordt jij niet gepijpt door een 16 jarige in ruil voor een breezer en een ticket voor Walibi?
Ik ken er ook eentje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je hebt ook 16 jarigen die heel volwassen zijn. Ik ken er ook eentje. Volwassen in haar gedrag.
Ja ik moest vroeger walgen bij de gedachte van het doen met een meisje van 14, 15 jaar maar sommige vallen best mee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je hebt ook 16 jarigen die heel volwassen zijn. Ik ken er ook eentje. Volwassen in haar gedrag.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik moest vroeger walgen bij de gedachte van het doen met een meisje van 14, 15 jaar maar sommige vallen best mee.
Laat me raden: ze wil niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:02 schreef kutkloon7 het volgende:
bij mijn studie zit ook een meisje dat eruit ziet als 12
Ik zou haar doen, gewoon om legaal pedo te zijn
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:02 schreef kutkloon7 het volgende:
bij mijn studie zit ook een meisje dat eruit ziet als 12
Ik zou haar doen, gewoon om legaal pedo te zijn
Ik heb niks bij haar geprobeerd. Ga ik ook niet doen, als ik iemand probeer te versieren, dan gaat zij het niet zijn.quote:
Zeg het eens.quote:
Ik doe dat ook soms, maar alleen bij de smallere dekens, want ik miet gewoon altijd de rand beethoude en onder mijn hoofd leggenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:56 schreef Soit het volgende:
Probleem bij mij is dat ik de dekens vaak onbewust afpak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |