Aanstellerquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:52 schreef ValHallen het volgende:
De hele nacht in 1 houding slapen vanwege ruimtegebrek en dan wakker worden met pijn.
Ben ik het echt mee eens.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In elkaars armen slapen is echt
Zo'n dichtbij en warm gevoel.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik draai gewoon graag in mijn slaap.
deed ie in singles ook vaak. irritant.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
De vorige #553 is ook verkeerddie el_matador gozer doet dat
Hé, jouw standaard UI lacht ook, dan ligt het dus niet aan het pimp-abonnement.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:56 schreef kutkloon7 het volgende:
kut. waarom ben ik eigenlijk niet uit vandaag?
Inderdaad waarom wordt jij niet gepijpt door een 16 jarige in ruil voor een breezer en een ticket voor Walibi?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:56 schreef kutkloon7 het volgende:
kut. waarom ben ik eigenlijk niet uit vandaag?
Geen geld voor dat ticket. Gelukkig deed ze het ook voor alleen een breezer en word ik nu alsnog gepijptquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad waarom wordt jij niet gepijpt door een 16 jarige in ruil voor een breezer en een ticket voor Walibi?
Je hebt ook 16 jarigen die heel volwassen zijn. Ik ken er ook eentje. Volwassen in haar gedrag.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad waarom wordt jij niet gepijpt door een 16 jarige in ruil voor een breezer en een ticket voor Walibi?
Ik ken er ook eentje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je hebt ook 16 jarigen die heel volwassen zijn. Ik ken er ook eentje. Volwassen in haar gedrag.
Ja ik moest vroeger walgen bij de gedachte van het doen met een meisje van 14, 15 jaar maar sommige vallen best mee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je hebt ook 16 jarigen die heel volwassen zijn. Ik ken er ook eentje. Volwassen in haar gedrag.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik moest vroeger walgen bij de gedachte van het doen met een meisje van 14, 15 jaar maar sommige vallen best mee.
Laat me raden: ze wil niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:02 schreef kutkloon7 het volgende:
bij mijn studie zit ook een meisje dat eruit ziet als 12
Ik zou haar doen, gewoon om legaal pedo te zijn
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:02 schreef kutkloon7 het volgende:
bij mijn studie zit ook een meisje dat eruit ziet als 12
Ik zou haar doen, gewoon om legaal pedo te zijn
Ik heb niks bij haar geprobeerd. Ga ik ook niet doen, als ik iemand probeer te versieren, dan gaat zij het niet zijn.quote:
Zeg het eens.quote:
Ik doe dat ook soms, maar alleen bij de smallere dekens, want ik miet gewoon altijd de rand beethoude en onder mijn hoofd leggenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:56 schreef Soit het volgende:
Probleem bij mij is dat ik de dekens vaak onbewust afpak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |