Dat las ik dus ook in een topic op Fok! want ik had ook werkelijk geen idee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:39 schreef Leandra het volgende:
Ik kwam er pas toen wij zwanger probeerden te worden achter dat de MAP tegenwoordig gewoon bij het Kruidvat ligt.... "vroeger" moest je daar echt voor naar de huisarts en ik kan me voorstellen dat dat net een iets te grote stap was voor sommigen, aan de andere kant; het feit dat het ding nu bij het Kruidvat ligt voor ¤ 15,= betekent dus kennelijk dat sommige mensen denken dat het niet eens vreemd is om de MAP met enige regelmaat nodig te hebben.
Oh, en waar koop je hem op zondag? De dienstdoende apotheek?
Rob Kamphues mag dochter niet zienquote:Rob Kamphues mag dochter niet zien
Showbizz • Geschreven door Novum op 02-02-2012 @ 09:31 - gepost door harry64
Rob Kamphues is er niet blij mee dat hij zijn dochter Monica-Louise niet mag zien. De presentator ligt al enige tijd in de clinch met zijn ex Mona-Liza Machado.
"Hij heeft als familieman, die zijn verantwoordelijkheden niet uit de weg gaat, voorgesteld dat dat gebeurt onder neutraal toezicht", zegt de woordvoerder van Kamphues tegen het AD. "Maar daar wil mevrouw helaas niet aan. Ze wil hoe dan ook bij die ontmoetingen zijn."
Kamphues en Machado hadden vorig jaar een kortstondige relatie. Hun dochtertje werd in augustus geboren. Tijdens de zwangerschap liep de affaire stuk. Machado wordt door Kamphues beschuldigd van ernstige stalking en huisvredebreuk.
Machado eist excuses van de 51-jarige presentator. "Omdat hij mij door deze kwestie landelijk voor gek zette. Als ik die krijg, zal ik me wellicht soepeler opstellen over een eventuele ontmoeting tussen Rob en zijn kind."
Ze geeft toe dat ze Rob veel sms'jes heeft gestuurd. "Die zestig of zeventig berichtjes waren iets teveel van het goede", zegt ze. "Ik was ten einde raad. Maar zo erg was het nu ook weer niet."
Machado hoopt dat de rechter binnenkort ook een beslissing neemt over de alimentatie. "Monica-Louise is in augustus geboren, maar Rob is pas sinds november met geld over de brug gekomen. Hij heeft dus de eerste vier maanden niets betaald."
Zulks een sympathiek vrouwmens.quote:Machado eist excuses van de 51-jarige presentator. "Omdat hij mij door deze kwestie landelijk voor gek zette. Als ik die krijg, zal ik me wellicht soepeler opstellen over een eventuele ontmoeting tussen Rob en zijn kind."
Zulks een rekenwonder.quote:Machado hoopt dat de rechter binnenkort ook een beslissing neemt over de alimentatie. "Monica-Louise is in augustus geboren, maar Rob is pas sinds november met geld over de brug gekomen. Hij heeft dus de eerste vier maanden niets betaald."
Zou natuurlijk een nog groter wonder zijn als die vrouw wel alle schoteltjes in de kast heeft staan, en zich alsnog door die kamphuis-gast met baby liet schoppen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zulks een sympathiek vrouwmens.
[..]
Zulks een rekenwonder.
Was zij het niet zelf, die haar verhaal deed in Privé?quote:Machado eist excuses van de 51-jarige presentator. "Omdat hij mij door deze kwestie landelijk voor gek zette."
Ook dat inderdaad. Raar, naar mens dat ik er zomaar van verdenk met voorbedachte rade zwanger te zijn geworden. "Nee joh, ik slik de pil en in al die tijd is er nog niets misgegaan."quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:04 schreef Mariposas het volgende:
Was zij het niet zelf, die haar verhaal deed in Privé?
quote:Mona-Liza woedend op Rob Kamphues.
Mona Liza Machado heeft keihard uitgehaald naar haar ex Rob Kamphues. Op Facebook noemt ze de presentator een ‘oneerlijke kneus’.
Mona Liza zegt bovendien dat Rob nog steeds geen alimentatie betaalt voor hun dochtertje Monica-Louise.
De zegsman van de KRO-presentator meldt aan Shownieuws dat dit niet het geval is en er sinds november 2011 wel degelijk alimentatie wordt betaald. Daarnaast wil Rob dolgraag zijn dochter zien, iets dat nog niet gebeurd is.
Rob en Mona-Liza hebben elkaar een aantal keer ontmoet eind 2010. Na enkele weken heeft Rob de omgang toen beëindigd. Vorig jaar in augustus werd hun dochtertje Monica-Louise geboren. Na het resultaat van een DNA-test nam Rob uiteindelijk de verantwoordelijk als vader. De slepende voogdijzaak tussen de twee loopt momenteel nog.
Dat verwacht je ook niet hè? Ze maakte zo'n evenwichtige indruk.quote:AMSTERDAM -
Mona-Liza Machado, de moeder van het dochtertje van Rob Kamphues, staat vandaag door toedoen van de KRO-presentator voor de rechter. Rob beschuldigt haar van stalking en huisvredebreuk.
De politierechter doet vandaag direct uitspraak in de zaak waarover Rob al die maanden in de media nog met geen woord heeft gerept.
Privé kan vandaag melden dat aan het dossier een verklaring is toegevoegd van een ex-vriend van Mona-Liza die ook door haar zou zijn lastiggevallen en ’gestalkt’. Ook deze ex deed daarvan aangifte bij de politie. Na alle publiciteit rond Mona-Liza en haar baby heeft hij kennelijk contact gezocht met het ’kamp-Kamphues’ en Robs zaak met zijn verklaring ongetwijfeld wat sterker gemaakt.
wat een raar filmpje is dat zegquote:
Bizar he?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat een raar filmpje is dat zeg
een hele minuut lang alleen maar op de bank hangen en buik aaien en daarna buiten een beetje stom lopen (daarna heb ik m afgezet)
komt op mij over alsof ze gefixeerd is op die buik, ze kan dr in elk geval niet afblijven.
dat mens spoort niet
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:34 schreef lady-wrb het volgende:
prachtig???????
een zootje vals sentiment, dat is het![]()
![]()
quote:Ex Rob Kamphues: 'Ik handelde in zijn belang'
HAARLEM - „Ik handelde alleen in het belang van Rob Kamphues. Ik wilde zijn recht als vader respecteren door hem erbij te betrekken en nu zit ik hier.” Dat zei Mona-Liza Machado. (37) uit Den Haag vrijdag bij de politierechter in Haarlem. Het Openbaar Ministerie verdenkt de vrouw van het stalken van Kamphues en het plegen van huisvredebreuk in zijn woning.
Mona-Liza. had eind 2010 een kortstondige relatie met Kamphues. Ze raakte toen zwanger en baarde vorig jaar een dochter van de tv-presentator. Ze zei dat ze hem wilde betrekken bij belangrijke keuzes tijdens haar zwangerschap. „Ik moest kiezen of ik een vruchtwaterpunctie zou laten doen. Ik was toen in paniek en heb hem vaak gebeld om te vragen wat hij daarvan vond.”
„Misschien heb ik iets te aanhoudend geprobeerd om hem te bereiken, maar hij heeft mij minderwaardig behandeld. Dit is de omgekeerde wereld”, zei de vrouw emotioneel tegen politierechter Rino Verpalen. Volgens haar was er geen sprake van huisvredebreuk toen ze op 19 mei vorig jaar het huis van Kamphues binnenging.
Misschien had ze er wel gaatjes in gepriktquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:05 schreef Leandra het volgende:
Je mag toch hopen dat Rob tegenwoordig met voldoende Durex op stap gaat.
als je dat filmpje bekijkt met dat obsessieve gedoe met die buik, zou je het bijna denken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien had ze er wel gaatjes in geprikt
Mag ze nu papiertjes prikken, al ben ik wel nieuwsgierig wat de "straf" inhoudquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |