Haha, er is geen pijn, de mensen die jij opnoemt wil ik niet mee vergeleken worden. Ik heb vetrollen enzo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry
Ik heb alleen je hoofd gezien, dus kan ik geen betrouwbaar oordeel vellen.
Wat voor bouw heb je?
Ow. Nou ja, als je maar blij met je eigen uiterlijk bent.quote:
Doe. Van newbie.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg bijna weer zin om een foto te posten
quote:
1. Iemand van de sportschoolquote:
Ja? Kut voor je.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:32 schreef Soit het volgende:
[..]
Haha, er is geen pijn, de mensen die jij opnoemt wil ik niet mee vergeleken worden. Ik heb vetrollen enzo.
Hoe komt iedereen toch aan foto's van iedereenquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
1. Iemand van de sportschool
2. Mijn vorige ex
3. Mijn toekomstige ex
Als het echt van dit topic moet ( no versiergedoe intended )
1. StefanHaan
2. Dawg
3. Kaneelstokje
Die heb ik allemaal niet gezien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
2. Mijn vorige ex
3. Mijn toekomstige ex
1. StefanHaan
2. Dawg
3. Kaneelstokje
Nee.quote:
Oh dan is het goed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:34 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee.Maar ik wil d'r niet mee vergeleken worden.
Je hebt mij nog niet gezien, duidelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
2. Mijn vorige ex
3. Mijn toekomstige ex
1. StefanHaan
2. Dawg
3. Kaneelstokje
Same here, soberzo duidelijk. Heloef, nu jouw top drie qua vrouwen van hier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet gezien, duidelijk.
Nauwelijksquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:32 schreef Soit het volgende:
Ow. Nou ja, als je maar blij met je eigen uiterlijk bent.
Weer niet...quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
2. Mijn vorige ex
3. Mijn toekomstige ex
1. StefanHaan
2. Dawg
3. Kaneelstokje
Jij bent een beetje te jong om op zo een manier te beoordelen, minderjarig enzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet gezien, duidelijk.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:37 schreef kutkloon7 het volgende:
ik vind het toch een beetje triest, lijstjes van mensen maken die je alleen van een forum kent.
ik dacht dat hij 18 was?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij bent een beetje te jong om op zo een manier te beoordelen, minderjarig enzo
Ik wel, om mensen nachtmerries te bezorgen hier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ja ik begrijp het wel. Ik post ook geen foto's hier.
Delen ze zelf uitquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen toch aan foto's van iedereen?
Mwa, ik kan beoordelen of iemand er goed uitziet, maar dan is het niet echt mijn top 3.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:29 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik kan ook niet bedenken wie ik op nummer 1 moet plaatsen.Hele lijst bedoel ik.
Maar je hoeft toch niet een bepaald type te hebben? Iemand kan er nog wel goed uitzien al is het je type niet.
Alsof je dat serieus moet gaan nemen zegquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:37 schreef kutkloon7 het volgende:
ik vind het toch een beetje triest, lijstjes van mensen maken die je alleen van een forum kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |