Zag het ook bij Boulevard..quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:22 schreef Mylene het volgende:
Shownieuws, Mona helemaal hysterisch voor rechter, moest ingrijpen, anders moest hij haar wegsturen.

Damn! Gemist, straks voor de herhaling dan maar.quote:

Dat is wat ik ook zei toen ik zat te kijken, "gek mens". Mijn man vroeg wie ze dan was, waarop ik antwoordde "de moeder van de roebakbaby".quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:14 schreef kissaa het volgende:
Nu in de herhaling ....
Wat een vreemde vrouw en jammer voor het kind dat het zo'n gestoorde moeder heeft.

Tja hij heeft haar zelf geplayed via facebook, soms pakt dat minder uitquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:38 schreef doeka het volgende:
[..]
Damn! Gemist, straks voor de herhaling dan maar.
Nu is hij best wel een eikel, maar dit is toch wel helemaal de bloody limit, wat zal de man balen!

Understatement! Het is een soort Fatal Attraction meets The hand that rocks the cradle.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tja hij heeft haar zelf geplayed via facebook, soms pakt dat minder uit

Ja, de roerbakbabyquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook zei toen ik zat te kijken, "gek mens". Mijn man vroeg wie ze dan was, waarop ik antwoordde "de moeder van de roebakbaby".

quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:29 schreef doeka het volgende:
[..]
Understatement! Het is een soort Fatal Attraction meets The hand that rocks the cradle.

Het fragment is wel gratis te bekijken:quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:43 schreef Soury het volgende:
Je moet gvd betalen voor de uitzending. Hoe arrogant

Dank je very muchquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het fragment is wel gratis te bekijken:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/87105c4c-63fb-4a64-abc7-d7a150208e6e

Ze is weer op de markt, succes ermeequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Lekker wijf die Mona-Liza, maar er zitten wat steken los.

Of je doet een wijzigingquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:36 schreef Ole het volgende:
Even doorposten dan kan dit de nieuwe TT worden

Huh?quote:

quote:za 28 apr 2012, 21:39
'Zaak ex-Rob Kamphues opgeblazen'
van onze redactie
AMSTERDAM - Mona-Liza en Rob Kamphues kunnen zich beter bezighouden met het welzijn van hun baby, in plaats van oorlog voeren in de rechtszaal. Dat vindt het overgrote deel van de bezoekers die hun stem uitbrachten op de poll van privé.nl.
Bijna 3500 bezoekers van privé.nl brachten hun stem uit naar aanleiding van de eis tegen de 37-jarige Mona-Liza. Bijna 70% liet weten dat Mona-Liza en Rob zich beter kunnen beter bezighouden met het welzijn van hun baby, in plaats van ruzie te maken in de rechtbank.
22% is van mening dat de eis tegen Mona terecht is, ‘moet ze Rob Kamphues maar niet zo lastigvallen’. Het kleinste percentage onder de stemmers heeft medelijden met de ex van De Reünie-presentator: Oneerlijk, Mona-Liza wilde het beste voor haar kind, en heeft zich dus niet schuldig gemaakt aan stalking.
Mona-Liza M. krijgt, als het aan justitie ligt een werkstraf en een voorwaardelijk celstraf voor het stalken van tv-presentator Rob Kamphues. Voor de politierechter in Haarlem eiste officier van justitie N. Achahbar 200 uur werkstraf en 4 maanden voorwaardelijke celstraf.

Zal ik inderdaad eens even naar kijken!quote:

Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Zal ik inderdaad eens even naar kijken!
Done![]()
suggesties/ commentaar/ aanvullingen zijn welkom!

Done!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Misschien kan het filmpje van RTL Boulevard er nog bij? dat van de rechtszaak.

Ik heb iemand gekend die zijn zoontje Michelangelo heeft genoemd. Michelangelo Jansenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:49 schreef doeka het volgende:
Ik kan ook niets met die naam, wie noemt z'n kind nu Mona-Liza, daar ging het al mis!

quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:45 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik heb iemand gekend die zijn zoontje Michelangelo heeft genoemd. Michelangelo Jansen

In het kader van 'schilderkunst namen' ken ik ook nog een Rembrandt en een Matisse. Matisse was net geboren en toen kwam Daewoo met de Daewoo Matiz, een ongelofelijk lullig autootje, je begrijpt, mamma was niet gelukkig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:45 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik heb iemand gekend die zijn zoontje Michelangelo heeft genoemd. Michelangelo Jansen

bronquote:„Nu moet alles maar bekend worden”, dreigt ze…
Rob nog niet van Mona-Liza af
Ex-minnares veroordeeld tot 120 uur voorwaardelijke werkstraf
EEN VERDACHTE DIE langer aan het woord is dan haar advocaat, zelfs langer dan de rechter! Rob Kamphues’ ex-vriendin Mona-Liza Machado werd, voordat zij werd veroordeeld, zelfs verwijderd uit de rechtszaal. Maar toch heeft zij nog niet genoeg gezegd, na afloop dreigde ze: „Nu moet alles maar bekend worden!”
KRO-presentator Rob Kamphues mag dan ten dele zijn zin hebben, nu ’stalker’ Mona-Liza Machado, de moeder van zijn babydochtertje Monica Louise, daadwerkelijk is veroordeeld door de Haarlemse politierechter; hij is nog niet van haar af.
Dat zal Rob ook niet verwacht hebben, omdat de twee samen immers een kind hebben. Maar Mona-Liza kondigde ter plekke ook al aan direct in hoger beroep te gaan. Haar advocaat Peter Plasman heeft dat ook al ingediend. Hij is van mening dat van stalken geen sprake was, omdat zij probeerde op te komen voor haar eigen rechten en die van hun dochtertje Monica Louise.
Al met al was het een vertoning zoals die vaker te zien is in de plaatselijke schouwburg dan in het gerechtsgebouw. Op zeker moment had rechter Rini Verpalen het helemaal gehad met de ’verdachte’ die vaker, en vooral langer, aan het woord was dan haar raadsman. Verpalen: „Mevrouw Machado, kijkt u mij eens aan. Ik kan ook het vonnis lezen zonder dat u erbij bent, maar dat wilt u niet, hè?” Vrijwel meteen ging het weer mis. En op de gang hoort Mona-Liza dat zij veroordeeld wordt tot 120 uur voorwaardelijke werkstraf voor het lastigvallen van de KRO-presentator.
Maar de volgende ronde dient zich al aan. Niet alleen gaat Mona-Liza in hoger beroep tegen de haar opgelegde straf, maar heeft zij Kamphues ook al laten dagvaarden in een alimentatiezaak. Zij wil hem dwingen om Rob de kosten die zij maakte om dochtertje Monica Louise voor een deel voor zijn rekening te nemen.
Hoewel Mona-Liza gisteren twee jaar lang werd verboden contact met hem te zoeken en hem op sociale media ook niet meer zwart mag maken, is de kans groot dat zij elkaar op een dag dus toch weer zullen treffen! Zij het in een rechtszaal…
Mona-Liza heeft namelijk, nog voordat zij haar straf hoorde uitspreken, op een politiebureau in haar woonplaats Den Haag aangifte gedaan tegen de KRO-presentator. Zij verwijt hem smaad en laster.
De officier van justitie moet nu binnenkort beslissen of Rob Kamphues, zoals Mona-Liza dat wil, zal gaan vervolgen. Zij denkt de smaad- en lasterzaak met vlag en wimpel te zullen winnen, omdat zij zegt over bewijzen te beschikken dat Kamphues willens en wetens leugens over haar heeft verspreidt. Kamphues is sinds de hele kwestie met zijn ex-vriendin via Weekblad Prive naar buiten kwam nog niet bereid geweest commentaar op de zaak te geven.
Volgens de Reünie -presentator is hij door Mona-Liza stelselmatig lastiggevallen. Dat vond politierechter Rini Verpalen overigens wel meevallen. Volgens de rechter ging het niet om een ernstige vorm van stalking, zoals de officier van justitie de stroom van sms’jes en gemiste oproepen naar Robs mobieltje wel bestempelde.
Hij hield er ook rekening mee dat Mona-Liza, zoals advocaat Plasman betoogde, in paniek raakte toen zij ontdekte van hem zwanger te zijn. Hij volgde de eisen van de officier dan ook niet helemaal, en matigde de uiteindelijke straf.
Toch vindt Mona-Liza het nog buiten proportie. „Ik heb hem niet gestalkt”, zei ze. „Ik heb niets fouts gedaan. Ik ben voor de belangen opgekomen van het kind dat in mijn buik groeide. Een kind waarvan Kamphues vond dat ik het moest laten weghalen! Boegbeeld van de KRO, hè! Hij vond dat ik het maar moest laten weghalen. Een kind dat Rob, nu negen maanden na haar geboorte, nog nooit gezien heeft. Het is toch zijn eigen vlees en bloed?”
Volgens Mona-Liza vertelt Kamphues niet alleen in zijn huidige theatertour ’sterke verhalen’, hij zou ook in het dagelijks leven het met de waarheid niet zo nauw nemen. „Door alles wat Kamphues, die ik al een jaar niet heb gezien of gesproken, over mij heeft gezegd, ben ik al twee banen misgelopen. Iedereen heeft een mening over me, maar die meningen zijn gebaseerd op wat meneer Kamphues over mij beweert. En nu krijg ik ook nog eens een strafblad. Ik pik het niet. Dan moet de hele waarheid maar boven water komen. Dan mag Nederland ook weten dat hij de politie ook al eens op een andere ex-vriendin wilde afsturen, iemand die hem ook gestalkt zou hebben. Hoe ik dat weet? Dat heeft hij mij zelf verteld.”
„Dit was de poging van een wanhopige aanstaande moeder, die de vader wilde binden aan zijn kind”, vat advocaat Plasman de zitting samen. De zitting die iedereen die daarbij aanwezig was nog lang zal bijblijven. En die over enige tijd alleen door de tweede ronde kan worden overtroffen!

Ik heb nav dat Youtubefilmpje van de week een hele tijd moeten nadenken en ineens wist ik het: ze lijkt op de moeder van een klasgenoot van mijn oudste dochter. En wij bevinden ons in de Haagse regionen, dus het zou zomaar familie kunnen zijn... (speculaties hoor)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft ook zo'n merkwaardige kop... ik kan mijn vinger er niet op leggen, en die ogen zullen wel iets Indisch hebben, maar toch kijkt ze gewoon vreemd

Daar zitten wel een paar dakpannetjes losquote:

Jammer dat ze knettergek is.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Voor een verse moeder zag zij er wel goed uit, eigenlijk.

Bronquote:Rob Kamphues wil er voor dochter zijn
van onze redactie
AMSTERDAM - KRO-presentator Rob Kamphues wil deel uitmaken van het leven van Monica Louise, de dochter die hij heeft met zijn ex Mona-Liza Machado.
"Ik wil kijken wat ik voor dat meisje kan betekenen. Natuurlijk wil ik dat meisje zien, maar dat is heel moeilijk nu", zegt Rob, die zijn dochter opvallend vaak "dat meisje" noemt, in RTL Boulevard.
Rob ligt al maanden in de clinch met Mona-Liza. Hij heeft de moeder van Monica Louise beschuldigd van stalken en huisvredebreuk. Mona-Liza beweert op haar beurt dat ze de presentator niet heeft gestalkt, maar dat ze slechts duidelijk wilde maken dat hij de vader is van haar negen maanden oude dochter. Robs ex is een maand geleden veroordeeld tot 120 uur voorwaardelijke werkstraf.
Rob: "Er is nu weer een beetje rust in de tent. Het is een ontzettend heftig jaar geweest. Ik kan er nog steeds niet veel over zeggen, want er is hoger beroep aangetekend. Het is jammer dat zo'n klein meisje hierin wordt betrokken. Ik hoop alleen maar dat de media dat meisje met rust laten."

Dan had je de deur voor haar moeder open moeten doen lul.Toen ze met je wilde bespreken Wat nu.quote:

Als dat wijf zich fatsoenlijk had gedragen, had hij vast de deur wel open gedaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:26 schreef hexje het volgende:
[..]
Dan had je de deur voor haar moeder open moeten doen lul.Toen ze met je wilde bespreken Wat nu.

Nee, hij verbrak alle contact nadat bekend was dat zij zwanger was en het kindje ging houden. Is dat fatsoenlijk?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als dat wijf zich fatsoenlijk had gedragen, had hij vast de deur wel open gedaan.

bronquote:Kamphues spijt van geen condoom te hebben gebruikt
KRO-ster Rob Kamphues heeft zijn dochtertje die hij een jaar geleden bij Mona-Liza verwekte, nog altijd niet gezien. Hij vroeg de moeder, met wie hij een kortstondige affaire had, een jaar geleden om een omgangsregeling, maar zij reageert maar niet op zijn verzoek en vertoont stalkgedrag. 'Het meeste spijt heeft Kamphues dat hij geen condoom heeft gebruikt', vertelt Evert Santegoeds op Radio 538.
In het Parool vertelde de 52-jarige presentator over de affaire en het stalkgedrag van Mona-Liza. Zijn leven en dat van zijn dierbaren wordt door haar compleet 'geterroriseerd'. 'Ze heeft in mijn huis gestaan, zomaar, plotseling, terwijl ze wist dat ik haar niet wilde zien', zegt Kamphues. 'Dat was heel bedreigend.
Hij is naar eigen zeggen niet weggelopen voor de gevolgen van zijn vreemdgaan. 'Ik kijk er zo tegenaan: als je je billen brandt, moet je op de blaren zitten. Dus als je met iemand naar bed gaat en er wordt een kind geboren, moet je dat omarmen, omhelzen en met liefde verwelkomen in de wereld', aldus Kamphues. 'Ik zou niets liever willen dan morgen dat meisje in mijn armen sluiten. Wat er gebeurd is, is een hel.'
Sinds deze ellende adviseert de presentator al zijn vrienden om een condoom om te doen. 'Anders zit je straks in dezelfde shit als ik', zou Kamphues hebben gezegd. 'Inmiddels heeft hij een nieuwe vriendin en het zal niemand verbazen dat Rob Kamphues tegenwoordig bekend staat als rubberen Robbie', sluit Santegoeds af.

twitter:MonaLizaxxx twitterde op zondag 07-10-2012 om 21:11:29Heeft iemand nog tips hoe je van een vervelende ex af kan komen? Ik word hier zo moe van! Get alive! reageer retweet

"Get alive".quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
twitter:MonaLizaxxx twitterde op zondag 07-10-2012 om 21:11:29Heeft iemand nog tips hoe je van een vervelende ex af kan komen? Ik word hier zo moe van! Get alive! reageer retweet
![]()
![]()
Aldus de vrouw die veroordeeld is voor stalking.

quote:Mona-Liza Machado @MonaLizaxxx
Het is weer zover mijn ex zoekt de media op met negativiteit! Ik ga mijn song No going back op single uitbrengen!#geld verzamelen goed doel#
7 oktober Mona-Liza Machado Mona-Liza Machado @MonaLizaxxx
Als je mij niet wilt zien of spreken en geen contact wilt, ga je toch niet tijd aan MIJ besteden tijdens n theatershow? # obsessief gedrag#
Je bent echt afgegleden als je als theaterman/ vrouw tijdens je eigen theatervoorstelling de moeder van je eigen kind bewust zwart maakt!
Heeft iemand nog tips hoe je van een vervelende ex af kan komen? Ik word hier zo moe van! Get alive!
Tja, je kan luisteren naar roddels en leugens of lekker luisteren naar mijn zang . Me singing "No going back" http://www.flextennis.com/RECORD001.MP3
Eerst stampei maken dat ik niks mag zeggen en dan vervolgens wel over mij gaan roddelen in de media en theater? #ik ga de politie bellen#

twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 14:44:21Oja, ik wilde niet eens meteen all the way, maar meneer was zo geil dat hij zijn richting al had gevonden voordat ik er erg in had! #spijt# reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 14:43:01Smeerlap! Leuk verhaal ook later om te lezen voor zijn dochter! Trek voortaan maar n condoom over je kop zou ik zeggen! Loser! reageer retweet

Zodra iemand die haar persoonlijk kent en een vete heeft uit te vechten hier begint over BKR-registraties en persoonlijke kindddingetjes ben ik helemaal voor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef Ole het volgende:
Moeten we MonaLiza niet tegen zichzelf in bescherming nemen? Hoe durven we haar op een forum zo in de maling te nemen

twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:41:21Oja,hij heeft via de rechtbank 'omgang' gevraagd voor 1 keer in de 3 maanden! Dan zie je je kind maar 4 keer per jaar! Veels te weinig! drol reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:50:21Zo zie je maar, praatjesmakers moet je nooit geloven, voortaan weer een echte man in mijn leven, eentje die doet i.p.v. onzin uitkraamt! reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:46:21Nu ga ik verder met de verzorging van mijn dochter! Zonde van mijn tijd die flapdrol! Voor interviews;bel naar mijn advocaat Peter Plasman! reageer retweet

Wat laat je je dan kennen zeg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:57 schreef piglet het volgende:
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:41:21Oja,hij heeft via de rechtbank 'omgang' gevraagd voor 1 keer in de 3 maanden! Dan zie je je kind maar 4 keer per jaar! Veels te weinig! drol reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:50:21Zo zie je maar, praatjesmakers moet je nooit geloven, voortaan weer een echte man in mijn leven, eentje die doet i.p.v. onzin uitkraamt! reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 15:46:21Nu ga ik verder met de verzorging van mijn dochter! Zonde van mijn tijd die flapdrol! Voor interviews;bel naar mijn advocaat Peter Plasman! reageer retweet

twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 16:10:16Weglopen voor je VERANTWOORDELIJKHEDEN tijdens de ZWANGERSCHAP is dus geoorloofd door te liegen over stalking? reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 16:11:44Huisvredebreuk klopt niet! De huisdeur stond open, huis stond in de stelten i.v.m. verbouwing, ik kwam mijn spullen terughalen! Minkunkel! reageer retweet

Zal ik ze hier weghalen?quote:

twitter:Mrsvanderlinden twitterde op zondag 07-10-2012 om 13:00:22Wat zit Rob Kamphues nou lief z'n eigen interview te lezen. #parool http://t.co/RmCIrZp1 reageer retweet

graag!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat artikel in Het Parool van Zaterdag was ook wel droef hoor, Rob is echt een eikel![]()
Heb helaas geen scanner, intresse in het artikel? Ik zou met de gsm een foto kunnen maken

Bij de zitting moest de rechter haar enkele malen tot de orde roepen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Jezus, dat mens lijkt wel manisch.
Met haar uitroeptekens.

Ik bedoelde door haarzelf. Haar tweets staan nu op heel veel plekken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:37 schreef piglet het volgende:
[..]
Zal ik ze hier weghalen?
Ze heeft er trouwens nog een heleboel meer zag ik netHet ging echt met een snelheid van 1 per 2 minuten zo te zien

quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef Ole het volgende:
Moeten we MonaLiza niet tegen zichzelf in bescherming nemen? Hoe durven we haar op een forum zo in de maling te nemen

twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 19:29:58@koefnoen mijn ex Kamphues zeurt na meer dan 2 jaar dat hij geen condoom heeft gebruik, ik zeg: trek die condoom dan maar over je kop, item? reageer retweet
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 21:17:45Toch wel erg als je als Weegschaal zo van eerlijkheid houdt en je krijgt met n ex te maken die liegen kan als de beste! reageer retweet

Ja, ik vrees dat dit soort dingen niet zo makkelijk te wissen zijn als je ze eenmaal een tijdje op Twitter hebt laten staan. En het is ook niet 1 tweetje, het zijn er echt heul veulquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik bedoelde door haarzelf. Haar tweets staan nu op heel veel plekken.

Nou ja, dit dus. Al heb ik wel zoiets van soort zoekt soort in dit geval. Ik heb medelijden met dat dochtertje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Complete nutcase. Je zal er maar een kind bij hebben.
Kan me zó goed voorstellen dat Kamphuus denkt, smeekt, bidt: had ik godver maar een condoom gebruikt.
Je mag nog zo'n eikel zijn (geen idee of hij dat is, maar dat lijkt bij sommigen hier de overtuiging), maar een hysterische weirdo achter je aan, die bovendien je dochter opvoedt, lijkt me geen pretje.

Oh tuurlijk zal hij spijt hebben, maar dat gooi je toch niet in de media?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan me zó goed voorstellen dat Kamphuus denkt, smeekt, bidt: had ik godver maar een condoom gebruikt.
Je mag nog zo'n eikel zijn (geen idee of hij dat is, maar dat lijkt bij sommigen hier de overtuiging), maar een hysterische weirdo achter je aan, die bovendien je dochter opvoedt, lijkt me geen pretje.

Ook fijn voor dat kind als ze later leest dat papa liever had dat ze niet was geboren ...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh tuurlijk zal hij spijt hebben, maar dat gooi je toch niet in de media?

Klopt, en dat moet hij vooral denken, dat hij het als onderwerp voor z'n theathershow gebruikt vind ik behoorlijk triest.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:

Dat dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook fijn voor dat kind als ze later leest dat papa liever had dat ze niet was geboren ...

Ach kom. Als ze groot genoeg is om in de archieven naar materiaal over de hele kwestie te zoeken, is ze ook oud genoeg om te snappen in welke context dit is gezegd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook fijn voor dat kind als ze later leest dat papa liever had dat ze niet was geboren ...

Als hij er niets over had gezegd in zijn cabaretshow, zou hij een humorloze lul zijn geweest die wel anderen op de hak neemt, maar geen zelfspot kent.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, en dat moet hij vooral denken, dat hij het als onderwerp voor z'n theathershow gebruikt vind ik behoorlijk triest.

Aldus de vrouw die veroordeeld is voor stalking.twitter:MonaLizaxxx twitterde op donderdag 11-10-2012 om 09:12:40Stalken is niet mijn stijl maar als ik het dan toch 1 keer moest doen, dan niet Kamphues maar deze man!: via @youtube reageer retweet

Dit dus!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:

quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat artikel in Het Parool van Zaterdag was ook wel droef hoor, Rob is echt een eikel![]()
Heb helaas geen scanner, intresse in het artikel? Ik zou met de gsm een foto kunnen maken

Ach die 10 mensen die naar zijn show komen. Ik zou me niet druk makenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je moeder is labiel.![]()
Je vader is een eikel met een enorm ego.![]()
Nou succes er dan maar mee he, arm kind

Nou dan maar een humorloze lul, die carrière staat toch niet boven het kind?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als hij er niets over had gezegd in zijn cabaretshow, zou hij een humorloze lul zijn geweest die wel anderen op de hak neemt, maar geen zelfspot kent.
Dat vat het wel samen denk ik ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef WammesWaggel het volgende:

dankquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou succes er dan maar mee he, arm kind

Allemachtig, je wilt het wel erg graag. Daar valt niet tegenop te redeneren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een kansloos artikel.
[..]
Nou dan maar een humorloze lul, die carrière staat toch niet boven het kind?
[..]

quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:01 schreef takkfyrir het volgende:
twitter:MonaLizaxxx twitterde op woensdag 10-10-2012 om 21:17:45Toch wel erg als je als Weegschaal zo van eerlijkheid houdt en je krijgt met n ex te maken die liegen kan als de beste! reageer retweet
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |