Nou he?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:15 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het nog steeds zo goed van Rob dat hij haar gewoon zo hupsakee kon laten opsluiten door de politie.
Filmpje: http://www.geenstijl.tv/2(...)_kinderen_van_k.htmlquote:GSTV. Tom op baby shower bij Rob Kamphues
nze goede vriend Rob Kamphues is papa geworden. Hij zei van niet, zijn DNA zei van wel. Dus ging onze Tom even thuis langs met schattige roze babykleertjes, op zoek naar Monica-Louise, de eerste van Acht Blagen van Kamphues. De roze plopkap wekte meteen argwaan bij de KRO, die op hoge poten PowNed belden of zij wel eens heel snel weg wilden gaan met die camera bij het huis van hun gewaardeerde televisiemaker. Ondertussen stond Tom zich een lamme vinger te bellen met een Blije Doos in zijn handen. Maar open doen ho maar. Of toch..? Kijk mee naar
We hebben een fan zie ik. Die missen wel vaker het punt als het om kritiek gaat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doet Rob emo tranentrekkende verloren liefdes zeik programma's presenteren dan?
Nee dus.
Ik heb al langer het idee dat het een Miss Labielo betreft. Delusional, ook.quote:Dat de inmiddels bewezen vader - een dna-test toonde vorige week aan dat Kamphues de verwekker is van de kleine spruit - niet op dat familiefeestje aanwezig was, vindt Machado vervelend. 'Jammer dat haar pappie er niet bij is. Gelukkig is ze nog te jong om dat te beseffen, maar leuk vind ik het niet,' vertelt ze aan het AD.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Vandaag in het AD een stuk over de eerste sinterklaas van haar kind, zonder zijn papa.
Zat ik ook al te denkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:40 schreef utrecht1970 het volgende:
langzaam gaan we naar een scenario van Fatal Attraction. Zou Rob een konijn hebben voor zijn kids?
Ik kan mij nu wel iets voorstellen bij zijn aangifte wegens stalking.
Huhquote:Op woensdag 7 december 2011 16:06 schreef Ole het volgende:
Iemand al naar de kapper geweest?
[ afbeelding ]
Goed plan hee!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:06 schreef Ole het volgende:
Iemand al naar de kapper geweest?
[ afbeelding ]
Het woord 'liefdesbaby' is een roddelbladenwoord; waarschijnlijk heeft Henk van de Meijen er patent op. Het is dus een beetje 'pikant' (ook roddelbladenwoord) bedoeld, niet letterlijk, en vaak slaat het dus juist op buitenechtelijk verwekte kinderen, zogenaamde ongelukjes, maar in Roddelbladenwereld moet alles een beetje mooier en spannender en opwindender worden gemaakt dan het is, het blijven wel de sterren tenslotte, geen gewone stervelingen, en zo kom je dan uit bij liefdesbaby. Zelf geef ik dan toch de voorkeur aan passievruchtquote:Op woensdag 7 december 2011 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
Liefdesbaby... dat blijft apart bij een neukertje![]()
Liefdesbaby noem je het voor mij in een relatie, waar er sprake van liefde is, niet enkel sex en lust
Maar even een copy en paste van het stukje dan:quote:Op donderdag 8 december 2011 12:13 schreef utrecht1970 het volgende:
En Mevrouw wil alimentatie: AD
Volgens mij wil ze toch vooral stiekum een happy family met Rob spelen
Waarbij ik de stukken in bold vooral een aparte combinatie vind....quote:Mona-Liza Machado, de vrouw die in augustus het kindje baarde van haar ex-vriend Rob Kamphues, sleept de 51-jarige KRO-presentator voor de rechter om hem op die manier te wijzen op zijn financiële verplichtingen als biologische vader.
Volgens de 37-jarige Haagse freelance journaliste zijn juridische stappen onvermijdelijk, omdat onderhandelingen met Kamphues over alimentatie voor de kleine Monica-Louise keer op keer stukliepen. Dat meldt het AD vandaag.
'Ik heb lang geprobeerd om op een normale, vriendschappelijke manier te overleggen met Rob, maar die wilde alleen maar via zijn advocaat praten. Een jurist die mij honds behandeld heeft en zelfs verbaal bedreigd. Zó zelfs dat ik overweeg een aanklacht tegen Robs advocaat in te dienen,' kondigde Mona-Liza gisteren aan.
Ze vindt het nog steeds vreemd dat Rob Kamphues zo moeilijk is blijven doen over een dna-test. 'Vermoedelijk komt dat omdat vader Rob in een al vergevorderd stadium van de zwangerschap in paniek raakte en aanstuurde op een abortus. Daar wilde ik absoluut niet aan omdat ik na zo'n operatie als jonge vrouw misschien voor altijd onvruchtbaar zou blijven.'
Het Openbaar Ministerie heeft Machado gedagvaard wegens stalking van en huisvredebreuk bij Kamphues. Volgens Machado is daarvan nooit sprake geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |