En als je op oudere vrouwen valt. Iemand van 23 met iemand van 32 bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:22 schreef Soit het volgende:
[..]
Ben je 23 jaar en dan ga je met een 17 jarige!Dat zijn altijd van die bepaalde types die geen normale meid van de eigen leeftijd kunnen krijgen.
Newbie.quote:
Ja, ook triest, zit je toch allebei in een andere fase denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
En als je op oudere vrouwen valt. Iemand van 23 met iemand van 32 bijvoorbeeld?
StefanHaanquote:
Het lijken me altijd mannen die liever onderdanig zijn ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
En als je op oudere vrouwen valt. Iemand van 23 met iemand van 32 bijvoorbeeld?
Nu jouw top 3!quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijken me altijd mannen die liever onderdanig zijn ofzo.
De jouwe dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
StefanHaan
Tijn
Kaneel
dat is haar top 3, en dus niet mijn top 3
Mja, VH is wel 23 maar ik vind hem niet bij de groep 'ouder' horen. Want die uitstraling heeft hij niet, niet gemeen bedoeld overigens.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Vast wel maar de laatste tijd begint het consistent te worden:')
Robin is met een vent van 22 en Faye met een van 23.
Dus.
Ik zoek excuses voor tijdens de Kerst.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:24 schreef Soit het volgende:
[..]
Niet. Jij bent het probleem, niet de leeftijd.
Goed excuus wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zoek excuses voor tijdens de Kerst.
"Ze vallen allemaal op ouder en ik hoef geen kleuter van 14" vond ik goed klinken.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elke man in het topic moest even huilen hier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:28 schreef Myraela het volgende:
Top 3 uit dit topic?![]()
Mijn typ zit hier niet echt tussen.
Ik kan ook niet bedenken wie ik op nummer 1 moet plaatsen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:28 schreef Myraela het volgende:
Top 3 uit dit topic?![]()
Mijn typ zit hier niet echt tussen.
Gelukkig dat de overige dames mij niet hebben gezien van de top 3 lijsten en dat ik weet dat Loka geen smaak heeft. Dat vermindert de pijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Elke man in het topic moest even huilen hier.
Of wist het al welquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Sorryquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:29 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik kan ook niet bedenken wie ik op nummer 1 moet plaatsen.Hele lijst bedoel ik.
Maar je hoeft toch niet een bepaald type te hebben? Iemand kan er nog wel goed uitzien al is het je type niet.
[..]
Gelukkig dat de overige dames mij niet hebben gezien van de top 3 lijsten en dat ik weet dat Loka geen smaak heeft. Dat vermindert de pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |