Piemels zijn niet over het algemeen beter. Bovendien prefereer ik mijzelf ipv het andere geslacht.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef Myraela het volgende:
Piemels zijn beter, laten we het over piemels hebben.
wil je die van mij zien?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef Myraela het volgende:
Dat valt ook wel mee.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef Myraela het volgende:
Ze zijn ook niet leuk als ze niet hard zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind piemels alleen leuk als ze niet slap zijn eigenlijk.
Jij moet elke keer zitten als je moet plassen bweheheehequote:Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Piemels zijn niet over het algemeen beter. Bovendien prefereer ik mijzelf ipv het andere geslacht.
Jij snapt vrouwen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet leuk als ze niet hard zijn.
Voor een vrouw dan.
Nou dat niet, dat zal ik ook nooit doen.quote:
Blof? Nee toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:54 schreef Soit het volgende:
Ik heb geblowd, drink nu thee, eet chocola, luister naar Blof en denk aan mijn ex terwijl ik er morgen om 06:00 uit moet. Dat is mijn donderdagavond.
Goede avond.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:54 schreef Soit het volgende:
Ik heb geblowd, drink nu thee, eet chocola, luister naar Blof en denk aan mijn ex terwijl ik er morgen om 06:00 uit moet. Dat is mijn donderdagavond.
Ik vind Blof het meest schadelijke van alles wat je opnoemt.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:54 schreef Soit het volgende:
Jij en stoned posten gaan niet goed samenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:54 schreef Soit het volgende:
Ja. Nu ga ik chocola ontleden met een mes aangezien d'r in deze chocola bescuit zit, dat moet eruit.quote:
Hak het in mootjes en eet smakelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:55 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja. Nu ga ik chocola ontleden met een mes aangezien d'r in deze chocola bescuit zit, dat moet eruit.
Ben ik mee bezig. Wat is er mis met Blofquote:Op donderdag 1 december 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hak het in mootjes en eet smakelijk.
Kutteksten en Pascals jankstem.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:57 schreef Soit het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig. Wat is er mis met Blof
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:57 schreef Soit het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig. Wat is er mis met Blof
Edit: fout, Acda en de munnink luister ik.
Niets mis met Harder dan ik hebben kan, maar dat is subjectief uiteraardquote:Op donderdag 1 december 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kutteksten en Pascals jankstem.
Jij vindt er niets mis mee?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niets mis met Harder dan ik hebben kan, maar dat is subjectief uiteraard![]()
Jij bent echt niet helder meerquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:03 schreef Soit het volgende:
[..]
Jij vindt er niets mis mee?
Ik vind het altijd leuk om te zien dat als je een theeglas hebt met thee erin, je er suiker in doet, de suiker op de bodem ligt en daarna de hoogte ingaat.
Hey Grey, waarom post je onder Mark's account?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:03 schreef Soit het volgende:
[..]
Jij vindt er niets mis mee?
Ik vind het altijd leuk om te zien dat als je een theeglas hebt met thee erin, je er suiker in doet, de suiker op de bodem ligt en daarna de hoogte ingaat.
Fact.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
Ik ben altijd de schouder, de troost in zekere zin
ze noemen mij wel meer dan eens, hun hartsvriendin
ik ben altijd maar het broertje
waarmee ze praten kan
een maatje, een klankbord, maar nooit de geile man
Wat een verdomd goede tekst.
Waaaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niets mis met Harder dan ik hebben kan, maar dat is subjectief uiteraard![]()
Simpelweg niet zo gaan gedragen bij een meid waar je interesse in hebt. Tenzij je wilt dat het een platonische vriendschap wordt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
waarmee ze praten kan
Dat vind ik over het algemeen ook dus dan ben ik over het algemeen al niet helder.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent echt niet helder meer
Maar ik heb het recht niet daarover te klagen eigenlijk.
Ik snap het wel hoor. Aardig en lief doen in de hoop dat ze in je geïnteresseerd raakt. Maar vrouwen werken niet zo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
Ik zit in een friendzone en dat is verdomme ook de laatste.
Toepasselijk voor jou inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
waarmee ze praten kan
Dat weet ik inmiddels ook wel. En toch kan ik het nooit anders aanpakkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Aardig en lief doen in de hoop dat ze in je geïnteresseerd raakt. Maar vrouwen werken niet zo.
Schijt hebben, ze zijn niet zo bijzonder (uitzonderingen daargelaten)quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat weet ik inmiddels ook wel. En toch kan ik het nooit anders aanpakken
En hoezit het met jou en de vrouwen dan? Tips geven enzovoort maar deel ook eens wat. Een faal en een succes.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Schijt hebben, ze zijn niet zo bijzonder (uitzonderingen daargelaten)
Ik vond haar ook niet meteen leuk, dat was het kutte.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Aardig en lief doen in de hoop dat ze in je geïnteresseerd raakt. Maar vrouwen werken niet zo.
Is maar een keer gebeurd hoor.quote:
Vond jij dat niet uiterst irritant? Dat delen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:15 schreef Soit het volgende:
[..]
En hoezit het met jou en de vrouwen dan? Tips geven enzovoort maar deel ook eens wat. Een faal en een succes.
Maar ja, ik kan me toch zo voorstellen dat als je niet aardig bent het ook niet goed is...quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Schijt hebben, ze zijn niet zo bijzonder (uitzonderingen daargelaten)
Die foto's waren successen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vond jij dat niet uiterst irritant? Dat delen?
Waarschijnlijk zijn ze uitdagend en geen ja-knikkers die je bullshit slikkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:24 schreef Myraela het volgende:
De meeste mensen vinden de mannen waar ik op val ook fout of iig niet de lieve typjes. Maar ik vind het wel meevallen, ze zijn enorm goed voor me en zijn gewoon eerlijk over wat ze vinden/denken of doen. Eerlijkheid waardeer ik wel. Ik zie nooit zo goed waarom dat ze "niet lief' zou maken.
Omg, dit heb ik al jaren niet meer gedronken.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
Tevens, cassis is lekker als je stoned bent.
in mijn ervaring wordt directe eerlijkheid nogal snel opgepakt als een aanval.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:24 schreef Myraela het volgende:
De meeste mensen vinden de mannen waar ik op val ook fout of iig niet de lieve typjes. Maar ik vind het wel meevallen, ze zijn enorm goed voor me en zijn gewoon eerlijk over wat ze vinden/denken of doen. Eerlijkheid waardeer ik wel. Ik zie nooit zo goed waarom dat ze "niet lief' zou maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |