twitter:MonaLizaxxx twitterde op zondag 07-10-2012 om 21:11:29Heeft iemand nog tips hoe je van een vervelende ex af kan komen? Ik word hier zo moe van! Get alive! reageer retweet
"Get alive".quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
twitter:MonaLizaxxx twitterde op zondag 07-10-2012 om 21:11:29Heeft iemand nog tips hoe je van een vervelende ex af kan komen? Ik word hier zo moe van! Get alive! reageer retweet
![]()
![]()
Aldus de vrouw die veroordeeld is voor stalking.
quote:Mona-Liza Machado @MonaLizaxxx
Het is weer zover mijn ex zoekt de media op met negativiteit! Ik ga mijn song No going back op single uitbrengen!#geld verzamelen goed doel#
7 oktober Mona-Liza Machado Mona-Liza Machado @MonaLizaxxx
Als je mij niet wilt zien of spreken en geen contact wilt, ga je toch niet tijd aan MIJ besteden tijdens n theatershow? # obsessief gedrag#
Je bent echt afgegleden als je als theaterman/ vrouw tijdens je eigen theatervoorstelling de moeder van je eigen kind bewust zwart maakt!
Heeft iemand nog tips hoe je van een vervelende ex af kan komen? Ik word hier zo moe van! Get alive!
Tja, je kan luisteren naar roddels en leugens of lekker luisteren naar mijn zang . Me singing "No going back" http://www.flextennis.com/RECORD001.MP3
Eerst stampei maken dat ik niks mag zeggen en dan vervolgens wel over mij gaan roddelen in de media en theater? #ik ga de politie bellen#
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 14:44:21Oja, ik wilde niet eens meteen all the way, maar meneer was zo geil dat hij zijn richting al had gevonden voordat ik er erg in had! #spijt# reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 14:43:01Smeerlap! Leuk verhaal ook later om te lezen voor zijn dochter! Trek voortaan maar n condoom over je kop zou ik zeggen! Loser! reageer retweet
Zodra iemand die haar persoonlijk kent en een vete heeft uit te vechten hier begint over BKR-registraties en persoonlijke kindddingetjes ben ik helemaal voor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef Ole het volgende:
Moeten we MonaLiza niet tegen zichzelf in bescherming nemen? Hoe durven we haar op een forum zo in de maling te nemen
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:41:21Oja,hij heeft via de rechtbank 'omgang' gevraagd voor 1 keer in de 3 maanden! Dan zie je je kind maar 4 keer per jaar! Veels te weinig! drol reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:50:21Zo zie je maar, praatjesmakers moet je nooit geloven, voortaan weer een echte man in mijn leven, eentje die doet i.p.v. onzin uitkraamt! reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:46:21Nu ga ik verder met de verzorging van mijn dochter! Zonde van mijn tijd die flapdrol! Voor interviews;bel naar mijn advocaat Peter Plasman! reageer retweet
Wat laat je je dan kennen zeg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:57 schreef piglet het volgende:
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:41:21Oja,hij heeft via de rechtbank 'omgang' gevraagd voor 1 keer in de 3 maanden! Dan zie je je kind maar 4 keer per jaar! Veels te weinig! drol reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:50:21Zo zie je maar, praatjesmakers moet je nooit geloven, voortaan weer een echte man in mijn leven, eentje die doet i.p.v. onzin uitkraamt! reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:46:21Nu ga ik verder met de verzorging van mijn dochter! Zonde van mijn tijd die flapdrol! Voor interviews;bel naar mijn advocaat Peter Plasman! reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 16:10:16Weglopen voor je VERANTWOORDELIJKHEDEN tijdens de ZWANGERSCHAP is dus geoorloofd door te liegen over stalking? reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 16:11:44Huisvredebreuk klopt niet! De huisdeur stond open, huis stond in de stelten i.v.m. verbouwing, ik kwam mijn spullen terughalen! Minkunkel! reageer retweet
Zal ik ze hier weghalen?quote:
twitter:Mrsvanderlinden twitterde op zondag 07-10-2012 om 13:00:22Wat zit Rob Kamphues nou lief z'n eigen interview te lezen. #parool http://t.co/RmCIrZp1 reageer retweet
graag!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat artikel in Het Parool van Zaterdag was ook wel droef hoor, Rob is echt een eikel![]()
Heb helaas geen scanner, intresse in het artikel? Ik zou met de gsm een foto kunnen maken
Bij de zitting moest de rechter haar enkele malen tot de orde roepen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Jezus, dat mens lijkt wel manisch.
Met haar uitroeptekens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |