En wat is jouw top 3?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi allemaal. Veel te lang blijven liggen vanochtend, helemaal uit mijn ritme.
Ik zie dat ik in de lijstjes van de vrouwen sta, altijd leuk.
Spannendquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb mijzelf ook voorgenomen vandaag de move te maken, heb haar maandag en gisteren heel uitgebreid gesproken, en was te chicken om het bericht te verzenden die ik al klaar had staan, volgende keer wanneer ik haar spreek ( hopelijk dus vandaag) ga ik het doen, er zijn mensen die na een uurtje Paiqen al een afspraak maken, ik heb haar al uren gesproken en ken haar al jaren, wtf ben ik dan mee bezig om het niet te vragen ^^.
Wie niet waagt, blijft maagd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Spannend
Je moet maar zo denken, beter spijt hebben van het gevraagt te hebben, dan spijt hebben van het nooit gevraagt te hebben.
Wie niet waagd wie niet wint
Ik geloof niet dat ik al 3 vrouwen heb gezien. Alleen jou en Loka.quote:
Yep, met de vorige meid is het fout gegaan omdat ik ook maandenlang te chicken was om de gevoelens te uiten, was toen dus gefriendzoned, wat ik uiteindelijk niet erg vind, deze meid past veel en veel beter bij mijquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Spannend
Je moet maar zo denken, beter spijt hebben van het gevraagt te hebben, dan spijt hebben van het nooit gevraagt te hebben.
Wie niet waagd wie niet wint
Ik doe het hele weekend ook geen fuck, voel je je nu beter?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou iedereen lijkt wat te doen te hebben behalve ik.
Ja hoor skatje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe het hele weekend ook geen fuck, voel je je nu beter?
Guten tag!quote:
Op werken hoeft ook niemand jaloers te zijn, dan is niets doen toch beterquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe het hele weekend ook geen fuck, voel je je nu beter?
Tuurlijk wel, voelt het niet fijn om iets nuttigs te doen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:36 schreef Lokasenna het volgende:
Op werken hoeft ook niemand jaloers te zijn, dan is niets doen toch beter
Nu ik weet dat jij in een snackbar werkt moet ik steeds hier aan denkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen ramp hoor, maar ik heb liever een rustig weekend dan eentje dat vol zit met werkquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, voelt het niet fijn om iets nuttigs te doen?
Misschien bezorg jij een paar klanten wel een mooi gevoel of een fijne glimlach en maak je de wereld wel een klein stukje beter tijdens je werk
Ben bang dat je gelijk hebt, maar voor iemand die intelligent is is het moeilijk om te stoppen met denken en analyseren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:38 schreef Mystikvm het volgende:
Als je je afvraagt waarom bouwvakkers met coupe Auschwitz wel vrouwen scoren en jij niet, dat is omdat zij er ook niet over nadenken. Het werkt echt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu ik weet dat jij in een snackbar werkt moet ik steeds hier aan denken
Ik moet ook werken, dat noem ik niets doen. Alleen de toffe dingen tellen mee als iets doen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welk werk deed je ook alweer?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet ook werken, dat noem ik niets doen. Alleen de toffe dingen tellen mee als iets doen.
Dat klopt natuurlijk, ik analyseer ook veel. Maar je kan ook overanalyseren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk hebt, maar voor iemand die intelligent is is het moeilijk om te stoppen met denken en analyseren.
Er is toch Nightmare dit weekend? Veel plezier tussen die doorgesnoven gassies en takkeherrie xD Zal ze zondag allemaal brak in De Kuip zien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik werk gewoon wat uitzendopdrachtjes wanneer ik er zin in heb. Dit weekend in Ahoy.
Subtiel!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb te weinig foto's gezien voor een lijstje. En mijn nr. 1 komt niet in dit topic voorOeps
foto's?
Klik wat fobo's open, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb te weinig foto's gezien voor een lijstje. En mijn nr. 1 komt niet in dit topic voorOeps
foto's?
Ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Er is toch Nightmare dit weekend? Veel plezier tussen die doorgesnoven gassies en takkeherrie xD Zal ze zondag allemaal brak in De Kuip zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |