Misschien ben ik dan heel kieskeurig maar meer dan een gemiddeld uiterlijk wat ik zelf ook heb vraag ik echter niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nou
Je zegt zelf van niet. Maar je zeik/klaag posts beweren het tegenovergestelde.
Ja maar als het zo is dan is het zo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind "te dik" echtvoor meisjes met vetjes is dat gewoon het meest pijnlijke wat je kan zeggen.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geloof me, als ze een mooi innerlijk heeft, ga je haar vanzelf anders zien.
Als ik haar als zou daten dan zou het zijn om het innerlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef stefanhaan het volgende:
Je hoeft er ook niet perse een relatie mee.
Je kan haar ook gewoon uitwonen en dan dumpen. Of je moet net als de 30 year old virgin willen worden
Bij haar naar binnen dringen is toch ook innerlijk?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik haar als zou daten dan zou het zijn om het innerlijk.
Puur om het neuken wacht ik wel op iemand anders.
Je hebt het over een 100 ponder.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef Keyos het volgende:
64 kaneel, groot verschil xD , als ik nog had gesport had je daar 10 KG af kunnen halen, komt geen cm vet aan dit atletische lichaam.
Lichamen zonder vet zijn voor mij echt bijna sowieso afknapper hoor. Qua uiterlijk dan, misschien als ik de persoon beter zou leren kennen dat ik er doorheen zou kunnen kijken, maar op het eerste gezicht vind ik geen vet niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef Keyos het volgende:
64 kaneel, groot verschil xD , als ik nog had gesport had je daar 10 KG af kunnen halen, komt geen cm vet aan dit atletische lichaam.
Goede film, sowieso Jack Black +1quote:
Wil jij anders bij haar naar binnen dringen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bij haar naar binnen dringen is toch ook innerlijk?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bij haar naar binnen dringen is toch ook innerlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lichamen zonder vet zijn voor mij echt bijna sowieso afknapper hoor. Qua uiterlijk dan, misschien als ik de persoon beter zou leren kennen dat ik er doorheen zou kunnen kijken, maar op het eerste gezicht vind ik geen vet niet aantrekkelijk.
Misschien ligt ze wel heel lekker zacht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil jij anders bij haar naar binnen dringen?
Zacht zal ze zeker liggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien ligt ze wel heel lekker zacht.
Ah dacht dat die 50 kb mijn gewicht was. Maar je moet de 100-pounder niet te letterlijk nemen, het klinkt gewoon groot xDquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt het over een 100 ponder.Dat is 50 kilo, give or take. Dat is een prima gewicht voor veel vrouwen hoor.
Zeg ik ook altijd, heb een atletische lichaam in begin fasequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef Keyos het volgende:
Nou mij niet gezienquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef stefanhaan het volgende:
Je hoeft er ook niet perse een relatie mee.
Je kan haar ook gewoon uitwonen en dan dumpen. Of je moet net als de 30 year old virgin willen worden
100-pounder is lichtgewichtquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ah dacht dat die 50 kb mijn gewicht was. Maar je moet de 100-pounder niet te letterlijk nemen, het klinkt gewoon groot xD
Alsof jij VH nog zou daten als je er 3x in zou passen.quote:
Je zou sowieso al seks hebben in het donker zodat ze niet zag hoe je eruitzag zonder shirt, dus ik zie geen bezwaren voor enkel seks.quote:
Ik vind deze post raar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:49 schreef formerjellybean het volgende:
Het kan aan mij liggen maar als je op je googleprofiel bij over mij gewoon ingevuld hebt bij waarom ben je koel als antwoord sja waarom moet je dat vragen ... ik ben gewoon Vet cool , dan ben je toch wel een beetje triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |