Ik zal eens kijken of ik ergens een pdf kan vinden van dit boek of een ander, gratis heeft uiteraard een voorkeur xDquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit boek heb ik gekocht: http://www.thema.nl/product/mindfulness/
nja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel oppervlakkig aangezien ik viel op een chubby meisjes met de nodige problemen, maar hier kan zelfs ik niet om heen kijken.
Dwaaloog Dolleman.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Ze zien er ongelijk uit, een groot oog en een klein oog. Heel raar, meestal doen ze tegelijkertijd pijn.
Komt je bekend voor, zo te zienquote:
Ik geef vrouwen altijd een kans.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook niet daten met iemand die je totaal niet aantrekkelijk vind en zelfs lelijk?
Tuurlijk kan ze dat zijn, maar het oog wil ook wat en dat oog vraagt niet eens zo heel veel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nja.
Je oordeelt meteen al op haar overgewicht. Terwijl ze een ontzettrnde leuke meid kan zijn.
Misschien was ze voor heloef wel bereid 30 kilo af te vallen, je weet het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nja.
Je oordeelt meteen al op haar overgewicht. Terwijl ze een ontzettrnde leuke meid kan zijn.
Geloof me, als ze een mooi innerlijk heeft, ga je haar vanzelf anders zien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ze dat zijn, maar het oog wil ook wat en dat oog vraagt niet eens zo heel veel.
blijkbaar wel want je knapt er al helemaal op af. Ipv haar een kans te geven. Ze vind Jou blijkbaar leuk en Jij hebt niemand?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ze dat zijn, maar het oog wil ook wat en dat oog vraagt niet eens zo heel veel.
Al krijgt de eerste jongen die mij te dik vindt een penisverkleining. Uitgevoerd door mijquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien was ze voor heloef wel bereid 30 kilo af te vallen, je weet het niet.
Hee Fayequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geloof me, als ze een mooi innerlijk heeft, ga je haar vanzelf anders zien.
daarom zeg Ik dat ook.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat faalt sowieso, motivatie moet uit jezelf komen en je moet het vooral doen voor jezelf.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat ben jij vriendelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Al krijgt de eerste jongen die mij te dik vindt een penisverkleining. Uitgevoerd door mij
Je moet door de bitchy verpakking heen prikken.quote:
Tja, daarin faal ik ook.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat faalt sowieso, motivatie moet uit jezelf komen en je moet het vooral doen voor jezelf.
Als je het voor iemand gaat doen faalt het sowieso, daarnaast stel voor na 3 maanden zou het uitgaan, stopt ze toch want ze heeft geen reden.
Ik vind "te dik" echtquote:
Of door de obesitas.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet door de bitchy verpakking heen prikken.
nouja. Je komt nu een beetje over als iemand die heel kieskeurig is. En nu iemand je eindelijk leuk vind, geef je haar niet eens een kans.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet door de bitchy verpakking heen prikken.
Heel kieskeurig valt echt wel mee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nouja. Je komt nu een beetje over als iemand die heel kieskeurig is. En nu iemand je eindelijk leuk vind, geef je haar niet eens een kans.
nouquote:
Ik schaar me wel bij Heloef hoor, je tijd kan je maar één keer spenderen, als je écht niets met iemand haar uiterlijk hebt houdt dat gewoon op, ik zou een 100-pounder ook afwijzen, maarja... Ik ben zelf 64 KG dus dat staat sowieso kansloos.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nouja. Je komt nu een beetje over als iemand die heel kieskeurig is. En nu iemand je eindelijk leuk vind, geef je haar niet eens een kans.
Tja, ik weet niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind "te dik" echtvoor meisjes met vetjes is dat gewoon het meest pijnlijke wat je kan zeggen.
50 kilo. Dat is niet veel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik schaar me wel bij Heloef hoor, je tijd kan je maar één keer spenderen, als je écht niets met iemand haar uiterlijk hebt houdt dat gewoon op, ik zou een 100-pounder ook afwijzen, maarja... Ik ben zelf 64 KG dus dat staat sowieso kansloos.
Als ook nog eens haar interesses totaal niet overeen komen heb je naast het uiterlijk denk ik genoeg redenen geen tijd aan haar te spenderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |