Klopt, vandaag had ik er last van op het station toen een jongedame met strakke jeans aan kwam lopen. Gelukkig had ik een baggy broek aan.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:52 schreef Keyos het volgende:
Tis aardig vervelend als je ineens een harde krijgt terwijl je in een collegezaal zit, zeer ongemakkelijk.
Ik zeg toch altijd al dat je geen tweepersoonsbed moet nemen als je alleen woontquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet meer, ik ben vanmiddag weggegaan.
Ik voel me nu wel een beetje alleen in mijn bed dat veel te groot voelt enzo.
Ik heb een eenpersoonsbedquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zeg toch altijd al dat je geen tweepersoonsbed moet nemen als je alleen woont
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt, vandaag had ik er last van op het station toen een jongedame met strakke jeans aan kwam lopen. Gelukkig had ik een baggy broek aan.
Ik ben gewoon te aardig en heb een engelen geduld. Vorig week was ik ook voor het eerst in jaren echt pislink op iemand.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik een zwakke persoonlijkheid heb en me te snel laat overrompelen door anderen.
had ik vandaag last van ja. gelukkig heb ik een kleine piemel dus is het bijna niet te zienquote:Op donderdag 1 december 2011 23:52 schreef Keyos het volgende:
Tis aardig vervelend als je ineens een harde krijgt terwijl je in een collegezaal zit, zeer ongemakkelijk.
Met Mr, Nice Guy zijn verdien je jammer genoeg geen vriendin, heb het ook ondervonden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te aardig en heb een engelen geduld. Vorig week was ik ook voor het eerst in jaren echt pislink op iemand.
Met zijn tweeën in een eenpersoonsbed gaat al prima, waarom zou je in vredesnaam een tweepersoonsbed willen hebben in je eentjequote:Op vrijdag 2 december 2011 00:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Sorry, ik wist meer niet dat jij een van mijn gelijkgestemden bent
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
had ik vandaag last van ja. gelukkig heb ik een kleine piemel dus is het bijna niet te zien
Tuurlijk, maar dat kost het de meeste mannen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het heeft me wel wat afwijzinkjes gekost anders.
fappuh!quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:43 schreef Soit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb tot zaterdag sowieso geen seks, wat nu?
Omdat het heerlijk ruim ligtquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met zijn tweeën in een eenpersoonsbed gaat al prima, waarom zou je in vredesnaam een tweepersoonsbed willen hebben in je eentje
maar bij mannen staat dat niet aantrekkelijk, als ze niet assertief en passief zijn. Toch?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:44 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook best lief en heb ook veel geduld. Maar zodra mensen met mij de discussie aan gaan, dan wil ik gewoon mijn gelijk krijgen. En iemand die me dan ook gelijk geeft is (hoewel het terecht is, want ik heb gelijk) gewoon minder uitdagend dan iemand die zijn mening ook echt kan verdedigen.
Ik heb ook een Faye situatie meegemaakt. Je weet met wie. Oh en bovendien begon het bij mij pas te lopen toen ik een jaar of 18, 19 was.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat kost het de meeste mannen.
Het is al bijna volgend jaar, maar ook in een maand kan veel gebeuren. Bij mij veranderde alles binnen een maand van niets tot seks, dat kan bij jou vast ook wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
fappuh!
tevens:
ik heb tot volgend jaar sowieso geen seks, wat nu?
Zo zat ik vorig jaar toen het net nieuw jaar was, zo van "Fuuuuu, het hele jaar nog geen seks gehad".quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
fappuh!
tevens:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo zat ik vorig jaar toen het net nieuw jaar was, zo van "Fuuuuu, het hele jaar nog geen seks gehad".
Dat wil ik niet. Ik wil gewoon seksenm, nu.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
fappuh!
tevens:
Vraag dat de mensen die dat hier wel hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met zijn tweeën in een eenpersoonsbed gaat al prima, waarom zou je in vredesnaam een tweepersoonsbed willen hebben in je eentje
Het kan wel ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is al bijna volgend jaar, maar ook in een maand kan veel gebeuren. Bij mij veranderde alles binnen een maand van niets tot seks, dat kan bij jou vast ook wel.
Mannen moeten assertief zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
maar bij mannen staat dat niet aantrekkelijk, als ze niet assertief en passief zijn. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |