abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105070153

oorspronkelijke OP
quote:
HET IS EEN verhaal dat zelfs in de showbizz zijn weerga nauwelijks kent. KRO-presentator ROB KAMPHUES (51) leert via Facebook een vrouw kennen die hij inpalmt en zwanger maakt, maar met wie hij resoluut breekt wanneer zij een abortus weigert. Op een avond laat hij zelfs zijn geliefde, met ongeboren baby en al, opsluiten in een politiecel...

Afgelopen zondag keken opnieuw meer dan 1,8 miljoen mensen naar Robs programma De Reünie , dat hij al sinds 2005 maakt voor de KRO. Maar er is één reünie die de presentator nadrukkelijk uit de weg gaat. Die met zijn ’ex’ Mona-Liza Machado, de moeder van zijn jongste kind!

In WEEKBLAD PRIVÉ doet zij deze week het onthutsende verhaal over haar stormachtige relatie met de KRO-ster, die alles op alles zette om haar tot abortus te bewegen. Hij liet haar zelfs oppakken en insluiten door de politie van zijn woonplaats Broek in Waterland!

De knappe oud-medewerkster van SBS, en ook oud-campagnemedewerkster van Wouter Bos, beleefde eind vorig jaar twee bijzondere maanden met Rob Kamphues. Maanden waar zij inmiddels een levende, vrolijk in haar wieg lachende herinnering aan heeft. En juist die veranderde op slag alles. Want sinds Facebookliefde Mona-Liza stelde van Kamphues in verwachting te zijn, was het meteen over met de liefde.

Toen Mona-Liza weigerde het jonge leven te laten afbreken, liep het op een avond helemaal uit de hand. Rob had al enige tijd niet meer gereageerd op verzoeken om contact met de vrouw die zíjn kind droeg. Op een avond besloot Mona-Liza toen maar naar zijn woning in Broek en Waterland te gaan, waar Rob over die actie zó in woede ontstak, dat hij zelfs de politie belde, haar beschuldigde van ’stalking’ en de moeder van zijn kind zelfs liet opsluiten in een politiecel in Purmerend!

Mona-Liza stond op woensdag 10 augustus vervolgens alléén voor de bevalling. Zij heeft tot nu alléén de zorg voor de kleine. Of dat in de toekomst zal veranderen, hangt in de komende dagen af van Robs reactie. Maar MonaLiza maakt zich vooralsnog weinig illusies over de toekomst, wanneer zij de e-mails terugleest waarin KRO’s eigen don juan beschrijft wat zij de komende jaren als bijdrage van zijn kant zou kunnen verwachten.

Rob – vijf jaar geleden gescheiden, twee kinderen – heeft het naar eigen zeggen immers al druk genoeg. In de afgelopen decembermaand, wanneer hij net van de zwangerschap heeft gehoord, schreef hij een afpoeiermail aan Mona-Liza, die in bezit is van het weekblad: Ik heb al een gebroken gezin met een ex en daarnaast nog een zware baan. Ik heb mijn handen vol om er voor de mensen te zijn die in mijn leven al een belangrijke rol spelen. Nog meer verantwoordelijkheden kan ik er echt niet bij hebben.

Wanneer hij de voordelen van een abortus, met name voor zichzelf, nogmaals heeft uiteengezet besluit de KRO’er: Ik respecteer jouw keus en zal een kind nooit verketteren of verloochenen, maar het zal opgroeien zonder mij als vader werkelijk te kennen. Je zult het vooral zelf moeten doen of met hulp van de mensen om je heen.

Reactie

In deze zin dient over Rob te worden opgemerkt: een man, een man, een woord een woord. Tot dusver heeft hij zich inderdaad niet één keer bekommerd om dat lieve kleine meisje in die Haagse wieg. Het enige beeld dat hij van haar heeft gezien, zijn de zelfgemaakte foto’s die moeder Mona-Liza hem ter gelegenheid van zijn verjaardag op 16 september stuurde: Namens je dochter wens ik je een fijne verjaardag! En ook daarop volgde geen enkele reactie.

Het enige contact wat er nog is tussen de tv-ster en de vrouw op wie hij vorig jaar halsoverkop verliefd leek te zijn geworden verloopt via advocaten en vooral… stroef.

En dan te bedenken hoe vlot en modern het op 27 oktober 2010 om 22.29 uur allemaal begon. Via de website Facebook zoekt Rob dan contact met de vrouw, wier foto hem zeer moet hebben aangesproken. Op haar profiel merkt zijzelf over haar liefdeleven op: het is ingewikkeld. Daarmee hadden ze in elk geval meteen iets met elkaar gemeen. En Rob begon digitaal te flirten: ha mooie vrouw, wat is er zo ingewikkeld aan jouw burgerlijke staat, of voert dat te ver in een eerste kennismaking?

Na aandringen wordt er een eerste ontmoeting gepland in Amsterdam. Rob is een man van de wereld en trakteert haar op een diner in een Thaise snackbar op de roemruchte Zeedijk. Wat Mona-Liza opvalt is dat Rob niet alleen trek had in hete soep en Thaise kip; meteen al pakte hij haar hand om vervolgens de zijne los te laten en roerbakbewegingen over haar billen te maken. Ook vraagt Kamphues bij de eerste ontmoeting of hij Mona-Liza op haar mond mag zoenen. Zij vindt het allemaal wat snel gaan. Maar, achteraf, wil zij niet ontkennen hem lief, charmant en stoutejongensachtig gevonden te hebben. En natuurlijk kwam het tot nieuw contact, een nieuwe ontmoeting en een eerste, romantische liefdesnacht bij hem thuis. Nota bene nadat zij de avond hebben doorgebracht in de Koninginnekamer van de Ridderzaal waar Rob als presentator een klus had. Dat van het een het ander kwam, daar getuigt kleine Monica-Louise van.

Dat Rob haar vader is staat voor Mona-Liza vast. En in alle correspondentie waarmee Rob haar tot abortus probeert te bewegen, doet Rob dat klaarblijkelijk ook. Vorige week zou hij een dna-test doen om daar voor altijd duidelijkheid over te krijgen. Op het laatste moment moest hij vanwege drukke verplichtingen echter afzeggen. Wat die verplichtingen waren, ontdekte Mona-Liza toen zij de televisie aanzette en Rob ’live’ zag zitten… Bij de dames van Koffietijd .

bron

Wat een verhaal :o .

2 februari
quote:
Rob Kamphues mag dochter niet zien
Showbizz • Geschreven door Novum op 02-02-2012 @ 09:31 - gepost door harry64

Rob Kamphues is er niet blij mee dat hij zijn dochter Monica-Louise niet mag zien. De presentator ligt al enige tijd in de clinch met zijn ex Mona-Liza Machado.

"Hij heeft als familieman, die zijn verantwoordelijkheden niet uit de weg gaat, voorgesteld dat dat gebeurt onder neutraal toezicht", zegt de woordvoerder van Kamphues tegen het AD. "Maar daar wil mevrouw helaas niet aan. Ze wil hoe dan ook bij die ontmoetingen zijn."

Kamphues en Machado hadden vorig jaar een kortstondige relatie. Hun dochtertje werd in augustus geboren. Tijdens de zwangerschap liep de affaire stuk. Machado wordt door Kamphues beschuldigd van ernstige stalking en huisvredebreuk.

Machado eist excuses van de 51-jarige presentator. "Omdat hij mij door deze kwestie landelijk voor gek zette. Als ik die krijg, zal ik me wellicht soepeler opstellen over een eventuele ontmoeting tussen Rob en zijn kind."

Ze geeft toe dat ze Rob veel sms'jes heeft gestuurd. "Die zestig of zeventig berichtjes waren iets teveel van het goede", zegt ze. "Ik was ten einde raad. Maar zo erg was het nu ook weer niet."

Machado hoopt dat de rechter binnenkort ook een beslissing neemt over de alimentatie. "Monica-Louise is in augustus geboren, maar Rob is pas sinds november met geld over de brug gekomen. Hij heeft dus de eerste vier maanden niets betaald."

quote:
Mona-Liza woedend op Rob Kamphues.

Mona Liza Machado heeft keihard uitgehaald naar haar ex Rob Kamphues. Op Facebook noemt ze de presentator een ‘oneerlijke kneus’.

Mona Liza zegt bovendien dat Rob nog steeds geen alimentatie betaalt voor hun dochtertje Monica-Louise.

De zegsman van de KRO-presentator meldt aan Shownieuws dat dit niet het geval is en er sinds november 2011 wel degelijk alimentatie wordt betaald. Daarnaast wil Rob dolgraag zijn dochter zien, iets dat nog niet gebeurd is.

Rob en Mona-Liza hebben elkaar een aantal keer ontmoet eind 2010. Na enkele weken heeft Rob de omgang toen beëindigd. Vorig jaar in augustus werd hun dochtertje Monica-Louise geboren. Na het resultaat van een DNA-test nam Rob uiteindelijk de verantwoordelijk als vader. De slepende voogdijzaak tussen de twee loopt momenteel nog.
Raar filmpje

Het is natuurlijk een vreselijk filmpje. Maar er is meer:
quote:
Ex Rob Kamphues: 'Ik handelde in zijn belang'
HAARLEM - „Ik handelde alleen in het belang van Rob Kamphues. Ik wilde zijn recht als vader respecteren door hem erbij te betrekken en nu zit ik hier.” Dat zei Mona-Liza Machado. (37) uit Den Haag vrijdag bij de politierechter in Haarlem. Het Openbaar Ministerie verdenkt de vrouw van het stalken van Kamphues en het plegen van huisvredebreuk in zijn woning.

Mona-Liza. had eind 2010 een kortstondige relatie met Kamphues. Ze raakte toen zwanger en baarde vorig jaar een dochter van de tv-presentator. Ze zei dat ze hem wilde betrekken bij belangrijke keuzes tijdens haar zwangerschap. „Ik moest kiezen of ik een vruchtwaterpunctie zou laten doen. Ik was toen in paniek en heb hem vaak gebeld om te vragen wat hij daarvan vond.”

„Misschien heb ik iets te aanhoudend geprobeerd om hem te bereiken
, maar hij heeft mij minderwaardig behandeld. Dit is de omgekeerde wereld”, zei de vrouw emotioneel tegen politierechter Rino Verpalen. Volgens haar was er geen sprake van huisvredebreuk toen ze op 19 mei vorig jaar het huis van Kamphues binnenging.
het laatste nieuws:
quote:
Eis 200 uur werkstraf tegen ex Rob Kamphues
HAARLEM - Mona-Liza M. krijgt als het aan justitie ligt een werkstraf en een voorwaardelijk celstraf voor het stalken van tv-presentator Rob Kamphues. Voor de politierechter in Haarlem eiste officier van justitie N. Achahbar 200 uur werkstraf en 4 maanden voorwaardelijke celstraf. De 37-jarige vrouw is de ex-vriendin van Kamphues en moeder van zijn dochtertje.

Volgens het Openbaar Ministerie (OM) heeft de vrouw Kamphues gestalkt en huisvredebreuk gepleegd in zijn woning. De officier eiste ook een contactverbod van drie jaar. In die periode mag M. geen contact opnemen met Kamphues en zijn directe familieleden en zich niet begeven in een straal van 500 meter rond zijn woning. Ook wil het OM dat de vrouw stopt met het verspreiden van 'belastende berichten' over Kamphues via de (sociale) media en wil dat ze dit soort berichten binnen drie maanden verwijdert van haar Facebook- en Twitter-account.

Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)_Rob_Kamphues__.html
filmpje van RTL boulevard over de rechtszaak

[ Bericht 16% gewijzigd door Ole op 28-04-2012 22:41:25 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 1 december 2011 @ 21:06:05 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_105070235
WAAR WAS JIJ IN DECEMBER 2011, TOEN ROB KAMPHUES ZIJN BABY NEGEERDE??!!??!
  donderdag 1 december 2011 @ 21:07:31 #3
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_105070322
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef BasEnAad het volgende:
op me werk
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_105070636
quote:
WE WETEN NU IN ELK GEVAL WEL WAAR ROB KAMPHUES WAS IN DECEMBER 2010!!!!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_105070746
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

WE WETEN NU IN ELK GEVAL WEL WAAR ROB KAMPHUES WAS IN DECEMBER 2010!!!!
Niet waar hij had moeten zijn: de drogist.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105070796
Ik wacht geduldig op meerdere heilige kamp huisjes O-)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_105071729
quote:
De facebook van Yolanthe aan het zoeken op de bank :@
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 21:30:13 #8
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_105071792
Heel verhaal in de OP...
Wat ik er over heb gelezen is dat het kindje idd van Rob is en hij er de verantwoording voor wil nemen maar contact met moeder via advocaten doet.
Logisch toch?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_105074026
tt fail!

what happened to roerbakbabygate?! :(
pi_105075161
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef JaneDoe het volgende:
tt fail!

Misschien wil een modje het wel aanpassen :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 1 december 2011 @ 22:20:02 #11
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_105075335
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef Ole het volgende:
Wel zonder condoom. Iets minder slim . De Sukkel
Zij zonder de Pil.
pi_105075703
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Heel verhaal in de OP...
Wat ik er over heb gelezen is dat het kindje idd van Rob is en hij er de verantwoording voor wil nemen maar contact met moeder via advocaten doet.
Logisch toch?
Zo is hij wel, beetje op tv de kale Robert ten Brink willen uithangen tussen mensen.
Maar zelf alles op afstand doen.
pi_105076117
Voor die OP mag je ook wel ff gaan zitten _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_105076343
quote:
15s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Zij zonder de Pil.
Nu beide met een SOA. :@
  donderdag 1 december 2011 @ 22:40:31 #15
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105076749
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet waar hij had moeten zijn: de drogist.
:D

Overigens, ik dacht dat de man HIV-positief was :?
  donderdag 1 december 2011 @ 23:02:24 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105078098
quote:
15s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zij zonder de Pil.
Zij vond het kennelijk ook geen probleem om de gevolgen te dragen....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105079778
Mona-Liza
Monica-Louise

Beetje vol van zichzelf? :D
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 00:42:41 #18
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105082796
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef JaneDoe het volgende:
tt fail!

goeie ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:58:27 #19
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_105083217
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

goeie ^O^
}:|
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2011 @ 01:01:20 #20
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_105083290
quote:
9s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zo is hij wel, beetje op tv de kale Robert ten Brink willen uithangen tussen mensen.
Maar zelf alles op afstand doen.
Doet Rob emo tranentrekkende verloren liefdes zeik programma's presenteren dan?
Nee dus.

Ik vind hem de reünie (totaal andere orde) heel goed presenteren.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  vrijdag 2 december 2011 @ 01:03:46 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105083339
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:58 schreef static het volgende:
}:|
De andere optie was negeerbuisbabygate.... dat bekt toch net even iets minder makkelijk tijdens de vrijmibo.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:55:06 #22
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_105086014
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
Mona-Liza
Monica-Louise

Beetje vol van zichzelf? :D
Niet helemaal, Louise is de naam van de moeder van Rob.
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:58:55 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105086069
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 08:55 schreef hexje het volgende:

Niet helemaal, Louise is de naam van de moeder van Rob.
Zal ze die ook ooit gestalkt ontmoet hebben?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:14:50 #24
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_105086363
Dit stond gister in de krant.

Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 december 2011 @ 09:17:38 #25
163650 Greys
pi_105086417
Het meisje is de 'passievrucht' van....

*ril*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:15:59 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105089565
Ik vind het nog steeds zo goed van Rob dat hij haar gewoon zo hupsakee kon laten opsluiten door de politie.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 december 2011 @ 11:23:50 #27
163650 Greys
pi_105089779
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:15 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het nog steeds zo goed van Rob dat hij haar gewoon zo hupsakee kon laten opsluiten door de politie.
Nou he?
Sommige vrouwen worden jarenlang gestalkt en dan kan de politie niets doen maar nu hoeft er maar een scharrel van achter de heg te gillen dat ze zwanger is en hatsee, met passievrucht-in-aanbouw en al achter de tralies :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105089904
Ik moest lachen bij 'roerbakbabygate' _O-
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:14:00 #29
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_105094799
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

o|O
pi_105124948
quote:
GSTV. Tom op baby shower bij Rob Kamphues

nze goede vriend Rob Kamphues is papa geworden. Hij zei van niet, zijn DNA zei van wel. Dus ging onze Tom even thuis langs met schattige roze babykleertjes, op zoek naar Monica-Louise, de eerste van Acht Blagen van Kamphues. De roze plopkap wekte meteen argwaan bij de KRO, die op hoge poten PowNed belden of zij wel eens heel snel weg wilden gaan met die camera bij het huis van hun gewaardeerde televisiemaker. Ondertussen stond Tom zich een lamme vinger te bellen met een Blije Doos in zijn handen. Maar open doen ho maar. Of toch..? Kijk mee naar
Filmpje: http://www.geenstijl.tv/2(...)_kinderen_van_k.html

Bron

_O- :P
pi_105125328
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:01 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Doet Rob emo tranentrekkende verloren liefdes zeik programma's presenteren dan?
Nee dus.
We hebben een fan zie ik. Die missen wel vaker het punt als het om kritiek gaat.
pi_105249239
Ik vind dat neukertje van Rob wel redelijk hysterisch worden.

Vandaag in het AD een stuk over de eerste sinterklaas van haar kind, zonder zijn papa.
Jezus mina, had ze gedacht samen vader en moedertje te spelen?
Ze hadden een paar weken een relatie en zij werd zwanger (dom van hem om er niets omheen te schuiven). Vervolgens denkt zij in een sprookje terecht te komen van een gezellig gezinnetje nu dat niet gaat gebeuren loopt ze alle bladen af om te melden hoe erg het allemaal is.

Voor zover ik begrepen heb, wil Rob zijn verantwoordelijkheid nemen en meebetalen voor het kind. Zij hoeft niet te rekenen op een relatie met hem.

Zie hier het stuk in het ad: ad

IN de papieren versie wordt subtiel de link gelegd met Boris Becker en hoe hij destijds vader is geworden via een blowjob in de bezemkast.
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:31:06 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105249623
quote:
Dat de inmiddels bewezen vader - een dna-test toonde vorige week aan dat Kamphues de verwekker is van de kleine spruit - niet op dat familiefeestje aanwezig was, vindt Machado vervelend. 'Jammer dat haar pappie er niet bij is. Gelukkig is ze nog te jong om dat te beseffen, maar leuk vind ik het niet,' vertelt ze aan het AD.
Ik heb al langer het idee dat het een Miss Labielo betreft. Delusional, ook.
pi_105249691
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:20 schreef utrecht1970 het volgende:

Vandaag in het AD een stuk over de eerste sinterklaas van haar kind, zonder zijn papa.
:'( :D
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:37:13 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105249839
Mijn hemel wat een triestigheid.... mijn kind heeft gisteren z'n 2de Sinterklaas niet gehad, want we hebben het weer niet gevierd omdat hij nog te klein is, en dan gaat zij zitten miepen dat papa niet aanwezig was bij het "familiefeestje"?!

Hou toch op zeg, als je alleen een kind krijgt weet je dat papa er niet is met de familiefeestjes, dat is het gevolg van alleen een kind krijgen.
Dat je daar over miept is al te triest voor woorden, maar dat je er zelfs over gaat zitten miepen als je kind nog niet eens doorheeft dat er een feestje is dan ben je helemaal erg.

Misschien moet ze vriendjes worden met Amanda, die miept nu ook al dat haar ongeboren kind aandacht tekort komt van papa.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:41:43 #37
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_105256315
Nou, die Rob Roerbakker heeft zichzelf geen dienst bewezen, zeg. Mijn hemel, "sinterklaas zonder haar pappie". :D :'(
Is dat zo?
pi_105257265
langzaam gaan we naar een scenario van Fatal Attraction. Zou Rob een konijn hebben voor zijn kids?

Ik kan mij nu wel iets voorstellen bij zijn aangifte wegens stalking.
pi_105264938
Ik snap niet dat het niks is geworden. Ze zijn allebei raar dus het had een perfecte match kunnen zijn :')
pi_105277627
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:40 schreef utrecht1970 het volgende:
langzaam gaan we naar een scenario van Fatal Attraction. Zou Rob een konijn hebben voor zijn kids?

Ik kan mij nu wel iets voorstellen bij zijn aangifte wegens stalking.
Zat ik ook al te denken :D })

Zo jammer dat Monica-Liza haar eerste Sinterklaas zonder haar pappie heeft moeten vieren, want laten we wel wezen: Monica-Liza was zelf zo'n leuke surprise voor haar pappie. Doe je al die moeite voor niks :N
pi_105278328
Misschien dat hij wel was langs gekomen als er voor hem een wok in de zak zat. Kunnen ze weer samen roerbakken *;
  Moderator / Miss SHO woensdag 7 december 2011 @ 16:06:47 #43
22592 crew  Ole
pi_105298358
Iemand al naar de kapper geweest?

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_105300233
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:06 schreef Ole het volgende:

[ afbeelding ]
Huh :? De liefdesbaby?? De Monica-Liza passievrucht uit de zak van Sinterklaas? Dat vind ik dan wel weer sympathiek van Rob. Valt me toch weer van hem mee.

Hij heeft zelf natuurlijk een zware baan en een gebroken gezin, dat was uiteindelijk de aanleiding voor dit hele drama, maar dit is een geweldige oplossing. En het is ook leuk voor zijn ex-vrouw, zo'n leuke kleine roerbakbaby erbij :Y

Nou, dan is dit hele probleem toch nog verrassend snel opgelost ^O^
pi_105300318
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:06 schreef Ole het volgende:

[ afbeelding ]
Goed plan hee! :')
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_105300547
Liefdesbaby... dat blijft apart bij een neukertje :')
Liefdesbaby noem je het voor mij in een relatie, waar er sprake van liefde is, niet enkel sex en lust :')
pi_105300851
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
Liefdesbaby... dat blijft apart bij een neukertje :')
Liefdesbaby noem je het voor mij in een relatie, waar er sprake van liefde is, niet enkel sex en lust :')
Het woord 'liefdesbaby' is een roddelbladenwoord; waarschijnlijk heeft Henk van de Meijen er patent op. Het is dus een beetje 'pikant' (ook roddelbladenwoord) bedoeld, niet letterlijk, en vaak slaat het dus juist op buitenechtelijk verwekte kinderen, zogenaamde ongelukjes, maar in Roddelbladenwereld moet alles een beetje mooier en spannender en opwindender worden gemaakt dan het is, het blijven wel de sterren tenslotte, geen gewone stervelingen, en zo kom je dan uit bij liefdesbaby. Zelf geef ik dan toch de voorkeur aan passievrucht :+
pi_105301215
Och je kan toch zeker 2,3 minuten liefde voelen voor een vrouw? dat was blijkbaar genoeg voor Rob :P
pi_105333009
En Mevrouw wil alimentatie: AD

Volgens mij wil ze toch vooral stiekum een happy family met Rob spelen
  donderdag 8 december 2011 @ 15:04:11 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105338770
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:13 schreef utrecht1970 het volgende:

Volgens mij wil ze toch vooral stiekum een happy family met Rob spelen
Maar even een copy en paste van het stukje dan:

quote:
Mona-Liza Machado, de vrouw die in augustus het kindje baarde van haar ex-vriend Rob Kamphues, sleept de 51-jarige KRO-presentator voor de rechter om hem op die manier te wijzen op zijn financiële verplichtingen als biologische vader.

Volgens de 37-jarige Haagse freelance journaliste zijn juridische stappen onvermijdelijk, omdat onderhandelingen met Kamphues over alimentatie voor de kleine Monica-Louise keer op keer stukliepen. Dat meldt het AD vandaag.

'Ik heb lang geprobeerd om op een normale, vriendschappelijke manier te overleggen met Rob, maar die wilde alleen maar via zijn advocaat praten. Een jurist die mij honds behandeld heeft en zelfs verbaal bedreigd. Zó zelfs dat ik overweeg een aanklacht tegen Robs advocaat in te dienen,' kondigde Mona-Liza gisteren aan.

Ze vindt het nog steeds vreemd dat Rob Kamphues zo moeilijk is blijven doen over een dna-test. 'Vermoedelijk komt dat omdat vader Rob in een al vergevorderd stadium van de zwangerschap in paniek raakte en aanstuurde op een abortus. Daar wilde ik absoluut niet aan omdat ik na zo'n operatie als jonge vrouw misschien voor altijd onvruchtbaar zou blijven.'

Het Openbaar Ministerie heeft Machado gedagvaard wegens stalking van en huisvredebreuk bij Kamphues. Volgens Machado is daarvan nooit sprake geweest.
Waarbij ik de stukken in bold vooral een aparte combinatie vind....

Als er iets is wat je op de vruchtbaarheidsschaal niet bent, dan is het jong als je 37 bent.
Waarbij we waarschijnlijk ook gelijk de reden hebben dat mevrouw het kindje wilde houden.... zoveel kansen om nog een kind te krijgen zijn er niet meer als je 37 bent en geen vaste verkering hebt die ook een kind wil.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 16:51:14 #51
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105342744
ik vind dat in geval van ingeluisd zijn, de vrouw nooit in aanmerking zou moeten kunnen komen voor alimentatie.
is dat even lekker zeg. zit je als man vast aan een kind dat je niet wil.
pi_105349177
Volgens week blad Privé die berekingen heeft gemaakt van zijn geschatte inkomsten heeft ze recht op 25.000 euro alimentatie.
pi_105357178
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:51 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind dat in geval van ingeluisd zijn, de vrouw nooit in aanmerking zou moeten kunnen komen voor alimentatie.
is dat even lekker zeg. zit je als man vast aan een kind dat je niet wil.
Rob speelde zelf russische roulette door er geen condoom overheen te schuiven of er een knipje in te laten zetten. Waarom ligt de verantwoordelijkheid alleen bij haar?
pi_105357400
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:16 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Rob speelde zelf russische roulette door er geen condoom overheen te schuiven of er een knipje in te laten zetten. Waarom ligt de verantwoordelijkheid alleen bij haar?
Zij had toch een morning afterpil kunnen halen?
  donderdag 8 december 2011 @ 22:38:36 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105358179
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:44 schreef Mylene het volgende:
Volgens week blad Privé die berekingen heeft gemaakt van zijn geschatte inkomsten heeft ze recht op 25.000 euro alimentatie.
25.000 per? Jaar?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 december 2011 @ 22:42:53 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105358377
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:22 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zij was niet degene die absoluut geen kind met hem wilde, hij was wel degene die absoluut geen kind met haar wilde.
Beetje slordig om er dan toch condoomloos mee te vrijen, als het al om slechts één keer ging... ze is 37 het is wel een heel erg "lucky shot" als je dan van één onveilige vrijpartij zwanger wordt.
De kans dat je onder die omstandigheden een SOA oploopt is vele maken groter, maar ook dat vond Rob kennelijk geen probleem.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105358384
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

25.000 per? Jaar?
:o

dat brengt nog eens wat op..
  donderdag 8 december 2011 @ 22:47:02 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105358552
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef roos85 het volgende:

[..]

:o

dat brengt nog eens wat op..
Valt mee, is ruim 2.000 per maand, hele voorraden kinderen in t Gooi waarvoor meer betaald wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO vrijdag 6 januari 2012 @ 12:41:56 #59
22592 crew  Ole
pi_106478397
quote:
vr 06 jan 2012, 09:48
‘Mona-Liza niet schuldig aan stalking’ van onze redactie
AMSTERDAM - Mona-Liza Machado, de ex van presentator Rob Kamphues, is niet schuldig aan stalking. Dat meent Peter Plasman, de advocaat van de 37-jarige moeder.

“Zij heeft in een paar dagen tijd inderdaad een grote hoeveelheid sms’jes verstuurd, maar ze had ze een helder motief voor haar daden: contact zoeken met de vader van het kindje dat ze in haar buik droeg. Toen dat door Kamphues onbeantwoord bleef, is Machado even in paniek geraakt,” onthult Peter Plasman vrijdag in het AD.

Volgens Plasman speelt het feit dat de twee een kortstondige relatie hebben gehad mee in de uitspraak van de rechter. “Als de rechter toch zwaar straft, komt dat zeker niet ten goede aan de nu verstoorde relatie tussen de vader en moeder. Hij zal het belang van het kindje voorop stellen en daardoor vermoedelijk Machodo vrijspreken.”

Rob en Mona-Liza hebben elkaar een aantal keer ontmoet eind 2010. Na enkele weken heeft Rob de omgang toen beëindigd. Vorig jaar in augustus werd hun dochtertje Monica-Louise geboren. Na het resultaat van een DNA-test nam Rob uiteindelijk de verantwoordelijk als vader.

Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 januari 2012 @ 12:44:46 #60
163650 Greys
pi_106478493
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 12:41 schreef Ole het volgende:

[..]

De advocaat zegt 'onschuldig', ja, zou ik ook zeggen als ik haar advocaat was :+

Maar dat zinnetje over dat 'ze even in paniek raakte' toen hij haar bergen smsjes niet beantwoordde doet me toch wel vermoeden dat ze wel wat meer heeft gedaan dan dat...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106480311
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 12:44 schreef Greys het volgende:

[..]

De advocaat zegt 'onschuldig', ja, zou ik ook zeggen als ik haar advocaat was :+

Maar dat zinnetje over dat 'ze even in paniek raakte' toen hij haar bergen smsjes niet beantwoordde doet me toch wel vermoeden dat ze wel wat meer heeft gedaan dan dat...
ik lees het anders: ze zocht contact, toen dat onbeantwoord bleef raakte ze in paniek en stuurde die vele smsjes

niet dat ze op die manier beter overkomt..
:')
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 januari 2012 @ 13:35:18 #62
163650 Greys
pi_106480354
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:34 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik lees het anders: ze zocht contact, toen dat onbeantwoord bleef raakte ze in paniek en stuurde die vele smsjes

niet dat ze op die manier beter overkomt..
:')
Ze schijnt ook voor zijn huis te hebben staan krijsen.
Ik denk dat ie dat met het paniekstukje bedoelt :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:28:22 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106482521
Wat een doos... alsof een vent wel bij je terugkomt omdat jij hysterisch staat te doen :')

Wat dacht ze, dat hij zou zeggen "pas op, dit is niet goed voor de baby!"?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106514021
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 12:44 schreef Greys het volgende:
quote:
Ze wordt vast wel vrijgesproken van 'stalking' - ze heeft die baby, ze heeft een bewezen relatie achter de rug, en Rob heeft zich in de nasleep niet zo heel hoffelijk opgesteld. Bergen sms-jes, hoe erg is dat? En dat ze voor zijn deur heeft staan krijsen... objectief gezien is dat niet zo vreemd, gezien de situatie. Ik denk dat mevrouw Machado hartstikke gek is, misschien wel gevaarlijk gek, maar de rechter kijkt naar het wetboek, niet naar de psyche van mevrouw Machado.

Daarbij gun ik Rob wel een afgang in de rechtszaal w/

(Als ik zelf de rechter was, zou ik één ding heel zwaar laten meewegen, namelijk de beslissing van Rob om met een psychisch wrak in zee te gaan, via internet nota bene. Je maakt mij niet wijs dat Rob K. na één romantisch roerbakdineetje niet in de gaten had dat hij de dorpsgek aan de haak had).
pi_106705870
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Fuck, yeah.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_106711665
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:22 schreef roos85 het volgende:

[..]

En dit vind ik redelijk schandalig.

Doe gewoon zo'n rubber om je slurf, kom nou. Er is geen enkel goed excuus dat niet te doen. Prima als je het niet doet, maar dan draag je ook de consequenties.

Ik ben in het verleden redelijk vaak chagrijnig geweest door mannen die die dingen niet eens in huis hadden als ze me wel hadden uitgenodigd en van het een kwam het ander; ik vind dat zo ontzettend dom. Tuurlijk, in een opwelling kan er iets onverstandigs worden gedaan; maar daar ben je dus beiden bij.
  donderdag 12 januari 2012 @ 08:29:23 #67
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_106713468
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:49 schreef Taurus het volgende:

[..]

En dit vind ik redelijk schandalig.

Doe gewoon zo'n rubber om je slurf, kom nou. Er is geen enkel goed excuus dat niet te doen. Prima als je het niet doet, maar dan draag je ook de consequenties.

Ik ben in het verleden redelijk vaak chagrijnig geweest door mannen die die dingen niet eens in huis hadden als ze me wel hadden uitgenodigd en van het een kwam het ander; ik vind dat zo ontzettend dom. Tuurlijk, in een opwelling kan er iets onverstandigs worden gedaan; maar daar ben je dus beiden bij.
want jij kan zelf geen condoom meenemen in je tas of jaszak?
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:42:14 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106714479
Mwah, geen condooms in huis hebben vind ik voor een vrijgezel (die seksueel actief is) wel heel sneu.
Ongeacht of het om een man of een vrouw gaat.

Maar als vrouw een condoom meenemen vind ik ook weer overdreven, zeker als je allebei oud genoeg bent om je eigen huis met bijbehorende condoomvoorraad te hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 januari 2012 @ 10:46:14 #69
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_106715702
Mwah, ik kan me voorstellen dat de condooms net op waren en vergeten nieuwe te halen, kan altijd gebeuren. Als vrouw zijnde kan je best een setje in je tas bewaren, uiteindelijk ben jij degene die met een ongewenste zwangerschap kan blijven zitten, zeker als je redelijk vaak chagrijnig wordt als ie ze niet in huis heeft :')
pi_106716319
quote:
2s.gif Op donderdag 12 januari 2012 10:46 schreef Flow3r het volgende:
Mwah, ik kan me voorstellen dat de condooms net op waren en vergeten nieuwe te halen, kan altijd gebeuren. Als vrouw zijnde kan je best een setje in je tas bewaren, uiteindelijk ben jij degene die met een ongewenste zwangerschap kan blijven zitten, zeker als je redelijk vaak chagrijnig wordt als ie ze niet in huis heeft :')
precies
pi_106716398
quote:
2s.gif Op donderdag 12 januari 2012 08:29 schreef Flow3r het volgende:

[..]

want jij kan zelf geen condoom meenemen in je tas of jaszak?
Staat er dat ik dat niet heb? Ik ben altijd voorbereid; maar dat zij die dingen niet hebben ingekocht vind ik te stom voor woorden. Als je seks wil, althans.
pi_106716447
quote:
De uiterste consequentie is dat je allebei met een ongewenst kind zit. Die Rob schrijft nette mails, hoor, maar ik kan me uitstekend voorstellen dat zijn kalme toon de vrouw in kwestie woedend en radeloos maakt. Het moet vreselijk zijn om je dochter ooit uit te leggen dat haar vader niks met haar te maken wil hebben. En tot het zover is dat je dochter zich daar bewust van wordt zit je nog met al je eigen sores.

Het is misschien niet al te fraai wat ze doet, vooral de manier waarop ze de media opzoekt, maar dat staat in een schril contrast tot de harteloze houding van Rob zelf. Wat een lul.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_106716459
quote:
Nogmaals; dat heb ik dus ook.

Neemt niet weg dat dat weer een 'zorg'-ding is waar vrouwen eerder aan denken, in mijn ervaring, dan mannen. Dan vind ik een reactie als 'de vrouw kan toch een morningafterpil halen?' nogal ongepast. Dit is net zo goed de fout van die Kamphues als die vrouw.
pi_106717013
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:42 schreef Leandra het volgende:
Mwah, geen condooms in huis hebben vind ik voor een vrijgezel (die seksueel actief is) wel heel sneu.
Ongeacht of het om een man of een vrouw gaat.

Helemaal mee eens, en ze zijn ook nog eens oud genoeg om het te weten, ze zijn niet bepaald 2 jonge tieners...

En de Morning After Pil halen, ik verbaas me erover als ik soms lees dat bepaalde dames meer dan 1 keer zo'n pil gehaald hebben. Ik zag het altijd voor me in uiterste nood...
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:39:54 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106717248
Ik kwam er pas toen wij zwanger probeerden te worden achter dat de MAP tegenwoordig gewoon bij het Kruidvat ligt.... (hij ligt immers bij de zwangerschaps- en ovulatietesten enz), "vroeger" moest je daar echt voor naar de huisarts en ik kan me voorstellen dat dat net een iets te grote stap was voor sommigen, aan de andere kant; het feit dat het ding nu bij het Kruidvat ligt voor ¤ 15,= betekent dus kennelijk dat sommige mensen denken dat het niet eens vreemd is om de MAP met enige regelmaat nodig te hebben.

Oh, en waar koop je hem op zondag? De dienstdoende apotheek?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106717430
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:39 schreef Leandra het volgende:
Ik kwam er pas toen wij zwanger probeerden te worden achter dat de MAP tegenwoordig gewoon bij het Kruidvat ligt.... "vroeger" moest je daar echt voor naar de huisarts en ik kan me voorstellen dat dat net een iets te grote stap was voor sommigen, aan de andere kant; het feit dat het ding nu bij het Kruidvat ligt voor ¤ 15,= betekent dus kennelijk dat sommige mensen denken dat het niet eens vreemd is om de MAP met enige regelmaat nodig te hebben.

Oh, en waar koop je hem op zondag? De dienstdoende apotheek?
Dat las ik dus ook in een topic op Fok! want ik had ook werkelijk geen idee. :N Ik dacht net als jij dat je naar de huisarts moet om het te kunnen halen.
En ik ben met stomheid geslagen dat sommige mensen het gewoon bij de drogist diverse keren halen, alsof je bij het bezoek aan de winkel niet een pakje condooms mee kunt nemen... 8)7
pi_107508352
quote:
Showbizz • Geschreven door Novum op 02-02-2012 @ 09:31 - gepost door harry64

Rob Kamphues is er niet blij mee dat hij zijn dochter Monica-Louise niet mag zien. De presentator ligt al enige tijd in de clinch met zijn ex Mona-Liza Machado.

"Hij heeft als familieman, die zijn verantwoordelijkheden niet uit de weg gaat, voorgesteld dat dat gebeurt onder neutraal toezicht", zegt de woordvoerder van Kamphues tegen het AD. "Maar daar wil mevrouw helaas niet aan. Ze wil hoe dan ook bij die ontmoetingen zijn."

Kamphues en Machado hadden vorig jaar een kortstondige relatie. Hun dochtertje werd in augustus geboren. Tijdens de zwangerschap liep de affaire stuk. Machado wordt door Kamphues beschuldigd van ernstige stalking en huisvredebreuk.

Machado eist excuses van de 51-jarige presentator. "Omdat hij mij door deze kwestie landelijk voor gek zette. Als ik die krijg, zal ik me wellicht soepeler opstellen over een eventuele ontmoeting tussen Rob en zijn kind."

Ze geeft toe dat ze Rob veel sms'jes heeft gestuurd. "Die zestig of zeventig berichtjes waren iets teveel van het goede", zegt ze. "Ik was ten einde raad. Maar zo erg was het nu ook weer niet."

Machado hoopt dat de rechter binnenkort ook een beslissing neemt over de alimentatie. "Monica-Louise is in augustus geboren, maar Rob is pas sinds november met geld over de brug gekomen. Hij heeft dus de eerste vier maanden niets betaald."
  donderdag 2 februari 2012 @ 10:12:57 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107508612
quote:
Zulks een sympathiek vrouwmens.
quote:
Zulks een rekenwonder.
pi_107508901
Waarschijnlijk mag hij het kind pas weer zien, als hij met haar weer een gezellig gezinnetje wil vormen.
pi_107508967
quote:
9s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zulks een sympathiek vrouwmens.

[..]

Zulks een rekenwonder.
Zou natuurlijk een nog groter wonder zijn als die vrouw wel alle schoteltjes in de kast heeft staan, en zich alsnog door die kamphuis-gast met baby liet schoppen.

Is het overigens geen leuk programma-idee die beiden een keertje met handboeien aan elkaar vast te zetten en dan een dag lang te filmen wat er allemaal gaat gebeuren als die aan elkaar vastgekit zitten?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 2 februari 2012 @ 12:04:31 #81
327807 Mariposas
יה&#14
pi_107511850
quote:
Machado eist excuses van de 51-jarige presentator. "Omdat hij mij door deze kwestie landelijk voor gek zette."
Was zij het niet zelf, die haar verhaal deed in Privé?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 2 februari 2012 @ 12:06:59 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107511928
quote:
13s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:04 schreef Mariposas het volgende:

Was zij het niet zelf, die haar verhaal deed in Privé?
Ook dat inderdaad. Raar, naar mens dat ik er zomaar van verdenk met voorbedachte rade zwanger te zijn geworden. "Nee joh, ik slik de pil en in al die tijd is er nog niets misgegaan."
pi_108193339
Rechter houdt zaak aan tegen ex Rob Kamphues

HAARLEM - Politierechter Rino Verpalen heeft maandag bij de rechtbank in Haarlem de zaak aangehouden tegen de ex-vriendin van tv-presentator Rob Kamphues.

Mona-Liza M. (31) uit Den Haag wordt verdacht van het stalken van de presentator en van huisvredebreuk.

De rechter houdt de zaak aan vanwege nieuwe informatie die het Openbaar Ministerie (OM) maandagmorgen aan het dossier heeft toegevoegd.

Volgens de rechter staan er kwalificaties van M. in de nieuwe informatie die 'niet onbesproken en onweersproken' kunnen blijven. M. baarde vorig jaar een dochter. Kamphues is de vader van het kind, zo bleek uit DNA-onderzoek.

Gestalkt
Volgens het Openbaar Ministerie heeft M. haar ex Kamphues bijna een jaar lang stelselmatig gestalkt. Ze zou heel veel sms-jes en mails hebben gestuurd en Kamphues ook vaak telefonisch hebben benaderd.

Bovendien is ze op 19 mei vorig jaar het huis van de presentator in Broek in Waterland binnengegaan om spullen weg te halen.

Het OM kwalificeert dit bezoek als huisvredebreuk. De officier van justitie stelde dat Kamphues de vrouw duidelijk heeft gemaakt dat ze weg moest gaan.

Cel
Na het incident verbleef de zwangere M. een nacht in de cel. De rechter wil ook opheldering hoe het kan dat meerdere sms'jes van de vrouw naar Kamphues binnen enkele seconden zijn verstuurd.

Advocaat Peter Plasman vindt het jammer dat zijn cliënte wordt vervolgd. Hij heeft bij het OM gepleit voor een sepot van de strafzaak, zodat Kamphues en zijn ex samen met hun advocaten om de tafel konden zitten om de kwestie uit te praten.

''Mijn cliënte worstelt ermee dat haar kind ooit vragen gaat stellen. De moeder staat hier terecht door toedoen van de vader. Dat had niet hoeven te gebeuren. Het probleem speelt ook niet meer en had beter op een andere manier opgelost kunnen worden.''

Op 27 april wordt de zaak inhoudelijk behandeld.

nu.nl

De ex lijkt toch een taakstrafje te gaan krijgen. Zal de relatie niet echt goed doen tussen papa en mama
pi_108231383
Jemig wat een verhaal. Ik heb helemaal niets met Rob Kamphues. Maar met de moeder van die roerbakbaby nog minder. Buh. -O-
Is dat zo?
  vrijdag 23 maart 2012 @ 01:49:52 #85
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_109415870
quote:
Mona-Liza woedend op Rob Kamphues.

Mona Liza Machado heeft keihard uitgehaald naar haar ex Rob Kamphues. Op Facebook noemt ze de presentator een ‘oneerlijke kneus’.

Mona Liza zegt bovendien dat Rob nog steeds geen alimentatie betaalt voor hun dochtertje Monica-Louise.

De zegsman van de KRO-presentator meldt aan Shownieuws dat dit niet het geval is en er sinds november 2011 wel degelijk alimentatie wordt betaald. Daarnaast wil Rob dolgraag zijn dochter zien, iets dat nog niet gebeurd is.

Rob en Mona-Liza hebben elkaar een aantal keer ontmoet eind 2010. Na enkele weken heeft Rob de omgang toen beëindigd. Vorig jaar in augustus werd hun dochtertje Monica-Louise geboren. Na het resultaat van een DNA-test nam Rob uiteindelijk de verantwoordelijk als vader. De slepende voogdijzaak tussen de twee loopt momenteel nog.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 27 april 2012 @ 09:14:59 #86
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_110851085
Ex Rob Kamphues voor de rechter
door Evert Santegoeds
quote:
AMSTERDAM -

Mona-Liza Machado, de moeder van het dochtertje van Rob Kamphues, staat vandaag door toedoen van de KRO-presentator voor de rechter. Rob beschuldigt haar van stalking en huisvredebreuk.

De politierechter doet vandaag direct uitspraak in de zaak waarover Rob al die maanden in de media nog met geen woord heeft gerept.

Privé kan vandaag melden dat aan het dossier een verklaring is toegevoegd van een ex-vriend van Mona-Liza die ook door haar zou zijn lastiggevallen en ’gestalkt’. Ook deze ex deed daarvan aangifte bij de politie. Na alle publiciteit rond Mona-Liza en haar baby heeft hij kennelijk contact gezocht met het ’kamp-Kamphues’ en Robs zaak met zijn verklaring ongetwijfeld wat sterker gemaakt.
Dat verwacht je ook niet hè? Ze maakte zo'n evenwichtige indruk. ;)
But till then tramps like us baby we were born to run
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:17:45 #87
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_110852873
pi_110862152
Gaat Rob voor het kindje zorgen als zij een weekend mag gaan zitten?
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2012 @ 14:56:16 #89
37843 lady-wrb
kortaf
pi_110862740
quote:
wat een raar filmpje is dat zeg :o
een hele minuut lang alleen maar op de bank hangen en buik aaien en daarna buiten een beetje stom lopen (daarna heb ik m afgezet)
komt op mij over alsof ze gefixeerd is op die buik, ze kan dr in elk geval niet afblijven.
dat mens spoort niet :N
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:32:48 #90
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_110864136
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:56 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wat een raar filmpje is dat zeg :o
een hele minuut lang alleen maar op de bank hangen en buik aaien en daarna buiten een beetje stom lopen (daarna heb ik m afgezet)
komt op mij over alsof ze gefixeerd is op die buik, ze kan dr in elk geval niet afblijven.
dat mens spoort niet :N
Bizar he?
Ze gaat verderop in het filpje ook nog verdrietig kijken bij een hek wat ze niet van het slot krijgt.
Allemaal heel symbolisch ende prachtig!
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2012 @ 15:34:12 #91
37843 lady-wrb
kortaf
pi_110864187
prachtig???????
een zootje vals sentiment, dat is het :r :r :r
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:38:52 #92
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_110864381
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:34 schreef lady-wrb het volgende:
prachtig???????
een zootje vals sentiment, dat is het :r :r :r

Het is natuurlijk een vreselijk filmpje. Maar er is meer:
quote:
Ex Rob Kamphues: 'Ik handelde in zijn belang'
HAARLEM - „Ik handelde alleen in het belang van Rob Kamphues. Ik wilde zijn recht als vader respecteren door hem erbij te betrekken en nu zit ik hier.” Dat zei Mona-Liza Machado. (37) uit Den Haag vrijdag bij de politierechter in Haarlem. Het Openbaar Ministerie verdenkt de vrouw van het stalken van Kamphues en het plegen van huisvredebreuk in zijn woning.

Mona-Liza. had eind 2010 een kortstondige relatie met Kamphues. Ze raakte toen zwanger en baarde vorig jaar een dochter van de tv-presentator. Ze zei dat ze hem wilde betrekken bij belangrijke keuzes tijdens haar zwangerschap. „Ik moest kiezen of ik een vruchtwaterpunctie zou laten doen. Ik was toen in paniek en heb hem vaak gebeld om te vragen wat hij daarvan vond.”

„Misschien heb ik iets te aanhoudend geprobeerd om hem te bereiken
, maar hij heeft mij minderwaardig behandeld. Dit is de omgekeerde wereld”, zei de vrouw emotioneel tegen politierechter Rino Verpalen. Volgens haar was er geen sprake van huisvredebreuk toen ze op 19 mei vorig jaar het huis van Kamphues binnenging.
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2012 @ 15:48:51 #93
37843 lady-wrb
kortaf
pi_110864795
hahahaha rob kamphues is er klaar mee, wat een gek _O-
die bedenkt zich nog wel een keer voordat hij ergens mee de koffer induikt, neem ik aan :+

[ Bericht 15% gewijzigd door lady-wrb op 27-04-2012 16:39:46 ]
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:05:22 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110865533
Je mag toch hopen dat Rob tegenwoordig met voldoende Durex op stap gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_110866545
Eis 200 uur werkstraf tegen ex Rob Kamphues
HAARLEM - Mona-Liza M. krijgt als het aan justitie ligt een werkstraf en een voorwaardelijk celstraf voor het stalken van tv-presentator Rob Kamphues. Voor de politierechter in Haarlem eiste officier van justitie N. Achahbar 200 uur werkstraf en 4 maanden voorwaardelijke celstraf. De 37-jarige vrouw is de ex-vriendin van Kamphues en moeder van zijn dochtertje.

Volgens het Openbaar Ministerie (OM) heeft de vrouw Kamphues gestalkt en huisvredebreuk gepleegd in zijn woning. De officier eiste ook een contactverbod van drie jaar. In die periode mag M. geen contact opnemen met Kamphues en zijn directe familieleden en zich niet begeven in een straal van 500 meter rond zijn woning. Ook wil het OM dat de vrouw stopt met het verspreiden van 'belastende berichten' over Kamphues via de (sociale) media en wil dat ze dit soort berichten binnen drie maanden verwijdert van haar Facebook- en Twitter-account.

Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)_Rob_Kamphues__.html
pi_110866613
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:05 schreef Leandra het volgende:
Je mag toch hopen dat Rob tegenwoordig met voldoende Durex op stap gaat.
Misschien had ze er wel gaatjes in geprikt ~O>
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2012 @ 16:40:32 #97
37843 lady-wrb
kortaf
pi_110866943
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Misschien had ze er wel gaatjes in geprikt ~O>
als je dat filmpje bekijkt met dat obsessieve gedoe met die buik, zou je het bijna denken.
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:48:08 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110867299
Het zou me echt niets verbazen.
pi_110870192
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:48 schreef Copycat het volgende:
Het zou me echt niets verbazen.
Mag ze nu papiertjes prikken, al ben ik wel nieuwsgierig wat de "straf" inhoud
  vrijdag 27 april 2012 @ 19:22:35 #100
16715 Mylene
*schatje*
pi_110872942
Shownieuws, Mona helemaal hysterisch voor rechter, moest ingrijpen, anders moest hij haar wegsturen.
pi_110873368
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:22 schreef Mylene het volgende:
Shownieuws, Mona helemaal hysterisch voor rechter, moest ingrijpen, anders moest hij haar wegsturen.
Zag het ook bij Boulevard..

Raar wijf :{
  vrijdag 27 april 2012 @ 19:38:06 #102
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_110873673
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:32 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zag het ook bij Boulevard..

Raar wijf :{
Damn! Gemist, straks voor de herhaling dan maar.
Nu is hij best wel een eikel, maar dit is toch wel helemaal de bloody limit, wat zal de man balen!
  vrijdag 27 april 2012 @ 19:39:18 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110873717
Ja, je DNA zal maar opgevoed worden door zo'n nutcase....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_110877139
Straks wordt dat kind nog aan hem toegewezen... :P
Don't you love her madly?
  vrijdag 27 april 2012 @ 21:42:08 #105
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110879237
Wat een psycho.
Die arme baby ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 28 april 2012 @ 00:14:05 #106
251975 kissaa
fka: kissa
pi_110886422
Nu in de herhaling ....
Wat een vreemde vrouw en jammer voor het kind dat het zo'n gestoorde moeder heeft.
  Moderator zaterdag 28 april 2012 @ 00:23:53 #107
184769 crew  Deisyy
pi_110886823
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 00:14 schreef kissaa het volgende:
Nu in de herhaling ....
Wat een vreemde vrouw en jammer voor het kind dat het zo'n gestoorde moeder heeft.
Dat is wat ik ook zei toen ik zat te kijken, "gek mens". Mijn man vroeg wie ze dan was, waarop ik antwoordde "de moeder van de roebakbaby".

:?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_110886895
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:38 schreef doeka het volgende:

[..]

Damn! Gemist, straks voor de herhaling dan maar.
Nu is hij best wel een eikel, maar dit is toch wel helemaal de bloody limit, wat zal de man balen!
Tja hij heeft haar zelf geplayed via facebook, soms pakt dat minder uit _O-
  zaterdag 28 april 2012 @ 00:29:32 #109
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_110886990
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 00:26 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Tja hij heeft haar zelf geplayed via facebook, soms pakt dat minder uit _O-
Understatement! Het is een soort Fatal Attraction meets The hand that rocks the cradle.
Maar wat een psychopaat zeg, ik heb haar net in de herhaling gezien, volkomen geschift!
Rob K. zal zich nog wel eens achter de flaporen krabben.
  zaterdag 28 april 2012 @ 01:15:15 #110
251975 kissaa
pi_110888422
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 00:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat is wat ik ook zei toen ik zat te kijken, "gek mens". Mijn man vroeg wie ze dan was, waarop ik antwoordde "de moeder van de roebakbaby".

:?
Ja, de roerbakbaby >:)
pi_110906490
Je moet gvd betalen voor de uitzending. Hoe arrogant :W
pi_110906546
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 00:29 schreef doeka het volgende:

[..]

Understatement! Het is een soort Fatal Attraction meets The hand that rocks the cradle.

_O_
pi_110907335
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 19:43 schreef Soury het volgende:
Je moet gvd betalen voor de uitzending. Hoe arrogant :W
Het fragment is wel gratis te bekijken:

http://www.rtl.nl/xl/#/u/87105c4c-63fb-4a64-abc7-d7a150208e6e
pi_110907715
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:04 schreef roos85 het volgende:

[..]

Het fragment is wel gratis te bekijken:

http://www.rtl.nl/xl/#/u/87105c4c-63fb-4a64-abc7-d7a150208e6e
Dank je very much ;)
  zaterdag 28 april 2012 @ 20:18:33 #115
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_110907947
Lekker wijf die Mona-Liza, maar er zitten wat steken los.
pi_110908125
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Lekker wijf die Mona-Liza, maar er zitten wat steken los.
Ze is weer op de markt, succes ermee ^O^
  zaterdag 28 april 2012 @ 20:44:00 #117
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_110909016
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:22 schreef Soury het volgende:

Ze is weer op de markt, succes ermee ^O^
Nee, dank je. Iemand anders mag haar hebben. :P
  Moderator / Miss SHO zaterdag 28 april 2012 @ 21:27:00 #118
22592 crew  Ole
pi_110910788
"Nobody fucks with met Mona Liza " w/
  Moderator / Miss SHO zaterdag 28 april 2012 @ 21:36:55 #119
22592 crew  Ole
pi_110911188
Even doorposten dan kan dit de nieuwe TT worden
pi_110911221
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:36 schreef Ole het volgende:
Even doorposten dan kan dit de nieuwe TT worden
Of je doet een wijziging ;)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 28 april 2012 @ 21:39:06 #121
22592 crew  Ole
pi_110911265
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:37 schreef roos85 het volgende:

[..]

Of je doet een wijziging ;)
Huh? O-) O-) O-)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 28 april 2012 @ 21:46:05 #122
22592 crew  Ole
pi_110911526
Weten we ook wat de Privé-lezers vinden!
quote:
za 28 apr 2012, 21:39
'Zaak ex-Rob Kamphues opgeblazen'
van onze redactie
AMSTERDAM - Mona-Liza en Rob Kamphues kunnen zich beter bezighouden met het welzijn van hun baby, in plaats van oorlog voeren in de rechtszaal. Dat vindt het overgrote deel van de bezoekers die hun stem uitbrachten op de poll van privé.nl.

Bijna 3500 bezoekers van privé.nl brachten hun stem uit naar aanleiding van de eis tegen de 37-jarige Mona-Liza. Bijna 70% liet weten dat Mona-Liza en Rob zich beter kunnen beter bezighouden met het welzijn van hun baby, in plaats van ruzie te maken in de rechtbank.
22% is van mening dat de eis tegen Mona terecht is, ‘moet ze Rob Kamphues maar niet zo lastigvallen’. Het kleinste percentage onder de stemmers heeft medelijden met de ex van De Reünie-presentator: Oneerlijk, Mona-Liza wilde het beste voor haar kind, en heeft zich dus niet schuldig gemaakt aan stalking.
Mona-Liza M. krijgt, als het aan justitie ligt een werkstraf en een voorwaardelijk celstraf voor het stalken van tv-presentator Rob Kamphues. Voor de politierechter in Haarlem eiste officier van justitie N. Achahbar 200 uur werkstraf en 4 maanden voorwaardelijke celstraf.
pi_110911636
De OP kan ook wel een update gebruiken :@
  Moderator / Miss SHO zaterdag 28 april 2012 @ 21:57:43 #124
22592 crew  Ole
pi_110911936
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:49 schreef roos85 het volgende:
De OP kan ook wel een update gebruiken :@
Zal ik inderdaad eens even naar kijken!

Done :D
suggesties/ commentaar/ aanvullingen zijn welkom!

[ Bericht 14% gewijzigd door Ole op 28-04-2012 22:05:32 ]
pi_110913027
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:57 schreef Ole het volgende:

[..]

Zal ik inderdaad eens even naar kijken!

Done :D
suggesties/ commentaar/ aanvullingen zijn welkom!
Ziet er goed uit :)

Misschien kan het filmpje van RTL Boulevard er nog bij? dat van de rechtszaak.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 28 april 2012 @ 22:41:52 #126
22592 crew  Ole
pi_110913423
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:29 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit :)

Misschien kan het filmpje van RTL Boulevard er nog bij? dat van de rechtszaak.
Done!
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:49:37 #127
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_110913661
Ik kan ook niets met die naam, wie noemt z'n kind nu Mona-Liza, daar ging het al mis!
  zaterdag 28 april 2012 @ 23:45:33 #128
251975 kissaa
pi_110915404
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:49 schreef doeka het volgende:
Ik kan ook niets met die naam, wie noemt z'n kind nu Mona-Liza, daar ging het al mis!
Ik heb iemand gekend die zijn zoontje Michelangelo heeft genoemd. Michelangelo Jansen :')
pi_110915434
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 23:45 schreef kissaa het volgende:

[..]

Ik heb iemand gekend die zijn zoontje Michelangelo heeft genoemd. Michelangelo Jansen :')
_O-
  zaterdag 28 april 2012 @ 23:52:22 #130
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_110915606
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 23:45 schreef kissaa het volgende:

[..]

In het kader van 'schilderkunst namen' ken ik ook nog een Rembrandt en een Matisse. Matisse was net geboren en toen kwam Daewoo met de Daewoo Matiz, een ongelofelijk lullig autootje, je begrijpt, mamma was niet gelukkig.
pi_111078987
Ex Rob Kamphues in hoger beroep
HAARLEM - Mona-Liza M. (37), de ex-vriendin van tv-presentator Rob Kamphues, heeft donderdag van de politierechter in Haarlem 120 uur voorwaardelijke werkstraf gekregen. Zij gaat in hoger beroep.

Zij kreeg deze straf voor het stalken van Kamphues en het plegen van huisvredebreuk in zijn woning. De Haagse vrouw kreeg bovendien van rechter Rino Verpalen een contactverbod opgelegd van 2 jaar en mag hem niet meer zwartmaken via sociale media.

Kamphues is de vader van het dochtertje van M. De vrouw had een kortstondige relatie met hem en raakte toen zwanger. De politierechter acht bewezen dat M. Kamphues stelselmatig heeft lastiggevallen met meer dan 1000 sms'jes, veel e-mails en telefoontjes.

Volgens de rechter ging het niet om een ernstige vorm van stalking, zoals de officier van justitie van mening was. Hij hield er rekening mee dat M. zwanger was toen ze de televisiepresentator lastigviel.

De straf die de officier van justitie had geëist vond de politierechter te hoog. Die eis was 200 uur werkstraf, 4 maanden voorwaardelijke gevangenisstraf en een contactverbod van 3 jaar.

Mona-Liza M. moest van de rechter de zittingszaal verlaten toen hij het vonnis uitsprak. Ze sprak door de woorden van de rechter heen en zei dat het onrechtvaardig was dat ze werd veroordeeld. "Ik ga zeker in hoger beroep.” Haar advocaat Peter Plasman had aangevoerd dat er geen sprake was van stalking. „Dit was de poging van een wanhopige aanstaande moeder, die de vader wilde binden aan zijn kind.” Plasman vindt dat de zaak geschikt had kunnen worden.

bron: telegraaf
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:06:20 #132
16715 Mylene
*schatje*
pi_111117479
quote:
„Nu moet alles maar bekend worden”, dreigt ze…
Rob nog niet van Mona-Liza af

Ex-minnares veroordeeld tot 120 uur voorwaardelijke werkstraf

EEN VERDACHTE DIE langer aan het woord is dan haar advocaat, zelfs langer dan de rechter! Rob Kamphues’ ex-vriendin Mona-Liza Machado werd, voordat zij werd veroordeeld, zelfs verwijderd uit de rechtszaal. Maar toch heeft zij nog niet genoeg gezegd, na afloop dreigde ze: „Nu moet alles maar bekend worden!”

KRO-presentator Rob Kamphues mag dan ten dele zijn zin hebben, nu ’stalker’ Mona-Liza Machado, de moeder van zijn babydochtertje Monica Louise, daadwerkelijk is veroordeeld door de Haarlemse politierechter; hij is nog niet van haar af.

Dat zal Rob ook niet verwacht hebben, omdat de twee samen immers een kind hebben. Maar Mona-Liza kondigde ter plekke ook al aan direct in hoger beroep te gaan. Haar advocaat Peter Plasman heeft dat ook al ingediend. Hij is van mening dat van stalken geen sprake was, omdat zij probeerde op te komen voor haar eigen rechten en die van hun dochtertje Monica Louise.

Al met al was het een vertoning zoals die vaker te zien is in de plaatselijke schouwburg dan in het gerechtsgebouw. Op zeker moment had rechter Rini Verpalen het helemaal gehad met de ’verdachte’ die vaker, en vooral langer, aan het woord was dan haar raadsman. Verpalen: „Mevrouw Machado, kijkt u mij eens aan. Ik kan ook het vonnis lezen zonder dat u erbij bent, maar dat wilt u niet, hè?” Vrijwel meteen ging het weer mis. En op de gang hoort Mona-Liza dat zij veroordeeld wordt tot 120 uur voorwaardelijke werkstraf voor het lastigvallen van de KRO-presentator.

Maar de volgende ronde dient zich al aan. Niet alleen gaat Mona-Liza in hoger beroep tegen de haar opgelegde straf, maar heeft zij Kamphues ook al laten dagvaarden in een alimentatiezaak. Zij wil hem dwingen om Rob de kosten die zij maakte om dochtertje Monica Louise voor een deel voor zijn rekening te nemen.

Hoewel Mona-Liza gisteren twee jaar lang werd verboden contact met hem te zoeken en hem op sociale media ook niet meer zwart mag maken, is de kans groot dat zij elkaar op een dag dus toch weer zullen treffen! Zij het in een rechtszaal…

Mona-Liza heeft namelijk, nog voordat zij haar straf hoorde uitspreken, op een politiebureau in haar woonplaats Den Haag aangifte gedaan tegen de KRO-presentator. Zij verwijt hem smaad en laster.

De officier van justitie moet nu binnenkort beslissen of Rob Kamphues, zoals Mona-Liza dat wil, zal gaan vervolgen. Zij denkt de smaad- en lasterzaak met vlag en wimpel te zullen winnen, omdat zij zegt over bewijzen te beschikken dat Kamphues willens en wetens leugens over haar heeft verspreidt. Kamphues is sinds de hele kwestie met zijn ex-vriendin via Weekblad Prive naar buiten kwam nog niet bereid geweest commentaar op de zaak te geven.

Volgens de Reünie -presentator is hij door Mona-Liza stelselmatig lastiggevallen. Dat vond politierechter Rini Verpalen overigens wel meevallen. Volgens de rechter ging het niet om een ernstige vorm van stalking, zoals de officier van justitie de stroom van sms’jes en gemiste oproepen naar Robs mobieltje wel bestempelde.

Hij hield er ook rekening mee dat Mona-Liza, zoals advocaat Plasman betoogde, in paniek raakte toen zij ontdekte van hem zwanger te zijn. Hij volgde de eisen van de officier dan ook niet helemaal, en matigde de uiteindelijke straf.

Toch vindt Mona-Liza het nog buiten proportie. „Ik heb hem niet gestalkt”, zei ze. „Ik heb niets fouts gedaan. Ik ben voor de belangen opgekomen van het kind dat in mijn buik groeide. Een kind waarvan Kamphues vond dat ik het moest laten weghalen! Boegbeeld van de KRO, hè! Hij vond dat ik het maar moest laten weghalen. Een kind dat Rob, nu negen maanden na haar geboorte, nog nooit gezien heeft. Het is toch zijn eigen vlees en bloed?”

Volgens Mona-Liza vertelt Kamphues niet alleen in zijn huidige theatertour ’sterke verhalen’, hij zou ook in het dagelijks leven het met de waarheid niet zo nauw nemen. „Door alles wat Kamphues, die ik al een jaar niet heb gezien of gesproken, over mij heeft gezegd, ben ik al twee banen misgelopen. Iedereen heeft een mening over me, maar die meningen zijn gebaseerd op wat meneer Kamphues over mij beweert. En nu krijg ik ook nog eens een strafblad. Ik pik het niet. Dan moet de hele waarheid maar boven water komen. Dan mag Nederland ook weten dat hij de politie ook al eens op een andere ex-vriendin wilde afsturen, iemand die hem ook gestalkt zou hebben. Hoe ik dat weet? Dat heeft hij mij zelf verteld.”

„Dit was de poging van een wanhopige aanstaande moeder, die de vader wilde binden aan zijn kind”, vat advocaat Plasman de zitting samen. De zitting die iedereen die daarbij aanwezig was nog lang zal bijblijven. En die over enige tijd alleen door de tweede ronde kan worden overtroffen!
bron
pi_111117496
Ze heeft ook zo'n merkwaardige kop... ik kan mijn vinger er niet op leggen, en die ogen zullen wel iets Indisch hebben, maar toch kijkt ze gewoon vreemd :D
pi_111119252
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 08:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft ook zo'n merkwaardige kop... ik kan mijn vinger er niet op leggen, en die ogen zullen wel iets Indisch hebben, maar toch kijkt ze gewoon vreemd :D
Ik heb nav dat Youtubefilmpje van de week een hele tijd moeten nadenken en ineens wist ik het: ze lijkt op de moeder van een klasgenoot van mijn oudste dochter. En wij bevinden ons in de Haagse regionen, dus het zou zomaar familie kunnen zijn... (speculaties hoor)

Overigens is mijn mening over Mona-Liza gevormd door hoe zij in de media komt en niet door wat Rob Kamphues over haar rondbazuint. Heb hem niet over haar gehoord eigenlijk :P
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:15:31 #135
300082 roos85
JUICHEN!
pi_111119835
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 08:06 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Mevrouw heeft werkelijk geen zelfinzicht he :')
pi_111119988
Ik durf mijn arm erom te verwedden dat die voorwaardelijke taakstraf, na een aantal acties van mijn mevrouw alsnog een onvoorwaardelijke straf zal worden. Gezien haar quotes hierboven is het een kwestie van wachten.
pi_111121532
Het zal je moeder zijn, triest hoor.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 mei 2012 @ 13:40:02 #138
22592 crew  Ole
pi_111127011
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:14 schreef plieneminie het volgende:
Daar zitten wel een paar dakpannetjes los 8)7
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:01:49 #139
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_111127976
Met dit verhaal in de media denk ik dat het voor haar in de toekomst ook wel moeilijk gaat worden om een leuke betrekking te vinden in die wereld.
  † In Memoriam † zondag 6 mei 2012 @ 15:12:57 #140
43556 miss_dynastie
pi_111204932
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:14 schreef plieneminie het volgende:
Ja vreselijk. Naar papa met het kind, is ze beter af.
  zondag 6 mei 2012 @ 17:07:46 #141
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_111211030
Voor een verse moeder zag zij er wel goed uit, eigenlijk.
  zondag 6 mei 2012 @ 18:00:33 #142
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111213213
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 17:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Voor een verse moeder zag zij er wel goed uit, eigenlijk.
Jammer dat ze knettergek is.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 20:10:18 #143
300082 roos85
JUICHEN!
pi_111594356
quote:
Rob Kamphues wil er voor dochter zijn

van onze redactie
AMSTERDAM - KRO-presentator Rob Kamphues wil deel uitmaken van het leven van Monica Louise, de dochter die hij heeft met zijn ex Mona-Liza Machado.

"Ik wil kijken wat ik voor dat meisje kan betekenen. Natuurlijk wil ik dat meisje zien, maar dat is heel moeilijk nu", zegt Rob, die zijn dochter opvallend vaak "dat meisje" noemt, in RTL Boulevard.
Rob ligt al maanden in de clinch met Mona-Liza. Hij heeft de moeder van Monica Louise beschuldigd van stalken en huisvredebreuk. Mona-Liza beweert op haar beurt dat ze de presentator niet heeft gestalkt, maar dat ze slechts duidelijk wilde maken dat hij de vader is van haar negen maanden oude dochter. Robs ex is een maand geleden veroordeeld tot 120 uur voorwaardelijke werkstraf.
Rob: "Er is nu weer een beetje rust in de tent. Het is een ontzettend heftig jaar geweest. Ik kan er nog steeds niet veel over zeggen, want er is hoger beroep aangetekend. Het is jammer dat zo'n klein meisje hierin wordt betrokken. Ik hoop alleen maar dat de media dat meisje met rust laten."
Bron
  dinsdag 15 mei 2012 @ 20:26:02 #144
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_111595340
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:10 schreef roos85 het volgende:

[..]

Bron
Dan had je de deur voor haar moeder open moeten doen lul.Toen ze met je wilde bespreken Wat nu.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 22:07:39 #145
300082 roos85
JUICHEN!
pi_111601705
quote:
8s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:26 schreef hexje het volgende:

[..]

Dan had je de deur voor haar moeder open moeten doen lul.Toen ze met je wilde bespreken Wat nu.
Als dat wijf zich fatsoenlijk had gedragen, had hij vast de deur wel open gedaan.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 22:12:57 #146
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_111602029
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:07 schreef roos85 het volgende:

[..]

Als dat wijf zich fatsoenlijk had gedragen, had hij vast de deur wel open gedaan.
Nee, hij verbrak alle contact nadat bekend was dat zij zwanger was en het kindje ging houden. Is dat fatsoenlijk?
  Forum Admin dinsdag 15 mei 2012 @ 22:17:28 #147
232445 crew  Specularium
pi_111602308
Rob houdt gewoon niet van de deur open doen.

Hij had al eerder zo'n akkefietje met Geenstijl.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:12:31 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111606249
De deur was toch open, en toen was zij gewoon naar binnen gewandeld??
Beetje jammer dat dat mens zoveel stennis schopt, hou dan de eer aan jezelf en probeer niet de vader van je ongeboren kind aan je te koppelen door zogenaamd in het belang van datzelfde ongeboren kind te handelen.
Zeker niet als je niet eens een beetje serieus verkering hebt gehad met de vader van je ongeboren kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_117807065
quote:
Kamphues spijt van geen condoom te hebben gebruikt

KRO-ster Rob Kamphues heeft zijn dochtertje die hij een jaar geleden bij Mona-Liza verwekte, nog altijd niet gezien. Hij vroeg de moeder, met wie hij een kortstondige affaire had, een jaar geleden om een omgangsregeling, maar zij reageert maar niet op zijn verzoek en vertoont stalkgedrag. 'Het meeste spijt heeft Kamphues dat hij geen condoom heeft gebruikt', vertelt Evert Santegoeds op Radio 538.

In het Parool vertelde de 52-jarige presentator over de affaire en het stalkgedrag van Mona-Liza. Zijn leven en dat van zijn dierbaren wordt door haar compleet 'geterroriseerd'. 'Ze heeft in mijn huis gestaan, zomaar, plotseling, terwijl ze wist dat ik haar niet wilde zien', zegt Kamphues. 'Dat was heel bedreigend.

Hij is naar eigen zeggen niet weggelopen voor de gevolgen van zijn vreemdgaan. 'Ik kijk er zo tegenaan: als je je billen brandt, moet je op de blaren zitten. Dus als je met iemand naar bed gaat en er wordt een kind geboren, moet je dat omarmen, omhelzen en met liefde verwelkomen in de wereld', aldus Kamphues. 'Ik zou niets liever willen dan morgen dat meisje in mijn armen sluiten. Wat er gebeurd is, is een hel.'

Sinds deze ellende adviseert de presentator al zijn vrienden om een condoom om te doen. 'Anders zit je straks in dezelfde shit als ik', zou Kamphues hebben gezegd. 'Inmiddels heeft hij een nieuwe vriendin en het zal niemand verbazen dat Rob Kamphues tegenwoordig bekend staat als rubberen Robbie', sluit Santegoeds af.
bron
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:15:16 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117807382
Is ze hem nu nog steeds aan het stalken?
Wel enorm min, hem omgang met zijn kind ontzeggen.
pi_117808942
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:04 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
efficienter is om er een knipje in te laten zetten
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:09:07 #152
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_117809210
MonaLizaxxx twitterde op zondag 07-10-2012 om 21:11:29 Heeft iemand nog tips hoe je van een vervelende ex af kan komen? Ik word hier zo moe van! Get alive! reageer retweet
_O- _O-

Aldus de vrouw die veroordeeld is voor stalking.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:12:30 #153
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117809374
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
MonaLizaxxx twitterde op zondag 07-10-2012 om 21:11:29 Heeft iemand nog tips hoe je van een vervelende ex af kan komen? Ik word hier zo moe van! Get alive! reageer retweet
_O- _O-

Aldus de vrouw die veroordeeld is voor stalking.
"Get alive". :')

Dat zo'n figuur de voogdij over een baby mag hebben ...
pi_117809394
Alive :D
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:13:31 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117809413
Get alive!

Is weer eens wat anders dan ah ah ah ah staying alive, staying alive.
pi_117811207
Dr ex is dood en derhalve niet haar huis uit te krijgen?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 13:26:08 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117811435
Het zit haar wel hoog:

quote:
Mona-Liza Machado ‏@MonaLizaxxx

Het is weer zover mijn ex zoekt de media op met negativiteit! Ik ga mijn song No going back op single uitbrengen!#geld verzamelen goed doel#

7 oktober Mona-Liza Machado Mona-Liza Machado ‏@MonaLizaxxx

Als je mij niet wilt zien of spreken en geen contact wilt, ga je toch niet tijd aan MIJ besteden tijdens n theatershow? # obsessief gedrag#

Je bent echt afgegleden als je als theaterman/ vrouw tijdens je eigen theatervoorstelling de moeder van je eigen kind bewust zwart maakt!

Heeft iemand nog tips hoe je van een vervelende ex af kan komen? Ik word hier zo moe van! Get alive!

Tja, je kan luisteren naar roddels en leugens of lekker luisteren naar mijn zang . Me singing "No going back" http://www.flextennis.com/RECORD001.MP3

Eerst stampei maken dat ik niks mag zeggen en dan vervolgens wel over mij gaan roddelen in de media en theater? #ik ga de politie bellen#
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 oktober 2012 @ 14:17:54 #158
22592 crew  Ole
pi_117813180
Moeten we MonaLiza niet tegen zichzelf in bescherming nemen? Hoe durven we haar op een forum zo in de maling te nemen :(
pi_117814454
Ze gaat nu helemaal los:

MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 14:44:21 Oja, ik wilde niet eens meteen all the way, maar meneer was zo geil dat hij zijn richting al had gevonden voordat ik er erg in had! #spijt# reageer retweet
MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 14:43:01 Smeerlap! Leuk verhaal ook later om te lezen voor zijn dochter! Trek voortaan maar n condoom over je kop zou ik zeggen! Loser! reageer retweet
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  woensdag 10 oktober 2012 @ 15:03:43 #160
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_117814831
* IkeDubaku99 pakt popcorn erbij
  woensdag 10 oktober 2012 @ 15:08:46 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117815010
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef Ole het volgende:
Moeten we MonaLiza niet tegen zichzelf in bescherming nemen? Hoe durven we haar op een forum zo in de maling te nemen :(
Zodra iemand die haar persoonlijk kent en een vete heeft uit te vechten hier begint over BKR-registraties en persoonlijke kindddingetjes ben ik helemaal voor.
pi_117816112
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:04 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
rubberen robbie :D
pi_117816815
MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:41:21 Oja,hij heeft via de rechtbank 'omgang' gevraagd voor 1 keer in de 3 maanden! Dan zie je je kind maar 4 keer per jaar! Veels te weinig! drol reageer retweet
MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:50:21 Zo zie je maar, praatjesmakers moet je nooit geloven, voortaan weer een echte man in mijn leven, eentje die doet i.p.v. onzin uitkraamt! reageer retweet
MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:46:21 Nu ga ik verder met de verzorging van mijn dochter! Zonde van mijn tijd die flapdrol! Voor interviews;bel naar mijn advocaat Peter Plasman! reageer retweet
pi_117817108
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:57 schreef piglet het volgende:
MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:41:21 Oja,hij heeft via de rechtbank 'omgang' gevraagd voor 1 keer in de 3 maanden! Dan zie je je kind maar 4 keer per jaar! Veels te weinig! drol reageer retweet
MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:50:21 Zo zie je maar, praatjesmakers moet je nooit geloven, voortaan weer een echte man in mijn leven, eentje die doet i.p.v. onzin uitkraamt! reageer retweet
MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:46:21 Nu ga ik verder met de verzorging van mijn dochter! Zonde van mijn tijd die flapdrol! Voor interviews;bel naar mijn advocaat Peter Plasman! reageer retweet
Wat laat je je dan kennen zeg.
pi_117817951
Ze is nog niet klaar :o

MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 16:10:16 Weglopen voor je VERANTWOORDELIJKHEDEN tijdens de ZWANGERSCHAP is dus geoorloofd door te liegen over stalking? reageer retweet
MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 16:11:44 Huisvredebreuk klopt niet! De huisdeur stond open, huis stond in de stelten i.v.m. verbouwing, ik kwam mijn spullen terughalen! Minkunkel! reageer retweet
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:25:44 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117818088
Heeft dat mens geen vrienden/familieleden of desnoods een advocaat om haar te vertellen dat ze beter even tot tienduizend kan tellen?
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 oktober 2012 @ 16:33:27 #167
22592 crew  Ole
pi_117818390
Deleten heeft nu ook geen zin meer...
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:35:34 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117818480
Via iPad, dus niet mooi qua layout, maar:

Mona-Liza Machado @MonaLizaxxx
Overigens zijn mijn advocaat Plasman en ik geschrokken van de leugens van het OM maar die stel ik niet via Twitter aan de kaak, komt nog!
3 minutes ago

Die advocaat kan beter zijn cliënte tegen zichzelf in bescherming nemen.
pi_117818539
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:33 schreef Ole het volgende:
Deleten heeft nu ook geen zin meer...
Zal ik ze hier weghalen?
Ze heeft er trouwens nog een heleboel meer zag ik net :o Het ging echt met een snelheid van 1 per 2 minuten zo te zien :{
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:38:50 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117818606
Mona-Liza Machado @MonaLizaxxx
Daar zit je dan midden in een gevecht terwijl ik juist van rust en harmonie hou en dit zo nodig heb voor mij en mijn kleintje! Onrespectvol
less than 20 seconds ago

Volledig de weg kwijt.
Onrespectvol, disrespectvol en vooral respectloos!
pi_117818671
*proest*
Mrsvanderlinden twitterde op zondag 07-10-2012 om 13:00:22 Wat zit Rob Kamphues nou lief z'n eigen interview te lezen. #parool http://t.co/RmCIrZp1 reageer retweet
pi_117818827
Dat artikel in Het Parool van Zaterdag was ook wel droef hoor, Rob is echt een eikel :D :')

Heb helaas geen scanner, intresse in het artikel? Ik zou met de gsm een foto kunnen maken :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:52:59 #173
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_117819157
Jezus, dat mens lijkt wel manisch.

Met haar uitroeptekens.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_117821210
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat artikel in Het Parool van Zaterdag was ook wel droef hoor, Rob is echt een eikel :D :')

Heb helaas geen scanner, intresse in het artikel? Ik zou met de gsm een foto kunnen maken :P
graag!
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:12:51 #175
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_117822261
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Jezus, dat mens lijkt wel manisch.

Met haar uitroeptekens.
Bij de zitting moest de rechter haar enkele malen tot de orde roepen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 oktober 2012 @ 21:53:36 #176
22592 crew  Ole
pi_117832979
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:37 schreef piglet het volgende:

[..]

Zal ik ze hier weghalen?
Ze heeft er trouwens nog een heleboel meer zag ik net :o Het ging echt met een snelheid van 1 per 2 minuten zo te zien :{
Ik bedoelde door haarzelf. Haar tweets staan nu op heel veel plekken.
pi_117833301
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:44 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

graag!
Morgen even zoeken naar de oude krant in het andere huis, moet er nog zijn...
pi_117833401
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef Ole het volgende:
_O-

En wat gênant, allebei dus. Hij met zijn spijt en zij met haar tweets.
pi_117837239
Ze heeft er de hele dag ongeveer over getwitterd zie ik nu. :') Nog twee pareltjes:

MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 19:29:58 @koefnoen mijn ex Kamphues zeurt na meer dan 2 jaar dat hij geen condoom heeft gebruik, ik zeg: trek die condoom dan maar over je kop, item? reageer retweet
MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 21:17:45 Toch wel erg als je als Weegschaal zo van eerlijkheid houdt en je krijgt met n ex te maken die liegen kan als de beste! reageer retweet
pi_117837678
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik bedoelde door haarzelf. Haar tweets staan nu op heel veel plekken.
Ja, ik vrees dat dit soort dingen niet zo makkelijk te wissen zijn als je ze eenmaal een tijdje op Twitter hebt laten staan. En het is ook niet 1 tweetje, het zijn er echt heul veul :{
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:14:37 #181
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_117838031
Complete nutcase. Je zal er maar een kind bij hebben. :{

Kan me zó goed voorstellen dat Kamphuus denkt, smeekt, bidt: had ik godver maar een condoom gebruikt.
Je mag nog zo'n eikel zijn (geen idee of hij dat is, maar dat lijkt bij sommigen hier de overtuiging), maar een hysterische weirdo achter je aan, die bovendien je dochter opvoedt, lijkt me geen pretje.

[ Bericht 51% gewijzigd door Duderinnetje op 10-10-2012 23:19:40 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_117852223
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:

Kan me zó goed voorstellen dat Kamphuus denkt, smeekt, bidt: had ik godver maar een condoom gebruikt.
Je mag nog zo'n eikel zijn (geen idee of hij dat is, maar dat lijkt bij sommigen hier de overtuiging), maar een hysterische weirdo achter je aan, die bovendien je dochter opvoedt, lijkt me geen pretje.
Nou ja, dit dus. Al heb ik wel zoiets van soort zoekt soort in dit geval. Ik heb medelijden met dat dochtertje.
pi_117852378
quote:

Oh tuurlijk zal hij spijt hebben, maar dat gooi je toch niet in de media? :?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:21:48 #184
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117853069
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh tuurlijk zal hij spijt hebben, maar dat gooi je toch niet in de media? :?
Ook fijn voor dat kind als ze later leest dat papa liever had dat ze niet was geboren ...
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:27:35 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117853326
quote:

Klopt, en dat moet hij vooral denken, dat hij het als onderwerp voor z'n theathershow gebruikt vind ik behoorlijk triest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_117859779
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:21 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ook fijn voor dat kind als ze later leest dat papa liever had dat ze niet was geboren ...
Dat dus.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:26:51 #187
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_117862430
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:21 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ach kom. Als ze groot genoeg is om in de archieven naar materiaal over de hele kwestie te zoeken, is ze ook oud genoeg om te snappen in welke context dit is gezegd.

En anders legt hij haar dat vast prima uit.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:28:19 #188
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_117862486
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt, en dat moet hij vooral denken, dat hij het als onderwerp voor z'n theathershow gebruikt vind ik behoorlijk triest.
Als hij er niets over had gezegd in zijn cabaretshow, zou hij een humorloze lul zijn geweest die wel anderen op de hak neemt, maar geen zelfspot kent.

Bovendien vraag ik me af of die dame HET onderwerp van zijn show is. Dat zegt ze zelf ja, maar zij is gek.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:31:30 #189
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_117862604
MonaLizaxxx twitterde op donderdag 11-10-2012 om 09:12:40 Stalken is niet mijn stijl maar als ik het dan toch 1 keer moest doen, dan niet Kamphues maar deze man!: via @youtube reageer retweet
Aldus de vrouw die veroordeeld is voor stalking. :')
pi_117863629
quote:

Dit dus!

En ik blijf erbij, zij is/was net zo verantwoordelijk voor anticonceptie, als ze geen kind wilde hebben had ze maar de pil moeten slikken of een MAP moeten halen.
pi_117865289
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:44 schreef WammesWaggel het volgende:

Je moeder is labiel. -O-
Je vader is een eikel met een enorm ego. :r

Nou succes er dan maar mee he, arm kind :')
pi_117867913
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Je moeder is labiel. -O-

Ach die 10 mensen die naar zijn show komen. Ik zou me niet druk maken :D
Daar denk ik even over na
pi_117884485
Leuk man, als het meisje over tien jaar internet ontdekt, vindt ze gesteggel van haar ouders over condooms. Heel chique hoe ze haar degraderen tot een soort van neukfout.

Hier past slechtst de smiley :r
pi_117884551
Wat een kansloos artikel. -O-

quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Als hij er niets over had gezegd in zijn cabaretshow, zou hij een humorloze lul zijn geweest die wel anderen op de hak neemt, maar geen zelfspot kent.

Nou dan maar een humorloze lul, die carrière staat toch niet boven het kind?

quote:

Je moeder is labiel. -O-

Dat vat het wel samen denk ik ja. :')
pi_117885318
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Je moeder is labiel. -O-

dank
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:09:58 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117885502
Een BN-er met een ego. Het moet toch niet gekker worden!

Ook na dit laatste mediagevechtje nog team Rob. Mona is maf, rancuneus en ontzegt kind en vader contact met elkaar. Dat haat ik.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:02:53 #197
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_117889198
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een kansloos artikel. -O-

[..]

Nou dan maar een humorloze lul, die carrière staat toch niet boven het kind?

[..]

Allemachtig, je wilt het wel erg graag. Daar valt niet tegenop te redeneren.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:04:50 #198
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_117889262
Team Monica-Louise, aangezien de moeder zo gek is als een deur en Rob niet de klasse heeft om zijn mond te houden in belang van het kind.
pi_117890062
Ik vind hem zo zwak.
Als zij iets over hem zegt is het land te klein maar zelf mag hij wel zijn gal spuwen
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:50:51 #200
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_117931394
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:01 schreef takkfyrir het volgende:
MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 21:17:45 Toch wel erg als je als Weegschaal zo van eerlijkheid houdt en je krijgt met n ex te maken die liegen kan als de beste! reageer retweet
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_117934913
Ze mag hem overigens niet zwart maken via social media.
pi_117936150
Hij zeurt nu dat hij zijn kind niet mag zien, nou hij wilde ook helemaal geen contact volgens de brief die hij haar schreef :') Rob had toch ook een periode helemaal geen contact met zijn andere kinderen? :')
pi_119643116
quote:
Rob Kamphues heeft spijt van relatie
HILVERSUM - Rob Kamphues heeft spijt van zijn kortstondige relatie met Mona Liza Machado. Hij heeft zijn dochtertje Monica-Louise nog steeds niet gezien.
Dat vertelt hij maandagavond in RTL Boulevard.

''Het heeft van alles met me gedaan. Er gaat veel door je heen. Ik heb heel veel steun gekregen uit onverwachte hoeken, maar ik heb ook rare verwensingen gehoord. Je gaat wel anders naar de wereld kijken. Ik weet nu heel goed wie mijn vrienden zijn en wie niet'', zegt de KRO-presentator.

Kamphues heeft spijt. ''Ja,als ik haren op mijn hoofd had, dan had ik ze er allemaal uitgerukt.''

De Reünie-presentator heeft twee zoons uit een eerder huwelijk. ''Ik ben naar mijn jongens toe altijd heel eerlijk geweest. Vanaf het eerste moment. En de oudste zei pas nog: 'Wat sneu voor dat meisje, dat ze niet weet wat voor leuke halfbroertjes ze heeft'.''

Achtbaan
RTL claimt dat Kamphues niet eerder in de media vertelde over de achtbaan waar hij de afgelopen anderhalf jaar in heeft gezeten. Dat is niet juist, want begin oktober interviewde Het Parool hem over de affaire.
Machado werd op 3 mei van dit jaar door de politierechter in Haarlem veroordeeld tot 120 uur voorwaardelijke werkstraf voor het stalken van Kamhues en het plegen van huisvredebreuk in de woning van de KRO-presentator.

Ze ging in hoger beroep. Haar dochtertje Monica-Louise werd op 10 augustus 1 jaar.
Heeft hij ze nu ook al niet meer allemaal op een rijtje? Of heeft RTL het interview in Het Parool gemist? :D
bron: http://www.nu.nl/achterkl(...)jt-van-relatie-.html
  maandag 26 november 2012 @ 17:14:51 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119643638
RTL claimt het, dus daar zal de fout wel liggen. Of ze denken dat kranten geen media zijn, maar visverpakkingen.
  maandag 26 november 2012 @ 22:59:18 #205
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_119658984
quote:
9s.gif Op maandag 26 november 2012 17:14 schreef Copycat het volgende:
RTL claimt het, dus daar zal de fout wel liggen. Of ze denken dat kranten geen media zijn, maar visverpakkingen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 26 november 2012 @ 23:04:47 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119659216
quote:
9s.gif Op maandag 26 november 2012 17:14 schreef Copycat het volgende:
Het stond ook in dit topic, dat mogen ze dan ook wel eens wat beter gaan bijhouden }:|
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125643492
quote:
Ex Rob Kamphues boos op Danni Lowinski

Mona-Liza Machado, de vrouw die haar ex Rob Kamphues blijft lastigvallen met interviews in de media, is boos op Marlijn Weerdenburg, de hoofdrolspeelster van de SBS 6-serie Danni Lowinski. Dat zegt ze in weekblad Privé. Machado zegt dat haar relatie met Kamphues is mislukt door zijn eerdere ‘traumatische’ relatie met Weerdenburg. Ze vindt het onterecht dat de actrice nu zo wordt geprezen. “Onlangs zag ik haar gewoon in een uitzending van DWDD“, briest de boze ex.

Machado stelt dat Kamphues vlak voordat ze een relatie kregen ‘problemen had’ met Weerdenburg. “Marlijn Weerdenburg en haar lesbische vriendin hadden een driehoeksverhouding met Rob Kamphues. Die triorelatie kwam dramatisch tot een einde, waarna ik er de dupe van werd.”

Weerdenburg was volgens Machado ziekelijk jaloers. “Ook voor Marlijn wilde hij de politie bellen omdat ze, volgens hem, ook zou lijden aan het borderline syndroom. Marlijn sloot zich geregeld op in een kamertje in het huis van Rob als ze ruzie met hem had.”

Van de huidige situatie, waarin Weerdenburg ‘heel bekend begint te worden’, baalt ze. “Ik vind het gewoon niet eerlijk. Marlijn heeft nergens last van omdat Rob alle nare ervaringen met haar op mij afreageert. Al het leed en de ergernissen uit die relatie projecteert hij op mij. Marlijn krijgt niets dan lof, ik zit met de brokken.”

“Door de dingen die Rob over mij verteld heeft in de media, ondervindt mijn carrière schade. Terwijl Marlijn ondertussen wel succes heeft.”
  dinsdag 23 april 2013 @ 16:24:12 #208
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_125643612
Oh dear god. Die Mona-Liza is echt geschift met de hoofdletter G.
pi_125643810
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 16:20 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Whut :')
  dinsdag 23 april 2013 @ 16:32:51 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125643931
Compleet de weg kwijt.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 23 april 2013 @ 16:39:35 #211
22592 crew  Ole
pi_125644183
Ik zeg:gedwongen opname..
  † In Memoriam † dinsdag 23 april 2013 @ 16:40:00 #212
43556 miss_dynastie
pi_125644200
Dat arme kind, het zal je moeder zijn zeg ;(
pi_125644351
“Door de dingen die Rob over mij verteld heeft in de media, ondervindt mijn carrière schade. Terwijl Marlijn ondertussen wel succes heeft.” _O- Carriëre bij de GGZ?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_125649514
Die Rob weet ze wel te vinden... Ook een driehoekje doen met twee vrouwen die het ook weer met elkaar doen :9
Die papa op leeftijd flikt het hem maar weer mooi :P
pi_125650385
Is die kinderachtige kleutersoap nou nog steeds bezig ?? :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_125656940
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:41 schreef DjinN het volgende:
Is die kinderachtige kleutersoap nou nog steeds bezig ?? :')
Ze probeert waarschijnlijk Sylvie te overtreffen..
  dinsdag 23 april 2013 @ 21:59:49 #217
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_125658898
man man man, dat is wel heel erg ver gezocht zeg.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:09:47 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125659501
Mijn hemel, laat Rob dat kind een plezier doen en het niet alleen erkennen maar ook zelf opvoeden, ongeacht hoe hij het verprutst, de schade zal voor het kind waarschijnlijk minder erg zijn dan wanneer deze nutcase haar blijft opvoeden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:15:44 #219
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_125659986
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:09 schreef Leandra het volgende:
Mijn hemel, laat Rob dat kind een plezier doen en het niet alleen erkennen maar ook zelf opvoeden, ongeacht hoe hij het verprutst, de schade zal voor het kind waarschijnlijk minder erg zijn dan wanneer deze nutcase haar blijft opvoeden.
Het probleem is dat hij haar niet mag zien, dacht ik.
Hij wil dat wel.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:25:44 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125660792
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het probleem is dat hij haar niet mag zien, dacht ik.
Hij wil dat wel.
En Mona Liza wil dat ook wel maar alleen als hij haar aanwezigheid ook gedoogt?
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:43:38 #221
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_125662179
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

En Mona Liza wil dat ook wel maar alleen als hij haar aanwezigheid ook gedoogt?
Ja zoiets was het geloof ik, geen idee hoe het nou precies zat.

Maar wat ik destijds begreep is dat Rob zijn dochter heel graagwil zien, maar dat dat wordt tegengehouden door tha crazy motha.
En dat zij tegen de media zegt dat Rob zijn kind niet wil zien. Wat hij kan bestrijden middels rechterlijke verzoeken, meen ik.

Enfin. Denk dat we hier toch wel met een waar geval van geestelijke verwarring te maken hebben. Lijkt me verschrikkelijk, als je dat achter je aanhebt. En dan heeft het ook nog een kind van je. :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_126211775
quote:
Rob Kamphues ziet eindelijk dochtertje

AMSTERDAM - Twintig maanden (!) na de geboorte van zijn dochtertje Monica Louisa, heeft KRO-presentator Rob Kamphues (52) het meisje voor het eerst in levenden lijve gezien

Tot dat moment kende hij de schattige baby alleen van foto’s in Weekblad Privé. Het blad beschrijft deze week uitvoerig het complete verhaal van die geheimgehouden, eerste en emotionele ontmoeting.

Volgens moeder Mona-Liza Machado, met wie Rob een onstuimige verhouding beleefde, verliep een en ander in een prima sfeer en zijn er ook afspraken gemaakt opdat vader en dochter een band met elkaar kunnen opbouwen.

Hoewel volgens het rapport van de Kinderbescherming de ontmoeting met Monica Louisa (de tweede naam is een verwijzing naar Robs moeder) Rob ’diep heeft geraakt’, is het des te opmerkelijker dat Rob nu voorstelt zijn dochter ’één uur in de maand’ te gaan zien.

Mona-Liza: "Eén uur in de maand, dat is dus twaalf uur per jaar ofwel een halve dag… per jáár! En dat voor iemand die er in de media mij steeds de schuld van gaf dat hij zijn kind niet mocht zien. Wat nu dus een leugen is gebleken!”
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)et_dochtertje__.html

Fijn dat hij eindelijk z'n dochter gezien heeft, maar ik voorzie nog een hoop gedoe de komende jaren. Die Mona-Liza draait bij het minste of geringste helemaal door volgens mij.
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:05:46 #223
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_126213829
ik vind het eigenlijk ook wel opmerkelijk dat rob met een voorstel komt van 1 uur per maand.. komt niet echt over alsof hij de verloren tijd zoveel mogelijk wil inhalen
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:07:34 #224
300082 roos85
JUICHEN!
pi_126213893
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:05 schreef JaneDoe het volgende:
ik vind het eigenlijk ook wel opmerkelijk dat rob met een voorstel komt van 1 uur per maand.. komt niet echt over alsof hij de verloren tijd zoveel mogelijk wil inhalen
Dat zegt die gekke muts.. geen idee of dat waar is of dat ze weer iets loopt te verzinnen.
  † In Memoriam † woensdag 8 mei 2013 @ 13:08:04 #225
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126213909
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:05 schreef JaneDoe het volgende:
mwah, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
misschien voorzichtig opbouwen?
pi_126213955
Apart dat ene uur, ja.

Kan het nog zo zijn dat hij weinig vraagt zodat de kans zo klein mogelijk is dat zij weer weigert mee te werken?
  † In Memoriam † woensdag 8 mei 2013 @ 13:09:39 #227
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126213959
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:07 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dat zegt die gekke muts.. geen idee of dat waar is of dat ze weer iets loopt te verzinnen.
ja die kut trekt het natuurlijk meteen weer in het negatieve.
dan kan ik me ook wel voorstellen dat je begint het een uurtje per maand
eerst maar eens afwachten hoe die muts daar weer op reageert.
het is nooit goed bij haar, volgens mij
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:11:15 #228
300082 roos85
JUICHEN!
pi_126214017
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:09 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ja die kut trekt het natuurlijk meteen weer in het negatieve.
dan kan ik me ook wel voorstellen dat je begint het een uurtje per maand
eerst maar eens afwachten hoe die muts daar weer op reageert.
het is nooit goed bij haar, volgens mij
Ja ze is gestoord :r kan me voorstellen dat hij maar een uurtje per maand afspreekt als zij er moet zijn..
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:11:42 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126214032
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:08 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

mwah, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
misschien voorzichtig opbouwen?
En dan opbouwen met ieder jaar een uur per maand extra, zodat hij haar als ze 18 is maar liefst 18 uur per maand ziet?
Juist op deze leeftijd is dat "langzaam opbouwen" als je uitgaat van een uur per maand nietszeggend, dat kind ziet iedere maand opnieuw die meneer die ze niet kent.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 8 mei 2013 @ 13:15:03 #230
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126214160
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dan opbouwen met ieder jaar een uur per maand extra, zodat hij haar als ze 18 is maar liefst 18 uur per maand ziet?
Juist op deze leeftijd is dat "langzaam opbouwen" als je uitgaat van een uur per maand nietszeggend, dat kind ziet iedere maand opnieuw die meneer die ze niet kent.
nou jemig zeg, je kunt ook overdrijven.
wat dacht je van een paar maanden aanzien? weet ik veel.
maar ik denk wat er ook afgesproken wordt, dat mens blijft zeiken en zeuren.
hoe dan ook.
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 13:15:38 #231
184769 crew  Deisyy
pi_126214182
Presenteert Rob niet Rapport voor je ouders? O-)

http://www.nieuws.nl/728211
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:16:26 #232
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_126214220
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:07 schreef roos85 het volgende:

[..]

komt dat niet uit dat rapport van de rvdk?
pi_131208160
ze weet echt niet van ophouden he..

quote:
Ex Rob Kamphues boos om rapport-show

Mona-Liza Machado vindt het té gênant dat juist haar ex Rob Kamphues vorig seizoen de tv-show Rapport voor mijn Ouders aan elkaar praatte. Dat vertelt ze in weekblad Privé. Samen hebben ze het dochtertje Monica-Louise. “Hem wekelijks zien in zijn programma Rapport voor mijn Ouders waarin hij heel sympathiek probeert over te komen door voor de camera aardig tegen kindjes te doen… Maar hij houdt zich niet eens aan zijn eigen bezoekregeling met zijn eigen kindje!” , schreeuwt ze.

De programmatitel maakt haar cynisch. “Dus wat voor rapportcijfers geven wij als publiek deze vader die het programma over kids presenteert? Schriftelijk heeft hij laten weten dat hij de fase van hechting met zijn kindje niet kan waarmaken vanwege zijn drukke baan!”

Tenenkrommend, vindt ze. “Hoe vind je die?! Op tv zo leuk met kinderen doen, maar in het echte leven zwáár je verantwoordelijkheden ontlopen en dat doodleuk schriftelijk verklaren! Geen tijd!”

Toen ze Kamphues later ook nog eens bij Life 4 You zag zitten, was Machado helemaal misselijk. “Ik kijk altijd graag op zondag naar Carlo en Irene. Zit ik lekker met een bord eten op schoot te kijken naar Life 4 You, zie ik opeens mijn ex aan tafel aanschuiven! En die begint me daar toch te huichelen en te jokken!”

“Ging hij daar zitten vertellen dat hij van mij zijn kindje niet mag zien. Het is echt zo gemeen en laag bij de grond. Waarom doet hij zo? Wil die man koste wat het kost zijn imago redden?”

“Welk rapportcijfers ik hem nu geef? Daar laat ik me maar niet over uit. Maar een voldoende… is het zeker niet!“
pi_131208323
quote:
Zit ik lekker met een bord eten op schoot te kijken naar Life 4 You, zie ik opeens mijn ex aan tafel aanschuiven!
Ik zit hardop te lachen :') :')
pi_131208642
Ach ja, een cabaretier is thuis ook niet alleen maar grappig.
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:13:05 #236
16715 Mylene
*schatje*
pi_138504848
quote:
OM eist opnieuw werkstraf tegen ex Rob Kamphues

Het Openbaar Ministerie heeft vrijdag in hoger beroep 180 uur werkstraf en een voorwaardelijke celstraf van een maand geëist tegen Mona-Liza Machado, die een kortstondige verhouding had met presentator Rob Kamphues.

Dat liet een woordvoerder van het OM weten. In eerste aanleg was een werkstraf van tweehonderd uur geëist.

Machado werd in 2012 door de politierechter onder meer veroordeeld tot een voorwaardelijke werkstraf van 120 uur wegens het stalken van Kamphues. Ook kreeg ze een contactverbod opgelegd.
bron
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:51:00 #237
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_138507652
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:15 schreef Deisyy het volgende:
Presenteert Rob niet Rapport voor je ouders? O-)

http://www.nieuws.nl/728211
Is vanaf aanstaande zondag te zien.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 18 april 2014 @ 20:45:25 #238
22592 crew  Ole
pi_139023835
vr 18 apr 2014, 17:42
Ex Rob Kamphues laat zich behandelen

van onze redactie
Mona-Liza Machado moet zich laten behandelen en mag geen contact meer opnemen met haar ex, presentator Rob Kamphues.
Dat heeft het gerechtshof in Amsterdam bepaald, meldt Novum. Mona-Liza (39) stalkte Rob bijna één jaar. Ze heeft de presentator stelselmatig lastiggevallen met meer dan 1000 sms'jes, veel e-mails en telefoontjes.
Ze kreeg ook een voorwaardelijke celstraf van twee maanden opgelegd, met een proeftijd van twee jaar.
De ex van Kamphues was in hoger beroep gegaan toen ze twee jaar geleden van de politierechter ook al een contactverbod kreeg opgelegd. Ook kreeg ze toen een voorwaardelijke werkstraf van 120 uur.
Kamphues is de vader van het dochtertje van Mona-Liza. De vrouw had een kortstondige relatie met hem en raakte toen zwanger.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 22 april 2014 @ 16:45:53 #239
22592 crew  Ole
pi_139149843
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 16:39 schreef Ole het volgende:
Ik zeg:gedwongen opname..
wat scheelt het.
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:38:21 #240
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_139164736
Off-topic Badr Hari uur lang bij RTLLN is van te voren opgenomen zei Humberto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')