Precies. Het is jammer, maar het is niet andersquote:Op donderdag 1 december 2011 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, verlies nemen en voor een vaste vervanger zorgen.
Bovendien kan Gijpie nooit meer de "Gijp-rol" spelen. Dat zou hem volstrekt ongeloofwaardig maken.
Neuh, hij zit bij zo'n consultancy bureau, a 4 ton per jaar, elke vrijdag vrij.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:02 schreef ZuidGrens het volgende:
En waarom komt Bos trouwens nooit meer? Te druk met zijn nieuwe baan bij Shell of zo? Vond Bos op zijn tijd ook wel te pruimen, eerlijk gezegd.
Voeg Koert en Sierd hier aan toe en we hebben een prima gastenpoule.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:01 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Precies. Het is jammer, maar het is niet andersWe kunnen blijven janken om hem, maar ook zonder geniet ik iedere keer van VI. Alleen de shows met Barend, Van Gangelen en Van Duren zijn wat minder, maar hopelijk blijven die ons voortaan bespaard.
Ik zeg Heertje, Boskamp, Schelvis, Diekstra (al gaat dat 'm niet wroden vrees ik), Everse en Hansie zo veel mogelijk als gasten.
Eensquote:Op donderdag 1 december 2011 22:01 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Precies. Het is jammer, maar het is niet andersWe kunnen blijven janken om hem, maar ook zonder geniet ik iedere keer van VI. Alleen de shows met Barend, Van Gangelen en Van Duren zijn wat minder, maar hopelijk blijven die ons voortaan bespaard.
Ik zeg Heertje, Boskamp, Schelvis, Diekstra (al gaat dat 'm niet wroden vrees ik), Everse en Hansie zo veel mogelijk als gasten.
Oh ja, Koert is ook een baas. Sierd wil ik ook wel eens zien, maar die gaat al helemaal niet komen denk ikquote:Op donderdag 1 december 2011 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voeg Koert en Sierd hier aan toe en we hebben een prima gastenpoule.
Die man had werkelijk over niets een mening en wou echt iedereen in de voetbalwereld sparen. Nog knap dat hij zolang analyticus is geweest. En vreemd dat zijn genen in Hansie Hansie zitten.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaat ie weer klokken hoe lang ie aan het woord is
Sierd wil zichzelf alleen maar horen die moet je een talkshow geven maar niet als 1 van de gasten.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oh ja, Koert is ook een baas. Sierd wil ik ook wel eens zien, maar die gaat al helemaal niet komen denk ik
Waarom dan precies? Ook toen hij nog gewoon in de running was en iedereen grote lol om hem had, wisten we toch al van het bestaan van zijn "zwaarmoedige kant"? Hij maakte daar in ieder geval zelf nooit een geheim van. Ik snap best dat het in het begin even raar zal zijn als je hem weer heel vrolijk ziet, maar na twee weken genieten we er gewoon weer met z'n allen van hoor. Ik wel in ieder geval.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, verlies nemen en voor een vaste vervanger zorgen.
Bovendien kan Gijpie nooit meer de "Gijp-rol" spelen. Dat zou hem volstrekt ongeloofwaardig maken.
Feyenoord internationalquote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Theo van Duivenbode morgen? Ajax International?
Maandag terwijl er een ledenraad bezig was en er veel nieuws op tafel lag is er tamelijk weinig over gesproken dus niet zo zeiken. Daarbij zijn er weer genoeg onderwerpen zo heeft Hansie een club voor volgend jaar gevonden om te trainen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Theo van Duivenbode morgen? Ajax International?
Misschien een idee om het net als in het PL-topic de gifjes in een spoilertag te verwerken?quote:
Meeste kunnen er sowieso uit.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien een idee om het net als in het PL-topic de gifjes in een spoilertag te verwerken?
't is mobiel nogal een klote OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |