Ik bedoelde door haarzelf. Haar tweets staan nu op heel veel plekken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:37 schreef piglet het volgende:
[..]
Zal ik ze hier weghalen?
Ze heeft er trouwens nog een heleboel meer zag ik netHet ging echt met een snelheid van 1 per 2 minuten zo te zien
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef Ole het volgende:
Moeten we MonaLiza niet tegen zichzelf in bescherming nemen? Hoe durven we haar op een forum zo in de maling te nemen
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 19:29:58@koefnoen mijn ex Kamphues zeurt na meer dan 2 jaar dat hij geen condoom heeft gebruik, ik zeg: trek die condoom dan maar over je kop, item? reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 21:17:45Toch wel erg als je als Weegschaal zo van eerlijkheid houdt en je krijgt met n ex te maken die liegen kan als de beste! reageer retweet
Ja, ik vrees dat dit soort dingen niet zo makkelijk te wissen zijn als je ze eenmaal een tijdje op Twitter hebt laten staan. En het is ook niet 1 tweetje, het zijn er echt heul veulquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik bedoelde door haarzelf. Haar tweets staan nu op heel veel plekken.
Nou ja, dit dus. Al heb ik wel zoiets van soort zoekt soort in dit geval. Ik heb medelijden met dat dochtertje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Complete nutcase. Je zal er maar een kind bij hebben.
Kan me zó goed voorstellen dat Kamphuus denkt, smeekt, bidt: had ik godver maar een condoom gebruikt.
Je mag nog zo'n eikel zijn (geen idee of hij dat is, maar dat lijkt bij sommigen hier de overtuiging), maar een hysterische weirdo achter je aan, die bovendien je dochter opvoedt, lijkt me geen pretje.
Oh tuurlijk zal hij spijt hebben, maar dat gooi je toch niet in de media?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan me zó goed voorstellen dat Kamphuus denkt, smeekt, bidt: had ik godver maar een condoom gebruikt.
Je mag nog zo'n eikel zijn (geen idee of hij dat is, maar dat lijkt bij sommigen hier de overtuiging), maar een hysterische weirdo achter je aan, die bovendien je dochter opvoedt, lijkt me geen pretje.
Ook fijn voor dat kind als ze later leest dat papa liever had dat ze niet was geboren ...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh tuurlijk zal hij spijt hebben, maar dat gooi je toch niet in de media?
Klopt, en dat moet hij vooral denken, dat hij het als onderwerp voor z'n theathershow gebruikt vind ik behoorlijk triest.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook fijn voor dat kind als ze later leest dat papa liever had dat ze niet was geboren ...
Ach kom. Als ze groot genoeg is om in de archieven naar materiaal over de hele kwestie te zoeken, is ze ook oud genoeg om te snappen in welke context dit is gezegd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook fijn voor dat kind als ze later leest dat papa liever had dat ze niet was geboren ...
Als hij er niets over had gezegd in zijn cabaretshow, zou hij een humorloze lul zijn geweest die wel anderen op de hak neemt, maar geen zelfspot kent.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, en dat moet hij vooral denken, dat hij het als onderwerp voor z'n theathershow gebruikt vind ik behoorlijk triest.
Aldus de vrouw die veroordeeld is voor stalking.twitter:MonaLizaxxx twitterde op donderdag 11-10-2012 om 09:12:40Stalken is niet mijn stijl maar als ik het dan toch 1 keer moest doen, dan niet Kamphues maar deze man!: via @youtube reageer retweet
Dit dus!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat artikel in Het Parool van Zaterdag was ook wel droef hoor, Rob is echt een eikel![]()
Heb helaas geen scanner, intresse in het artikel? Ik zou met de gsm een foto kunnen maken
Ach die 10 mensen die naar zijn show komen. Ik zou me niet druk makenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je moeder is labiel.![]()
Je vader is een eikel met een enorm ego.![]()
Nou succes er dan maar mee he, arm kind
Nou dan maar een humorloze lul, die carrière staat toch niet boven het kind?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als hij er niets over had gezegd in zijn cabaretshow, zou hij een humorloze lul zijn geweest die wel anderen op de hak neemt, maar geen zelfspot kent.
Dat vat het wel samen denk ik ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef WammesWaggel het volgende:
dankquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou succes er dan maar mee he, arm kind
Allemachtig, je wilt het wel erg graag. Daar valt niet tegenop te redeneren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een kansloos artikel.
[..]
Nou dan maar een humorloze lul, die carrière staat toch niet boven het kind?
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:01 schreef takkfyrir het volgende:
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 21:17:45Toch wel erg als je als Weegschaal zo van eerlijkheid houdt en je krijgt met n ex te maken die liegen kan als de beste! reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |