2 februariquote:HET IS EEN verhaal dat zelfs in de showbizz zijn weerga nauwelijks kent. KRO-presentator ROB KAMPHUES (51) leert via Facebook een vrouw kennen die hij inpalmt en zwanger maakt, maar met wie hij resoluut breekt wanneer zij een abortus weigert. Op een avond laat hij zelfs zijn geliefde, met ongeboren baby en al, opsluiten in een politiecel...
Afgelopen zondag keken opnieuw meer dan 1,8 miljoen mensen naar Robs programma De Reünie , dat hij al sinds 2005 maakt voor de KRO. Maar er is één reünie die de presentator nadrukkelijk uit de weg gaat. Die met zijn ’ex’ Mona-Liza Machado, de moeder van zijn jongste kind!
In WEEKBLAD PRIVÉ doet zij deze week het onthutsende verhaal over haar stormachtige relatie met de KRO-ster, die alles op alles zette om haar tot abortus te bewegen. Hij liet haar zelfs oppakken en insluiten door de politie van zijn woonplaats Broek in Waterland!
De knappe oud-medewerkster van SBS, en ook oud-campagnemedewerkster van Wouter Bos, beleefde eind vorig jaar twee bijzondere maanden met Rob Kamphues. Maanden waar zij inmiddels een levende, vrolijk in haar wieg lachende herinnering aan heeft. En juist die veranderde op slag alles. Want sinds Facebookliefde Mona-Liza stelde van Kamphues in verwachting te zijn, was het meteen over met de liefde.
Toen Mona-Liza weigerde het jonge leven te laten afbreken, liep het op een avond helemaal uit de hand. Rob had al enige tijd niet meer gereageerd op verzoeken om contact met de vrouw die zíjn kind droeg. Op een avond besloot Mona-Liza toen maar naar zijn woning in Broek en Waterland te gaan, waar Rob over die actie zó in woede ontstak, dat hij zelfs de politie belde, haar beschuldigde van ’stalking’ en de moeder van zijn kind zelfs liet opsluiten in een politiecel in Purmerend!
Mona-Liza stond op woensdag 10 augustus vervolgens alléén voor de bevalling. Zij heeft tot nu alléén de zorg voor de kleine. Of dat in de toekomst zal veranderen, hangt in de komende dagen af van Robs reactie. Maar MonaLiza maakt zich vooralsnog weinig illusies over de toekomst, wanneer zij de e-mails terugleest waarin KRO’s eigen don juan beschrijft wat zij de komende jaren als bijdrage van zijn kant zou kunnen verwachten.
Rob – vijf jaar geleden gescheiden, twee kinderen – heeft het naar eigen zeggen immers al druk genoeg. In de afgelopen decembermaand, wanneer hij net van de zwangerschap heeft gehoord, schreef hij een afpoeiermail aan Mona-Liza, die in bezit is van het weekblad: Ik heb al een gebroken gezin met een ex en daarnaast nog een zware baan. Ik heb mijn handen vol om er voor de mensen te zijn die in mijn leven al een belangrijke rol spelen. Nog meer verantwoordelijkheden kan ik er echt niet bij hebben.
Wanneer hij de voordelen van een abortus, met name voor zichzelf, nogmaals heeft uiteengezet besluit de KRO’er: Ik respecteer jouw keus en zal een kind nooit verketteren of verloochenen, maar het zal opgroeien zonder mij als vader werkelijk te kennen. Je zult het vooral zelf moeten doen of met hulp van de mensen om je heen.
Reactie
In deze zin dient over Rob te worden opgemerkt: een man, een man, een woord een woord. Tot dusver heeft hij zich inderdaad niet één keer bekommerd om dat lieve kleine meisje in die Haagse wieg. Het enige beeld dat hij van haar heeft gezien, zijn de zelfgemaakte foto’s die moeder Mona-Liza hem ter gelegenheid van zijn verjaardag op 16 september stuurde: Namens je dochter wens ik je een fijne verjaardag! En ook daarop volgde geen enkele reactie.
Het enige contact wat er nog is tussen de tv-ster en de vrouw op wie hij vorig jaar halsoverkop verliefd leek te zijn geworden verloopt via advocaten en vooral… stroef.
En dan te bedenken hoe vlot en modern het op 27 oktober 2010 om 22.29 uur allemaal begon. Via de website Facebook zoekt Rob dan contact met de vrouw, wier foto hem zeer moet hebben aangesproken. Op haar profiel merkt zijzelf over haar liefdeleven op: het is ingewikkeld. Daarmee hadden ze in elk geval meteen iets met elkaar gemeen. En Rob begon digitaal te flirten: ha mooie vrouw, wat is er zo ingewikkeld aan jouw burgerlijke staat, of voert dat te ver in een eerste kennismaking?
Na aandringen wordt er een eerste ontmoeting gepland in Amsterdam. Rob is een man van de wereld en trakteert haar op een diner in een Thaise snackbar op de roemruchte Zeedijk. Wat Mona-Liza opvalt is dat Rob niet alleen trek had in hete soep en Thaise kip; meteen al pakte hij haar hand om vervolgens de zijne los te laten en roerbakbewegingen over haar billen te maken. Ook vraagt Kamphues bij de eerste ontmoeting of hij Mona-Liza op haar mond mag zoenen. Zij vindt het allemaal wat snel gaan. Maar, achteraf, wil zij niet ontkennen hem lief, charmant en stoutejongensachtig gevonden te hebben. En natuurlijk kwam het tot nieuw contact, een nieuwe ontmoeting en een eerste, romantische liefdesnacht bij hem thuis. Nota bene nadat zij de avond hebben doorgebracht in de Koninginnekamer van de Ridderzaal waar Rob als presentator een klus had. Dat van het een het ander kwam, daar getuigt kleine Monica-Louise van.
Dat Rob haar vader is staat voor Mona-Liza vast. En in alle correspondentie waarmee Rob haar tot abortus probeert te bewegen, doet Rob dat klaarblijkelijk ook. Vorige week zou hij een dna-test doen om daar voor altijd duidelijkheid over te krijgen. Op het laatste moment moest hij vanwege drukke verplichtingen echter afzeggen. Wat die verplichtingen waren, ontdekte Mona-Liza toen zij de televisie aanzette en Rob ’live’ zag zitten… Bij de dames van Koffietijd .
bron
Wat een verhaal.
Rob Kamphues mag dochter niet zienquote:Rob Kamphues mag dochter niet zien
Showbizz • Geschreven door Novum op 02-02-2012 @ 09:31 - gepost door harry64
Rob Kamphues is er niet blij mee dat hij zijn dochter Monica-Louise niet mag zien. De presentator ligt al enige tijd in de clinch met zijn ex Mona-Liza Machado.
"Hij heeft als familieman, die zijn verantwoordelijkheden niet uit de weg gaat, voorgesteld dat dat gebeurt onder neutraal toezicht", zegt de woordvoerder van Kamphues tegen het AD. "Maar daar wil mevrouw helaas niet aan. Ze wil hoe dan ook bij die ontmoetingen zijn."
Kamphues en Machado hadden vorig jaar een kortstondige relatie. Hun dochtertje werd in augustus geboren. Tijdens de zwangerschap liep de affaire stuk. Machado wordt door Kamphues beschuldigd van ernstige stalking en huisvredebreuk.
Machado eist excuses van de 51-jarige presentator. "Omdat hij mij door deze kwestie landelijk voor gek zette. Als ik die krijg, zal ik me wellicht soepeler opstellen over een eventuele ontmoeting tussen Rob en zijn kind."
Ze geeft toe dat ze Rob veel sms'jes heeft gestuurd. "Die zestig of zeventig berichtjes waren iets teveel van het goede", zegt ze. "Ik was ten einde raad. Maar zo erg was het nu ook weer niet."
Machado hoopt dat de rechter binnenkort ook een beslissing neemt over de alimentatie. "Monica-Louise is in augustus geboren, maar Rob is pas sinds november met geld over de brug gekomen. Hij heeft dus de eerste vier maanden niets betaald."
Raar filmpjequote:Mona-Liza woedend op Rob Kamphues.
Mona Liza Machado heeft keihard uitgehaald naar haar ex Rob Kamphues. Op Facebook noemt ze de presentator een ‘oneerlijke kneus’.
Mona Liza zegt bovendien dat Rob nog steeds geen alimentatie betaalt voor hun dochtertje Monica-Louise.
De zegsman van de KRO-presentator meldt aan Shownieuws dat dit niet het geval is en er sinds november 2011 wel degelijk alimentatie wordt betaald. Daarnaast wil Rob dolgraag zijn dochter zien, iets dat nog niet gebeurd is.
Rob en Mona-Liza hebben elkaar een aantal keer ontmoet eind 2010. Na enkele weken heeft Rob de omgang toen beëindigd. Vorig jaar in augustus werd hun dochtertje Monica-Louise geboren. Na het resultaat van een DNA-test nam Rob uiteindelijk de verantwoordelijk als vader. De slepende voogdijzaak tussen de twee loopt momenteel nog.
het laatste nieuws:quote:Ex Rob Kamphues: 'Ik handelde in zijn belang'
HAARLEM - „Ik handelde alleen in het belang van Rob Kamphues. Ik wilde zijn recht als vader respecteren door hem erbij te betrekken en nu zit ik hier.” Dat zei Mona-Liza Machado. (37) uit Den Haag vrijdag bij de politierechter in Haarlem. Het Openbaar Ministerie verdenkt de vrouw van het stalken van Kamphues en het plegen van huisvredebreuk in zijn woning.
Mona-Liza. had eind 2010 een kortstondige relatie met Kamphues. Ze raakte toen zwanger en baarde vorig jaar een dochter van de tv-presentator. Ze zei dat ze hem wilde betrekken bij belangrijke keuzes tijdens haar zwangerschap. „Ik moest kiezen of ik een vruchtwaterpunctie zou laten doen. Ik was toen in paniek en heb hem vaak gebeld om te vragen wat hij daarvan vond.”
„Misschien heb ik iets te aanhoudend geprobeerd om hem te bereiken, maar hij heeft mij minderwaardig behandeld. Dit is de omgekeerde wereld”, zei de vrouw emotioneel tegen politierechter Rino Verpalen. Volgens haar was er geen sprake van huisvredebreuk toen ze op 19 mei vorig jaar het huis van Kamphues binnenging.
filmpje van RTL boulevard over de rechtszaakquote:Eis 200 uur werkstraf tegen ex Rob Kamphues
HAARLEM - Mona-Liza M. krijgt als het aan justitie ligt een werkstraf en een voorwaardelijk celstraf voor het stalken van tv-presentator Rob Kamphues. Voor de politierechter in Haarlem eiste officier van justitie N. Achahbar 200 uur werkstraf en 4 maanden voorwaardelijke celstraf. De 37-jarige vrouw is de ex-vriendin van Kamphues en moeder van zijn dochtertje.
Volgens het Openbaar Ministerie (OM) heeft de vrouw Kamphues gestalkt en huisvredebreuk gepleegd in zijn woning. De officier eiste ook een contactverbod van drie jaar. In die periode mag M. geen contact opnemen met Kamphues en zijn directe familieleden en zich niet begeven in een straal van 500 meter rond zijn woning. Ook wil het OM dat de vrouw stopt met het verspreiden van 'belastende berichten' over Kamphues via de (sociale) media en wil dat ze dit soort berichten binnen drie maanden verwijdert van haar Facebook- en Twitter-account.
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)_Rob_Kamphues__.html
op me werkquote:Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef BasEnAad het volgende:
WAAR WAS JIJ IN DECEMBER 2011, TOEN ROB KAMPHUES ZIJN BABY NEGEERDE??!!??!
WE WETEN NU IN ELK GEVAL WEL WAAR ROB KAMPHUES WAS IN DECEMBER 2010!!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef BasEnAad het volgende:
Niet waar hij had moeten zijn: de drogist.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
WE WETEN NU IN ELK GEVAL WEL WAAR ROB KAMPHUES WAS IN DECEMBER 2010!!!!
De facebook van Yolanthe aan het zoeken op de bankquote:Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef BasEnAad het volgende:
Misschien wil een modje het wel aanpassenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef JaneDoe het volgende:
tt fail!
what happened to roerbakbabygate?!
Zij zonder de Pil.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef Ole het volgende:
Wel zonder condoom. Iets minder slim . De Sukkel
Zo is hij wel, beetje op tv de kale Robert ten Brink willen uithangen tussen mensen.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Heel verhaal in de OP...
Wat ik er over heb gelezen is dat het kindje idd van Rob is en hij er de verantwoording voor wil nemen maar contact met moeder via advocaten doet.
Logisch toch?
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet waar hij had moeten zijn: de drogist.
goeiequote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef JaneDoe het volgende:
tt fail!
what happened to roerbakbabygate?!
quote:
Doet Rob emo tranentrekkende verloren liefdes zeik programma's presenteren dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo is hij wel, beetje op tv de kale Robert ten Brink willen uithangen tussen mensen.
Maar zelf alles op afstand doen.
Niet helemaal, Louise is de naam van de moeder van Rob.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
Mona-Liza
Monica-Louise
Beetje vol van zichzelf?
Zal ze die ook ooit gestalkt ontmoet hebben?quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:55 schreef hexje het volgende:
Niet helemaal, Louise is de naam van de moeder van Rob.
Nou he?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:15 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het nog steeds zo goed van Rob dat hij haar gewoon zo hupsakee kon laten opsluiten door de politie.
Filmpje: http://www.geenstijl.tv/2(...)_kinderen_van_k.htmlquote:GSTV. Tom op baby shower bij Rob Kamphues
nze goede vriend Rob Kamphues is papa geworden. Hij zei van niet, zijn DNA zei van wel. Dus ging onze Tom even thuis langs met schattige roze babykleertjes, op zoek naar Monica-Louise, de eerste van Acht Blagen van Kamphues. De roze plopkap wekte meteen argwaan bij de KRO, die op hoge poten PowNed belden of zij wel eens heel snel weg wilden gaan met die camera bij het huis van hun gewaardeerde televisiemaker. Ondertussen stond Tom zich een lamme vinger te bellen met een Blije Doos in zijn handen. Maar open doen ho maar. Of toch..? Kijk mee naar
We hebben een fan zie ik. Die missen wel vaker het punt als het om kritiek gaat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doet Rob emo tranentrekkende verloren liefdes zeik programma's presenteren dan?
Nee dus.
Ik heb al langer het idee dat het een Miss Labielo betreft. Delusional, ook.quote:Dat de inmiddels bewezen vader - een dna-test toonde vorige week aan dat Kamphues de verwekker is van de kleine spruit - niet op dat familiefeestje aanwezig was, vindt Machado vervelend. 'Jammer dat haar pappie er niet bij is. Gelukkig is ze nog te jong om dat te beseffen, maar leuk vind ik het niet,' vertelt ze aan het AD.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Vandaag in het AD een stuk over de eerste sinterklaas van haar kind, zonder zijn papa.
Zat ik ook al te denkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:40 schreef utrecht1970 het volgende:
langzaam gaan we naar een scenario van Fatal Attraction. Zou Rob een konijn hebben voor zijn kids?
Ik kan mij nu wel iets voorstellen bij zijn aangifte wegens stalking.
Huhquote:Op woensdag 7 december 2011 16:06 schreef Ole het volgende:
Iemand al naar de kapper geweest?
[ afbeelding ]
Goed plan hee!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:06 schreef Ole het volgende:
Iemand al naar de kapper geweest?
[ afbeelding ]
Het woord 'liefdesbaby' is een roddelbladenwoord; waarschijnlijk heeft Henk van de Meijen er patent op. Het is dus een beetje 'pikant' (ook roddelbladenwoord) bedoeld, niet letterlijk, en vaak slaat het dus juist op buitenechtelijk verwekte kinderen, zogenaamde ongelukjes, maar in Roddelbladenwereld moet alles een beetje mooier en spannender en opwindender worden gemaakt dan het is, het blijven wel de sterren tenslotte, geen gewone stervelingen, en zo kom je dan uit bij liefdesbaby. Zelf geef ik dan toch de voorkeur aan passievruchtquote:Op woensdag 7 december 2011 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
Liefdesbaby... dat blijft apart bij een neukertje![]()
Liefdesbaby noem je het voor mij in een relatie, waar er sprake van liefde is, niet enkel sex en lust
Maar even een copy en paste van het stukje dan:quote:Op donderdag 8 december 2011 12:13 schreef utrecht1970 het volgende:
En Mevrouw wil alimentatie: AD
Volgens mij wil ze toch vooral stiekum een happy family met Rob spelen
Waarbij ik de stukken in bold vooral een aparte combinatie vind....quote:Mona-Liza Machado, de vrouw die in augustus het kindje baarde van haar ex-vriend Rob Kamphues, sleept de 51-jarige KRO-presentator voor de rechter om hem op die manier te wijzen op zijn financiële verplichtingen als biologische vader.
Volgens de 37-jarige Haagse freelance journaliste zijn juridische stappen onvermijdelijk, omdat onderhandelingen met Kamphues over alimentatie voor de kleine Monica-Louise keer op keer stukliepen. Dat meldt het AD vandaag.
'Ik heb lang geprobeerd om op een normale, vriendschappelijke manier te overleggen met Rob, maar die wilde alleen maar via zijn advocaat praten. Een jurist die mij honds behandeld heeft en zelfs verbaal bedreigd. Zó zelfs dat ik overweeg een aanklacht tegen Robs advocaat in te dienen,' kondigde Mona-Liza gisteren aan.
Ze vindt het nog steeds vreemd dat Rob Kamphues zo moeilijk is blijven doen over een dna-test. 'Vermoedelijk komt dat omdat vader Rob in een al vergevorderd stadium van de zwangerschap in paniek raakte en aanstuurde op een abortus. Daar wilde ik absoluut niet aan omdat ik na zo'n operatie als jonge vrouw misschien voor altijd onvruchtbaar zou blijven.'
Het Openbaar Ministerie heeft Machado gedagvaard wegens stalking van en huisvredebreuk bij Kamphues. Volgens Machado is daarvan nooit sprake geweest.
Rob speelde zelf russische roulette door er geen condoom overheen te schuiven of er een knipje in te laten zetten. Waarom ligt de verantwoordelijkheid alleen bij haar?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:51 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind dat in geval van ingeluisd zijn, de vrouw nooit in aanmerking zou moeten kunnen komen voor alimentatie.
is dat even lekker zeg. zit je als man vast aan een kind dat je niet wil.
Zij had toch een morning afterpil kunnen halen?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:16 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Rob speelde zelf russische roulette door er geen condoom overheen te schuiven of er een knipje in te laten zetten. Waarom ligt de verantwoordelijkheid alleen bij haar?
25.000 per? Jaar?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:44 schreef Mylene het volgende:
Volgens week blad Privé die berekingen heeft gemaakt van zijn geschatte inkomsten heeft ze recht op 25.000 euro alimentatie.
Zij was niet degene die absoluut geen kind met hem wilde, hij was wel degene die absoluut geen kind met haar wilde.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zij had toch een morning afterpil kunnen halen?
quote:vr 06 jan 2012, 09:48
‘Mona-Liza niet schuldig aan stalking’ van onze redactie
AMSTERDAM - Mona-Liza Machado, de ex van presentator Rob Kamphues, is niet schuldig aan stalking. Dat meent Peter Plasman, de advocaat van de 37-jarige moeder.
“Zij heeft in een paar dagen tijd inderdaad een grote hoeveelheid sms’jes verstuurd, maar ze had ze een helder motief voor haar daden: contact zoeken met de vader van het kindje dat ze in haar buik droeg. Toen dat door Kamphues onbeantwoord bleef, is Machado even in paniek geraakt,” onthult Peter Plasman vrijdag in het AD.
Volgens Plasman speelt het feit dat de twee een kortstondige relatie hebben gehad mee in de uitspraak van de rechter. “Als de rechter toch zwaar straft, komt dat zeker niet ten goede aan de nu verstoorde relatie tussen de vader en moeder. Hij zal het belang van het kindje voorop stellen en daardoor vermoedelijk Machodo vrijspreken.”
Rob en Mona-Liza hebben elkaar een aantal keer ontmoet eind 2010. Na enkele weken heeft Rob de omgang toen beëindigd. Vorig jaar in augustus werd hun dochtertje Monica-Louise geboren. Na het resultaat van een DNA-test nam Rob uiteindelijk de verantwoordelijk als vader.
De advocaat zegt 'onschuldig', ja, zou ik ook zeggen als ik haar advocaat wasquote:
ik lees het anders: ze zocht contact, toen dat onbeantwoord bleef raakte ze in paniek en stuurde die vele smsjesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
De advocaat zegt 'onschuldig', ja, zou ik ook zeggen als ik haar advocaat was
Maar dat zinnetje over dat 'ze even in paniek raakte' toen hij haar bergen smsjes niet beantwoordde doet me toch wel vermoeden dat ze wel wat meer heeft gedaan dan dat...
Ze schijnt ook voor zijn huis te hebben staan krijsen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik lees het anders: ze zocht contact, toen dat onbeantwoord bleef raakte ze in paniek en stuurde die vele smsjes
niet dat ze op die manier beter overkomt..
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:44 schreef Greys het volgende:
De advocaat zegt 'onschuldig', ja, zou ik ook zeggen als ik haar advocaat was
Ze wordt vast wel vrijgesproken van 'stalking' - ze heeft die baby, ze heeft een bewezen relatie achter de rug, en Rob heeft zich in de nasleep niet zo heel hoffelijk opgesteld. Bergen sms-jes, hoe erg is dat? En dat ze voor zijn deur heeft staan krijsen... objectief gezien is dat niet zo vreemd, gezien de situatie. Ik denk dat mevrouw Machado hartstikke gek is, misschien wel gevaarlijk gek, maar de rechter kijkt naar het wetboek, niet naar de psyche van mevrouw Machado.quote:Maar dat zinnetje over dat 'ze even in paniek raakte' toen hij haar bergen smsjes niet beantwoordde doet me toch wel vermoeden dat ze wel wat meer heeft gedaan dan dat...
En dit vind ik redelijk schandalig.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zij had toch een morning afterpil kunnen halen?
want jij kan zelf geen condoom meenemen in je tas of jaszak?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:49 schreef Taurus het volgende:
[..]
En dit vind ik redelijk schandalig.
Doe gewoon zo'n rubber om je slurf, kom nou. Er is geen enkel goed excuus dat niet te doen. Prima als je het niet doet, maar dan draag je ook de consequenties.
Ik ben in het verleden redelijk vaak chagrijnig geweest door mannen die die dingen niet eens in huis hadden als ze me wel hadden uitgenodigd en van het een kwam het ander; ik vind dat zo ontzettend dom. Tuurlijk, in een opwelling kan er iets onverstandigs worden gedaan; maar daar ben je dus beiden bij.
preciesquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:46 schreef Flow3r het volgende:
Mwah, ik kan me voorstellen dat de condooms net op waren en vergeten nieuwe te halen, kan altijd gebeuren. Als vrouw zijnde kan je best een setje in je tas bewaren, uiteindelijk ben jij degene die met een ongewenste zwangerschap kan blijven zitten, zeker als je redelijk vaak chagrijnig wordt als ie ze niet in huis heeft
Staat er dat ik dat niet heb? Ik ben altijd voorbereid; maar dat zij die dingen niet hebben ingekocht vind ik te stom voor woorden. Als je seks wil, althans.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
want jij kan zelf geen condoom meenemen in je tas of jaszak?
De uiterste consequentie is dat je allebei met een ongewenst kind zit. Die Rob schrijft nette mails, hoor, maar ik kan me uitstekend voorstellen dat zijn kalme toon de vrouw in kwestie woedend en radeloos maakt. Het moet vreselijk zijn om je dochter ooit uit te leggen dat haar vader niks met haar te maken wil hebben. En tot het zover is dat je dochter zich daar bewust van wordt zit je nog met al je eigen sores.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:46 schreef Flow3r het volgende:
Mwah, ik kan me voorstellen dat de condooms net op waren en vergeten nieuwe te halen, kan altijd gebeuren. Als vrouw zijnde kan je best een setje in je tas bewaren, uiteindelijk ben jij degene die met een ongewenste zwangerschap kan blijven zitten, zeker als je redelijk vaak chagrijnig wordt als ie ze niet in huis heeft
Nogmaals; dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:46 schreef Flow3r het volgende:
Helemaal mee eens, en ze zijn ook nog eens oud genoeg om het te weten, ze zijn niet bepaald 2 jonge tieners...quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:42 schreef Leandra het volgende:
Mwah, geen condooms in huis hebben vind ik voor een vrijgezel (die seksueel actief is) wel heel sneu.
Ongeacht of het om een man of een vrouw gaat.
Dat las ik dus ook in een topic op Fok! want ik had ook werkelijk geen idee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:39 schreef Leandra het volgende:
Ik kwam er pas toen wij zwanger probeerden te worden achter dat de MAP tegenwoordig gewoon bij het Kruidvat ligt.... "vroeger" moest je daar echt voor naar de huisarts en ik kan me voorstellen dat dat net een iets te grote stap was voor sommigen, aan de andere kant; het feit dat het ding nu bij het Kruidvat ligt voor ¤ 15,= betekent dus kennelijk dat sommige mensen denken dat het niet eens vreemd is om de MAP met enige regelmaat nodig te hebben.
Oh, en waar koop je hem op zondag? De dienstdoende apotheek?
Rob Kamphues mag dochter niet zienquote:Rob Kamphues mag dochter niet zien
Showbizz • Geschreven door Novum op 02-02-2012 @ 09:31 - gepost door harry64
Rob Kamphues is er niet blij mee dat hij zijn dochter Monica-Louise niet mag zien. De presentator ligt al enige tijd in de clinch met zijn ex Mona-Liza Machado.
"Hij heeft als familieman, die zijn verantwoordelijkheden niet uit de weg gaat, voorgesteld dat dat gebeurt onder neutraal toezicht", zegt de woordvoerder van Kamphues tegen het AD. "Maar daar wil mevrouw helaas niet aan. Ze wil hoe dan ook bij die ontmoetingen zijn."
Kamphues en Machado hadden vorig jaar een kortstondige relatie. Hun dochtertje werd in augustus geboren. Tijdens de zwangerschap liep de affaire stuk. Machado wordt door Kamphues beschuldigd van ernstige stalking en huisvredebreuk.
Machado eist excuses van de 51-jarige presentator. "Omdat hij mij door deze kwestie landelijk voor gek zette. Als ik die krijg, zal ik me wellicht soepeler opstellen over een eventuele ontmoeting tussen Rob en zijn kind."
Ze geeft toe dat ze Rob veel sms'jes heeft gestuurd. "Die zestig of zeventig berichtjes waren iets teveel van het goede", zegt ze. "Ik was ten einde raad. Maar zo erg was het nu ook weer niet."
Machado hoopt dat de rechter binnenkort ook een beslissing neemt over de alimentatie. "Monica-Louise is in augustus geboren, maar Rob is pas sinds november met geld over de brug gekomen. Hij heeft dus de eerste vier maanden niets betaald."
Zulks een sympathiek vrouwmens.quote:Machado eist excuses van de 51-jarige presentator. "Omdat hij mij door deze kwestie landelijk voor gek zette. Als ik die krijg, zal ik me wellicht soepeler opstellen over een eventuele ontmoeting tussen Rob en zijn kind."
Zulks een rekenwonder.quote:Machado hoopt dat de rechter binnenkort ook een beslissing neemt over de alimentatie. "Monica-Louise is in augustus geboren, maar Rob is pas sinds november met geld over de brug gekomen. Hij heeft dus de eerste vier maanden niets betaald."
Zou natuurlijk een nog groter wonder zijn als die vrouw wel alle schoteltjes in de kast heeft staan, en zich alsnog door die kamphuis-gast met baby liet schoppen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zulks een sympathiek vrouwmens.
[..]
Zulks een rekenwonder.
Was zij het niet zelf, die haar verhaal deed in Privé?quote:Machado eist excuses van de 51-jarige presentator. "Omdat hij mij door deze kwestie landelijk voor gek zette."
Ook dat inderdaad. Raar, naar mens dat ik er zomaar van verdenk met voorbedachte rade zwanger te zijn geworden. "Nee joh, ik slik de pil en in al die tijd is er nog niets misgegaan."quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:04 schreef Mariposas het volgende:
Was zij het niet zelf, die haar verhaal deed in Privé?
quote:Mona-Liza woedend op Rob Kamphues.
Mona Liza Machado heeft keihard uitgehaald naar haar ex Rob Kamphues. Op Facebook noemt ze de presentator een ‘oneerlijke kneus’.
Mona Liza zegt bovendien dat Rob nog steeds geen alimentatie betaalt voor hun dochtertje Monica-Louise.
De zegsman van de KRO-presentator meldt aan Shownieuws dat dit niet het geval is en er sinds november 2011 wel degelijk alimentatie wordt betaald. Daarnaast wil Rob dolgraag zijn dochter zien, iets dat nog niet gebeurd is.
Rob en Mona-Liza hebben elkaar een aantal keer ontmoet eind 2010. Na enkele weken heeft Rob de omgang toen beëindigd. Vorig jaar in augustus werd hun dochtertje Monica-Louise geboren. Na het resultaat van een DNA-test nam Rob uiteindelijk de verantwoordelijk als vader. De slepende voogdijzaak tussen de twee loopt momenteel nog.
Dat verwacht je ook niet hè? Ze maakte zo'n evenwichtige indruk.quote:AMSTERDAM -
Mona-Liza Machado, de moeder van het dochtertje van Rob Kamphues, staat vandaag door toedoen van de KRO-presentator voor de rechter. Rob beschuldigt haar van stalking en huisvredebreuk.
De politierechter doet vandaag direct uitspraak in de zaak waarover Rob al die maanden in de media nog met geen woord heeft gerept.
Privé kan vandaag melden dat aan het dossier een verklaring is toegevoegd van een ex-vriend van Mona-Liza die ook door haar zou zijn lastiggevallen en ’gestalkt’. Ook deze ex deed daarvan aangifte bij de politie. Na alle publiciteit rond Mona-Liza en haar baby heeft hij kennelijk contact gezocht met het ’kamp-Kamphues’ en Robs zaak met zijn verklaring ongetwijfeld wat sterker gemaakt.
wat een raar filmpje is dat zegquote:
Bizar he?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat een raar filmpje is dat zeg
een hele minuut lang alleen maar op de bank hangen en buik aaien en daarna buiten een beetje stom lopen (daarna heb ik m afgezet)
komt op mij over alsof ze gefixeerd is op die buik, ze kan dr in elk geval niet afblijven.
dat mens spoort niet
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:34 schreef lady-wrb het volgende:
prachtig???????
een zootje vals sentiment, dat is het![]()
![]()
quote:Ex Rob Kamphues: 'Ik handelde in zijn belang'
HAARLEM - „Ik handelde alleen in het belang van Rob Kamphues. Ik wilde zijn recht als vader respecteren door hem erbij te betrekken en nu zit ik hier.” Dat zei Mona-Liza Machado. (37) uit Den Haag vrijdag bij de politierechter in Haarlem. Het Openbaar Ministerie verdenkt de vrouw van het stalken van Kamphues en het plegen van huisvredebreuk in zijn woning.
Mona-Liza. had eind 2010 een kortstondige relatie met Kamphues. Ze raakte toen zwanger en baarde vorig jaar een dochter van de tv-presentator. Ze zei dat ze hem wilde betrekken bij belangrijke keuzes tijdens haar zwangerschap. „Ik moest kiezen of ik een vruchtwaterpunctie zou laten doen. Ik was toen in paniek en heb hem vaak gebeld om te vragen wat hij daarvan vond.”
„Misschien heb ik iets te aanhoudend geprobeerd om hem te bereiken, maar hij heeft mij minderwaardig behandeld. Dit is de omgekeerde wereld”, zei de vrouw emotioneel tegen politierechter Rino Verpalen. Volgens haar was er geen sprake van huisvredebreuk toen ze op 19 mei vorig jaar het huis van Kamphues binnenging.
Misschien had ze er wel gaatjes in gepriktquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:05 schreef Leandra het volgende:
Je mag toch hopen dat Rob tegenwoordig met voldoende Durex op stap gaat.
als je dat filmpje bekijkt met dat obsessieve gedoe met die buik, zou je het bijna denken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien had ze er wel gaatjes in geprikt
Mag ze nu papiertjes prikken, al ben ik wel nieuwsgierig wat de "straf" inhoudquote:
Zag het ook bij Boulevard..quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:22 schreef Mylene het volgende:
Shownieuws, Mona helemaal hysterisch voor rechter, moest ingrijpen, anders moest hij haar wegsturen.
Damn! Gemist, straks voor de herhaling dan maar.quote:
Dat is wat ik ook zei toen ik zat te kijken, "gek mens". Mijn man vroeg wie ze dan was, waarop ik antwoordde "de moeder van de roebakbaby".quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:14 schreef kissaa het volgende:
Nu in de herhaling ....
Wat een vreemde vrouw en jammer voor het kind dat het zo'n gestoorde moeder heeft.
Tja hij heeft haar zelf geplayed via facebook, soms pakt dat minder uitquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:38 schreef doeka het volgende:
[..]
Damn! Gemist, straks voor de herhaling dan maar.
Nu is hij best wel een eikel, maar dit is toch wel helemaal de bloody limit, wat zal de man balen!
Understatement! Het is een soort Fatal Attraction meets The hand that rocks the cradle.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tja hij heeft haar zelf geplayed via facebook, soms pakt dat minder uit
Ja, de roerbakbabyquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook zei toen ik zat te kijken, "gek mens". Mijn man vroeg wie ze dan was, waarop ik antwoordde "de moeder van de roebakbaby".
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:29 schreef doeka het volgende:
[..]
Understatement! Het is een soort Fatal Attraction meets The hand that rocks the cradle.
Het fragment is wel gratis te bekijken:quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:43 schreef Soury het volgende:
Je moet gvd betalen voor de uitzending. Hoe arrogant
Dank je very muchquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het fragment is wel gratis te bekijken:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/87105c4c-63fb-4a64-abc7-d7a150208e6e
Ze is weer op de markt, succes ermeequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Lekker wijf die Mona-Liza, maar er zitten wat steken los.
Of je doet een wijzigingquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:36 schreef Ole het volgende:
Even doorposten dan kan dit de nieuwe TT worden
Huh?quote:
quote:za 28 apr 2012, 21:39
'Zaak ex-Rob Kamphues opgeblazen'
van onze redactie
AMSTERDAM - Mona-Liza en Rob Kamphues kunnen zich beter bezighouden met het welzijn van hun baby, in plaats van oorlog voeren in de rechtszaal. Dat vindt het overgrote deel van de bezoekers die hun stem uitbrachten op de poll van privé.nl.
Bijna 3500 bezoekers van privé.nl brachten hun stem uit naar aanleiding van de eis tegen de 37-jarige Mona-Liza. Bijna 70% liet weten dat Mona-Liza en Rob zich beter kunnen beter bezighouden met het welzijn van hun baby, in plaats van ruzie te maken in de rechtbank.
22% is van mening dat de eis tegen Mona terecht is, ‘moet ze Rob Kamphues maar niet zo lastigvallen’. Het kleinste percentage onder de stemmers heeft medelijden met de ex van De Reünie-presentator: Oneerlijk, Mona-Liza wilde het beste voor haar kind, en heeft zich dus niet schuldig gemaakt aan stalking.
Mona-Liza M. krijgt, als het aan justitie ligt een werkstraf en een voorwaardelijk celstraf voor het stalken van tv-presentator Rob Kamphues. Voor de politierechter in Haarlem eiste officier van justitie N. Achahbar 200 uur werkstraf en 4 maanden voorwaardelijke celstraf.
Zal ik inderdaad eens even naar kijken!quote:
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Zal ik inderdaad eens even naar kijken!
Done![]()
suggesties/ commentaar/ aanvullingen zijn welkom!
Done!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Misschien kan het filmpje van RTL Boulevard er nog bij? dat van de rechtszaak.
Ik heb iemand gekend die zijn zoontje Michelangelo heeft genoemd. Michelangelo Jansenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:49 schreef doeka het volgende:
Ik kan ook niets met die naam, wie noemt z'n kind nu Mona-Liza, daar ging het al mis!
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:45 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik heb iemand gekend die zijn zoontje Michelangelo heeft genoemd. Michelangelo Jansen
In het kader van 'schilderkunst namen' ken ik ook nog een Rembrandt en een Matisse. Matisse was net geboren en toen kwam Daewoo met de Daewoo Matiz, een ongelofelijk lullig autootje, je begrijpt, mamma was niet gelukkig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:45 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik heb iemand gekend die zijn zoontje Michelangelo heeft genoemd. Michelangelo Jansen
bronquote:„Nu moet alles maar bekend worden”, dreigt ze…
Rob nog niet van Mona-Liza af
Ex-minnares veroordeeld tot 120 uur voorwaardelijke werkstraf
EEN VERDACHTE DIE langer aan het woord is dan haar advocaat, zelfs langer dan de rechter! Rob Kamphues’ ex-vriendin Mona-Liza Machado werd, voordat zij werd veroordeeld, zelfs verwijderd uit de rechtszaal. Maar toch heeft zij nog niet genoeg gezegd, na afloop dreigde ze: „Nu moet alles maar bekend worden!”
KRO-presentator Rob Kamphues mag dan ten dele zijn zin hebben, nu ’stalker’ Mona-Liza Machado, de moeder van zijn babydochtertje Monica Louise, daadwerkelijk is veroordeeld door de Haarlemse politierechter; hij is nog niet van haar af.
Dat zal Rob ook niet verwacht hebben, omdat de twee samen immers een kind hebben. Maar Mona-Liza kondigde ter plekke ook al aan direct in hoger beroep te gaan. Haar advocaat Peter Plasman heeft dat ook al ingediend. Hij is van mening dat van stalken geen sprake was, omdat zij probeerde op te komen voor haar eigen rechten en die van hun dochtertje Monica Louise.
Al met al was het een vertoning zoals die vaker te zien is in de plaatselijke schouwburg dan in het gerechtsgebouw. Op zeker moment had rechter Rini Verpalen het helemaal gehad met de ’verdachte’ die vaker, en vooral langer, aan het woord was dan haar raadsman. Verpalen: „Mevrouw Machado, kijkt u mij eens aan. Ik kan ook het vonnis lezen zonder dat u erbij bent, maar dat wilt u niet, hè?” Vrijwel meteen ging het weer mis. En op de gang hoort Mona-Liza dat zij veroordeeld wordt tot 120 uur voorwaardelijke werkstraf voor het lastigvallen van de KRO-presentator.
Maar de volgende ronde dient zich al aan. Niet alleen gaat Mona-Liza in hoger beroep tegen de haar opgelegde straf, maar heeft zij Kamphues ook al laten dagvaarden in een alimentatiezaak. Zij wil hem dwingen om Rob de kosten die zij maakte om dochtertje Monica Louise voor een deel voor zijn rekening te nemen.
Hoewel Mona-Liza gisteren twee jaar lang werd verboden contact met hem te zoeken en hem op sociale media ook niet meer zwart mag maken, is de kans groot dat zij elkaar op een dag dus toch weer zullen treffen! Zij het in een rechtszaal…
Mona-Liza heeft namelijk, nog voordat zij haar straf hoorde uitspreken, op een politiebureau in haar woonplaats Den Haag aangifte gedaan tegen de KRO-presentator. Zij verwijt hem smaad en laster.
De officier van justitie moet nu binnenkort beslissen of Rob Kamphues, zoals Mona-Liza dat wil, zal gaan vervolgen. Zij denkt de smaad- en lasterzaak met vlag en wimpel te zullen winnen, omdat zij zegt over bewijzen te beschikken dat Kamphues willens en wetens leugens over haar heeft verspreidt. Kamphues is sinds de hele kwestie met zijn ex-vriendin via Weekblad Prive naar buiten kwam nog niet bereid geweest commentaar op de zaak te geven.
Volgens de Reünie -presentator is hij door Mona-Liza stelselmatig lastiggevallen. Dat vond politierechter Rini Verpalen overigens wel meevallen. Volgens de rechter ging het niet om een ernstige vorm van stalking, zoals de officier van justitie de stroom van sms’jes en gemiste oproepen naar Robs mobieltje wel bestempelde.
Hij hield er ook rekening mee dat Mona-Liza, zoals advocaat Plasman betoogde, in paniek raakte toen zij ontdekte van hem zwanger te zijn. Hij volgde de eisen van de officier dan ook niet helemaal, en matigde de uiteindelijke straf.
Toch vindt Mona-Liza het nog buiten proportie. „Ik heb hem niet gestalkt”, zei ze. „Ik heb niets fouts gedaan. Ik ben voor de belangen opgekomen van het kind dat in mijn buik groeide. Een kind waarvan Kamphues vond dat ik het moest laten weghalen! Boegbeeld van de KRO, hè! Hij vond dat ik het maar moest laten weghalen. Een kind dat Rob, nu negen maanden na haar geboorte, nog nooit gezien heeft. Het is toch zijn eigen vlees en bloed?”
Volgens Mona-Liza vertelt Kamphues niet alleen in zijn huidige theatertour ’sterke verhalen’, hij zou ook in het dagelijks leven het met de waarheid niet zo nauw nemen. „Door alles wat Kamphues, die ik al een jaar niet heb gezien of gesproken, over mij heeft gezegd, ben ik al twee banen misgelopen. Iedereen heeft een mening over me, maar die meningen zijn gebaseerd op wat meneer Kamphues over mij beweert. En nu krijg ik ook nog eens een strafblad. Ik pik het niet. Dan moet de hele waarheid maar boven water komen. Dan mag Nederland ook weten dat hij de politie ook al eens op een andere ex-vriendin wilde afsturen, iemand die hem ook gestalkt zou hebben. Hoe ik dat weet? Dat heeft hij mij zelf verteld.”
„Dit was de poging van een wanhopige aanstaande moeder, die de vader wilde binden aan zijn kind”, vat advocaat Plasman de zitting samen. De zitting die iedereen die daarbij aanwezig was nog lang zal bijblijven. En die over enige tijd alleen door de tweede ronde kan worden overtroffen!
Ik heb nav dat Youtubefilmpje van de week een hele tijd moeten nadenken en ineens wist ik het: ze lijkt op de moeder van een klasgenoot van mijn oudste dochter. En wij bevinden ons in de Haagse regionen, dus het zou zomaar familie kunnen zijn... (speculaties hoor)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft ook zo'n merkwaardige kop... ik kan mijn vinger er niet op leggen, en die ogen zullen wel iets Indisch hebben, maar toch kijkt ze gewoon vreemd
Daar zitten wel een paar dakpannetjes losquote:
Jammer dat ze knettergek is.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Voor een verse moeder zag zij er wel goed uit, eigenlijk.
Bronquote:Rob Kamphues wil er voor dochter zijn
van onze redactie
AMSTERDAM - KRO-presentator Rob Kamphues wil deel uitmaken van het leven van Monica Louise, de dochter die hij heeft met zijn ex Mona-Liza Machado.
"Ik wil kijken wat ik voor dat meisje kan betekenen. Natuurlijk wil ik dat meisje zien, maar dat is heel moeilijk nu", zegt Rob, die zijn dochter opvallend vaak "dat meisje" noemt, in RTL Boulevard.
Rob ligt al maanden in de clinch met Mona-Liza. Hij heeft de moeder van Monica Louise beschuldigd van stalken en huisvredebreuk. Mona-Liza beweert op haar beurt dat ze de presentator niet heeft gestalkt, maar dat ze slechts duidelijk wilde maken dat hij de vader is van haar negen maanden oude dochter. Robs ex is een maand geleden veroordeeld tot 120 uur voorwaardelijke werkstraf.
Rob: "Er is nu weer een beetje rust in de tent. Het is een ontzettend heftig jaar geweest. Ik kan er nog steeds niet veel over zeggen, want er is hoger beroep aangetekend. Het is jammer dat zo'n klein meisje hierin wordt betrokken. Ik hoop alleen maar dat de media dat meisje met rust laten."
Dan had je de deur voor haar moeder open moeten doen lul.Toen ze met je wilde bespreken Wat nu.quote:
Als dat wijf zich fatsoenlijk had gedragen, had hij vast de deur wel open gedaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:26 schreef hexje het volgende:
[..]
Dan had je de deur voor haar moeder open moeten doen lul.Toen ze met je wilde bespreken Wat nu.
Nee, hij verbrak alle contact nadat bekend was dat zij zwanger was en het kindje ging houden. Is dat fatsoenlijk?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als dat wijf zich fatsoenlijk had gedragen, had hij vast de deur wel open gedaan.
bronquote:Kamphues spijt van geen condoom te hebben gebruikt
KRO-ster Rob Kamphues heeft zijn dochtertje die hij een jaar geleden bij Mona-Liza verwekte, nog altijd niet gezien. Hij vroeg de moeder, met wie hij een kortstondige affaire had, een jaar geleden om een omgangsregeling, maar zij reageert maar niet op zijn verzoek en vertoont stalkgedrag. 'Het meeste spijt heeft Kamphues dat hij geen condoom heeft gebruikt', vertelt Evert Santegoeds op Radio 538.
In het Parool vertelde de 52-jarige presentator over de affaire en het stalkgedrag van Mona-Liza. Zijn leven en dat van zijn dierbaren wordt door haar compleet 'geterroriseerd'. 'Ze heeft in mijn huis gestaan, zomaar, plotseling, terwijl ze wist dat ik haar niet wilde zien', zegt Kamphues. 'Dat was heel bedreigend.
Hij is naar eigen zeggen niet weggelopen voor de gevolgen van zijn vreemdgaan. 'Ik kijk er zo tegenaan: als je je billen brandt, moet je op de blaren zitten. Dus als je met iemand naar bed gaat en er wordt een kind geboren, moet je dat omarmen, omhelzen en met liefde verwelkomen in de wereld', aldus Kamphues. 'Ik zou niets liever willen dan morgen dat meisje in mijn armen sluiten. Wat er gebeurd is, is een hel.'
Sinds deze ellende adviseert de presentator al zijn vrienden om een condoom om te doen. 'Anders zit je straks in dezelfde shit als ik', zou Kamphues hebben gezegd. 'Inmiddels heeft hij een nieuwe vriendin en het zal niemand verbazen dat Rob Kamphues tegenwoordig bekend staat als rubberen Robbie', sluit Santegoeds af.
twitter:MonaLizaxxx twitterde op zondag 07-10-2012 om 21:11:29Heeft iemand nog tips hoe je van een vervelende ex af kan komen? Ik word hier zo moe van! Get alive! reageer retweet
"Get alive".quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
twitter:MonaLizaxxx twitterde op zondag 07-10-2012 om 21:11:29Heeft iemand nog tips hoe je van een vervelende ex af kan komen? Ik word hier zo moe van! Get alive! reageer retweet
![]()
![]()
Aldus de vrouw die veroordeeld is voor stalking.
quote:Mona-Liza Machado @MonaLizaxxx
Het is weer zover mijn ex zoekt de media op met negativiteit! Ik ga mijn song No going back op single uitbrengen!#geld verzamelen goed doel#
7 oktober Mona-Liza Machado Mona-Liza Machado @MonaLizaxxx
Als je mij niet wilt zien of spreken en geen contact wilt, ga je toch niet tijd aan MIJ besteden tijdens n theatershow? # obsessief gedrag#
Je bent echt afgegleden als je als theaterman/ vrouw tijdens je eigen theatervoorstelling de moeder van je eigen kind bewust zwart maakt!
Heeft iemand nog tips hoe je van een vervelende ex af kan komen? Ik word hier zo moe van! Get alive!
Tja, je kan luisteren naar roddels en leugens of lekker luisteren naar mijn zang . Me singing "No going back" http://www.flextennis.com/RECORD001.MP3
Eerst stampei maken dat ik niks mag zeggen en dan vervolgens wel over mij gaan roddelen in de media en theater? #ik ga de politie bellen#
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 14:44:21Oja, ik wilde niet eens meteen all the way, maar meneer was zo geil dat hij zijn richting al had gevonden voordat ik er erg in had! #spijt# reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 14:43:01Smeerlap! Leuk verhaal ook later om te lezen voor zijn dochter! Trek voortaan maar n condoom over je kop zou ik zeggen! Loser! reageer retweet
Zodra iemand die haar persoonlijk kent en een vete heeft uit te vechten hier begint over BKR-registraties en persoonlijke kindddingetjes ben ik helemaal voor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef Ole het volgende:
Moeten we MonaLiza niet tegen zichzelf in bescherming nemen? Hoe durven we haar op een forum zo in de maling te nemen
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:41:21Oja,hij heeft via de rechtbank 'omgang' gevraagd voor 1 keer in de 3 maanden! Dan zie je je kind maar 4 keer per jaar! Veels te weinig! drol reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:50:21Zo zie je maar, praatjesmakers moet je nooit geloven, voortaan weer een echte man in mijn leven, eentje die doet i.p.v. onzin uitkraamt! reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:46:21Nu ga ik verder met de verzorging van mijn dochter! Zonde van mijn tijd die flapdrol! Voor interviews;bel naar mijn advocaat Peter Plasman! reageer retweet
Wat laat je je dan kennen zeg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:57 schreef piglet het volgende:
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:41:21Oja,hij heeft via de rechtbank 'omgang' gevraagd voor 1 keer in de 3 maanden! Dan zie je je kind maar 4 keer per jaar! Veels te weinig! drol reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:50:21Zo zie je maar, praatjesmakers moet je nooit geloven, voortaan weer een echte man in mijn leven, eentje die doet i.p.v. onzin uitkraamt! reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:46:21Nu ga ik verder met de verzorging van mijn dochter! Zonde van mijn tijd die flapdrol! Voor interviews;bel naar mijn advocaat Peter Plasman! reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 16:10:16Weglopen voor je VERANTWOORDELIJKHEDEN tijdens de ZWANGERSCHAP is dus geoorloofd door te liegen over stalking? reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 16:11:44Huisvredebreuk klopt niet! De huisdeur stond open, huis stond in de stelten i.v.m. verbouwing, ik kwam mijn spullen terughalen! Minkunkel! reageer retweet
Zal ik ze hier weghalen?quote:
twitter:Mrsvanderlinden twitterde op zondag 07-10-2012 om 13:00:22Wat zit Rob Kamphues nou lief z'n eigen interview te lezen. #parool http://t.co/RmCIrZp1 reageer retweet
graag!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat artikel in Het Parool van Zaterdag was ook wel droef hoor, Rob is echt een eikel![]()
Heb helaas geen scanner, intresse in het artikel? Ik zou met de gsm een foto kunnen maken
Bij de zitting moest de rechter haar enkele malen tot de orde roepen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Jezus, dat mens lijkt wel manisch.
Met haar uitroeptekens.
Ik bedoelde door haarzelf. Haar tweets staan nu op heel veel plekken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:37 schreef piglet het volgende:
[..]
Zal ik ze hier weghalen?
Ze heeft er trouwens nog een heleboel meer zag ik netHet ging echt met een snelheid van 1 per 2 minuten zo te zien
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef Ole het volgende:
Moeten we MonaLiza niet tegen zichzelf in bescherming nemen? Hoe durven we haar op een forum zo in de maling te nemen
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 19:29:58@koefnoen mijn ex Kamphues zeurt na meer dan 2 jaar dat hij geen condoom heeft gebruik, ik zeg: trek die condoom dan maar over je kop, item? reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 21:17:45Toch wel erg als je als Weegschaal zo van eerlijkheid houdt en je krijgt met n ex te maken die liegen kan als de beste! reageer retweet
Ja, ik vrees dat dit soort dingen niet zo makkelijk te wissen zijn als je ze eenmaal een tijdje op Twitter hebt laten staan. En het is ook niet 1 tweetje, het zijn er echt heul veulquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik bedoelde door haarzelf. Haar tweets staan nu op heel veel plekken.
Nou ja, dit dus. Al heb ik wel zoiets van soort zoekt soort in dit geval. Ik heb medelijden met dat dochtertje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Complete nutcase. Je zal er maar een kind bij hebben.
Kan me zó goed voorstellen dat Kamphuus denkt, smeekt, bidt: had ik godver maar een condoom gebruikt.
Je mag nog zo'n eikel zijn (geen idee of hij dat is, maar dat lijkt bij sommigen hier de overtuiging), maar een hysterische weirdo achter je aan, die bovendien je dochter opvoedt, lijkt me geen pretje.
Oh tuurlijk zal hij spijt hebben, maar dat gooi je toch niet in de media?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan me zó goed voorstellen dat Kamphuus denkt, smeekt, bidt: had ik godver maar een condoom gebruikt.
Je mag nog zo'n eikel zijn (geen idee of hij dat is, maar dat lijkt bij sommigen hier de overtuiging), maar een hysterische weirdo achter je aan, die bovendien je dochter opvoedt, lijkt me geen pretje.
Ook fijn voor dat kind als ze later leest dat papa liever had dat ze niet was geboren ...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh tuurlijk zal hij spijt hebben, maar dat gooi je toch niet in de media?
Klopt, en dat moet hij vooral denken, dat hij het als onderwerp voor z'n theathershow gebruikt vind ik behoorlijk triest.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook fijn voor dat kind als ze later leest dat papa liever had dat ze niet was geboren ...
Ach kom. Als ze groot genoeg is om in de archieven naar materiaal over de hele kwestie te zoeken, is ze ook oud genoeg om te snappen in welke context dit is gezegd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook fijn voor dat kind als ze later leest dat papa liever had dat ze niet was geboren ...
Als hij er niets over had gezegd in zijn cabaretshow, zou hij een humorloze lul zijn geweest die wel anderen op de hak neemt, maar geen zelfspot kent.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, en dat moet hij vooral denken, dat hij het als onderwerp voor z'n theathershow gebruikt vind ik behoorlijk triest.
Aldus de vrouw die veroordeeld is voor stalking.twitter:MonaLizaxxx twitterde op donderdag 11-10-2012 om 09:12:40Stalken is niet mijn stijl maar als ik het dan toch 1 keer moest doen, dan niet Kamphues maar deze man!: via @youtube reageer retweet
Dit dus!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat artikel in Het Parool van Zaterdag was ook wel droef hoor, Rob is echt een eikel![]()
Heb helaas geen scanner, intresse in het artikel? Ik zou met de gsm een foto kunnen maken
Ach die 10 mensen die naar zijn show komen. Ik zou me niet druk makenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je moeder is labiel.![]()
Je vader is een eikel met een enorm ego.![]()
Nou succes er dan maar mee he, arm kind
Nou dan maar een humorloze lul, die carrière staat toch niet boven het kind?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als hij er niets over had gezegd in zijn cabaretshow, zou hij een humorloze lul zijn geweest die wel anderen op de hak neemt, maar geen zelfspot kent.
Dat vat het wel samen denk ik ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef WammesWaggel het volgende:
dankquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou succes er dan maar mee he, arm kind
Allemachtig, je wilt het wel erg graag. Daar valt niet tegenop te redeneren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een kansloos artikel.
[..]
Nou dan maar een humorloze lul, die carrière staat toch niet boven het kind?
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:01 schreef takkfyrir het volgende:
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 21:17:45Toch wel erg als je als Weegschaal zo van eerlijkheid houdt en je krijgt met n ex te maken die liegen kan als de beste! reageer retweet
Heeft hij ze nu ook al niet meer allemaal op een rijtje? Of heeft RTL het interview in Het Parool gemist?quote:Rob Kamphues heeft spijt van relatie
HILVERSUM - Rob Kamphues heeft spijt van zijn kortstondige relatie met Mona Liza Machado. Hij heeft zijn dochtertje Monica-Louise nog steeds niet gezien.
Dat vertelt hij maandagavond in RTL Boulevard.
''Het heeft van alles met me gedaan. Er gaat veel door je heen. Ik heb heel veel steun gekregen uit onverwachte hoeken, maar ik heb ook rare verwensingen gehoord. Je gaat wel anders naar de wereld kijken. Ik weet nu heel goed wie mijn vrienden zijn en wie niet'', zegt de KRO-presentator.
Kamphues heeft spijt. ''Ja,als ik haren op mijn hoofd had, dan had ik ze er allemaal uitgerukt.''
De Reünie-presentator heeft twee zoons uit een eerder huwelijk. ''Ik ben naar mijn jongens toe altijd heel eerlijk geweest. Vanaf het eerste moment. En de oudste zei pas nog: 'Wat sneu voor dat meisje, dat ze niet weet wat voor leuke halfbroertjes ze heeft'.''
Achtbaan
RTL claimt dat Kamphues niet eerder in de media vertelde over de achtbaan waar hij de afgelopen anderhalf jaar in heeft gezeten. Dat is niet juist, want begin oktober interviewde Het Parool hem over de affaire.
Machado werd op 3 mei van dit jaar door de politierechter in Haarlem veroordeeld tot 120 uur voorwaardelijke werkstraf voor het stalken van Kamhues en het plegen van huisvredebreuk in de woning van de KRO-presentator.
Ze ging in hoger beroep. Haar dochtertje Monica-Louise werd op 10 augustus 1 jaar.
quote:Op maandag 26 november 2012 17:14 schreef Copycat het volgende:
RTL claimt het, dus daar zal de fout wel liggen. Of ze denken dat kranten geen media zijn, maar visverpakkingen.
Het stond ook in dit topic, dat mogen ze dan ook wel eens wat beter gaan bijhoudenquote:Op maandag 26 november 2012 17:14 schreef Copycat het volgende:
RTL claimt het, dus daar zal de fout wel liggen. Of ze denken dat kranten geen media zijn, maar visverpakkingen.
quote:Ex Rob Kamphues boos op Danni Lowinski
Mona-Liza Machado, de vrouw die haar ex Rob Kamphues blijft lastigvallen met interviews in de media, is boos op Marlijn Weerdenburg, de hoofdrolspeelster van de SBS 6-serie Danni Lowinski. Dat zegt ze in weekblad Privé. Machado zegt dat haar relatie met Kamphues is mislukt door zijn eerdere ‘traumatische’ relatie met Weerdenburg. Ze vindt het onterecht dat de actrice nu zo wordt geprezen. “Onlangs zag ik haar gewoon in een uitzending van DWDD“, briest de boze ex.
Machado stelt dat Kamphues vlak voordat ze een relatie kregen ‘problemen had’ met Weerdenburg. “Marlijn Weerdenburg en haar lesbische vriendin hadden een driehoeksverhouding met Rob Kamphues. Die triorelatie kwam dramatisch tot een einde, waarna ik er de dupe van werd.”
Weerdenburg was volgens Machado ziekelijk jaloers. “Ook voor Marlijn wilde hij de politie bellen omdat ze, volgens hem, ook zou lijden aan het borderline syndroom. Marlijn sloot zich geregeld op in een kamertje in het huis van Rob als ze ruzie met hem had.”
Van de huidige situatie, waarin Weerdenburg ‘heel bekend begint te worden’, baalt ze. “Ik vind het gewoon niet eerlijk. Marlijn heeft nergens last van omdat Rob alle nare ervaringen met haar op mij afreageert. Al het leed en de ergernissen uit die relatie projecteert hij op mij. Marlijn krijgt niets dan lof, ik zit met de brokken.”
“Door de dingen die Rob over mij verteld heeft in de media, ondervindt mijn carrière schade. Terwijl Marlijn ondertussen wel succes heeft.”
Ze probeert waarschijnlijk Sylvie te overtreffen..quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:41 schreef DjinN het volgende:
Is die kinderachtige kleutersoap nou nog steeds bezig ??
Het probleem is dat hij haar niet mag zien, dacht ik.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:09 schreef Leandra het volgende:
Mijn hemel, laat Rob dat kind een plezier doen en het niet alleen erkennen maar ook zelf opvoeden, ongeacht hoe hij het verprutst, de schade zal voor het kind waarschijnlijk minder erg zijn dan wanneer deze nutcase haar blijft opvoeden.
En Mona Liza wil dat ook wel maar alleen als hij haar aanwezigheid ook gedoogt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij haar niet mag zien, dacht ik.
Hij wil dat wel.
Ja zoiets was het geloof ik, geen idee hoe het nou precies zat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Mona Liza wil dat ook wel maar alleen als hij haar aanwezigheid ook gedoogt?
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)et_dochtertje__.htmlquote:Rob Kamphues ziet eindelijk dochtertje
AMSTERDAM - Twintig maanden (!) na de geboorte van zijn dochtertje Monica Louisa, heeft KRO-presentator Rob Kamphues (52) het meisje voor het eerst in levenden lijve gezien
Tot dat moment kende hij de schattige baby alleen van foto’s in Weekblad Privé. Het blad beschrijft deze week uitvoerig het complete verhaal van die geheimgehouden, eerste en emotionele ontmoeting.
Volgens moeder Mona-Liza Machado, met wie Rob een onstuimige verhouding beleefde, verliep een en ander in een prima sfeer en zijn er ook afspraken gemaakt opdat vader en dochter een band met elkaar kunnen opbouwen.
Hoewel volgens het rapport van de Kinderbescherming de ontmoeting met Monica Louisa (de tweede naam is een verwijzing naar Robs moeder) Rob ’diep heeft geraakt’, is het des te opmerkelijker dat Rob nu voorstelt zijn dochter ’één uur in de maand’ te gaan zien.
Mona-Liza: "Eén uur in de maand, dat is dus twaalf uur per jaar ofwel een halve dag… per jáár! En dat voor iemand die er in de media mij steeds de schuld van gaf dat hij zijn kind niet mocht zien. Wat nu dus een leugen is gebleken!”
Dat zegt die gekke muts.. geen idee of dat waar is of dat ze weer iets loopt te verzinnen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:05 schreef JaneDoe het volgende:
ik vind het eigenlijk ook wel opmerkelijk dat rob met een voorstel komt van 1 uur per maand.. komt niet echt over alsof hij de verloren tijd zoveel mogelijk wil inhalen
mwah, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:05 schreef JaneDoe het volgende:
ik vind het eigenlijk ook wel opmerkelijk dat rob met een voorstel komt van 1 uur per maand.. komt niet echt over alsof hij de verloren tijd zoveel mogelijk wil inhalen
ja die kut trekt het natuurlijk meteen weer in het negatieve.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zegt die gekke muts.. geen idee of dat waar is of dat ze weer iets loopt te verzinnen.
Ja ze is gestoordquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja die kut trekt het natuurlijk meteen weer in het negatieve.
dan kan ik me ook wel voorstellen dat je begint het een uurtje per maand
eerst maar eens afwachten hoe die muts daar weer op reageert.
het is nooit goed bij haar, volgens mij
En dan opbouwen met ieder jaar een uur per maand extra, zodat hij haar als ze 18 is maar liefst 18 uur per maand ziet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mwah, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
misschien voorzichtig opbouwen?
nou jemig zeg, je kunt ook overdrijven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan opbouwen met ieder jaar een uur per maand extra, zodat hij haar als ze 18 is maar liefst 18 uur per maand ziet?
Juist op deze leeftijd is dat "langzaam opbouwen" als je uitgaat van een uur per maand nietszeggend, dat kind ziet iedere maand opnieuw die meneer die ze niet kent.
komt dat niet uit dat rapport van de rvdk?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zegt die gekke muts.. geen idee of dat waar is of dat ze weer iets loopt te verzinnen.
quote:Ex Rob Kamphues boos om rapport-show
Mona-Liza Machado vindt het té gênant dat juist haar ex Rob Kamphues vorig seizoen de tv-show Rapport voor mijn Ouders aan elkaar praatte. Dat vertelt ze in weekblad Privé. Samen hebben ze het dochtertje Monica-Louise. “Hem wekelijks zien in zijn programma Rapport voor mijn Ouders waarin hij heel sympathiek probeert over te komen door voor de camera aardig tegen kindjes te doen… Maar hij houdt zich niet eens aan zijn eigen bezoekregeling met zijn eigen kindje!” , schreeuwt ze.
De programmatitel maakt haar cynisch. “Dus wat voor rapportcijfers geven wij als publiek deze vader die het programma over kids presenteert? Schriftelijk heeft hij laten weten dat hij de fase van hechting met zijn kindje niet kan waarmaken vanwege zijn drukke baan!”
Tenenkrommend, vindt ze. “Hoe vind je die?! Op tv zo leuk met kinderen doen, maar in het echte leven zwáár je verantwoordelijkheden ontlopen en dat doodleuk schriftelijk verklaren! Geen tijd!”
Toen ze Kamphues later ook nog eens bij Life 4 You zag zitten, was Machado helemaal misselijk. “Ik kijk altijd graag op zondag naar Carlo en Irene. Zit ik lekker met een bord eten op schoot te kijken naar Life 4 You, zie ik opeens mijn ex aan tafel aanschuiven! En die begint me daar toch te huichelen en te jokken!”
“Ging hij daar zitten vertellen dat hij van mij zijn kindje niet mag zien. Het is echt zo gemeen en laag bij de grond. Waarom doet hij zo? Wil die man koste wat het kost zijn imago redden?”
“Welk rapportcijfers ik hem nu geef? Daar laat ik me maar niet over uit. Maar een voldoende… is het zeker niet!“
Ik zit hardop te lachenquote:Zit ik lekker met een bord eten op schoot te kijken naar Life 4 You, zie ik opeens mijn ex aan tafel aanschuiven!
bronquote:OM eist opnieuw werkstraf tegen ex Rob Kamphues
Het Openbaar Ministerie heeft vrijdag in hoger beroep 180 uur werkstraf en een voorwaardelijke celstraf van een maand geëist tegen Mona-Liza Machado, die een kortstondige verhouding had met presentator Rob Kamphues.
Dat liet een woordvoerder van het OM weten. In eerste aanleg was een werkstraf van tweehonderd uur geëist.
Machado werd in 2012 door de politierechter onder meer veroordeeld tot een voorwaardelijke werkstraf van 120 uur wegens het stalken van Kamphues. Ook kreeg ze een contactverbod opgelegd.
Is vanaf aanstaande zondag te zien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:15 schreef Deisyy het volgende:
Presenteert Rob niet Rapport voor je ouders?![]()
http://www.nieuws.nl/728211
wat scheelt het.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |