Precies. Het is jammer, maar het is niet andersquote:Op donderdag 1 december 2011 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, verlies nemen en voor een vaste vervanger zorgen.
Bovendien kan Gijpie nooit meer de "Gijp-rol" spelen. Dat zou hem volstrekt ongeloofwaardig maken.
Neuh, hij zit bij zo'n consultancy bureau, a 4 ton per jaar, elke vrijdag vrij.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:02 schreef ZuidGrens het volgende:
En waarom komt Bos trouwens nooit meer? Te druk met zijn nieuwe baan bij Shell of zo? Vond Bos op zijn tijd ook wel te pruimen, eerlijk gezegd.
Voeg Koert en Sierd hier aan toe en we hebben een prima gastenpoule.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:01 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Precies. Het is jammer, maar het is niet andersWe kunnen blijven janken om hem, maar ook zonder geniet ik iedere keer van VI. Alleen de shows met Barend, Van Gangelen en Van Duren zijn wat minder, maar hopelijk blijven die ons voortaan bespaard.
Ik zeg Heertje, Boskamp, Schelvis, Diekstra (al gaat dat 'm niet wroden vrees ik), Everse en Hansie zo veel mogelijk als gasten.
Eensquote:Op donderdag 1 december 2011 22:01 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Precies. Het is jammer, maar het is niet andersWe kunnen blijven janken om hem, maar ook zonder geniet ik iedere keer van VI. Alleen de shows met Barend, Van Gangelen en Van Duren zijn wat minder, maar hopelijk blijven die ons voortaan bespaard.
Ik zeg Heertje, Boskamp, Schelvis, Diekstra (al gaat dat 'm niet wroden vrees ik), Everse en Hansie zo veel mogelijk als gasten.
Oh ja, Koert is ook een baas. Sierd wil ik ook wel eens zien, maar die gaat al helemaal niet komen denk ikquote:Op donderdag 1 december 2011 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voeg Koert en Sierd hier aan toe en we hebben een prima gastenpoule.
Die man had werkelijk over niets een mening en wou echt iedereen in de voetbalwereld sparen. Nog knap dat hij zolang analyticus is geweest. En vreemd dat zijn genen in Hansie Hansie zitten.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaat ie weer klokken hoe lang ie aan het woord is
Sierd wil zichzelf alleen maar horen die moet je een talkshow geven maar niet als 1 van de gasten.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oh ja, Koert is ook een baas. Sierd wil ik ook wel eens zien, maar die gaat al helemaal niet komen denk ik
Waarom dan precies? Ook toen hij nog gewoon in de running was en iedereen grote lol om hem had, wisten we toch al van het bestaan van zijn "zwaarmoedige kant"? Hij maakte daar in ieder geval zelf nooit een geheim van. Ik snap best dat het in het begin even raar zal zijn als je hem weer heel vrolijk ziet, maar na twee weken genieten we er gewoon weer met z'n allen van hoor. Ik wel in ieder geval.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, verlies nemen en voor een vaste vervanger zorgen.
Bovendien kan Gijpie nooit meer de "Gijp-rol" spelen. Dat zou hem volstrekt ongeloofwaardig maken.
Feyenoord internationalquote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Theo van Duivenbode morgen? Ajax International?
Maandag terwijl er een ledenraad bezig was en er veel nieuws op tafel lag is er tamelijk weinig over gesproken dus niet zo zeiken. Daarbij zijn er weer genoeg onderwerpen zo heeft Hansie een club voor volgend jaar gevonden om te trainen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Theo van Duivenbode morgen? Ajax International?
Misschien een idee om het net als in het PL-topic de gifjes in een spoilertag te verwerken?quote:
Meeste kunnen er sowieso uit.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien een idee om het net als in het PL-topic de gifjes in een spoilertag te verwerken?
't is mobiel nogal een klote OP.
Toen bestond er nog geen YouTube en RTLgemistquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:25 schreef Stevenzenl het volgende:
Waarom is er op joetjuup helemaal niks terug te vinden van legendarische momenten tussen Derksen/Genee/Kraaij Sr. ?
Alle gasten kunnen eruit behalve Emile, Boskamp en volgens mij van Hintum. Barmeiden ook.quote:
Meh. Met spoilers wordt hij lelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien een idee om het net als in het PL-topic de gifjes in een spoilertag te verwerken?
't is mobiel nogal een klote OP.
Zonde dat Boskamp er niet in staat idd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alle gasten kunnen eruit behalve Emile, Boskamp en volgens mij van Hintum. Barmeiden ook.
Gijp vervangen met Boskamp
Boskamp is af en toe leuk, niet elke week. Die standaardopmerkingen en reacties op Genee van hem kennen we nu ook wel toch?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alle gasten kunnen eruit behalve Emile, Boskamp en volgens mij van Hintum. Barmeiden ook.
Gijp vervangen met Boskamp
Hij staat er maar moet in het bovenste rijtje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde dat Boskamp er niet in staat idd.
hopelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:35 schreef Stevenzenl het volgende:
Mag die jakhals niet meer komen van zijn omroepbaas ofzo trouwens?
Ah, zo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij staat er maar moet in het bovenste rijtje.
Hihi kijken of er mensen happen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
Zie Johan Cruijff nog wel aanschuiven. Die heeft bij alle topclubs van NL gespeeld en zou een echte aanwinst zijn
Boeiend alsof 1 plaatje meer of minder uitmaakt voor je mobiel. Daarbij is hij er ooit ingekomen voor een reden en tradities moet je handhaven!quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, zo.
Dan kan hij beter vervangen worden door Kraay. Die is allang geen vaste gast meer. Van Gijp hoop ik toch stiekem dat hij er opeens weer bij zit.
Verder kunnen Bos, die jakhals Vanenburg en Van Hintum weg/grijs. Die Demen Bulbul verdient zo langzamerhand ook geen plek in de OP eigenlijk
Johan is vast aan het cashen voor zijn pensioen. Nu beetje gekeken wat hij wil in Amerika maar metminder dan een ranch op 1200m2 eigen grond neemt hij geen genoegen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me af of Derksen nog wel serieus genomen gaat worden als journalist als hij op z'n oranje-cd een lofzang over Van Marwijk zingt. Hij zegt wel dat Van Gelder een speler geen kritische vraag kan stellen wanneer deze bij hem op schoot zit, maar kritisch zijn over een bondscoach als je hier net een lofzang over op cd hebt uitgebracht is ook lastig.
Ik denk niet dat ie ook maar enige winst haalt op zo'n CD hoor, zo'n succes zal dat niet worden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Johan is vast aan het cashen voor zijn pensioen. Nu beetje gekeken wat hij wil in Amerika maar metminder dan een ranch op 1200m2 eigen grond neemt hij geen genoegen.
Dat argument gaat voor wat betreft die cd niet op: Opbrengst EK-cd Derksen en Genee gaat naar goed doelquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Johan is vast aan het cashen voor zijn pensioen.
Die komt echt niet van zn berg af.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
Zie Johan Cruijff nog wel aanschuiven. Die heeft bij alle topclubs van NL gespeeld en zou een echte aanwinst zijn
Derksen koketteert al een tijd met z'n status als voorzitter van de Bart van Merwijk-fanclub, een lofzang zou wat dat betreft prima op dezelfde lijn zitten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me af of Derksen nog wel serieus genomen gaat worden als journalist als hij op z'n oranje-cd een lofzang over Van Marwijk zingt. Hij zegt wel dat Van Gelder een speler geen kritische vraag kan stellen wanneer deze bij hem op schoot zit, maar kritisch zijn over een bondscoach als je hier net een lofzang over op cd hebt uitgebracht is ook lastig.
"Wij vinden helemaal niet dat we kunnen zingen, maar we vinden wel dat als wij tijdens het EK dagelijks in de lucht zijn met VI Oranje, dat het dan erg handig is als we een paar van die meezingers achter de hand hebben zodat het publiek lekker mee kan galmen om in de stemming te komen. Dus we vonden het wel passen bij het format van dat programma."quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:38 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Dat argument gaat voor wat betreft die cd niet op: Opbrengst EK-cd Derksen en Genee gaat naar goed doel
Sigaarsnor was nog niet geboren denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:25 schreef Stevenzenl het volgende:
Waarom is er op joetjuup helemaal niks terug te vinden van legendarische momenten tussen Derksen/Genee/Kraaij Sr. ?
Maar niet in Texas, want daar hebben ze de doodstraf.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Johan is vast aan het cashen voor zijn pensioen. Nu beetje gekeken wat hij wil in Amerika maar metminder dan een ranch op 1200m2 eigen grond neemt hij geen genoegen.
Geboren wel en volger ook, maar er bestond toen nog geen RTL-equivalent van Uitzending Gemistquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sigaarsnor was nog niet geboren denk ik.
Dan stel je hele domme vragen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo, 8 vragen opgestuurd, als ze mij nu niet uitpikken...
Volgens mij verkochten ze bierworstjes en schuimpjes in het Kurhaus. Blijft fascinerend, dat gejojo van Johan.quote:
Ik geloof niks meer van dat emigreren. Als hij van tv gaat is hij 70 ofzo, dan gaat hij gewoon Drenthenieren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar niet in Texas, want daar hebben ze de doodstraf.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:35 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Maar goed, zondag ook voor de kakkies OEH TROLL ALLEMAAL EROVER STRUIKELEN!
Ik had me er zo op verheugdquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed dat je het alvast zegt, want dan gaan we het niet kijken.
Liever via RTL XL dan live, geen reclames enzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik had me er zo op verheugd![]()
Toch wel lekker om de vrijdag-uitzending een keer live te kunnen bekijken, en niet op zaterdagochtend via RTL XL
Niemand struikelt hier over je woorden, maar het is volgens mij een kwestie van tijd voor jij een ban krijgt met je constante troll-gedrag.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:35 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Maar goed, zondag ook voor de kakkies OEH TROLL ALLEMAAL EROVER STRUIKELEN!
Ja, dat is wel het voordeel. Maar het gaat om het idee, lekker op vrijdagavond op de bank hangen en VI'tje kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:43 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Liever via RTL XL dan live, geen reclames enzo
Ja is lekker, maar ik prefereer zaterdagochtend met een ontbijtje in bed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het voordeel. Maar het gaat om het idee, lekker op vrijdagavond op de bank hangen en VI'tje kijken.
Ja, nadeel alleen is dat ik altijd de neiging heb om op zaterdagochtend de gemiste topics door te lezenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:59 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja is lekker, maar ik prefereer zaterdagochtend met een ontbijtje in bed.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:01 schreef Paul het volgende:
Jullie idool: Paul zal er ook bij zijn liefies
Wat jij van me vindt interesseert me niet. Ik sla deze verkapte invitatie tot een nutteloos over en weer gescheld dan ook maar af.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:59 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja is lekker, maar ik prefereer zaterdagochtend met een ontbijtje in bed.
@ Kapiteintje, gozert stel je niet zo aan, je lijkt wel een wijf met je constante gejank.
Kan jij eens optiefen. Jij voegt sowieso 0.00 % toe.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:59 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
@ Kapiteintje, gozert stel je niet zo aan, je lijkt wel een wijf met je constante gejank.
Dank je. Het doet me deugd om te zien dat hier nog mensen met verstand zitten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij eens optiefen. Jij voegt sowieso 0.00 % toe.
Ik ook, dan is het hier tenminste weer een goede 1,5 uur troll-vrij in VBL.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:08 schreef Stevenzenl het volgende:
VI Vanavond jongens! Ik heb er zin in!
Nou, mooi dat je je laptopje eindelijk een keer gaat dichtklappen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook, dan is het hier tenminste weer een goede 1,5 uur troll-vrij in VBL.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:09 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nou, mooi dat je je laptopje eindelijk een keer gaat dichtklappen!
Good story brah!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
![]()
Nogmaals, Jij voegt sinds Augustus je post helemaal niets toe. Alleen maar zuigen en trollen is het met jou.
Ga er eens inhoudelijk op in.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:12 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Good story brah!
Even weer ontopic aub.
Dat dit uit jouw (digitale) mond komt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:12 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Good story brah!
Even weer ontopic aub.
In tegenstelling tot velen hier kan ik trolls filteren, als ik geen enkele behoefte heb er op te reageren, dan ben ik ook mannelijk genoeg om ze te negeren. Jij bent gewoon een wijf dat op elke post moet reageren.quote:
Wacht. Heb je jezelf nog niet gefilterd. Ik post hier al sinds vorig jaar November. Man, Toen was het nog een verademing. Tot ik zelf werd meegesleept in de trollbakkelei.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:13 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
In tegenstelling tot velen hier kan ik trolls filteren, als ik geen enkele behoefte heb er op te reageren, dan ben ik ook mannelijk genoeg om ze te negeren. Jij bent gewoon een wijf dat op elke post moet reageren.
Goedzo, toen was je 12 toch?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht. Heb je jezelf nog niet gefilterd. Ik post hier al sinds vorig jaar November. Man, Toen was het nog een verademing. Tot ik zelf werd meegesleept in de trollbakkelei.
Heeft niks met mannelijkheid te maken. Je zit op elk forum systematisch de discussies te ontwrichten middels dat gedrag van je. Die on topic verzoeken van je zijn ook alleen maar om eventuele mods te plezieren, want ondertussen blijf je zelf vrolijk doorgaan met het uitbrallen van allerlei off-topic troll-teksten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:13 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
In tegenstelling tot velen hier kan ik trolls filteren, als ik geen enkele behoefte heb er op te reageren, dan ben ik ook mannelijk genoeg om ze te negeren. Jij bent gewoon een wijf dat op elke post moet reageren.
Ontopic dames!
En toen was jij nog met je blokkendoos bezig.quote:
Ga lekker ergens anders trollen. Vanavond Duijvenbode en Schelvisquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:16 schreef Stevenzenl het volgende:
Anyway, vanavond eindelijk weer Gijppie!
Een troll is pas succesvol als er iemand zo stom is om te happen, negeer het dan gewoon man. Je kan wel overal om gaan zitten janken, maar daar schiet je ook niks mee op hé menneke!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft niks met mannelijkheid te maken. Je zit op elk forum systematisch de discussies te ontwrichten middels dat gedrag van je. Die on topic verzoeken van je zijn ook alleen maar om eventuele mods te plezieren, want ondertussen blijf je zelf vrolijk doorgaan met het uitbrallen van allerlei off-topic troll-teksten.
Jij trollt net hoor. reactie 94quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:19 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Een troll is pas succesvol als er iemand zo stom is om te happen, negeer het dan gewoon man. Je kan wel overal om gaan zitten janken, maar daar schiet je ook niks mee op hé menneke!
Ik ga hier geen ban riskeren door hier nog op in te gaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:19 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Een troll is pas succesvol als er iemand zo stom is om te happen, negeer het dan gewoon man. Je kan wel overal om gaan zitten janken, maar daar schiet je ook niks mee op hé menneke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |