Rob speelde zelf russische roulette door er geen condoom overheen te schuiven of er een knipje in te laten zetten. Waarom ligt de verantwoordelijkheid alleen bij haar?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:51 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind dat in geval van ingeluisd zijn, de vrouw nooit in aanmerking zou moeten kunnen komen voor alimentatie.
is dat even lekker zeg. zit je als man vast aan een kind dat je niet wil.
Zij had toch een morning afterpil kunnen halen?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:16 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Rob speelde zelf russische roulette door er geen condoom overheen te schuiven of er een knipje in te laten zetten. Waarom ligt de verantwoordelijkheid alleen bij haar?
25.000 per? Jaar?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:44 schreef Mylene het volgende:
Volgens week blad Privé die berekingen heeft gemaakt van zijn geschatte inkomsten heeft ze recht op 25.000 euro alimentatie.
Zij was niet degene die absoluut geen kind met hem wilde, hij was wel degene die absoluut geen kind met haar wilde.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zij had toch een morning afterpil kunnen halen?
quote:vr 06 jan 2012, 09:48
‘Mona-Liza niet schuldig aan stalking’ van onze redactie
AMSTERDAM - Mona-Liza Machado, de ex van presentator Rob Kamphues, is niet schuldig aan stalking. Dat meent Peter Plasman, de advocaat van de 37-jarige moeder.
“Zij heeft in een paar dagen tijd inderdaad een grote hoeveelheid sms’jes verstuurd, maar ze had ze een helder motief voor haar daden: contact zoeken met de vader van het kindje dat ze in haar buik droeg. Toen dat door Kamphues onbeantwoord bleef, is Machado even in paniek geraakt,” onthult Peter Plasman vrijdag in het AD.
Volgens Plasman speelt het feit dat de twee een kortstondige relatie hebben gehad mee in de uitspraak van de rechter. “Als de rechter toch zwaar straft, komt dat zeker niet ten goede aan de nu verstoorde relatie tussen de vader en moeder. Hij zal het belang van het kindje voorop stellen en daardoor vermoedelijk Machodo vrijspreken.”
Rob en Mona-Liza hebben elkaar een aantal keer ontmoet eind 2010. Na enkele weken heeft Rob de omgang toen beëindigd. Vorig jaar in augustus werd hun dochtertje Monica-Louise geboren. Na het resultaat van een DNA-test nam Rob uiteindelijk de verantwoordelijk als vader.
De advocaat zegt 'onschuldig', ja, zou ik ook zeggen als ik haar advocaat wasquote:
ik lees het anders: ze zocht contact, toen dat onbeantwoord bleef raakte ze in paniek en stuurde die vele smsjesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
De advocaat zegt 'onschuldig', ja, zou ik ook zeggen als ik haar advocaat was
Maar dat zinnetje over dat 'ze even in paniek raakte' toen hij haar bergen smsjes niet beantwoordde doet me toch wel vermoeden dat ze wel wat meer heeft gedaan dan dat...
Ze schijnt ook voor zijn huis te hebben staan krijsen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik lees het anders: ze zocht contact, toen dat onbeantwoord bleef raakte ze in paniek en stuurde die vele smsjes
niet dat ze op die manier beter overkomt..
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:44 schreef Greys het volgende:
De advocaat zegt 'onschuldig', ja, zou ik ook zeggen als ik haar advocaat was
Ze wordt vast wel vrijgesproken van 'stalking' - ze heeft die baby, ze heeft een bewezen relatie achter de rug, en Rob heeft zich in de nasleep niet zo heel hoffelijk opgesteld. Bergen sms-jes, hoe erg is dat? En dat ze voor zijn deur heeft staan krijsen... objectief gezien is dat niet zo vreemd, gezien de situatie. Ik denk dat mevrouw Machado hartstikke gek is, misschien wel gevaarlijk gek, maar de rechter kijkt naar het wetboek, niet naar de psyche van mevrouw Machado.quote:Maar dat zinnetje over dat 'ze even in paniek raakte' toen hij haar bergen smsjes niet beantwoordde doet me toch wel vermoeden dat ze wel wat meer heeft gedaan dan dat...
En dit vind ik redelijk schandalig.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zij had toch een morning afterpil kunnen halen?
want jij kan zelf geen condoom meenemen in je tas of jaszak?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:49 schreef Taurus het volgende:
[..]
En dit vind ik redelijk schandalig.
Doe gewoon zo'n rubber om je slurf, kom nou. Er is geen enkel goed excuus dat niet te doen. Prima als je het niet doet, maar dan draag je ook de consequenties.
Ik ben in het verleden redelijk vaak chagrijnig geweest door mannen die die dingen niet eens in huis hadden als ze me wel hadden uitgenodigd en van het een kwam het ander; ik vind dat zo ontzettend dom. Tuurlijk, in een opwelling kan er iets onverstandigs worden gedaan; maar daar ben je dus beiden bij.
preciesquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:46 schreef Flow3r het volgende:
Mwah, ik kan me voorstellen dat de condooms net op waren en vergeten nieuwe te halen, kan altijd gebeuren. Als vrouw zijnde kan je best een setje in je tas bewaren, uiteindelijk ben jij degene die met een ongewenste zwangerschap kan blijven zitten, zeker als je redelijk vaak chagrijnig wordt als ie ze niet in huis heeft
Staat er dat ik dat niet heb? Ik ben altijd voorbereid; maar dat zij die dingen niet hebben ingekocht vind ik te stom voor woorden. Als je seks wil, althans.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
want jij kan zelf geen condoom meenemen in je tas of jaszak?
De uiterste consequentie is dat je allebei met een ongewenst kind zit. Die Rob schrijft nette mails, hoor, maar ik kan me uitstekend voorstellen dat zijn kalme toon de vrouw in kwestie woedend en radeloos maakt. Het moet vreselijk zijn om je dochter ooit uit te leggen dat haar vader niks met haar te maken wil hebben. En tot het zover is dat je dochter zich daar bewust van wordt zit je nog met al je eigen sores.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:46 schreef Flow3r het volgende:
Mwah, ik kan me voorstellen dat de condooms net op waren en vergeten nieuwe te halen, kan altijd gebeuren. Als vrouw zijnde kan je best een setje in je tas bewaren, uiteindelijk ben jij degene die met een ongewenste zwangerschap kan blijven zitten, zeker als je redelijk vaak chagrijnig wordt als ie ze niet in huis heeft
Nogmaals; dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:46 schreef Flow3r het volgende:
Helemaal mee eens, en ze zijn ook nog eens oud genoeg om het te weten, ze zijn niet bepaald 2 jonge tieners...quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:42 schreef Leandra het volgende:
Mwah, geen condooms in huis hebben vind ik voor een vrijgezel (die seksueel actief is) wel heel sneu.
Ongeacht of het om een man of een vrouw gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |