abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105084144

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_105084153
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar je hebt toch een grote kont, en zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt letten mannen daar blijkbaar meer op dan op tieten. Hier althans.
Nou, dat zou ik n...

Ik zal die zin niet afmaken :')
pi_105084157
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar je hebt toch een grote kont, en zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt letten mannen daar blijkbaar meer op dan op tieten. Hier althans.
Iemand kan nog zo'n mooie kont hebben en de allerbeste tieten, als ze een lelijke kop heeft maakt dat toch wel een verschil. Ik praat over het algemeen nu.
pi_105084158
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:50 schreef Soit het volgende:

[..]

Je lijkt op de dochter van mijn moeder haar vriend. Zij is ook zo niet bezig met haar uiterlijk, zegmaar.
Ik zie niet in wie ik er een plezier mee zou doen als ik het wel deed.
pi_105084167
over lijstjes gesproken, met hoeveel hebben jullie gezoend en/of seks gehad? Just out of curiousity, dat vind ik interressanter om te weten dan deze lijstjes :)
pi_105084172
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

eh... newbie?
pi_105084178
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

De mensen die de hele dag met je omgaan. Ik houd er niet van om naar iemand te kijken die onverzorgd is bijvoorbeeld. Er was eens een meisje waardoor ik serieus niet kon eten, zo onverzorgd. Niet dat ik heb gezien dat je onverzorgd bent trouwens maar dat zeg je zelf.
pi_105084181
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:53 schreef kutkloon7 het volgende:
over lijstjes gesproken, met hoeveel hebben jullie gezoend en/of seks gehad? Just out of curiousity, dat vind ik interressanter om te weten dan deze lijstjes :)
Gezoend twee, of misschien zou je kunnen zeggen drie maar de laatste telt niet echt als zoen.
Seks eentje.
pi_105084189
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:54 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

eh... newbie?
Hij vindt het niet nodig dat ik make-up draag, of modieuze op elkaar afgestemde kleding.
Hij viel op me met een reden enzo.
pi_105084193
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Gezoend twee, of misschien zou je kunnen zeggen drie maar de laatste telt niet echt als zoen.
Seks eentje.
ongeveer hetzelfde als ik :')
pi_105084194
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:53 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik ben de enige in dit topic die nog op 0-0 staat. Absoluut uniek, dus.

:')
pi_105084198
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:56 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

ongeveer hetzelfde als ik :')
En hoe oud ben jij ook alweer?
pi_105084200
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:56 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik ben de enige in dit topic die nog op 0-0 staat. Absoluut uniek, dus.

:')
anderen ook best lang, dacht ik.
pi_105084203
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En hoe oud ben jij ook alweer?
19 jaren oud alweer.
damn.
pi_105084208
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:53 schreef Soit het volgende:

[..]

Iemand kan nog zo'n mooie kont hebben en de allerbeste tieten, als ze een lelijke kop heeft maakt dat toch wel een verschil. Ik praat over het algemeen nu.
En waarom voel je je geroepen om daarover te beginnen?

Ik wilde alleen duidelijk maken dat ze dan wellicht niet veel tieten mag hebben, maar dat ze dat dan weer compenseert met haar kont. En jij ziet het als een kans om weer negatief te gaan lopen doen. Serieus, zoek een leukere hobbie dan mensen de grond in stampen en je overdreven fixatie op imperfecties.
pi_105084210
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:56 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

anderen ook best lang, dacht ik.
Er is behalve mijzelf niemand in dit topic die nog nooit gezoend heeft.
  vrijdag 2 december 2011 @ 01:57:46 #17
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105084211
555, oohh wat eng

Whait a minute..
pi_105084213
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:57 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

19 jaren oud alweer.
damn.
Lijkt me niet echt een slechte stand dan :)
pi_105084217
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt een slechte stand dan :)
Oh ik vind het niet zo best om eerlijk te zijn.
pi_105084223
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En waarom voel je je geroepen om daarover te beginnen?

Ik wilde alleen duidelijk maken dat ze dan wellicht niet veel tieten mag hebben, maar dat ze dat dan weer compenseert met haar kont. En jij ziet het als een kans om weer negatief te gaan lopen doen. Serieus, zoek een leukere hobbie dan mensen de grond in stampen en je overdreven fixatie op imperfecties.
Het is gewoon zo. Iemand kan nog zo'n mooi figuur hebben, het hoofd heeft toch een grote rol voor de meeste mannen.

Ik trap trouwens niemand de grond in aangezien het niet eens op haar gericht is, dat jij dat zo opvat, zegt iets over jou. Zij vat het zelf hopelijk niet zo op.
pi_105084224
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:58 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Dan moet ik me wel slecht voelen, twee maanden geleden had ik zelfs nog nooit gezoend.
pi_105084228
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:58 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Kijk nou nog eens naar mijn posts. Durf dan nog eens te beweren dat jij een slechte stand hebt.
pi_105084230
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dan moet ik me wel slecht voelen, twee maanden geleden had ik zelfs nog nooit gezoend.
ja, maar dat is anders bij meisjes en jongens. jongens moeten jagen, jeweets.
pi_105084232
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef Soit het volgende:

[..]

Het is gewoon zo. Iemand kan nog zo'n mooi figuur hebben, het hoofd heeft toch een grote rol voor de meeste mannen.

Ik trap trouwens niemand de grond in aangezien het niet eens op haar gericht is, dat jij dat zo opvat, zegt iets over jou. Zij vat het zelf hopelijk niet zo op.
Mwah, ik heb geen tophoofd, maar ik ken lelijkere mensen.
pi_105084233
quote:

[..]

Hoe moet ik me dan wel niet voelen? :P
pi_105084238
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

ja, maar dat is anders bij meisjes en jongens. jongens moeten jagen, jeweets.
Meisjes horen op hun 14e ontmaagd te worden door iemand van 19 ofzo, dus ik loop achter.
pi_105084241
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef Capstan het volgende:

[..]

Kijk nou nog eens naar mijn posts. Durf dan nog eens te beweren dat jij een slechte stand hebt.
Tsja.
pi_105084244
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Meisjes horen op hun 14e ontmaagd te worden door iemand van 19 ofzo, dus ik loop achter.
_O-
pi_105084246
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:00 schreef Capstan het volgende:

[..]

Hoe moet ik me dan wel niet voelen? :P
Je moet ook niet zo zeiken :*
pi_105084250
quote:

[..]

Mwah, ik heb geen tophoofd, maar ik ken lelijkere mensen.
Kan, maar het ging niet eens over jou. Ik heb het er expres achter gezet (algemeen), dat zij dat dan weer op jou betrekt vind ik eigenlijk ook nog beledigend voor jou. Of gewoon weer iets zoeken om te rellen, kan ook.
pi_105084255
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je moet ook niet zo zeiken :*
Heb ik daar heel af en toen geen recht op?
pi_105084257
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:59 schreef Soit het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan op een post die over haar gaat, waarbij het niet eens over haar gezicht ging? Je kan proberen recht te lullen wat je wil, maar je bent en blijft gewoon een eikel blijkt wel weer.
pi_105084259
is er trouwens nog iets over een meet bekend/gepland?
pi_105084261
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:02 schreef Capstan het volgende:

[..]

Heb ik daar heel af en toen geen recht op?
Niet elke post.
pi_105084266
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:02 schreef kutkloon7 het volgende:
is er trouwens nog iets over een meet bekend/gepland?
Ja, Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaand
pi_105084267
ik kom niet. ~:)
pi_105084271
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet elke post.
Ik had ook niet echt de indruk dat ik dat deed, hoor. Zelfs in dit topic niet :P
pi_105084273
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan op een post die over haar gaat, waarbij het niet eens over haar gezicht ging? Je kan proberen recht te lullen wat je wil, maar je bent en blijft gewoon een eikel blijkt wel weer.
Er staat toch echt achter: algemeen. :') Ik deed het er maar expres achter want ja, de ratten komen (zoals ik had verwacht) weer happen. Okay, dat ik een eikel ben, weten we nu wel. Hoeft niet meer herhaald te worden.

Recht praten doe ik niet, het was gewoon niet op die manier bedoeld, staat er letterlijk in.
pi_105084277
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:03 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik had ook niet echt de indruk dat ik dat deed, hoor. Zelfs in dit topic niet :P
Maar je probeert altijd zoveel medelijden op te wekken :P
pi_105084285
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:04 schreef Soit het volgende:

[..]

Er staat toch echt achter: algemeen. :') Ik deed het er maar expres achter want ja, de ratten komen (zoals ik had verwacht) weer happen. Okay, dat ik een eikel ben, weten we nu wel. Hoeft niet meer herhaald te worden.
Het gaat om de context en wat je ermee impliceert.

Rot zelf op vuile rat, zoals je beloofd had met je vorige account.
pi_105084292
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jij ziet misschien alleen die posts van mij waarin ik dat doe :P

De ene keer vind ik het ook minder erg dan de andere.
pi_105084295
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het gaat om de context en wat je ermee impliceert.

Rot zelf op vuile rat, zoals je beloofd had met je vorige account.
Anders ga je m'n exvriendin weer even bekijken op Facebook en roddelen met Supersoep of het nou waar is of niet dat het uit is.
pi_105084297
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is serieus niet cool. Doet benzin ook altijd, en mlig. Maar het staat gewoon zo zielig. Ik heb het wel met ze te doen verder, maar ik weet niet, het lijkt me op de een of andere manier toch ook niet goed voor je zelfbeeld als iedereen dan gaat bevestigen dat je zielig bent.
pi_105084303
ik heb me gelijk maar ingeschreven bij het meettopic :s)
pi_105084305
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef Capstan het volgende:

[..]

Jij ziet misschien alleen die posts van mij waarin ik dat doe :P

De ene keer vind ik het ook minder erg dan de andere.
Valt ook wel mee hoor, maar volgens mij heb je niet zo'n goede avond vandaag ofzo.
Geeft niet, ik heb ook wel eens een zeikdag...
pi_105084320
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Dat is serieus niet cool. Doet benzin ook altijd, en mlig. Maar het staat gewoon zo zielig. Ik heb het wel met ze te doen verder, maar ik weet niet, het lijkt me op de een of andere manier toch ook niet goed voor je zelfbeeld als iedereen dan gaat bevestigen dat je zielig bent.
Benzin doet dat al niet meer zo sterk, vind ik. En zie hierboven :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Valt ook wel mee hoor, maar volgens mij heb je niet zo'n goede avond vandaag ofzo.
Geeft niet, ik heb ook wel eens een zeikdag...
Ja, dat is het ook gewoon. Het gaat wel weer over. Maar het zou niettemin fijn zijn als ik iets verder ben voor het volgende half jaar voorbij is.
pi_105084353
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef Soit het volgende:

[..]

Anders ga je m'n exvriendin weer even bekijken op Facebook en roddelen met Supersoep of het nou waar is of niet dat het uit is.
Zou je wel willen natuurlijk, dat mensen zo met je bezig zijn. :')

Nee relletjes zijn vermakelijk op z'n tijd, maar of jullie nog samen zijn en jij haar wel of niet bedriegt boeit me niet zoveel, want ik ken haar niet.
pi_105084355
geweettoch, jeugd van tegenwoordig, de bovenop-likkerts, de inkopperts...
hoe verzinnen ze het :')?
pi_105084363
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef Soit het volgende:

[..]

:o ben jij het, mrk n?
pi_105084370
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zou je wel willen natuurlijk, dat mensen zo met je bezig zijn. :')

Nee relletjes zijn vermakelijk op z'n tijd, maar of jullie nog samen zijn en jij haar wel of niet bedriegt boeit me niet zoveel, want ik ken haar niet.
Ik vind dit echt zo'n gekat zonder einde :')
Wanneer stoppen jullie ermee?
pi_105084375
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

als ze iets krijgen.
pi_105084377
Ik ga maar eens slapen, mensen. Welterusten allemaal!

Morgen zal het wel weer beter gaan.
pi_105084378
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:14 schreef Capstan het volgende:
Ik ga maar eens slapen, mensen. Welterusten allemaal!

Morgen zal het wel weer beter gaan.
trusten!
pi_105084384
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zo lang er een aanleiding is. Maar ik ben al weg. :*
pi_105084589
Mensen nog wat gedaan met al die lappen tekst van me paar topics terug?
  vrijdag 2 december 2011 @ 03:25:50 #56
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105084645
hoi.
ik zal zo even topic bijlezen.
ik kan (wil) even melden dat ik om 2 uur snachts paiq had openstaan omdat ik charlotte mistte(het meisje wat 10 keer dingen achter elkaar tegen me zei, en vreemd was, maar wel sterke bovenarmen heeft, en al dat gevaar want je weet de schandalen van het leger). van jullie moest ik op haar ingaan.

andere meid -die me foto leuk vind, en waar ik haar foto van had gepost, en volgens jullie(supersoep eigenlijk) was zij een slet die van negerlullen anaal hield- kent haar.
ze zegt dat charlotte pot is, en een leugenaar, en niet te vertrouwen.
dus zo far voor jouw indruk dat dat een leuk meisje is straw.... of je wil nog gegevens van haar omdat ze pot is.

maargoed ik zat om 2 uur snachts met paiq open, en toen hoorde ik geluid dat ik een speeddate aangeboden kreeg.

ik klik bijna nooit op dingen, dus het niet alsof ik veel niet verteld heb en alsof er vaak voor mij wat gebeurd.

maar ik begon tegen haar van : het is 2 uur snachts.
blahblah
en toen was het van : wat doe jij nog zo laat op, en waarom zit je op paiq (weet niet meer waarom dat gezegd werd).

en toen zei ik van : ja ben nog op want heb morgen toch niet zoveel te doen.
en zit op paiq om meer vrienden te krijgen, en natuurlijk voor een relatie. Dat is echt het allermooiste.
zij: wat is er zo mooi aan een relatie, wat zoek je
ik: ja dat je elkaar in de ogen kijkt, met vol wederzijds vertrouwen. ... het is een groot verlangen

zij: ik ook
ik: ja, en wat ligt er nu naast me in bed... een kussen!
zij: haha
ik: maar het is nu wel 2 uur snachts, dan wordt het verlangen allemaal wat erger

dit is de eerste keer dat ik over diep in de ogen kijken enzo zomaar tegen iemand ben begonnen die ik net 2 zinnen kende, en "jullie" vinden het allemaal maar vreemd en psycho enzo. maar dat is het dus blijkbaar niet helemaal want zij is ook normaal verklaard door de psycholoog.

en toen was ze helemaal aardig, en ze ging gewoon moeite doen om zichzelf te beschrijven, en ging interesse in me tonen enzo, misschien een beetje overdreven dat, maar wel vergeleken met hoe het anders gaat. net alsof de vrouw een normaal mens is
als ik wat faals/zieligs zei gaf ze normale antwoorden( daar doel ik nooit op, maar soms dan werk ik mezelf een hoekje in dat er iets zieligs boven tafel van me komt).

en nu heb ik een nieuwe vriendin op facebook ! :D
iemand die hoogbegaafd is , vroeger heel asociaal was maar toen de social interactie had doorgrond, en toen cum laude voor vwo is geslagen.

ik klonk alleen maar uberdom vvergeleken met haar. ze had het over boeken, de balkan. het midden oosten. 1 of andere dracula anders dan van de film.

maargoed. ik ben nog opzoek geweest naar eigenaardigheden en vreemdheden van haar. dan voel ik echt een band met haar. zo leuk is dat.
en ze zegt dat ze die heeft, maar heb er nog niet zoveel gevonden.

ik heb nu een nieuw facebookvriendin! echt helemaal aardig was ze. nou dat maak je toch niet zomaar mee , echt helemaal "goed" ging het ofzo.
niet dat er dingen aan de hand zijn, ofzo. maar het is INEENS zo iemand die opzich me leven binnen kan wandelen na jaren zoveel grijs. een beetje overdreven ik heb wel vrienden, en users hier op fok(lanterfanteraar!!!, strawberry,supersoep,richard, anderen) maar ik heb nbog steeds het gevoel van jaren niemand, en nooit wat. wat nog steeds (ik heb geen vergelijkinsmateriaal maar als ik anderen zo hoor....) nog weinig is. maar wel heel leuk dus.

nou helemaal vaag post ik nu weer. vast niet te lezen behalve voor mensen die me snappen

groetjes
Jeroen.

edit:ik check nu haar faceboek pas, en omg met wat voor type heb ik me ingelaten :{ ...
nee echt gevaarlijk punk allemaal.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 03:00 schreef VacaLoca het volgende:
Mensen nog wat gedaan met al die lappen tekst van me paar topics terug?
ik lees het wel. teveel slowchat is :r

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 02-12-2011 03:59:09 ]
pi_105084713
Leuk, maar speeltip 1: keep it cool.
Zo'n gezellige chat is natuurlijk een zeer welkome afwisseling, maar laat het je niet te gek van haar maken meteen. Het is vooralsnog slechts een online chat.

Edit op jouw edit:
quote:
edit:ik check nu haar faceboek pas, en omg met wat voor type heb ik me ingelaten ...
nee echt gevaarlijk punk allemaal
Of ze gevaarlijk is weet ik niet, maar ms is het verder wel je type?
  vrijdag 2 december 2011 @ 04:00:09 #58
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105084714
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 03:59 schreef VacaLoca het volgende:
Leuk, maar speeltip 1: keep it cool.
Zo'n gezellige chat is natuurlijk een zeer welkome afwisseling, maar laat het je niet te gek van haar maken meteen. Het is vooralsnog slechts een online chat.
ja ik heb nu al spijt

quote:
edit:ik check nu haar faceboek pas, en omg met wat voor type heb ik me ingelaten ...
nee echt gevaarlijk punk allemaal.
kut ik wil er onderuit komen. ik vind het echt eng als ze nu dingen van me verwacht. wat moet ik nu morgen doen..... ohjee

quote:
Of ze gevaarlijk is weet ik niet, maar ms is het verder wel je type?
nee helemaal wild. ze was de outcasts waar je bang voor was op de middelbare school. en dat is nu alleen nog maar erger geworden.

ik was ook een outcast, maar gewoon een vreemde outcast die altijd alleen was en saai was en rondjes ging lopen op de gang enzo in ze 1tje, of zichzelf in het toilet opsloot.
zij is echt waar burgers op neerkijken, heel grof met wilde vrienden.
pi_105084721
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 04:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja ik heb nu al spijt

[..]

kut ik wil er onderuit komen. ik vind het echt eng als ze nu dingen van me verwacht. wat moet ik nu morgen doen..... ohjee
Zoals ik zei is het vooralsnog slechts een internet contact. Niets om over te stressen. Ms zit er achter het punk gedoe wel een leuk meisje dat bij je past... ms is het echt iets te veel van het goede... kan je sowieso even passief of actief, wat jij wilt, aankijken en anders is 'unfriend' zo aangeklikt.
  vrijdag 2 december 2011 @ 07:24:27 #60
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105085007
Goedemorgen allen!

Wat een pokkezooi zeg vanacht, was ik dus met die meid aan het chatten, knalt ineens mijn internet er voor de rest van de nacht uit, awesome (kon gelukkig het gesprek met haar wel hervatten op de mobile).....Maarja, ik baal een beetje, heb weer niet de ballen gehad om in het gesprek direct om een date te vragen, waarom kan ik mij daar verdomme niet overheen zetten, ik weet vrijwel zeker dat ze ja gaat zeggen, maar nog doe ik het niet....

Iig vanacht dus weer een uur of 3 met haar geklept, het klikt echt vreselijk tussen ons, tikken uren door, hebben beide dezelfde interesses en het is mijn type (lang : 1,81 m, slank, luistert naar metal en gamed, filmliefhebber en zeer intelligent).

Ik moet nu echt maar eens gaan toewerken naar die date , wordt gewoon een beetje moedeloos van mijzelf, was zelfs bang in het weekend dat ik mijn kansen vergooit had door afwachtend te zijn, maar ik kreeg maandag een aardig duidelijk signaal dat het goed zat ( ze kwam thuis van een lang weekens weg, zet ze dus een bericht op Facebook over iets waar we het over gehad hadden, zo uitnodigend dat ik erop zou gaan reageren, vervolgens een half uur later begon ze de chat en hebben we uren gezeten).

Waarom denk ik nou godveredomme altijd zoveel na over eventuele gevolgen om dan ineens altijd risicoloos te chatten..... Het gaat mij nergens brengen als ik mijn game niet verander. Heb ook de indruk dat zij ook niet bepaald de grootste held is in dit soort dingen; in principe ken ik haar al jaren, heb haar nog nooit met een vriend gezien, en ze is écht niet onaantrekkelijk of anti-sociaal. Ik ken haar vriendengroep aardig, en daar zitten heel erg veel mannen bij, des te vreemder vind ik het dat ik ze er nooit met één heb gezien, ze is misschien wel de meest aantrekkelijke van die hele groep. Ik zal de kar moeten trekken, dat is duidelijk, en daar ben ik gewoon geen held in :( .

Zo, moest dit even kwijt, my excuses voor de wall of text xD

[ Bericht 6% gewijzigd door Keyos op 02-12-2011 07:43:40 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_105085387
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:14 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

als ze iets krijgen.
Dat kan ze op d'r buik schrijven.
pi_105085757
Mogguh
pi_105085941
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 07:24 schreef Keyos het volgende:
Goedemorgen allen!

Wat een pokkezooi zeg vanacht, was ik dus met die meid aan het chatten, knalt ineens mijn internet er voor de rest van de nacht uit, awesome (kon gelukkig het gesprek met haar wel hervatten op de mobile).....Maarja, ik baal een beetje, heb weer niet de ballen gehad om in het gesprek direct om een date te vragen, waarom kan ik mij daar verdomme niet overheen zetten, ik weet vrijwel zeker dat ze ja gaat zeggen, maar nog doe ik het niet....

Iig vanacht dus weer een uur of 3 met haar geklept, het klikt echt vreselijk tussen ons, tikken uren door, hebben beide dezelfde interesses en het is mijn type (lang : 1,81 m, slank, luistert naar metal en gamed, filmliefhebber en zeer intelligent).

Ik moet nu echt maar eens gaan toewerken naar die date , wordt gewoon een beetje moedeloos van mijzelf, was zelfs bang in het weekend dat ik mijn kansen vergooit had door afwachtend te zijn, maar ik kreeg maandag een aardig duidelijk signaal dat het goed zat ( ze kwam thuis van een lang weekens weg, zet ze dus een bericht op Facebook over iets waar we het over gehad hadden, zo uitnodigend dat ik erop zou gaan reageren, vervolgens een half uur later begon ze de chat en hebben we uren gezeten).

Waarom denk ik nou godveredomme altijd zoveel na over eventuele gevolgen om dan ineens altijd risicoloos te chatten..... Het gaat mij nergens brengen als ik mijn game niet verander. Heb ook de indruk dat zij ook niet bepaald de grootste held is in dit soort dingen; in principe ken ik haar al jaren, heb haar nog nooit met een vriend gezien, en ze is écht niet onaantrekkelijk of anti-sociaal. Ik ken haar vriendengroep aardig, en daar zitten heel erg veel mannen bij, des te vreemder vind ik het dat ik ze er nooit met één heb gezien, ze is misschien wel de meest aantrekkelijke van die hele groep. Ik zal de kar moeten trekken, dat is duidelijk, en daar ben ik gewoon geen held in :( .

Zo, moest dit even kwijt, my excuses voor de wall of text xD
Dat vraag ik mij ook af. Er is geen enkel risico. Op het moment dat jíj het idee hebt dat het klikt moet je het altijd vragen. Dikke kans dat je het goed hebt ingeschat, and if not...Nou ja, dan niet. Niks te verliezen. Wees eens wat brutaler!
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:54:04 #64
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105085995
Jo stuur een berichtje van.

Hey ik vind het altijd zo gezellig kletsen met je, laten we dat eens doen in combo met een kopje thee of drankje.

Leuke manier om bet weekend in te gaan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:58:12 #65
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105086053
Inderdaad, Ik ga kijken of ik haar kan spreken vandaag om wat af te spreken voor morgen (als ze kan), en anders ergens in de komende week, ik wil niet gefriendzoned worden zonder ook maar een date gehad te hebben, moet écht snel gaan handelen. Ik weet vrijwel zeker dat ze ook into me is, ben gewoon zo een ongelofelijke scheitert dat ik het zelfs niet durf te vragen als ik het bijna zeker weet.....
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_105086431
wakker worden door vrachtwagen die ronduit aan het graven is even minder :(
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:20:37 #67
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105086471
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 08:58 schreef Keyos het volgende:
Inderdaad, Ik ga kijken of ik haar kan spreken vandaag om wat af te spreken voor morgen (als ze kan), en anders ergens in de komende week, ik wil niet gefriendzoned worden zonder ook maar een date gehad te hebben, moet écht snel gaan handelen. Ik weet vrijwel zeker dat ze ook into me is, ben gewoon zo een ongelofelijke scheitert dat ik het zelfs niet durf te vragen als ik het bijna zeker weet.....
Gewoon voor gaan man, it's now or never.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:21:58 #68
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105086494
Mogguh :O
pi_105086543
mogguh royco
pi_105086555
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:21 schreef Royco1 het volgende:
Mogguh :O
mogguh
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:28:53 #71
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105086647
Wat een rust hier
pi_105086741
ja maar het is nog vroeg O-)
pi_105086747
Zenuwachtig voor straks. Als ik al geen negatieve indruk achter laat ben ik al blij
pi_105086774
Misschien valt het wel hartstikke mee magnetron
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:33:47 #75
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105086782
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:32 schreef formerjellybean het volgende:
ja maar het is nog vroeg O-)
Tell me about it, de nacht was veel te kort.
Ook nog mijn dank aan de buurman die 7 uur een mooie tijd vindt om te gaan metselen
pi_105086811
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:33 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien valt het wel hartstikke mee magnetron
Daar zal je vast wel gelijk in hebben. Ik moet altijd over die drempel dus altijd wel zenuwachtig als ik de deur uit ga. Nu alleen ietswat meer dan normaal.

Gaat wel lukken :)
Kmop!
pi_105086853
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:33 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Tell me about it, de nacht was veel te kort.
Ook nog mijn dank aan de buurman die 7 uur een mooie tijd vindt om te gaan metselen
Hier een tractor die luid begon met graafwerk mijn kat was ook erg blij want die vond het schijnbaar eng en die wilde constant geknuffeld worden . Mijn kat is dus als ze bang is dat ze bij mij komt zitten en juist niet wegduikt in een hoekje
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:36:24 #78
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105086854
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar zal je vast wel gelijk in hebben. Ik moet altijd over die drempel dus altijd wel zenuwachtig als ik de deur uit ga. Nu alleen ietswat meer dan normaal.

Gaat wel lukken :)
Kmop!
Je hebt een date?
Succes man
pi_105086882
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:36 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je hebt een date?
Succes man
Nee, leuke vrouw bij hardlooptraining. Een date is het nog lange nicht :P

Ik ben niet echt zenuwachtig omdat ik haar -zo- erg leuk vind maar meer het idee dat ik haar wil gaan aanspreken ivm oefenen zeg maar.
Flirten ging wel prima, das geen enkel probleem voor mij. Alleen het erna vind ik altijd spannend
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:39:32 #80
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105086934
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, leuke vrouw bij hardlooptraining. Een date is het nog lange nicht :P
Wat niet is kan nog komen
pi_105086977
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:39 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat niet is kan nog komen
Ik hoop gewoon dat ze een beetje verliefd op me wordt, dan gaat het altijd een stuk makkelijker en meer vanzelf :')
pi_105087040
Je bent nu dus niet meer alleen aan het hardlopen maar ook in groep nu ??
pi_105087124
huh youtube ziet er anders uit
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:48:14 #84
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105087165
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Gewoon voor gaan man, it's now or never.
Ik zal uiteraard een update geven als ik meer weet :) , damn wat wil ik dat dit slaagt, veel en veel meer dan met mijn vorige date, omdat ik écht denk dat ik een vrouw als deze niet veel ga vinden.
pi_105087183
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:43 schreef formerjellybean het volgende:
Je bent nu dus niet meer alleen aan het hardlopen maar ook in groep nu ??
Ja, ik doe runningtherapie
pi_105087196
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:46 schreef formerjellybean het volgende:
huh youtube ziet er anders uit
Wow, youtube ziet er heel anders uit!
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:51:04 #87
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105087233
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 08:58 schreef Keyos het volgende:
Heb je haar nummer niet?

Sms haar gewoon.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:53:52 #88
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105087305
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heb je haar nummer niet?

Sms haar gewoon.
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heb je haar nummer niet?

Sms haar gewoon.
Nope die heb ik niet, moet ik nog steeds een keer vragen, doe dat wel gelijk met de date regelen, mooi momentje. Duimen dat ze vanavond online is, ze gebruikt vrijwel alleen Facebook en de Facebook chat.
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:54:09 #89
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105087314
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, ik doe runningtherapie
Vast gekke vraag, maar wat moet ik me indenken bij runningtherapie? Op hardlopen na dan.
pi_105087345
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vast gekke vraag, maar wat moet ik me indenken bij runningtherapie? Op hardlopen na dan.
Je traint met een groepje mensen met het idee dat je je erdoor beter gaat voelen. Het wordt gerund door een groepje vrijwilligers
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:01:14 #91
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105087508
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:53 schreef Keyos het volgende:

[..]

[..]

Nope die heb ik niet, moet ik nog steeds een keer vragen, doe dat wel gelijk met de date regelen, mooi momentje. Duimen dat ze vanavond online is, ze gebruikt vrijwel alleen Facebook en de Facebook chat.
Mooi dus ze is actief op facebook!
Hop wees brutaal en stuur berichtje met de vraag of ze zin beeft om eens wat te drinken. En zeg ook gewoon in je berichtje van hey een brutaal vraagje! Maar heb je In om morgen eens wat te gaan drinken? Mijn nummer is 06.... Sms me maar als je het een leuk idee lijkt. Heb ik ook meteen je nummer ;)

Zo iets!

Gewoon brutaal zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je traint met een groepje mensen met het idee dat je je erdoor beter gaat voelen. Het wordt gerund door een groepje vrijwilligers
En waar heeft iedereen zo beetje "last" van? Welke kant moet ik dan opdenken?

En ben je dan niet bang dat die vrouw die je leuk vind "iets" heeft?
pi_105087552
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:01 schreef ook_gek het volgende:
O dat zijn gewoon mensen met een labeltje die weer iets te klagen hebben en 't liefste niets doen -_-

quote:
Neen
pi_105087584
joh voor hem is het al heel wat om onder de mensen te komen
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:04:46 #94
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105087612
quote:

[..]

Mooi dus ze is actief op facebook!
Hop wees brutaal en stuur berichtje met de vraag of ze zin beeft om eens wat te drinken. En zeg ook gewoon in je berichtje van hey een brutaal vraagje! Maar heb je In om morgen eens wat te gaan drinken? Mijn nummer is 06.... Sms me maar als je het een leuk idee lijkt. Heb ik ook meteen je nummer ;)

Zo iets!

Gewoon brutaal zijn.

[..]

Goed idee, zal het in mijn hoofd houden :) Denk wel dat ik het verpak in een gesprek, dan kan ze er niet omheen en moet ze reageren.
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:13:37 #95
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105087865
Hoi allemaal. Veel te lang blijven liggen vanochtend, helemaal uit mijn ritme.

Ik zie dat ik in de lijstjes van de vrouwen sta, altijd leuk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:15:47 #96
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105087919
Het weekend begint een steeds deprimenrender deel van de week te worden.
C'est la vie
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:16:29 #97
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105087942
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:15 schreef heloef het volgende:
Het weekend begint een steeds deprimenrender deel van de week te worden.
Hoe bedoel je?
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:17:15 #98
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105087966
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:16 schreef Keyos het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Nou iedereen lijkt wat te doen te hebben behalve ik. :')
C'est la vie
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:17:40 #99
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105087978
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou iedereen lijkt wat te doen te hebben behalve ik. :')
Dan ga je wat doen
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:18:06 #100
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105087987
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan ga je wat doen
Daar zit hem de crux.
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')