Ik vind het altijd wel kinky als mannen dat doen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:58 schreef Crutch het volgende:
Als je fuif zegt lach ik je uit en spuug ik in je gezicht.
Dat is echt zoiets dat mijn oma vaak zegt: 'Heb je een fuif bij je vriendinnen?'quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:58 schreef Crutch het volgende:
Als je fuif zegt lach ik je uit en spuug ik in je gezicht.
Hansi Kursch _-_ Ben naar Blind Guatdian in de 013 geweest vorig jaar, was geweldig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Na de hele ochtend Bruce te hebben geluisterd, is het nu tijd voor het hardere werk.
Demons and Wizards!
BG ook al een tijdje niet geluisterd. Dalijk maar eens doen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hansi Kursch _-_ Ben naar Blind Guatdian in de 013 geweest vorig jaar, was geweldig.
Ik heb toevallig ook de hele ochtend Bruce gedraaid haha, de Hyde Park cd met nog wat losse nummers.
Pas je 3x in haar?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof jij VH nog zou daten als je er 3x in zou passen.
Ik wel, met name om mijn minachting erover te uiten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:04 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het woord "fuif" nooit gebruikt.
im potating right nowquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik 10-13 was ongeveer, heette een dansfeest een fuif.
Potaters gonna potate.
[ afbeelding ]
Duyvis, waar er een fuif is!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik wel, met name om mijn minachting erover te uiten.
Ze is 2x zo breed.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik maar denken dat heloef groot geschapen was.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik maar denken dat heloef groot geschapen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |