Zag het ook bij Boulevard..quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:22 schreef Mylene het volgende:
Shownieuws, Mona helemaal hysterisch voor rechter, moest ingrijpen, anders moest hij haar wegsturen.
Damn! Gemist, straks voor de herhaling dan maar.quote:
Dat is wat ik ook zei toen ik zat te kijken, "gek mens". Mijn man vroeg wie ze dan was, waarop ik antwoordde "de moeder van de roebakbaby".quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:14 schreef kissaa het volgende:
Nu in de herhaling ....
Wat een vreemde vrouw en jammer voor het kind dat het zo'n gestoorde moeder heeft.
Tja hij heeft haar zelf geplayed via facebook, soms pakt dat minder uitquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:38 schreef doeka het volgende:
[..]
Damn! Gemist, straks voor de herhaling dan maar.
Nu is hij best wel een eikel, maar dit is toch wel helemaal de bloody limit, wat zal de man balen!
Understatement! Het is een soort Fatal Attraction meets The hand that rocks the cradle.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tja hij heeft haar zelf geplayed via facebook, soms pakt dat minder uit
Ja, de roerbakbabyquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook zei toen ik zat te kijken, "gek mens". Mijn man vroeg wie ze dan was, waarop ik antwoordde "de moeder van de roebakbaby".
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:29 schreef doeka het volgende:
[..]
Understatement! Het is een soort Fatal Attraction meets The hand that rocks the cradle.
Het fragment is wel gratis te bekijken:quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:43 schreef Soury het volgende:
Je moet gvd betalen voor de uitzending. Hoe arrogant
Dank je very muchquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het fragment is wel gratis te bekijken:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/87105c4c-63fb-4a64-abc7-d7a150208e6e
Ze is weer op de markt, succes ermeequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Lekker wijf die Mona-Liza, maar er zitten wat steken los.
Of je doet een wijzigingquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:36 schreef Ole het volgende:
Even doorposten dan kan dit de nieuwe TT worden
Huh?quote:
quote:za 28 apr 2012, 21:39
'Zaak ex-Rob Kamphues opgeblazen'
van onze redactie
AMSTERDAM - Mona-Liza en Rob Kamphues kunnen zich beter bezighouden met het welzijn van hun baby, in plaats van oorlog voeren in de rechtszaal. Dat vindt het overgrote deel van de bezoekers die hun stem uitbrachten op de poll van privé.nl.
Bijna 3500 bezoekers van privé.nl brachten hun stem uit naar aanleiding van de eis tegen de 37-jarige Mona-Liza. Bijna 70% liet weten dat Mona-Liza en Rob zich beter kunnen beter bezighouden met het welzijn van hun baby, in plaats van ruzie te maken in de rechtbank.
22% is van mening dat de eis tegen Mona terecht is, ‘moet ze Rob Kamphues maar niet zo lastigvallen’. Het kleinste percentage onder de stemmers heeft medelijden met de ex van De Reünie-presentator: Oneerlijk, Mona-Liza wilde het beste voor haar kind, en heeft zich dus niet schuldig gemaakt aan stalking.
Mona-Liza M. krijgt, als het aan justitie ligt een werkstraf en een voorwaardelijk celstraf voor het stalken van tv-presentator Rob Kamphues. Voor de politierechter in Haarlem eiste officier van justitie N. Achahbar 200 uur werkstraf en 4 maanden voorwaardelijke celstraf.
Zal ik inderdaad eens even naar kijken!quote:
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Zal ik inderdaad eens even naar kijken!
Done![]()
suggesties/ commentaar/ aanvullingen zijn welkom!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |